Partner
Što je Vonage?
Vonage is an API platform that makes it easy for businesses to build revolutionary communication experiences for their customers. The company operates globally, trying to make its services available to the vast majority of companies. LiveAgent has partnered with Vonage and created Vonage integration for the best customer experience.
Kako mogu koristiti Vonage?
Vonage is one of the supported VoIP providers by LiveAgent. You can use it to connect your Vonage number with LiveAgent and set up your help desk with a call center. Call centers are a great way to let your customers reach out to you whenever they seek help or information about products and services.
LiveAgent supports call center management with a variety of call features for a seamless workflow. The ticketing system handles all incoming customer communication from any channel and keeps a history of them in the database. The history of call recordings is accessible at any time.
Besides helping you handle incoming calls, our platform can also help you with call routing, IVR, and video calls whenever you need them. Check out the full feature list or watch the video below to see the advanced features in a unified platform.

Koje su prednosti korištenja platforme Vonage?
- isplativost
- pristup u cijelom svijetu
- jednostavna integracija
- mogućnost spajanja na više uređaja
- pouzdana i učinkovita komunikacija
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!
Koliko stoji integracija platforme Vonage s LiveAgent-om?
LiveAgent does not charge anything for VoIP integration. It is important to note here that Vonage is already build-in LiveAgent. Take advantage right now and improve your call center support. However, keep in mind that Vonage operates independently. Thus the company will charge you for the provided services.
Kako povezati Vonage s LiveAgent-om?
Nakon što vam Vonage dodijeli VoIP broj, možete jednostavno integrirati tu informaciju u LiveAgent. Jednostavno dodajte Vonage u dio s VoIP partnerima i započnite odmah koristiti svoj VoIP. Slijedite vodič u nastavku kako biste saznali kako to uraditi.
- Prvo idite na Vonage web stranicu i započnite svoj besplatni probni rok. Nakon primitka potvrdne poruke, možete napraviti svoj račun i kupiti Vonage. Kako biste to uradili, idite na Dashboard i potražite Numbers > Buy number.

- Sa svojim se korisničkim imenom, lozinkom i pripremljenim Vonage brojem prebacite na LiveAgent. Idite na Configuration > Call > Numbers i kliknite narančasti Create gumb na vrhu kako biste dodali novi broj u sustav. Otvorit će se novi prozor s popisom pružatelja VoIP usluge. Pronađite Vonage i kliknite na njega.

- U posljednjem koraku trebate ispuniti nužna polja kako biste završili dodavanje broja. Unesite svoje korisničko ime, lozinku i Vonage broj u polja. Odaberite odjel u koji će se pozivi preusmjeravati, dajte naziv svom broju i odaberite želite li snimanje poziva. Kada ste gotovi, kliknite na Add na dnu.
Zanima vas što još možete s LiveAgent-om? Pogledajte naš videovodič u nastavku i pogledajte koje vam se alate možemo ponuditi kako biste unaprijedili svoju službu za korisnike.

Frequently asked questions
Što je Vonage?
Vonage je API platforma koja je sada dio kompanije Vonage.
Koliko stoji Vonage?
Vonage djeluje odvojeno. Stoga ako vas zanimaju njihove cijene, predlažemo da pogledate njihovu web stranicu. No, LiveAgent ne naplaćuje nikakve dodatne troškove za Vonage integraciju.
Koje su prednosti integracije platforme Vonage s LiveAgent-om?
Integracija Vonage VoIP pruža nekoliko poslovnih prednosti, kao što su: manji troškovi, bolje korisničko iskustvo te nekoliko telefonskih brojeva.
LiveAgent softver za korisničku podršku nudi preko 175 značajki te je upotreba univerzalne ulazne pošte učinkovita u smanjenju radnog vremena agenata. Odličan softver za korisničku podršku ne mora biti skup te su dostupni tri plaćena plana s razumnom cijenom, a moguća je i prilagodba korisničke službe. LiveAgent je idealan izbor za lakši i ugodniji tijek rada.
Tražite alternativu za Novocall?
LiveAgent je popularna usluga za podršku koja nudi različite funkcije, poput chat-a uživo, integracije sa društvenim mrežama, obrascima za kontakt i bazama podataka. Mnogi korisnici su zadovoljni stabilnim radom ove usluge, čak i na mobilnim platformama. Oni koji su prešli na LiveAgent iz drugih sličnih sustava su ju hvalili zbog cijene, značajki i korisničke podrške koju pružaju. Neki su čak rekli da je LiveAgent pobijedio druge sustave u svakom pogledu. Mnoge osobe su prešle na LiveAgent nakon neugodnog iskustva sa Zendeskom. Međutim, postoje i oni koji su isprobali oba sustava i izabrali LiveAgent zbog njegove jednostavnije upotrebe i velike funkcionalnosti.
Vonage nudi fleksibilan i skalabilan zvuk, poruke, video i mogućnosti podataka kroz Unified Communications, kontakt centar i komunikacijski API. Korisnička podrška je dostupna putem emaila, telefona, društvenih mreža i samouslužne podrške. Kontakt Vonage-a možete ostvariti popunjavanjem forme na njihovoj web stranici. Chat uživo nije dostupan, ali možete zvati njihove besplatne brojeve za podršku u SAD-u i UK-u.
LiveAgent je softver za korisničku podršku s opcijom integracije Swan VoIP usluga. Sadrži osnovne komponente kontaktnog centra, podršku za prebacivanje podataka, zapis izmjena te blog, rječnik, akademiju, predloške, webinare te testiranje brzine tipkanja. Moguća je besplatna probna verzija. LiveAgent nudi podršku, VoIP partnere, affiliate program i partnerske programe. Quality Unit drži sva prava.