Posebno čvorište uz softver za korisnički portal

Omogućite korisnicima pristup resursima i praćenju tiketa.

  • ✓ Bez troška postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Smanjite troškove uz softver za korisnički portal

Postavite sveobuhvatan, dobro strukturiran i dobro indeksiran portal za korisnike koji uključuje bazu znanja, forume zajednice i česta pitanja. Smanjite vrijeme i troškove komunikacije sa svojim klijentima nudeći samoposlužnu podršku i dopuštajući svojim klijentima provjeru napretka svojih upita za podršku bez potrebe da vas kontaktiraju. S LiveAgent-om je to jednostavno.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • Smanjite troškove uz softver za korisnički portal - LiveAgent is a fully equipped help-desk and live-chat software. LiveAgent enables you to streamline all your communication channels into one universal inbox which can be accessed by your customer support team.
  • Smanjite troškove uz softver za korisnički portal - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Smanjite troškove uz softver za korisnički portal - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders

Što je softver za korisnički portal?

Softver za korisnički portal, poznat i kao softver za klijentske portale, omogućuje vam dijeljenje informacija sa svojim kupcima. Korisnički web portal također omogućuje vašim klijentima siguran pristup njihovom statusu ili povijesti ticketa, detaljnim informacijama o proizvodu/usluzi i mnogim drugim informacijama. Na primjer, korisnik korisničkog portala imat će pristup bazi znanja, kao i člancima na forumu zajednice. Ukratko, korisnički portal nudi kombinaciju znanja o proizvodu, poslovnih podataka i alata za samoposluživanje.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kako funkcionira korisnički portal?

Siguran klijentski portal poput LiveAgent-a omogućuje vašim kupcima provjeru statusa svojih upita nakon što se prijave. Budući da se upiti kupaca pretvore u tickete, klijent će sve detalje pronaći u “ticketu”. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, klijenti ne moraju kontaktirati i čekati pomoć agenata za korisničku pomoć. Korisnički portal je vrhunsko rješenje za korisničku podršku koje stvara besprijekorno internetsko iskustvo i povećava angažman korisnika putem foruma, obrazaca za povratne informacije i interaktivne baza znanja.

Zašto biste trebali imati korisnički portal?

Korisnička služba razvila se tijekom posljednjih nekoliko godina. Ne morate čekati obavijesti e-mailom kako biste znali da je problem riješen. Softverska rješenja za korisničke portale omogućuju korisnicima portala pristup informacijama koje su im potrebne – bez čekanja na pomoć. Ovi namjenski portali za podršku također omogućavaju korisnicima portala pristup povijesti tiketa, bazi znanja, forumu zajednice, a također pružaju mogućnost slanja povratnih informacija. Mrežni samoposlužni portal može biti prostor posvećen za vaše kupce u kojem traže relevantne članke iz baze znanja. Prestanite stvarati Google tablice za dijeljenje dokumenata s klijentima. Ovi komplicirani procesi štete samo vašem angažmanu korisnika. Resursi samoposluživanja, kao što su baze znanja, forumi ili povratne informacije kupaca, oslobađaju vaše predstavnike kupaca često postavljanih pitanjima i omogućavaju im da se usredotoče na teže upite kupaca. Iskoristite softver našeg korisničkog portala za dijeljenje najava o novim značajkama, napomena o izdanju proizvoda i odmah poboljšajte produktivnost svojih agenata.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Efikasni korisnički portal koji odgovara vašem poduzeću

LiveAgent-ov korisnički portal sadrži bazu znanja, forum i korisničke povatne informacije.

70% korisnika preferira potražiti odgovor prije kontaktiranja službe za korisnike

Postavite klijentski portal i njegove vizualne elemente sa samo nekoliko klikova. Stvorite baze znanja i generirajte forum kako bi vam kupci mogli pomoći i razgovarati o novim funkcionalnostima ili prijedlozima za poboljšanje.

smiling woman with coffee

LiveAgent čini korisničku podršku milijon puta lakšom. Naše vrijeme odgovora je sada brže za 26%.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
black Martinus logo

Naučite vaše korisnike kako sami mogu riješiti problem

Vaši agenti za podršku dobit će manje upita i kao rezultat toga, njihovo vrijeme odziva na upite kupaca bit će znatno brže.

Online portal za korisnike pohranjuje vaše članke iz baze znanja, postove na forumu, kao i povratne informacije i prijedloge vaših kupaca. Pročitajte više..

Baza znanja je jedna od ključnih funkcionalnosti portala koja pruža korisnicima lagan i ekskluzivan pristup vašim člancima u bazi znanja ili često postavljenim pitanjima. Pročitajte više…

Forumi omogućuju vašim korisnicima da pomognu jedni drugima, tako što će odgovoriti na pitanja drugih korisnika. Pročitajte više…

Omogućite vašim korisnicima da vam ostave povratne informacije. Kreirajte i postavite dugme za povratne informacije na vašoj stranici. Pročitaj više…

Pristupačan softver za korisnički web portal

Koristite sve značajke klijentskog portala i podržite svoje klijente čak i kada su vaši predstavnici korisničke službe offline uz naš pristupačan cjenovni plan.

14 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$15 mjesec

Ticket

  • Neograničena povijest tiketa
  • Neograničeno email adresa
  • Napredno izvještavanje
  • Korisnički portal + forum
$29 mjesec

Ticket+chat

  • Sve iz Ticket, plus:
  • Neograničeno chat gumba
  • Upravljanje povratnim informacijama
  • Nadzor posjetitelja u realnom vremenu
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 chat gumb
  • 1 telefonski broj
  • 1 email adresa
Youtube video:

Zagušena korisnička podrška?

Budimo realni – vaši će kupci uvijek imati beskonačno mnogo pitanja, upita i zahtjeva. Vrijeme je najdragocjeniji resurs koji imate, a ulaganje u pravo rješenje vašem poslovanju može dati značajan poticaj. Tvrtke svake godine gube milijune dolara raspoređujući sredstva na pogrešnu imovinu. Ne budi jedni od njih.

Portal za vaše agente u korisničkoj podršci

Očigledna je prednost korisničkog portala pružanje učinkovite samoposluge za vaše kupce. Međutim, posebno namjensko rješenje klijentskog portala također vam omogućuje stvaranje internog upravljanja znanjem za svoje agente. Kao što je prethodno rečeno, portal kupaca sastoji se od baze znanja i foruma. Oboje se mogu stvoriti za kupce, ali i za agente. Detaljna baza znanja može biti izvrstan način dijeljenja dokumenata kako bi se interno podržao kontinuitet učenja. Osim toga, interno znanje možete podijeliti putem foruma. Interni forum može biti jedno mjesto za raspravu o određenim temama umjesto razmjene poruka na radnom mjestu. Sveukupno, to stvara bolju interakciju u timu i čini komunikaciju na radnom mjestu jednostavnom.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Preko 30,000 poduzeća ne može biti u krivu

LiveAgent je sveobuhvatna platforma bogata značajkama koja također nudi samoposlužni portal. Pogledajte naše priče o uspjehu i korisničke recenzije kako biste saznali kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati sreću vaših poslovnih partnera.

knowledge base designs in LiveAgent

Prilagodite izgled kako bi se uklopio u vaš brand

Postavite korisnički portal sa samo nekoliko klikova. Stvorite bazu znanja i prilagodite je dizajnu vaše tvrtke bez ikakvog kodiranja. Sa samo nekoliko klikova možete stvoriti forum za svoje kupce na kojem mogu razgovarati o novim funkcionalnostima, tražiti pomoć ili dati prijedloge za poboljšanje.

Dopustite korisnicima da vas kontaktiraju putem fleksibilnih obrazaca

Obrasci omogućavaju kupcima da stupe u kontakt s vašim timom za podršku putem korisničkog portala. Pa, koja je korist od korištenja ovog oblika slanja poruka? Pa, LiveAgent može pohranjivati ​​i organizirati podatke o kupcima putem CRM sustava. Stoga, kad god klijent dođe preko korisničkog portala, agenti posjeduju više podataka o kupcu. Kao rezultat toga, mogu pružiti učinkovitu pomoć. Sve u svemu, to je pametno rješenje za korisničku uslugu koje poboljšava komunikaciju s kupcima i interne procese podrške.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kako vi možete imati koristi od softvera za korisnički portal?

U nastavku smo naveli osnovne pogodnosti korištenja korisničkog portala:

Kako vi možete imati koristi od softvera za korisnički portal?

Smanjite troškove korisničke podrške

Plaćanje zaposlenika skuplje je od omogućavanja vašim kupcima da pronađu pomoć na vašem klijentskom portalu. 

Smanjite troškove korisničke podrške

Uštedite vrijeme vaših agenata

Dopustite vašim agentima da troše manje vremena na telefon, e-mail i chat rješavajući probleme kupaca.

Uštedite vrijeme vaših agenata

 Jednostavan pristup informacijama 24/7

Online portali olakšavaju vašim kupcima pronalazak informacije koja im je potrebna, onda kad im je potrebna. 

Svi kanali podrške na jednom mjestu

Softver korisničkog portala LiveAgent integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

FAQ

Što je portal za korisničku službu?

Portal za korisničke službu omogućuje vašim kupcima da u stvarnom vremenu pronađu odgovore na svoja pitanja bez potrebe da kontaktiraju vaš tim za korisničku podršku. Portal za korisničke usluge dostupan je 24/7 i uključuje relevantne informacije kao što su politike, računi, isporuke, narudžbe i internetska plaćanja.

Što čini dobar korisnički portal?

Dobar korisnički poboljšava kvalitetu interakcija između vaše tvrtke i kupaca nudeći lakši pristup informacijama.

Koje su standardne značajke korisničkog portala?

Značajke korisničkog portala uključuju, ali nisu ograničene na, mogućnost prilagodbe i dodavanja brandinga vaše tvrtke, lako ugrađivanje u web stranice tvrtke, pristup izvodima i online plaćanjima, mogućnost čitanja/pisanja podataka i prilagođenih CSS opcija.

Koja je svrha softvera za korisnički web portal?

Svrha web portala je pružiti jedinstvenu pristupnu točku relevantnim informacijama poput politika, računa, plaćanja ili članaka s uputama. Dobar web portal omogućit će vašim kupcima da sami pronađu željene informacije, bez potrebe da vas kontaktiraju za pomoć.

Kako koristiti klijentski portal?

Klijentski portal koristi se za članke iz baze znanja, forume, sugestije i ploče s povratnim informacijama. Štoviše, prikazuje i povijest upita kupaca. Kao rezultat toga, kupci mogu provjeriti svoje prethodne upite i pokrenuti chat ako je potrebno.

Koje su pogodnosti korisničkog portala?

U današnje vrijeme kupci očekuju da web stranice imaju mogućnost samostalnog pronalaska informacija. Ako nemate korisnički portal/bazu znanja, možete izgubiti korisnika u nekoliko sekundi. Najvažnije pogodnosti korisničkog portala uključuju 24/7 korisničku podršku, povećanu prodaju i veće zadovoljstvo kupaca.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo