Kalkulator cijena korisničke podrške

Dobijte najviše za svoj novac uz LiveAgent softver za korisničku podršku.

  • ✓ Nema troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓Otkažite bilo kad
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Uštedite više uz LiveAgent

Pogledajte neke od LiveAgent ključnih značajki. Poboljšajte svoje upravljanje znanjem uz korisnički portal. Koristite tiketing kao alat za upravljanje korisničkim vezama. Budite na samom vrhu isporuke korisničke usluge s besprijekornom distribucijom tiketa.

Prednosti kalkulatora

Prednosti kalkulatora cijena korisničke podrške

Pogledajte prednosti korištenja našeg kalkulatora cijena korisničke podrške i saznajte kako vam može pomoći poboljčati korisničku podršku.

Helpdesk benefits
5

Jednostavnih koraka

Pronađite vaše idealno rješenje za korisničku podršku u 5 lakih koraka, koristeći naš kalkulator cijena.

70+

Usporedite help deskove

Usporedite više od 70 najpopularnijih rješenja za korisničku podršku i pronađite najbolje.

72 %

Smanjeni troškovi

Srežite vaše troškove i uštedite do 72% na softveru za korisničku podršku uz LiveAgent.

Univerzalno rješenje

Što vam pruža LiveAgent?

Dobijte pristup omnikanalnom tiketing sustavu prepunom značajki koji može rukovati s najpopularnijim korisničkim kanalima. Pružajte podršku putem emaila, poziva, live chata, korisničkog portala s bazom znanja ili društvenih medija kao što su Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp ili Viber. Iskoristite 130+ značajki i 150+ integracija.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
What can LiveAgent provide
Medal icon

Započnite koristiti LiveAgent odmah!

Isprobajte sve što vam imamo za ponuditi u besplatnom 30-dnevnom probnom periodu

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kad

Usporedite top 5 rješenja za korisničku službu

Pogledajte kako LiveAgent stoji u odnosu na druga vodeća rješenja na tržištu. Potpuno transparentno, bez skrivanja informacija.

Značajke LiveAgent
Isprobajte najbolji alternativni softver za korisničku podršku besplatno! Kreditna kartica nije potrebna.
Zendesk
Zendesk konkurencija.
Freshdesk
Freshdesk konkurencija.
LiveChat
LiveChat konkurencija.
Intercom
Intercom konkurencija.
Tiketing
Povezuje se s više linija komunikacije (kao što su email, live chat ili društveni mediji) za usmjeravanje svih poruka i dopušta korisnicima da odgovore na njih iz tiketing softvera.
Ticket
$9/mjesec/agent Uključen u Small plan koji košta $9 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Professional
$59/mjesec/agent Uključen u Professional plan koji košta $59 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Blossom
$19/mjesec/agent Uključen u Blossom plan koji košta $19 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Starter
$19/mjesec/agent Uključen u Starter plan koji košta $19 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Starter
$79/mjesec/agent Uključen u Starter plan koji košta $79 za prvog agenta mjesečno. Svaki dodatni agent košta $19 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Live Chat
Izvorni live chat widget koji se može postaviti na vašu stranicu i koristiti za komunikaciju s vašim web posjetiteljima u realnom vremenu.
Ticket+chat
$29/mjesec/agent Uključeno u Medium plan koji košta $29 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Add-on
$15-59/mjesec/agent Dostupan kao Add-on značajka za $15-59 mjesečno. Sve cijene su u USD.
Garden
$45/mjesec/agent Uključeno u Garden plan koji košta $45 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Starter
$19/mjesec/agent Uključeno u Starter plan koji košta $19 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Enterprise
Cijena na zahtjev Uključeno u planovima s cijenom na zahtjev
Ugrađeni pozivni centar
Virtualni centar za pozive s centraliziranom upravljačkom pločom za odlazne i dolazne pozive te upravljanje njima.
All-inclusive
$49/mjesec/agent Uključeno u Large plan koji košta $49 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Add-on
$45/mjesec/agent Dostupno kao Add-on značajka za $45 mjesečno. Sve cijene su u USD.
Estate
$85/mjesec/agent Dostupno za Estate plan koji košta $85 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
LiveChat ne nudi ovu značajku
Intercom ne nudi ovu značajku
Facebook i Twitter
Integracija koja skuplja svaki tvit, komentar, spominjanje i Facebook poruku i transformira ih u tikete na koje se može odgovoriti izravno iz softvera.
Add-on
$39/mjesec/račun Dostupno kao Add-on značajka za $39 po računu mjesečno, ili u Large planu za $39/mjesec/agent. Sve cijene su u USD.
Team
$25/mjesec/agent Uključeno u Team plan koji košta $25 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Garden+Add-on
$45/mjesec/agent Uključeno u Garden+Add-on plan koji košta $45 po agentu mjesečno ili se može dodati. Sve cijene su u USD.
LiveChat ne nudi ovu značajku
Enterprise
Cijena na zahtjev Uključeno u planovima s cijenom na zahtjev.
Pravila i automatizacija
Pravila automatizacije koja se mogu uvesti kako bi ubrzala procese korisničke podrške.
Ticket
$9/mjesec/agent Dostupno uz Small plan koji košta $9 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Team
$25/mjesec/agent Uključeno u Team plan koji košta $25 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Garden+Add-on
$45/mjesec/agent Uključeno u Garden plan koji košta $45 po agentu mjesečno ili može biti dodano. Sve cijene su u USD.
LiveChat ne nudi ovu značajku
Enterprise
Cijena na zahtjev Uključeno u planovima s cijenom na zahtjev.
Radno vrijeme i SLA
Značajka koja vam omogućuje da upravljate i nadzirete SLA zapise, pridržavanje SLA i postavljanje radnih sati.
Ticket
$15/mjesec/agent Uključeno u Small plan koji košta $9 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Professional
$59/mjesec/agent Uključeno u Professional plan koji košta $59 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Blossom
$19/mjesec/agent Uključeno u Blossom plan koji košta $19 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
LiveChat ne nudi ovu značajku
Intercom ne nudi ovu značajku
Revizijski dnevnici
Zapis aktivnosti koji snima sve akcije provedene unutar sustava za korisničku podršku.
All-inclusive
$49/mjesec/agent Uključeno u Large plan koji košta $39 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Zendesk ne nudi ovu značajku
Estate
$65/mjesec/agent Uključeno u Estate plan koji košta $65 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
LiveChat ne nudi ovu značajku
Intercom ne nudi ovu značajku
Neograničena povijest
Neograničen pregled povijesti tiketa. (Ne gubite pristup tiketima nakon određenog vremena)
Ticket
$9/mjesec/agent Uključeno u Small plan koji košta $9 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Team
$25/mjesec/agent Uključeno u Team plan koji košta $25 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Blossom
$19/mjesec/agent Uključeno u Blossom plan koji košta $19 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Team
$39/mjesec/agent Uključeno u Team plan koji košta $39 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Starter
$79/mjesec/agent Uključeno u Starter plan koji košta $79 za prvog agenta mjesečno. Svaki dodatni agent košta $19 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Uklanjanje brendinga
Opcija za white labeling (bez brendinga).
Add-on
$19/mjesec/agent Dostupno kao Add-on značajka za $19 mjesečno. Sve cijene su u USD.
Zendesk ne nudi ovu značajku
Blossom
$19/mjesec/agent Uključeno u Blossom plan koji košta $19 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Business
$59/mjesec/agent Uključeno u Business plan koji košta $59 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Intercom ne nudi ovu značajku
24/7 osobni tim za korisnički uspjeh
Namjenski tim za korisnički uspjeh koji vam je dostupan 24/7/365 na svim komunikacijskim kanalima.
Ticket
$9/mjesec/agent Uključeno u Small plan koji košta $9 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Zendesk ne nudi ovu značajku
Blossom
$19/mjesec/agent Uključeno u Blossom plan koji košta $19 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Starter
$19/mjesec/agent Uključeno u Starter plan koji košta $19 po agentu mjesečno. Sve cijene su u USD.
Intercom ne nudi ovu značajku

Svjedočanstva

Otkrijte zašto naši korisnici vole raditi s LiveAgent-om

  • Roman Bosch
    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
    Rustem Gimaev Centar jezika Antalya Consulting
  • Randy Bryan
    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
    David Chandler Volterman

Najčešće postavljena pitanja

Ako imate pitanja, mi imamo odgovore. Pogledajte najčešća pitanja o kalkulatoru cijena korisničke podrške.

[nicefaqtitle1="Što je kalkulator cijena?"question1="Što je kalkulator cijena korisničke podrške?"answer1="LiveAgent-ov kalkulator cijena korisničke podrške je alat za usporedbu različitih rješenja korisničke službe. Podržava više kombinacija i alata te vam pruža izbor broja agenata. Na temelju tih činjenica, kalkulator će vam pokazati cijene najpopularnijih rješenja za korisničku podršku. Možete usporediti cijene značajki koje su vam potrebne i izabrati najbolju ponudu. LiveAgent-ov kalkulator cijena može usporediti različite kombinacije ponuda alata softvera korisničke podrške."title2="Kako koristiti kalkulator?"question2="Kako možete koristiti kalkulator cijena korisničke podrške?"answer2="Izaberite broj agenata koji vam je potreban, a onda jednostavno izaberite alate i značajke koje želite. Nakon toga iskoristite podatke o cijenama da usporedite cijene. Izaberite one koji pružaju najviše vrijednosti za vas i vaše poslovanje. Kalkulator može usporediti više od 70 različitih rješenja za korisničku podršku tako da možete vidjeti razlike u cijeni između njih i LiveAgent softvera za korisničku podršku. LiveAgent-ov kalkulator cijena može usporediti više kombinacija alata."title3="Koje su prednosti kalkulatora"question3="Koje su prednosti korištenja kalkulatora cijena korisničke podrške?"answer3="Glavna prednost je u tome da ne morate trošiti sate i dane istražujući različita softverska rješenja za korisničku podršku i uspoređivati ih samostalno. Ono što ga čini praktičnim je mogućnost kombiniranja komunikacijskih kanala, značajki i opcija društvenih medija.Izaberite ono što vam treba i izostavite ono nepotrebno kako bi dobili točnu usporedbu cijena za određen broj agenata podrške. Iskoristite dobivene podatke kako bi izabrali najbolju ponudu za vašu trenutnu situaciju i vaše poslovanje."title4="Zašto je cijena važna?"question4="Zašto je cijena korisničke podrške važna?"answer4="Korisnička podrška je važan dio svakog modernog poslovanja. Moderni odjeli korisničke podrške obično zahtijevaju komunikaciju putem više korisničkih kanala i podršku putem raznih značajki i automatizacija. Standardni kanali komunikacije korisničke podrške uključuju email, live chat, pozivni centra, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja i opcijom foruma. Cijene tih alata i značajki mogu biti visoke, posebno ako uzmemo u obzir broj agenata koji će ih koristiti. Međutim, trebate izbjeći plaćanje značajki koje ne trebaju vašem poduzeću."title5="Zašto je korisnička podrška važna za poduzeće?"answer5="Korisnička podrška je bitan aspekt svakog poslovanja.Može vam pomoći riješiti probleme korisnika, efikasnije komunicirati s klijentima i povećati vjernost klijenata. Odani kupci će se vjerojatnije vratiti i pomoći vam da stvorite još prihoda. Stoga, dobra korisnička podrška je dokazano bitna u svakom poduzeću u svakoj industriji."title6="Kako poboljšati poslovanje"question6="Kako dobra korisnička podrška može poboljšati vaše poslovanje?"answer6="Dobar softver korisničke podrške je nezamjenjiv za pružanje odlične korisničke podrške jer nudi hrpu alata i sustava kako bi vaš posao bio lakši i efikasniji.Pomaže timovima za podršku da rukuju s klijentima efikasnije i s više rezultata.Dodatno, softver za korisničku podršku štedi vrijeme, omogućava korisnicima kreiranje automatizacija i kreira integrirane tijekove rada s više aplikacija. Dugoročno, softver za korisničku podršku može pomoći poduzeću da proda više, privuče nove kupce te poveća njihovu vjernost vašem poduzeću."title7="Koje su prednosti LiveAgent-a"question7="Koje su prednosti korištenja LiveAgent-a u usporedbi s ostalim softverima?"answer7="LiveAgent nudi pristup najkorisnijim korisničkim kanalima koji se mogu koristiti unutar tiketing sustava. To znači da odjeli korisničke podrške mogu ujediniti svoju korisničku komunikaciju na jednoj platformi. Sustav za tiketing pruža lakšu organizaciju te širi vaš domet na kanale koje vaši klijenti preferiraju koristiti."]

Ključna saznanja

Istraživanje je ključ za korisničku podršku

Saznajte više o utjecaju korisničke podrške na klijente i vaše poslovanje. Pogledajte statistiku korisničke podrške i iskoristite saznanje. Glavna područja istraživanja uključuju utjecaj na poslovanje, ključne statistike na kanalima korisničke podrške i ponašanje korisnika u raznim situacijama.

Što možete naučiti?

  • Ključne statistike korisničke službe
  • Statistike korisničkih kanala
  • Utjecaj korisničke podrške na poslovanje

i još puno više…

Prosječan sveukupni FCR za korisničku podršku diljem svijeta je oko

74%

MetricNet

Pogledajte više >

80%

live chat agenata treba više sustava kako bi dobili potrebne informacije. CCW Digital

Research multiple systems

Pogledajte više >

Related Articles to Kalkulator troškova
Uključite naš kontrolni popis za odredišnu stranicu u vašu strategiju sadržaja kako bi maksimizirali konverzije i dobili više klijenata. Lako ga je primijeniti, korak po korak.

Kontrolni popis za odredišnu stranicu

Prodajna ponuda treba biti jasna i vrijedna, a prezentacija prednosti važna je za demonstriranje vrijednosti proizvoda. Završni argument treba biti uvjerljiv, a naslovna slika i raspored jasni i privlačni. Bilješke stručnjaka i svjedočanstva klijenata povećavaju kredibilitet. Slike i videozapisi proizvoda poboljšavaju korisničko iskustvo, a statistički podaci dodaju kredibilitet.

LiveAgent je sposoban ispuniti zahtjeve više poslovnih sfera. Vidite kako LiveAgent može ispuniti vaše zahtjeve i poboljšati vašu korisničku podršku.

Vrijedan u svakoj industriji

LiveAgent pruža personaliziranu podršku i pretvara web promet u rastući izvor prihoda u maloprodaji, SaaS i internetskom softveru. Također nudi podršku za putovanja, web hosting i druge industrije. Identificira potencijalne klijente i nudi napredne značajke poput chat-a u stvarnom vremenu i HD video poziva. Pruža sveobuhvatne profile klijenata i podršku preko više kanala u bankarstvu i osiguranju. LiveAgent je također koristan za računovodstvo i pravo te u industriji automobila.

Kako kontaktirati StatCounter korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške na društvenim medijima i samoposlužne podrške.

StatCounter kontakt korisničke podrške

LiveAgent offers various software solutions for customer service, including call center and complaint management software. They also have a user portal and email management software. Features include payment options and integrations. The company offers a free trial and has a support portal for customers. LiveAgent has won awards and has positive customer reviews. They also offer an affiliate program and have a blog, dictionary, and academy for learning. Sales contacts are available and customers can sign up for a newsletter for the latest updates and discounts. Quality Unit, LLC owns LiveAgent and there are terms of use, security and privacy policies in place. A LiveAgent account can be accessed once installed and registration is complete.

Integracija između TrackingTime-a i LiveAgent-a vam omogućuje besprijekorno praćenje vremena potrošenog na zadatke korisničke podrške unutar LiveAgent-a.

TrackingTime

TrackingTime je aplikacija za praćenje vremena koja pomaže u učinkovitom mjerenju i upravljanju zadacima korisničke službe. Pruža precizno praćenje vremena, integracije sa softverskim rješenjima i automatsko obavljanje zadataka. Koristite TrackingTime za mjerenje performansi zaposlenika i upravljanje projektima.

Ispod imamo pregled metrika korisničke službe i podrške koje vaša organizacija može pratiti. Pogledajte ovaj pregled i saznajte više.

Top 20 korisničkih metrika za mjeriti

Mjerenje korisničkih metrika ključno je za dobivanje uvida u izvedbu podrške i zadovoljstvo korisnika. Metrike obuhvaćaju NPS, CSAT, stopu odljeva, stopu zadržavanja i više. LiveAgent nudi besplatno probno razdoblje i resurse za poboljšanje korisničke podrške.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Mjerila pozivnog centra

The average response time for call centers is 34.4 seconds and agents spend 10.2 minutes per hour on post-call work. The average transfer rate for call centers is 9.9% and call centers aim to have agents available for calls and post-call work for 85-90% of each hour. The industry standard for call abandonment rate is 5-8%. A higher than average abandonment rate may indicate a need for more agents.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x