Partner
Što je Cisco Secure Email?
Cisco Secure Email je rješenje za email poslužitelj idealno za velike kompanije koje trebaju sigurno email rješenje. Njegova visoka razina sigurnosti je njegova ključna značajka i čini ga poželjnim rješenjem za kompanije koje zahtijevaju visoku razinu zaštite. Nudi antivirus, zaštitu od spama, phishing zaštitu, zaštitu domene i zaštitu od spoofinga, kao i opcije za enkripciju.
Kako možete koristiti Cisco Secure Email?
Cisco Secure Email je odlično rješenje za velike kompanije i korporacije koje trebaju povezati veliki broj email računa. Cisco pruža odlične sigurnosne opcije koje osiguravaju da će vaši razgovori biti sigurni. Ima neke od najboljih opcija za zaštitu email veze te antivirus i anti-spam kao standardne značajke. Zaštita domene, zaštita od phishinga i spoofinga te enkripcija mogu biti jako korisne kada radite s osjetljivim informacijama. Cisco Secure Email se može integrirati s LiveAgent tiketing softverom. To može značajno poboljšati njegove sposobnosti za korisničku službu dok istovremeno pruža visoku razinu zaštite podataka.
LiveAgent vam može pomoći organizirati vašu email komuniakciju i pretvoriti je u tikete koji se lako mogu rješavati iz sučelja. Tiketing je također podržan značajkama za produktivnost koje vam omogućavaju da budete efikasniji. Pogledajte univerzalnu ulaznu poštu, pametne poruke ili dijeljenje tiketa da vidite koliko korisni oni mogu biti za svakog agenta korisničke podrške. Iskoristite pravila automatizacije kako bi automatizirali ponavljajuće zadatke i sačuvajte vrijeme za važnije zadatke.
Osim email komunikacije, LiveAgent može rješavati i ostale kanale korisničke podrške. Uživajte u pristupu za live chat, pozivni centar, korisnički portal ili društvene medije. Dodajte Facebook, Twitter, Instagram i Viber kako bi poboljšali vaše mogućnosti društvenih medija. Svaki kanal korisničke službe je podržan vlastitim rasponom značajki koje vam olakšavaju posao. Pogledajte puni popis značajki i saznajte kako vam mogu pomoći u različitim situacijama.

Koje su koristi Cisco Secure Email integracije?
- Strog pristup cybersigurnosti
- Jedan od najsigurnijih email poslužitelja
- Idealan za velike tvrtke
- Zaštita od phishinga i još puno toga
Safe and secure email ticketing
Switch to LiveAgent and provide safe customer support for all of your customers
Kako integrirati Cisco Secure Email s LiveAgent-om?
Možete integrirati Cisco Secure Email s LiveAgent-ovim tiketing sustavom koristeći IMAP/POP3. Kliknite na LiveAgent opciju za konfiguraciju kako bi pristupili ovoj opciji. Ispod možete naći postupni vodič za integraciju Cisco Secure Email-a s vašim tiketing sustavom.

- Trebate li prvo nabaviti Cisco Secure Email? Idite na Cisco Secure Email web stranicu i izaberite besplatnu probu prije plaćanja plana. Nakon što postavite Cisco Secure Email, prebacite se na LiveAgent i nastavite s idućim koracima.

Jednom kada je Cisco Secure Email postavljen i spreman za korištenje, idite na vaš LiveAgent račun. Prvo kreirajte vašu besplatnu probu, ako već niste. Sada možete dodati vaš email račun u Konfiguracija > Email > Email računi klikom na gumb Kreiraj na vrhu. Otvorit će se lista email poslužitelja. Kliknite Ostali na dnu, onda izaberite IMAP/POP3 u sljedećem prozorčiću.

Kako bi dovršili integraciju, trebate unijeti svoje Cisco Secure Email informacije u LiveAgent. Od vas će se tražiti da unesete vaše korisničko ime, lozinku i email adresu. Poslije toga možete odabrati metodu prikupljanja i navesti informacije o poslužitelju. Pobrinite se da izaberete odjel koji će rješavati tikete s ove email adrese. Na dnu prozorčića kliknite na gumb Sačuvaj kada budete zadovoljni sa svojom konfiguracijom.

Završili ste i LiveAgent će sad skupljati Cisco emailove u vaš tiketing sustav. Slobodno dodajte još email računa ili kreirajte još integracija. Pogledajte našu LiveAgent akademiju kako bi saznali više o pružanju korisničke podrške ili pogledajte video obilazak ispod kako bi saznali više o LiveAgent-u.

Frequently asked questions
Što je Cisco Secure Email?
Velike kompanije koje moraju imati sigurno email rješenje će imati koristi od Cisco Secure Email-a. Visoka razina sigurnosti ga čini top izborom za poduzeća koja zahtjevaju veće razine zaštite. S ovim softverom se možete zaštititi od spama, phishinga, hakiranja domene, spoofinga i krađe.
Kako možete koristiti Cisco Secure Email?
Cisco Secure Email je savršeno rješenje za veće organizacije i korporacije koje trebaju povezati veći broj email računa. Uz standardne antivirus i anti-spam značajke, on nudi i jednu od najboljih zaštita od email napada. Kada rukujete s osjetljivim podacima, zaštita domene, enkripcija, te zaštita od phishinga i spoofinga mogu biti jako korisne. Možete integrirati Cisco Secure Email s LiveAgent tiketing softverom.
Koje su koristi Cisco Secure Email integracije?
- Strog pristup cybersigurnosti
- Jedan od najsigurnijih email poslužitelja
- Idealan za velike kompanije
- Zaštita od phishinga i više
Kako integrirati Cisco Secure Email s LiveAgent-om?
- Otvorite LiveAgent i idite na Konfiguracija> Email > Email računi
- Kreirajte novi email i izaberite Ostali
- Izaberite IMAP/POP3, unesite svoje informacije i kliknite Sačuvaj
Koji su primjeri loših emailova?
Kada šaljete e-mail, važno je imati relevantan naslov koji će privući pažnju primatelja. Također treba izbjegavati sleng, skraćenice, emotikone, šale, dosjetke, sarkazam, pritužbe i tračeve u sadržaju poruke. E-mail bi trebao sadržavati jasne i kratke informacije. Velika slova, boje i fontovi te nejasni pozivi na akciju mogu izgledati neprofesionalno. Potrebno je izbjegavati neučinkovite početne fraze i nejasne slike.
Predlošci za popratne emailove
Popratni emailovi mogu biti učinkovit način za održavanje dobrog odnosa s korisnicima. Treba preuzeti odgovornost za pogrešku, biti transparentan i ponuditi rješenje za probleme. Postoji 10 predložaka e-maila s isprikom za različite situacije. Automatski emailovi poslije kupnje poboljšavaju angažman i zadovoljstvo klijenata. Ključno je naglasiti zahvalnost i brigu za kupca te pružiti korisnu informaciju ili preporuku proizvoda. Popratni email nakon izostanka odgovora može biti učinkovit način da vas primatelj podsjeti i pruži priliku za odgovor. Naslov bi trebao biti jasan i konkretan, a dodavanje privitaka može biti korisno. Potreban je jasan poziv na akciju i pozitivan ton završetka.
Obavijesti e-pošte su vrsta e-pošte koja se šalje kao odgovor na određene korisničke radnje ili događaje, poput dobrodošlice, podsjetnika na događaje, upozorenja o sigurnosti, aktivnosti i poništavanja lozinke. LiveAgent omogućuje postavljanje obavijesti e-pošte za agente koji su izvan mreže, primjerice informaciju da im je dodijeljen tiket ili da je korisnik odgovorio u dodijeljenom tiketu. Svaki agent može postaviti svoje željene obavijesti e-pošte na svom profilu.
LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi mnoge funkcije kao što su VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver i sustav za upravljanje pritužbama. Također nudi podršku, predloške i testiranje. Cijena je pristupačna, a podrška dostupna 24/7. LiveAgent je dobivao pohvale zbog svojih značajki i funkcionalnosti koje su korisne za male tvrtke. Korisnici su prešli s ZenDeska na LiveAgent zbog napredne automatizacije, korisničke podrške te mogućnosti slanja priloga putem maila. LiveAgent se još izrađuje, a korisnici će dobiti podatke za prijavu čim bude instaliran. Na web stranici se nalaze uvjeti korištenja, politike sigurnosti i privatnosti te GDPR sitemap. Web stranica koristi kolačiće, a korisnici se mogu prijaviti na newsletter.