Posebno čvorište uz softver za korisnički portal

Omogućite korisnicima pristup resursima i praćenju tiketa.

  • ✓ Bez troška postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Smanjite troškove uz softver za korisnički portal

Postavite sveobuhvatan, dobro strukturiran i dobro indeksiran portal za korisnike koji uključuje bazu znanja, forume zajednice i česta pitanja. Smanjite vrijeme i troškove komunikacije sa svojim klijentima nudeći samoposlužnu podršku i dopuštajući svojim klijentima provjeru napretka svojih upita za podršku bez potrebe da vas kontaktiraju. S LiveAgent-om je to jednostavno.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Što je softver za korisnički portal?

Softver za korisnički portal, poznat i kao softver za klijentske portale, omogućuje vam dijeljenje informacija s vašim klijentima. Korisnički web portal također omogućuje vašim klijentima siguran pristup njihovom statusu ili povijesti tiketa, detaljnim informacijama o proizvodu/usluzi i mnogim drugim informacijama.

Na primjer, korisnik korisničkog portala imat će pristup bazi znanja, kao i člancima na forumu zajednice. Ukratko, korisnički portal nudi kombinaciju rješenja za baze znanja o specifičnim proizvodima, poslovnih podataka i alata za samoposluživanje.

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kako funkcionira korisnički portal?

Siguran klijentski portal poput LiveAgent-a omogućuje vašim kupcima provjeru statusa svojih upita nakon što se prijave. Budući da se upiti kupaca pretvore u tickete, klijent će sve detalje pronaći u “ticketu”. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, klijenti ne moraju kontaktirati i čekati pomoć agenata za korisničku pomoć. Korisnički portal je vrhunsko rješenje za korisničku podršku koje stvara besprijekorno internetsko iskustvo i povećava angažman korisnika putem foruma, obrazaca za povratne informacije i interaktivne baza znanja.

Zašto biste trebali imati korisnički portal?

Korisnička služba je prilično napredovala tijekom posljednjih nekoliko godina. Ne morate čekati obavijesti emailom kako biste znali da je problem riješen. Softverska rješenja za korisničke portale omogućuju korisnicima portala pristup informacijama koje su im potrebne – bez čekanja na pomoć. Ovi namjenski portali za podršku također omogućavaju korisnicima portala pristup povijesti tiketa, bazi znanja, forumu zajednice, a također pružaju mogućnost slanja povratnih informacija. Implementacija rješenja za bazu znanja unutar vašeg samoposlužnog portala može poboljšati zadovoljstvo klijenata i smanjiti količinu tiketa za podršku, što će na kraju vašem poduzeću uštedjeti vrijeme i resurse.

Mrežni samoposlužni portal može biti prostor posvećen za vaše kupce u kojem traže relevantne članke iz baze znanja. Prestanite stvarati Google tablice za dijeljenje dokumenata s klijentima. Ovi komplicirani procesi samo štete vašem angažmanu korisnika. Resursi za samoposluživanje, kao što su baze znanja, forumi ili povratne informacije kupaca, oslobađaju vaše predstavnike kupaca često postavljanih pitanja i omogućavaju im da se usredotoče na teže upite kupaca. Iskoristite softver našeg korisničkog portala za dijeljenje najava o novim značajkama, napomena o izdanju proizvoda i odmah poboljšajte produktivnost svojih agenata.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Efikasni korisnički portal koji odgovara vašem poduzeću

LiveAgent-ov korisnički portal sadrži bazu znanja, forum i korisničke povatne informacije.

70% korisnika preferira potražiti odgovor prije kontaktiranja službe za korisnike

Postavite klijentski portal i njegove vizualne elemente sa samo nekoliko klikova. Stvorite baze znanja i generirajte forum kako bi vam kupci mogli pomoći i razgovarati o novim funkcionalnostima ili prijedlozima za poboljšanje.

smiling woman with coffee

LiveAgent čini korisničku podršku milijon puta lakšom. Naše vrijeme odgovora je sada brže za 26%.

black Martinus logo

Naučite vaše korisnike kako sami mogu riješiti problem

Vaši agenti za podršku dobit će manje upita i kao rezultat toga, njihovo vrijeme odziva na upite kupaca bit će znatno brže.

Online portal za korisnike pohranjuje vaše članke iz baze znanja, postove na forumu, kao i povratne informacije i prijedloge vaših kupaca. Pročitajte više o korisničkom portalu.

Baza znanja je jedna od ključnih značajki portala koja pruža korisnicima lagan i ekskluzivan pristup vašim člancima u bazi znanja ili često postavljenim pitanjima. Naša rješenja za bazu znanja su krojena kako bi poduzeća svih veličina mogli upravljati sadržajem svoje baze znanja i učinkovito ga dijeliti sa svojom ciljanom publikom. Možete lako kreirati sadržaj za agente i klijente koristeći naš besplatni softver za bazu znanja. Pročitajte više o bazi znanja.

Forumi omogućuju vašim korisnicima da pomognu jedni drugima, tako što će odgovoriti na pitanja drugih korisnika. Pročitajte više o forumu

Omogućite vašim korisnicima da vam ostave povratne informacije. Kreirajte i postavite dugme za povratne informacije na vašoj stranici. Pročitajte više o gumbu za povratne informacije.

Pristupačan softver za korisnički web portal

Koristite sve značajke klijentskog portala i podržite svoje klijente čak i kada su vaši predstavnici korisničke službe offline uz naš pristupačan cjenovni plan.

30 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Zagušena korisnička podrška?

Budimo realni – vaši će kupci uvijek imati beskonačno mnogo pitanja, upita i zahtjeva. Vrijeme je najdragocjeniji resurs koji imate, a ulaganje u pravo rješenje vašem poslovanju može dati značajan poticaj. Tvrtke svake godine gube milijune dolara raspoređujući sredstva na pogrešnu imovinu. Ne budi jedni od njih.

Portal za vaše agente u korisničkoj podršci

Očigledna je prednost korisničkog portala pružanje učinkovite samoposluge za vaše kupce. Međutim, posebno namjensko rješenje klijentskog portala također vam omogućuje stvaranje internog upravljanja znanjem za svoje agente. Kao što je prethodno rečeno, portal kupaca sastoji se od baze znanja i foruma. Oboje se mogu stvoriti za kupce, ali i za agente. Detaljna baza znanja može biti izvrstan način dijeljenja dokumenata kako bi se interno podržao kontinuitet učenja. Osim toga, interno znanje možete podijeliti putem foruma. Interni forum može biti jedno mjesto za raspravu o određenim temama umjesto razmjene poruka na radnom mjestu. Sveukupno, to stvara bolju interakciju u timu i čini komunikaciju na radnom mjestu jednostavnom.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Preko 30,000 poduzeća ne može biti u krivu

LiveAgent softver za uspjeh klijenata je sveobuhvatna platforma bogata značajkama koja također nudi samoposlužni portal. Pogledajte naše priče o uspjehu i korisničke recenzije kako biste saznali kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo vaših poslovnih partnera.

knowledge base designs in LiveAgent

Prilagodite izgled kako bi se uklopio u vaš brand

Postavite korisnički portal sa samo nekoliko klikova koristeći pravi softver za korisnički portal. Stvorite bazu znanja i prilagodite je dizajnu vaše tvrtke bez ikakvog kodiranja. Sa samo nekoliko klikova možete stvoriti forum za svoje kupce na kojem mogu razgovarati o novim funkcionalnostima, tražiti pomoć ili dati prijedloge za poboljšanje.

Dopustite korisnicima da vas kontaktiraju putem fleksibilnih obrazaca

Obrasci omogućavaju kupcima da stupe u kontakt s vašim timom za podršku putem korisničkog portala. Pa, koja je korist od korištenja ovog oblika slanja poruka? Pa, LiveAgent može pohranjivati ​​i organizirati podatke o kupcima putem CRM sustava. Stoga, kad god klijent dođe preko korisničkog portala, agenti posjeduju više podataka o kupcu. Kao rezultat toga, mogu pružiti učinkovitu pomoć. Sve u svemu, to je pametno rješenje za korisničku uslugu koje poboljšava komunikaciju s kupcima i interne procese podrške.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Kako vi možete imati koristi od softvera za korisnički portal?

U nastavku smo naveli osnovne pogodnosti korištenja korisničkog portala:

Smanjite troškove korisničke podrške

Plaćanje zaposlenika skuplje je od omogućavanja vašim kupcima da pronađu pomoć na vašem klijentskom portalu. 

Uštedite vrijeme vaših agenata

Dopustite vašim agentima da troše manje vremena na telefon, e-mail i chat rješavajući probleme kupaca.

 Jednostavan pristup informacijama 24/7

Online portali olakšavaju vašim kupcima pronalazak informacije koja im je potrebna, onda kad im je potrebna. 

Svi kanali podrške na jednom mjestu

Softver korisničkog portala LiveAgent integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Softver za korisnički portal
Tiketing softver omogućava praćenje korisničkih problema i olakšano odgovaranje na upite. LiveAgent je odlična opcija s naprednim značajkama za optimizaciju korisničke službe.

Uronimo u softver za tiketing

Tiketing softver omogućava praćenje korisničkih problema i olakšano odgovaranje na upite. LiveAgent je odlična opcija s naprednim značajkama za optimizaciju korisničke službe.

Dijelite prijašnje razgovore i upite vaših klijenata s povijesti online tiketa. Možete uključivati i isključivati ovu značajku ako želite.

Povijest online tiketa (URL)

Postanite partner s LiveAgentom i iskoristite njihove usluge korisničke podrške, VoIP telefonske sustave i softver za upravljanje emailovima.

Prikupite više informacija o svojim ticketima . Polja za tickete mogu se prilagoditi s više informacija kako biste ih lakše održavali.

Ticket polja

A LiveAgent account has been created for you. You will receive an email with login details shortly. Try different communication channels.

Razmišljate li o Gorgiasu za vašu korisničku podršku na društvenim medijima? Pogledajte našu recenziju i vidite kako se pokazao tijekom naših općih testova.

Gorgias softver za korisničku službu putem društvenih medija – recenzija

Gorgias je korisno i intuitivno rješenje za podršku korisnicima na društvenim medijima. Integacija s Twitterom dostupna je samo u skupljim planovima.

LiveAgent će automatski naglasiti te tikete i razvrstati ih temeljeno na prioritetu. Status tiketa se naziva i faza tiketa.

Status tiketa

LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi mnoge funkcionalnosti i integracije. Također, pružaju webinare za postavljanje live chat značajke.

LiveAgent-ov softver za samoposlugu klijenata će proširiti vaše mogućnosti podrške. Omogućite svojim klijentima da samostalno rješavaju probleme 24/7.

Samoposlužni softver

Zoho Desk, Intercom, Help Scout, Whatfix, and Zendesk are all recommended self-service software options for improving customer support and satisfaction.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo