Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Softver za korisnički portal, poznat i kao softver za klijentske portale, omogućuje vam dijeljenje informacija s vašim klijentima. Korisnički web portal također omogućuje vašim klijentima siguran pristup njihovom statusu ili povijesti tiketa, detaljnim informacijama o proizvodu/usluzi i mnogim drugim informacijama.
Na primjer, korisnik korisničkog portala imat će pristup bazi znanja, kao i člancima na forumu zajednice. Ukratko, korisnički portal nudi kombinaciju rješenja za baze znanja o specifičnim proizvodima, poslovnih podataka i alata za samoposluživanje.
Siguran klijentski portal poput LiveAgent-a omogućuje vašim kupcima provjeru statusa svojih upita nakon što se prijave. Budući da se upiti kupaca pretvore u tickete, klijent će sve detalje pronaći u “ticketu”. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, klijenti ne moraju kontaktirati i čekati pomoć agenata za korisničku pomoć. Korisnički portal je vrhunsko rješenje za korisničku podršku koje stvara besprijekorno internetsko iskustvo i povećava angažman korisnika putem foruma, obrazaca za povratne informacije i interaktivne baza znanja.
Korisnička služba je prilično napredovala tijekom posljednjih nekoliko godina. Ne morate čekati obavijesti emailom kako biste znali da je problem riješen. Softverska rješenja za korisničke portale omogućuju korisnicima portala pristup informacijama koje su im potrebne – bez čekanja na pomoć. Ovi namjenski portali za podršku također omogućavaju korisnicima portala pristup povijesti tiketa, bazi znanja, forumu zajednice, a također pružaju mogućnost slanja povratnih informacija. Implementacija rješenja za bazu znanja unutar vašeg samoposlužnog portala može poboljšati zadovoljstvo klijenata i smanjiti količinu tiketa za podršku, što će na kraju vašem poduzeću uštedjeti vrijeme i resurse.
Mrežni samoposlužni portal može biti prostor posvećen za vaše kupce u kojem traže relevantne članke iz baze znanja. Prestanite stvarati Google tablice za dijeljenje dokumenata s klijentima. Ovi komplicirani procesi samo štete vašem angažmanu korisnika. Resursi za samoposluživanje, kao što su baze znanja, forumi ili povratne informacije kupaca, oslobađaju vaše predstavnike kupaca često postavljanih pitanja i omogućavaju im da se usredotoče na teže upite kupaca. Iskoristite softver našeg korisničkog portala za dijeljenje najava o novim značajkama, napomena o izdanju proizvoda i odmah poboljšajte produktivnost svojih agenata.
LiveAgent-ov korisnički portal sadrži bazu znanja, forum i korisničke povatne informacije.
Postavite klijentski portal i njegove vizualne elemente sa samo nekoliko klikova. Stvorite baze znanja i generirajte forum kako bi vam kupci mogli pomoći i razgovarati o novim funkcionalnostima ili prijedlozima za poboljšanje.
LiveAgent čini korisničku podršku milijon puta lakšom. Naše vrijeme odgovora je sada brže za 26%.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Vaši agenti za podršku dobit će manje upita i kao rezultat toga, njihovo vrijeme odziva na upite kupaca bit će znatno brže.
Online portal za korisnike pohranjuje vaše članke iz baze znanja, postove na forumu, kao i povratne informacije i prijedloge vaših kupaca. Pročitajte više o korisničkom portalu.
Baza znanja je jedna od ključnih značajki portala koja pruža korisnicima lagan i ekskluzivan pristup vašim člancima u bazi znanja ili često postavljenim pitanjima. Naša rješenja za bazu znanja su krojena kako bi poduzeća svih veličina mogli upravljati sadržajem svoje baze znanja i učinkovito ga dijeliti sa svojom ciljanom publikom. Možete lako kreirati sadržaj za agente i klijente koristeći naš besplatni softver za bazu znanja. Pročitajte više o bazi znanja.
Forumi omogućuju vašim korisnicima da pomognu jedni drugima, tako što će odgovoriti na pitanja drugih korisnika. Pročitajte više o forumu
Omogućite vašim korisnicima da vam ostave povratne informacije. Kreirajte i postavite dugme za povratne informacije na vašoj stranici. Pročitajte više o gumbu za povratne informacije.
Koristite sve značajke klijentskog portala i podržite svoje klijente čak i kada su vaši predstavnici korisničke službe offline uz naš pristupačan cjenovni plan.
Most Popular
Budimo realni – vaši će kupci uvijek imati beskonačno mnogo pitanja, upita i zahtjeva. Vrijeme je najdragocjeniji resurs koji imate, a ulaganje u pravo rješenje vašem poslovanju može dati značajan poticaj. Tvrtke svake godine gube milijune dolara raspoređujući sredstva na pogrešnu imovinu. Ne budi jedni od njih.
Očigledna je prednost korisničkog portala pružanje učinkovite samoposluge za vaše kupce. Međutim, posebno namjensko rješenje klijentskog portala također vam omogućuje stvaranje internog upravljanja znanjem za svoje agente. Kao što je prethodno rečeno, portal kupaca sastoji se od baze znanja i foruma. Oboje se mogu stvoriti za kupce, ali i za agente. Detaljna baza znanja može biti izvrstan način dijeljenja dokumenata kako bi se interno podržao kontinuitet učenja. Osim toga, interno znanje možete podijeliti putem foruma. Interni forum može biti jedno mjesto za raspravu o određenim temama umjesto razmjene poruka na radnom mjestu. Sveukupno, to stvara bolju interakciju u timu i čini komunikaciju na radnom mjestu jednostavnom.
LiveAgent softver za uspjeh klijenata je sveobuhvatna platforma bogata značajkama koja također nudi samoposlužni portal. Pogledajte naše priče o uspjehu i korisničke recenzije kako biste saznali kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših poslovnih partnera.
Postavite korisnički portal sa samo nekoliko klikova koristeći pravi softver za korisnički portal. Stvorite bazu znanja i prilagodite je dizajnu vaše tvrtke bez ikakvog kodiranja. Sa samo nekoliko klikova možete stvoriti forum za svoje kupce na kojem mogu razgovarati o novim funkcionalnostima, tražiti pomoć ili dati prijedloge za poboljšanje.
Obrasci omogućavaju kupcima da stupe u kontakt s vašim timom za podršku putem korisničkog portala. Pa, koja je korist od korištenja ovog oblika slanja poruka? Pa, LiveAgent može pohranjivati i organizirati podatke o kupcima putem CRM sustava. Stoga, kad god klijent dođe preko korisničkog portala, agenti posjeduju više podataka o kupcu. Kao rezultat toga, mogu pružiti učinkovitu pomoć. Sve u svemu, to je pametno rješenje za korisničku uslugu koje poboljšava komunikaciju s kupcima i interne procese podrške.
U nastavku smo naveli osnovne pogodnosti korištenja korisničkog portala:
Plaćanje zaposlenika skuplje je od omogućavanja vašim kupcima da pronađu pomoć na vašem klijentskom portalu.
Dopustite vašim agentima da troše manje vremena na telefon, e-mail i chat rješavajući probleme kupaca.
Online portali olakšavaju vašim kupcima pronalazak informacije koja im je potrebna, onda kad im je potrebna.
Softver korisničkog portala LiveAgent integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.
Portal za korisničke službu omogućuje vašim kupcima da u stvarnom vremenu pronađu odgovore na svoja pitanja bez potrebe za kontaktiranjem vašeg tima za korisničku podršku. Portal za korisničke usluge dostupan je 24/7 i uključuje relevantne informacije kao što su politike, računi, isporuke, narudžbe i internetska plaćanja.
Dobar korisnički portal poboljšava kvalitetu interakcija između vaše tvrtke i kupaca nudeći lakši pristup informacijama.
Značajke korisničkog portala uključuju, ali nisu ograničene na mogućnost prilagodbe i dodavanja brandinga vaše tvrtke, lako ugrađivanje u web stranice tvrtke, pristup izvodima i online plaćanjima, mogućnost čitanja/pisanja podataka i prilagođene CSS opcije.
Svrha web portala je pružiti jedinstvenu pristupnu točku relevantnim informacijama poput politika, računa, plaćanja ili članaka s uputama. Dobar web portal omogućit će vašim kupcima da sami pronađu željene informacije, bez potrebe da vas kontaktiraju za pomoć.
Klijentski portal koristi se za članke iz baze znanja, forume, sugestije i ploče s povratnim informacijama. Štoviše, prikazuje i povijest upita kupaca. Kao rezultat toga, kupci mogu provjeriti svoje prethodne upite i pokrenuti chat ako je potrebno. Softveri za komunikaciju s klijentima su općenito laki za korištenje i laki za postaviti.
U današnje vrijeme kupci očekuju da web stranice imaju mogućnost samostalnog pronalaska informacija. Ako nemate korisnički portal/bazu znanja, možete izgubiti korisnika u nekoliko sekundi. Najvažnije pogodnosti korisničkog portala uključuju 24/7 korisničku podršku, povećanu prodaju i veće zadovoljstvo kupaca. Korištenje softvera za bazu znanja će pojednostaviti sve zadatke povezane s vođenjem korisničkog portala.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Most customers prefer self-service options, with 77% having used a self-service portal in the past. However, only 10% of companies offer such options. Additionally, response times are slow, with a 6 hour average for the first response and 2-3 days for ticket handling. Despite this, self-service portals have high customer satisfaction rates and solve 95% of issues. Companies should consider implementing self-service options to meet customer expectations.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma