Posebno čvorište uz softver za korisnički portal

Omogućite korisnicima pristup resursima i praćenju tiketa.

  • ✓ Bez troška postavljanja
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Smanjite troškove uz softver za korisnički portal

Postavite sveobuhvatan, dobro strukturiran i dobro indeksiran portal za korisnike koji uključuje bazu znanja, forume zajednice i česta pitanja. Smanjite vrijeme i troškove komunikacije sa svojim klijentima nudeći samoposlužnu podršku i dopuštajući svojim klijentima provjeru napretka svojih upita za podršku bez potrebe da vas kontaktiraju. S LiveAgent-om je to jednostavno.

Što je softver za korisnički portal?

Softver za korisnički portal, poznat i kao softver za klijentske portale, omogućuje vam dijeljenje informacija s vašim klijentima. Korisnički web portal također omogućuje vašim klijentima siguran pristup njihovom statusu ili povijesti tiketa, detaljnim informacijama o proizvodu/usluzi i mnogim drugim informacijama.

Na primjer, korisnik korisničkog portala imat će pristup bazi znanja, kao i člancima na forumu zajednice. Ukratko, korisnički portal nudi kombinaciju rješenja za baze znanja o specifičnim proizvodima, poslovnih podataka i alata za samoposluživanje.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kako funkcionira korisnički portal?

Siguran klijentski portal poput LiveAgent-a omogućuje vašim kupcima provjeru statusa svojih upita nakon što se prijave. Budući da se upiti kupaca pretvore u tickete, klijent će sve detalje pronaći u “ticketu”. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, klijenti ne moraju kontaktirati i čekati pomoć agenata za korisničku pomoć. Korisnički portal je vrhunsko rješenje za korisničku podršku koje stvara besprijekorno internetsko iskustvo i povećava angažman korisnika putem foruma, obrazaca za povratne informacije i interaktivne baza znanja.

Zašto biste trebali imati korisnički portal?

Korisnička služba je prilično napredovala tijekom posljednjih nekoliko godina. Ne morate čekati obavijesti emailom kako biste znali da je problem riješen. Softverska rješenja za korisničke portale omogućuju korisnicima portala pristup informacijama koje su im potrebne – bez čekanja na pomoć. Ovi namjenski portali za podršku također omogućavaju korisnicima portala pristup povijesti tiketa, bazi znanja, forumu zajednice, a također pružaju mogućnost slanja povratnih informacija. Implementacija rješenja za bazu znanja unutar vašeg samoposlužnog portala može poboljšati zadovoljstvo klijenata i smanjiti količinu tiketa za podršku, što će na kraju vašem poduzeću uštedjeti vrijeme i resurse.

Mrežni samoposlužni portal može biti prostor posvećen za vaše kupce u kojem traže relevantne članke iz baze znanja. Prestanite stvarati Google tablice za dijeljenje dokumenata s klijentima. Ovi komplicirani procesi samo štete vašem angažmanu korisnika. Resursi za samoposluživanje, kao što su baze znanja, forumi ili povratne informacije kupaca, oslobađaju vaše predstavnike kupaca često postavljanih pitanja i omogućavaju im da se usredotoče na teže upite kupaca. Iskoristite softver našeg korisničkog portala za dijeljenje najava o novim značajkama, napomena o izdanju proizvoda i odmah poboljšajte produktivnost svojih agenata.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Efikasni korisnički portal koji odgovara vašem poduzeću

LiveAgent-ov korisnički portal sadrži bazu znanja, forum i korisničke povatne informacije.

70% korisnika preferira potražiti odgovor prije kontaktiranja službe za korisnike

Postavite klijentski portal i njegove vizualne elemente sa samo nekoliko klikova. Stvorite baze znanja i generirajte forum kako bi vam kupci mogli pomoći i razgovarati o novim funkcionalnostima ili prijedlozima za poboljšanje.

smiling woman with coffee

LiveAgent čini korisničku podršku milijon puta lakšom. Naše vrijeme odgovora je sada brže za 26%.

black Martinus logo

Naučite vaše korisnike kako sami mogu riješiti problem

Vaši agenti za podršku dobit će manje upita i kao rezultat toga, njihovo vrijeme odziva na upite kupaca bit će znatno brže.

Self-service customer portal

Online portal za korisnike pohranjuje vaše članke iz baze znanja, postove na forumu, kao i povratne informacije i prijedloge vaših kupaca. Pročitajte više o korisničkom portalu.

Powerful knowledge base builder

Baza znanja je jedna od ključnih značajki portala koja pruža korisnicima lagan i ekskluzivan pristup vašim člancima u bazi znanja ili često postavljenim pitanjima. Naša rješenja za bazu znanja su krojena kako bi poduzeća svih veličina mogli upravljati sadržajem svoje baze znanja i učinkovito ga dijeliti sa svojom ciljanom publikom. Možete lako kreirati sadržaj za agente i klijente koristeći naš besplatni softver za bazu znanja. Pročitajte više o bazi znanja.

customer portal software by LiveAgent

Forumi omogućuju vašim korisnicima da pomognu jedni drugima, tako što će odgovoriti na pitanja drugih korisnika. Pročitajte više o forumu

Priority assignment

Omogućite vašim korisnicima da vam ostave povratne informacije. Kreirajte i postavite dugme za povratne informacije na vašoj stranici. Pročitajte više o gumbu za povratne informacije.

Pristupačan softver za korisnički web portal

Koristite sve značajke klijentskog portala i podržite svoje klijente čak i kada su vaši predstavnici korisničke službe offline uz naš pristupačan cjenovni plan.

30 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Zagušena korisnička podrška?

Budimo realni – vaši će kupci uvijek imati beskonačno mnogo pitanja, upita i zahtjeva. Vrijeme je najdragocjeniji resurs koji imate, a ulaganje u pravo rješenje vašem poslovanju može dati značajan poticaj. Tvrtke svake godine gube milijune dolara raspoređujući sredstva na pogrešnu imovinu. Ne budi jedni od njih.

Portal za vaše agente u korisničkoj podršci

Očigledna je prednost korisničkog portala pružanje učinkovite samoposluge za vaše kupce. Međutim, posebno namjensko rješenje klijentskog portala također vam omogućuje stvaranje internog upravljanja znanjem za svoje agente. Kao što je prethodno rečeno, portal kupaca sastoji se od baze znanja i foruma. Oboje se mogu stvoriti za kupce, ali i za agente. Detaljna baza znanja može biti izvrstan način dijeljenja dokumenata kako bi se interno podržao kontinuitet učenja. Osim toga, interno znanje možete podijeliti putem foruma. Interni forum može biti jedno mjesto za raspravu o određenim temama umjesto razmjene poruka na radnom mjestu. Sveukupno, to stvara bolju interakciju u timu i čini komunikaciju na radnom mjestu jednostavnom.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Preko 30,000 poduzeća ne može biti u krivu

LiveAgent softver za uspjeh klijenata je sveobuhvatna platforma bogata značajkama koja također nudi samoposlužni portal. Pogledajte naše priče o uspjehu i korisničke recenzije kako biste saznali kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših poslovnih partnera.

knowledge base designs in LiveAgent

Prilagodite izgled kako bi se uklopio u vaš brand

Postavite korisnički portal sa samo nekoliko klikova koristeći pravi softver za korisnički portal. Stvorite bazu znanja i prilagodite je dizajnu vaše tvrtke bez ikakvog kodiranja. Sa samo nekoliko klikova možete stvoriti forum za svoje kupce na kojem mogu razgovarati o novim funkcionalnostima, tražiti pomoć ili dati prijedloge za poboljšanje.

Dopustite korisnicima da vas kontaktiraju putem fleksibilnih obrazaca

Obrasci omogućavaju kupcima da stupe u kontakt s vašim timom za podršku putem korisničkog portala. Pa, koja je korist od korištenja ovog oblika slanja poruka? Pa, LiveAgent može pohranjivati ​​i organizirati podatke o kupcima putem CRM sustava. Stoga, kad god klijent dođe preko korisničkog portala, agenti posjeduju više podataka o kupcu. Kao rezultat toga, mogu pružiti učinkovitu pomoć. Sve u svemu, to je pametno rješenje za korisničku uslugu koje poboljšava komunikaciju s kupcima i interne procese podrške.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kako vi možete imati koristi od softvera za korisnički portal?

U nastavku smo naveli osnovne pogodnosti korištenja korisničkog portala:

Smanjite troškove korisničke podrške

Plaćanje zaposlenika skuplje je od omogućavanja vašim kupcima da pronađu pomoć na vašem klijentskom portalu. 

Uštedite vrijeme vaših agenata

Dopustite vašim agentima da troše manje vremena na telefon, e-mail i chat rješavajući probleme kupaca.

 Jednostavan pristup informacijama 24/7

Online portali olakšavaju vašim kupcima pronalazak informacije koja im je potrebna, onda kad im je potrebna. 

Svi kanali podrške na jednom mjestu

Softver korisničkog portala LiveAgent integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

Related Articles to Softver za korisnički portal
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Grandstream GXV3350 telefon spaja fizičku tastaturu i Android touchscreen sučelje. Kompatibilan je s Accent cloud telefon uslugom. Utjecaj virtualnog call centra omogućuje optimizaciju rada agenta i širenje prisutnosti diljem svijeta. Ovaj model nudi napredne mogućnosti i visoku kvalitetu izrade.

Grandstream GXV3350 – recenzija telefona

Grandstream GXV3350 telefon spaja fizičku tastaturu i Android touchscreen sučelje. Kompatibilan je s Accent cloud telefon uslugom. Utjecaj virtualnog call centra omogućuje optimizaciju rada agenta i širenje prisutnosti diljem svijeta. Ovaj model nudi napredne mogućnosti i visoku kvalitetu izrade.

Kad je riječ o upravljanju poslovnim odnosima, softver za odnose s kupcima osmišljen je za analizu i upravljanje informacijama. CRM je jedan od LiveAgent alata.

CRM softver

CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x