Softver korisničke službe poboljšava podršku i zadovoljstvo klijenata automatizacijom tiketa preko više kanala. Platforme poput LiveAgent, Slack i Monday.com nude ključne značajke kao što su samoposluga i automatizacija za efikasniji rad.
Softver korisničke službe je ključni sastojak izvrsnog korisničkog iskustva. Međutim, pronalazak pravog softvera je izazov jer većina ponuđača nudi slične značajke i obećava pomoć u ispunjenju istih ciljeva. Kako bi vam pomogli izabrati najbolji softver za vaše poslovanje, niše i industriju, sastavili smo popis najboljih rješenja za korisničku službu u 2022. Za svaki softver ćemo usporediti popis značajki, cijenu i ocjene korisnika s nezavisnih stranica za ocjene softvera.
Softver korisničke službe je softver koji pojednostavljuje komunikaciju s klijentima preko različitih kanala. Svaki softver je različit po načinu na koji rješava dolazne poruke klijenata. Međutim, većina softvera pretvara poruke s različitih komuniacijskih kanala u tikete i sprema ih u dijeljenu centraliziranu ulaznu poštu.
Softver korisničke službe se općenito koristi za potrebe korisničke podrške, međutim, mogu ga koristiti i timovi zaduženi za prodaju, računovodstvo, IT ili marketing, sve unutar jedne organizacije. Osim što je koristan za tradicionalna poduzeća, ovaj sustav također može koristiti neprofitnim organizacijama, državnim agencijama i obrazovnim institucijama.
Softver korisničke službe se povezuje s vašim svakodnevnim kanalima za komunikaciju s klijentima, uključujući email, telefon, live chat, integracije s društvenim medijima, aplikacije za razmjenu poruka, pa čak i portale korisničke službe.
Kada klijent kontaktira vaše poduzeće koristeći bilo koji od ovih kanala, sustav automatski kreira tiket. Na primjer, ako klijent koristi kanal u realnom vremenu kao što je telefon ili live chat, sustav automatski zvoni kako bi upozorio agente za online podršku. Kada se agent javi na poziv ili chat, agent i klijent mogu komunicirati u realnom vremenu.
Međutim, pretpostavimo da klijent koristi kanal kao što je email, društveni mediji ili aplikacija za poruke kako bi kontaktirao vašu kompaniju. U tom slučaju će sustav jednostavno kreirati tiket i dodijeliti ga određenom odjelu/agentu na temelju predefiniranih kriterija.
Poduzeća i organizacije koji ne koriste ovu tehnologiju često imaju nezadovoljne klijente i odljev jer se dosta poruka klijenata provuče kroz pukotine ili ne bude odgovoreno dovoljno brzo.
Sustav poput ovoga omogućuje svakom poduzeću ili organizaciji poboljšanje procesa komunikacije s klijentima jer eliminira nadzor uređaja i računa čuvanjem svih poruka na jednom mjestu. Kao rezultat toga, štedi vrijeme i poboljšava produktivnost i brzinu odgovora, što doprinosi većem zadovoljstvu korisnika.
Softver korisničke službe može lako zamijeniti vašu web poštu ili mail klijente kao što su Gmail, Outlook i Mail. Nudi više funkcionalnosti i fleksibilnosti te ima puno više opcija od samog slanja i primanja emaila.
Softver korisničke službe pruža napredne vještine za email i suradnju na temelju opcija preusmjeravanja, prilagodljivih email predložaka, potpunih profila klijenata, opcija segmentacije klijenata i nadzora SLA. Također uključuje značajku za detekciju sudaranja agenata koja osigurava da agenti ne gube vrijeme radeći na istom tiketu ili ne brišu rad jedan drugome.
Live chat je preferirani komunikacijski kanal za 42% online klijenata jer je jednostavan i lako pristupačan. Umjesto pretrage informacija o kontaktima, vaši klijenti vas mogu lako kontaktirati na vašoj web stranici uz pomoć jednog klika na gumb.
Live chat je također odličan proaktivni alat korisničke podrške za rješavanje problema u realnom vremenu koje klijenti mogu iskusiti dok pregledavaju vašu stranicu ili se pokušavaju odjaviti.
Odličan softver korisničke službe bi trebao sadržavati mogućnostii pozivnog centra jer to pruža fleksibilnost i značajne uštede. Na primjer, umjesto trošenja novca na opremu i međunarodne impulse, možete pružiti globalnu podršku za prihvatljivu cijenu.
Iako velik broj klijenata preferira digitalne kanale, pozivi su još uvijek najbolja opcija za probleme koji zahtijevaju brzo rješenje. Razgovor s predstavnikom podrške može osigurati da se obje strane razumiju i da nema nesporazuma.
Digitalni domoroci kao što je Generacija Z preferiraju komunikaciju putem društvenih medija jer su ti kanali uvijek aktivni. Druge grupe potrošača se okreću društvenim kanalima kao zadnjem utočištu, većinom nakon što nisu uspjeli dobiti odjel za podršku koristeći ostale opcije.
Važno je naglasiti da nije potrebno da svako poduzeće ima prisutnost na svakoj platformi. Međutim, većina potrošača očekuje da većina kompanija, organizacija i obrazovnih institucija ima aktivnu Facebook, Instagram i Twitter stranicu tako da im se mogu obratiti za korisničku podršku.
Aplikacije za poruke kao što su Messenger, Viber, WhatsApp, LINE i Signal su sve popularnije u korisničkoj službi jer nude lak način komunikacije s poduzećima. Dodatno, klijenti poznaju ove aplikacije jer ih koriste za komunikaciju s prijateljima i obitelji, tako da je kontaktiranje kompanija super prikladno.
Kao dodatak, aplikacije za poruke ne traže od korisnika da čeka ili aktivno bude angažiran u konverzaciji s klijentom. Umjesto toga, klijenti mogu odgovoriti kad god žele i opet dobiti relativno brz odgovor na svoje pitanje.
Moderni klijenti ne žele trošiti vrijeme na kontaktiranje korisničke službe. Umjesto toga, oni samostalno traže odgovore na pitanja pretražujući stranicu da nađu FAQ, verificirane forume zajednice ili bilo koje druge povezane resurse.
Dodijeljenji repozitorij znanja koji objašnjava osnovne procese, police ili probleme može značajno smanjiti količinu tiketa i smanjiti pritisak na vaše zaposlenike.
Korištenje softverskog rješenja korisničke službe može biti korisno vašem poduzeću na više načina. Postoji hrpa primjera koje možemo naglasiti — od smanjenja napuštanja kolica do poboljšanja zadovoljstva klijenata, prihoda i vjernosti.
Glavni razlog zašto možete uraditi toliko puno s ovim alatom za korisničku službu je taj što je svestran. Mogu ga koristiti sveučilišta, pružatelji zdravstvenih usluga, financijske institucije, e-commerce poslovanja, SaaS startupi i svi ostali, za postizanje različitih ciljeva. Nadalje, rješenje je potpuno prilagodljivo, skalabilno i elastično, tako da je ostvarenje vaših snova zapravo samo pitanje postavljanja vašeg rješenja za korisničku podršku na pravilan način i korištenja njegovog punog potencijala.
Najbolji način za ojačati veze s klijentima je angažman vaše baze klijenata i pružanje personalizirane usluge. Help desk softversko rješenje je savršen alat za angažman s klijentima jer čini cijeli proces lakšim i jednostavnijim. Na primjer, nema potrebe da tražite tvitove ili komentare u svojim razgovorima kako bi se pridružili konverzaciji s klijentima. Umjesto toga, jednostavno odgovarajte na svaku poruku u pokretu, izravno iz vašeg softvera za upravljanje korisničkom službom, dok vam je povijest korisnika pri ruci.
Što se tiče personalizacije, softver za korisničku podršku vam može pomoći jer čuva važne podatke o klijentima uz njihove poruke. Kada su sve kontekstualne informacije u jednoj upravljačkoj ploči, možete lako pružati brzu, stručnu i personaliziranu uslugu i istovremeno ojačati veze sa klijentima.
Zahvaljujući automatskom usmjeravanju tiketa, poruke od vaših klijenata će biti uvijek automatski dodijeljene agentu podrške koji je najstručniji da odgovori na njih. Eliminacijom čekanja i kreiranjem osjećaja odgovornosti možete poboljšati vrijeme odgovora za skoro 23%.
Nadalje, pružanjem opcija podrške u realnom vremenu za vaše klijente, kao što je live chat, možete pomoći većem broju klijenata i riješiti više problema brže.
Dobivanje odanih klijenata i poboljšanje njihovog zadovoljstva je lako. Uz višekanalni softver za korisničku službu možete proaktivno rješavati probleme klijenata. Na primjer, proaktivne chat pozivnice su praktične kada su kupci na vašoj stranici spremni za plaćanje, ali trebaju malu pomoć u procesu. Dodatno, help desk rješenje vam može pomoći odrediti kada je pravo vrijeme da im se obratite na temelju alata za nadzor u realnom vremenu koji prikazuju koje stranice vaši potencijalni klijenti pregledavaju i koliko dugo.
Većina klijenata želi samostalno riješiti problem bez kontaktiranja korisničke podrške. Ako ponudite svojim postojećim i potencijalnim klijentma samoposlužno čvorište s resursima kao što su how-to članci, FAQ, čak i forumi zajednice, možete smanjiti vrijeme odgovora i poboljšati iskustvo korisničke službe. Kada klijenti samostalno nađu odgovore na obična pitanja, neće imati razlog da vas kontaktiraju ili da čekaju na odgovor od vašeg osoblja.
Alat softvera korisničke podrške kao što je gamifikacija može poboljšati produktivnost zaposlenika uvođenjem aspekta igre na radno mjesto. Agenti mogu postavljati rekorde, dobivati značke i napredovati, povećavajući produktivnost i promovirajući zdravo natjecanje između timova i pojedinaca.
Svakodnevni rad na rješavanju problema klijenata može biti izazovan i dovesti do pregaranja agenata korisničke službe. Međutim, softver za praćenje korisničke službe sadrži alate koji će olakšati život vaših agenata i pomoći im da budu produktivniji. Na primjer, automatizacija osigurava da se vaši agenti mogu fokusirati na kompleksne probleme klijenata umjesto na dosadne ponavljajuće zadatke kao što je promjena statusta tiketa ili popratne poruke za neodgovorene emailove.
Iako je neki softver najbolji izbor za jednu kompaniju, može biti neadekvatan za drugu. Važno je shvatiti da svako poduzeće ima različite potrebe i želi postići različite ciljeve. Na primjer, dok je jedna kompanija zadovoljna s običnim chat softverom, druge možda trebaju kompleksnije rješenje koje podržava višekanalnu komunikaciju s klijentima.
Prije nego izaberete ili čak istražite softver korisničke podrške, trebate razumjeti vaše ciljeve i potrebe. Razmislite što želite postići sa softverom, uzimajući i vaš proračun u obzir. Možda je savršeno kompaktno rješenje izvan vaših financijskh mogućnosti. Jednom kada ste popisali vaša očekivanja za softver i postavili budžet, možete početi istraživati svoje opcije.
Kako bi osigurali da dobivate najviše od vašeg softvera za korisničku podršku, preporučujemo da potražite sustav koji ima većinu ovih značajki, ako ne i sve.
Osigurajte da su kanali koje želite povezati s vašim softverom korisničke službe podržani. Na primjer, ako želite zvati i primati telefonske pozive iz vašeg softvera korisničke podrške, osigurajte da ima ugrađeni mješoviti pozivni centar.
Ako želite podržavati svoje klijente putem aplikacija za poruke kao što su Facebook Messenger ili WhatsApp, osigurajte da softver nudi funkcionalnu integraciju za kanale društvenih medija.
Nemojte pristati na softver korisničke podrške koji nema ugrađeni CRM. Htjet ćete imati pristup podacima o klijentima unutar vašeg help desk sustava, tako da ne morate gubiti vrijeme prijavljujući se na različite aplikacije kako bi ponudili stručnu uslugu.
Automatska distribucija tiketa osigurava da su dolazni tiketi uvijek usmjereni prema najprikladnijim odjelima i agentima. Također osigurava da tiketi nikad ne zapnu ili čekaju na odgovor, a da nitko nije preuzeo odgovornost za njih.
Pravila automatizacije mogu popraviti tijekove rada korisničke službe i interakciju s korisnicima. Na primjer, automatizacijom određenih procesa i akcija, kao što je slanje popratnih emailova, vaši agenti vam mogu uštedjeti vrijeme i novac. Sačuvano vrijeme se može koristiti za rješavanje kompleksnijih upita klijenata, a novac se može uložiti u bolji trening agenata ili prodajne/marketinške kampanje.
Pobrinite se da sustav koji izaberete ima aktivne integracije sa alatima koje svakodnevno koristite. Svrha softvera korisničke službe je poboljšanje vaše produktivnosti i minimiziranje vanjskih alata koje koristite. Integracijom vašeg help deska sa aplikacijama treće strane kao što je Shopify, na primjer, možete pregledavati narudžbe/povrate novca vaših klijenata izravno iz vašeg softvera za korisničku službu.
Pristup točnim uvidima u podatke može pomoći svakom poduzeću da poboljša svoje prodaje, marketing i procese podrške. Na primjer, ako izvještaji iz vašeg sustava pokazuju da imate visoku stopu napuštanja poziva tijekom pauze za ručak, to može značiti da trebate dodati još agenata podrške toj smjeni, jer je to jedan od sati kad je špica i klijenti predugo čekaju.
S druge strane, gamifikacija može promovirati zdravo natjecanje između timova i agenata vaše korisničke službe. Kada ih nagradite nagradnim značkama i nivoima, vaši agenti podrške će se osjećati motiviranima za bolju izvedbu. Poboljšana produktivnost će utjecati na to koliko tiketa riješe i koliko brzo, što vam može uštedjeti novac i poboljšati zadovoljstvo klijenata u isto vrijeme.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Uzmite u obzir vaš budžet i koliko ste spremni potrošiti. Imajte u vidu da najpopularnija softverska rješenja za korisničku službu mogu biti prilično skupa. Umjesto plaćanja premium cijene za popularni brend ili odlučivanja da je softver za korisničku službu jednostavno preskup, zašto ne probate alternativna rješenja? Velik broj alternativnih sustava za korisničku podršku nudi besplatne planove i čak više značajki od njihovih popularnijih konkurenata.
Istražite nudi li softver za koji se odlučujete besplatnu godišnju višejezičnu 24/7 podršku. Dalje, provjerite samoposlužne opcije ponuđača, a ako želite ići korak naprijed, kontaktirajte ih putem live chata ili emaila da vidite koliko vremena im treba da odgovore na vaš upit. Testiranjem njihovih odgovora iz prve ruke možete dobiti jasnu sliku kakva će njihova usluga biti ako postanete njihov klijent.
Razmotrite tipove korisničke službe koju svaki ponuđač nudi. Ako ste fan kontaktiranja podrške putem live chata, pobrinite se da kompanija koju izaberete ima live chat podršku. Ako više volite razgovore, saznajte ima li vaš preferirani ponađač broj za besplatne pozive i nudi li podršku u prikladno vrijeme za vašu vremensku zonu.
Velik broj poduzeća ima sezonske promjene koje mogu utjecati na to koliko im agenata podrške treba u radu. Na primjer, kompanije za putovanja i ugostiteljstvo cvjetaju u ljetnim mjesecima, tako da će im trebati dodatnih agenata podrške za odgovaranje na veću količinu dodatnih emailova, chatova i poziva.
Slično tome, eCommerce poduzeća imaju navalu tiketa korisničke podrške tijekom određenih dijelova godine kada se događaju rasprodaje, na primjer Black Friday. Stoga je ključno imati fleksibilan softver za korisničku podršku koji vam omogućuje dodavanje i uklanjanje agenata po potrebi.
Poduzeća koja rastu također mogu imati koristi od fleksibilnog softvera za korisničku službu. Dobro je znati da sustav koji izaberete može rasti s vama i neće vam izazvati glavobolje u budućnosti kada je u pitanju podrška za veći broj agenata i klijenata.
Razmotrite ograničenja svakog softvera koji želite koristiti. Postoje li značajke koje želite koristiti, ali ih softver ne nudi? Nedostaju li neke integracije? Koliko je stabilan softver? Postavljanje teških pitanja poput ovih je vrlo važno jer ograničenja softvera mogu utjecati na vaš rad i zadovoljstvo klijenata s vašom uslugom.
Zadnje, ali ne manje važno, istražite koje su opcije za suradnju dostupne. Ima li softver koji proučavate interni chat i pozive? Što je s internim tiketingom, privatnim bilješkama i detekcijom sudaranja agenata? Zapamtite da aplikacija za korisničku službu koju izaberete treba unaprijediti vaše procese podrške i olakšati rad s vašim kolegama.
LiveAgent je višekanalni softver za helpdesk i live chat koji je odličan za kompanije svih veličina. Bilo da ste malo poduzeće koje želi proširiti svoj opseg ili velika kompanija, LiveAgent može biti kompaktno rješenje korisničke službe za vas. Sustav je potpuno prilagodljiv i nudi svojim korisnicima odličnu automatizaciju i opcije suradnje.
Ima više od 140 help desk značajki i nudi robusni popis integracija s aplikacijama i softverom treće strane.
Diljem različitih platformi za recenziju softvera, LiveAgent korisnici hvale raznovrsnost i odličan tim podrške ovog softvera. Kao dodatak, korisnici obožavaju broj dostupnih značajki i integracija jer mogu rješavati izazove koje prije jednostavno nisu mogli s ostalim alatima korisničke službe.
Kada su u pitanju LiveAgent nedostaci, neki korisnici kažu da zahtijeva proces učenja i maksimalno iskorištavanje softvera je teško bez kontaktiranja podrške. No kako smo već spomenuli, LiveAgent-ov tim podrške dobiva same pohvale jer je dostupan 24/7/365 i učinit će sve kako bi LiveAgent ispunio i premašio očekivanja klijenata.
LiveAgent platforma za korisničku službu nudi tri različite mjesečne pretplate i potpuno besplatnu verziju softvera.
Ako želite isprobati All-Inclusive plan, nudimo besplatnu 14-dnevnu probu — kreditna kartica vam nije potrebna
MailChimp je kompaktna marketinška platforma za mala poduzeća koja se može koristiti za kreiranje email novosti i praćanje njihove izvedbe. Dodatno, MailChimp korisnici mogu segmentirati svoje klijente u različite grupe, što slanje personaliziranih marketinških poruka čini još lakšim.
Platforma za automatizaciju emaila također nudi Website & eCommerce planove koji imaju graditelj eCommerce stranica, SEO alate, izvještaje o prodaji i objave na društvenim mrežama.
Platforma se integrira sa stotinama alata korisničke službe, uključujući LiveAgent, omogućujući LiveAgent korisnicima da pretplaćuju i otkazuju pretplatu svojim klijentima za određene popise za slanje pošte izravno iz svog help desk softvera.
MailChimp korisnici su oduševljeni koliko su dobre značajke za mala poduzeća i koliko je jednostavan za korištenje. Na primjer, njegov drag-and-drop email graditelj olakšava formatiranje prekrasnih emailova, a njegov velik broj integracija olakšava sinkronizaciju podataka sa eksterniim CRM-ovima i tome slično.
Neki nedostaci spomenuti od strane MailChimp korisnika uključuju čekanje od preko 24 sata na odgovor od tima podrške, kao i cijenu softvera. Na primjer, neki korisnici misle da druga rješenja nude slične značajke za puno manju cijenu.
MailChimp nudi ukupno pet planova pretplate i besplatni plan.
Marketing
Web stranica i eCommerce
Saznajte više o povezivanju MailChimp-a i LiveAgent-a.
Slack je platforma za razmjenu poruka u realnom vremenu koju poduzeća koriste za internu i eksternu komunikaciju. Odlična je za suradnju između timova i dijeljenje informacija na razini kompanije.
Platforma se integrira sa LiveAgent softverom korisničke podrške i obavještava korisnike slanjem Slack poruke svaki put kada je novi tiket dodijeljen ili kada dobiju odgovor na otvoreni tiket. Slack notifikacije su poslane od strane bota i pružaju izravnu poveznicu na spomenuti tiket.
Slack je hvaljen zbog svoje jednostavnosti korištenja, opcija prilagodbe i bogatih integracija. Platforma za razmjenu poruka je brzo osvojila srca velikih i malih poduzeća jer je jedan od najboljih besplatnih alata za suradnju na tržištu.
Velik broj korisnika nema negativnih primjedbi za Slack. Većina recenzija izričito naglašava da bi bilo sitničavo reći bilo što negativno o ovoj platformi.
Slack nudi tri plana pretplate, kao i besplatnu verziju.
Saznajte više o LiveAgent/Slack integraciji.
PipeDrive je cloud-based alat za upravljanje korisničkim vezama (CRM) koji pomaže ljudima u prodaji upravljanjem potencijalnim klijentima i dogovorima. Koristi automatizaciju i AI kako bi eliminirao ponavljajuće administrativne zadatke i nudi izvještaje sa hrpom podataka.
PipeDrive nudi svojim korisnicima potpuno funkcionalnu mobilnu aplikaciju i integrira se sa skoro 300 aplikacija treće strane. LiveAgent integracija omogućuje LiveAgent korisnicima kreiranje i uređivanje novih i postojećih PipeDrive dogovora izravno iz LiveAgent tiket info panela.
Ovaj CRM se ističe po jednostavnosti i lakoći korištenja. Korisnici uživaju u intuitivnom sučelju u vizualnom formatu u kojem mogu vidjeti potencijalne klijente kako se kreću kroz prodajni lijevak. No za neke korisnike je PipeDrive previše jednostavan. Recenzenti su naglasili da bi uživali u kompleksnijim opcijama automatizacije i pozitivno bi ocijenili poseban odjeljak za notifikacije, pošto im trenutačno notifikacije dolaze isključivo putem emaila.
Saznajte više o povezivanju PipeDrive-a s LiveAgent-om.
ClickUp je potpuno prilagodljiva aplikacija za upravljanje zadacima koja je prikladna za manje, srednje i veće timove. Idealna je za kreiranje popisa zadataka, projekte, podsjetnike i praćenje ciljeva. Dodatno, ClickUp je odlična samostalna alternativa za Slack ili alate za upravljanje projektima kao što je Asana, jer također nudi chat u realnom vremenu, komentare i oznake.
ClickUp korisnici vole njegovu prilagodljivost, lakoću korištenja i hvale njegovu mobilnu aplikaciju. Međutim, važno je naglasiti da aplikacija može biti previše kompleksna za neke korisnike i potreban je proces učenja. Još jedan negativni aspekt koji spominju ClickUp korisnici je da je sučeljem za goste teško navigirati.
ClickUp nudi jedan zauvijek besplatan plan i tri plana koji se plaćaju
Otkrijte kako koristiti ClickUp s LiveAgent-om.
Socialbakers je platforma za društvene medije koja pomaže poduzećima svih veličina u angažmanu sa svojim klijentima. Kombinira društveno osluškivanje, analizu sadržaja i AI mapiranje osoba s analizom i mjerilima kako bi kreirali najbolji mogući ishod za vaše marketinške strategije za društvene medije.
Socialbakers softver za korisničku službu je hvaljen zbog jednostavnosti korištenja i prikupljanja podataka sa Instagrama i Facebooka. S druge strane, kritičari naglašavaju da ne prikuplja podatke s novijih platformi društvenih medija kao što jeTikTok.
Saznajte više o integraciji Socialbakers-a u vaš LiveAgent tijek rada.
Buffer je platforma za upravljanje društvenim medijima koja obećava poboljšati angaman malih poduzeća na društvenim mrežama. Nudi automatske objave, analizu kampanja, planiranje hashtagova, raspored komentara i prilagođene izvještaje.
Buffer se integrira sa skoro 30 ostalih rješenja, uključujući Zapier, Automate.io i Integromat, tako da su mogućnosti neograničene.
Slično kao Socialbakers platforma, Buffer je hvaljen zbog svoje jednostavnosti. Korisnici vole što mogu jednostavno prikazati izgled objave i urediti je izravno unutar aplikacije. S druge strane, svi se slažu da mu nedostaje integracija za TikTok.
Buffer nudi jedan besplatni i tri plaćena plana objava. Također ima i dva plaćena plana za analizu.
Objave
Analiza
Nicereply je alat za ankete o zadovoljstvu korisnika koji koriste timovi korisničke podrške. Softver nudi jednostavne ankete o zadovoljstvu korisnika koje se mogu ugraditi u emailove ili integrirati u live chat widget. Softver je lak za korištenje i omogućuje korisnicima kreiranje prekrasnih i lako prilagodljivih NPS, CSAT i CES anketa.
Kada se integrira s LiveAgent-om, vaši agenti mogu lako dobiti povratne informacije nakon svake live chat sesije ili email konverzacije.
Nicereply je odlično rješenje jer se integrira s glavnim help desk softverskim rješenjima, uključujući LiveAgent, Zendesk, Freshdesk i HelpScout. Njegovi korisnici su sretni jer je lako kreirati i prilagođavati ankete i njihovo automatsko postavljanje. Kritike uključuju nemogućnost dodavanja dodatnih kontakta u live ankete i nemogućnost kloniranja ankete.
Nicereply nudi četiri plaćena plana i besplatnu 14-dnevnu probu koja ne zahtijeva podatke kreditne kartice kako bi započela.
Saznajte više o integraciji Nicereply anketa sa LiveAgent-ovim chat widgetima i email potpisima.
Trello je aplikacija za popise koja može pomoći timovima i individualnim organizacijama u organizaciji zadataka, projekata i podsjetnika. Aplikacija ima UI u Kanban stilu, što olakšava pomjeranje zadataka kroz različite faze životnog ciklusa.
LiveAgent softver korisničke službe i Trello se mogu koristiti zajedno da osiguraju da svi agenti rješavaju uspješno svoje zadatke. Na primjer, kad god su nova kartica ili popis zadataka kreirani u Trello-u, Trello može automatski poslati LiveAgent notifikaciju u obliku tiketa.
Kanban ploče Neograničene kartice Neograničena pohrana Napredni popisi Prilagođena pozadina i naljepnice Perspektiva upravljačke ploče, vremenske crte, radnog prostora i kalendara
Trello je izvrstan za osobno i profesionalno upravljanje zadacima. Intuitivan je i jednostavan za korištenje te nudi razne predloške za različite kategorije zadataka. Korisnici također vole to što mogu priložiti bilo koju vrstu medija uz bilo koju karticu. S druge strane, Trello značajke automatizacije zahtjevaju proces učenja. Neki korisnici također žele moći modificirati fontove i mijenjati boje zadataka kako bi lakše razlikovali zadatke po prioritetu.
Trello nudi besplatnu verziju softvera i dvije plaćene pretplate
Saznajte kako integrirati Trello s LiveAgent-om.
Monday.com je otvorena cloud-based platforma koja omogućuje svojim korisnicima kreiranje unikatnih alata i aplikacija za pomoć tijekovima rada. Na primjer, platforma može kreirati aplikacije za upravljanje projektima, prodaju, CRM, marketing, dizajn, HR, IT ili DevOps aplikacije.
Kako bi eliminirali ljudski faktor i ponavljajuće zadatke, Monday.com korisnici mogu iskoristiti robusne mogućnosti automatizacije koje platforma nudi i pregledati tijekove rada u pločama u stilu mape, kalendara, vremenske crte ili Kanban stilu.
Monday.com korisnici vole način na koji im pomaže u organizaciji posla i kako je lako delegirati. Sustav notifikacija je odličan i osigurava da nijedan član tima ne propusti nijednu promjenu. Kritike uključuju greške u automatizaciji i nedostatak detaljnijeg procesa uključenja.
Monday.com je besplatan za individualne korisnike. Poduzeća mogu birati između četiri plana pretplate.
Saznajte više o povezivanju Monday.com-a s LiveAgent-om.
ActiveCampaign je platforma za automatizaciju korisničkog iskustva idealna za mala i srednja poduzeća. Ovo uslužno cloud rješenje nudi automatizaciju emaila, marketinga i prodaja, kao i upravljanje vezama s klijentima. Dodatno, softver obećava da će poboljšati angažman klijenata moćnom segmentacijom i personalizacijom preko više kanala.
ActiveCampaign korisnici hvale njihov tim korisničke podrške, kao i implementirane vodiče i video tutorijale. Također vole uvide koje dobiju putem značajki za praćenje angažmana klijenata, kao i velik popis dostupnih integracija. S druge strane, neki korisnici imaju greške u automatizaciji, što može dovesti do zastoja.
ActiveCampaign nudi četiri plana pretplate. Međutim, cijene ovise o broju kontakta koje imate (više kontakta znači veća cijena).
Saznajte više o poboljšanju produktivnosti vašeg help deska s LiveAgent-ovom ActiveCampaign integracijom.
Jira je alat za praćenje bugova i upravljanje projektima koji koriste agilni timovi za razvoj softvera. Softver omogućuje svojim korisnicima kreiranje i organizaciju problema, delegiranje zadataka i praćenje radne aktivnosti.
Korištenjem Jira integracije sa LiveAgent softverom korisničke službe korisnici mogu s lakoćom kreirati nove zadatke i pitanja izravno iz tiket panela, štedeći vrijeme potrebno za unos podataka i eliminirajući zastoje na platformi.
Agile softver je hvaljen zbog svojih opcija prilagodbe tijeka rada, naprednog filtriranja pretrage i brzine. Međutim, neki korisnici se žale na previše opcija i tvrde da je proces učenja za Jira dugotrajan. Drugi kažu da mobilna aplikacija treba doradu, jer nije baš laka za korištenje.
Jira je besplatna za male timove do deset ljudi. Veće grupe mogu birati između tri plaćena plana pretplate.
Otkrijte kako koristiti LiveAgent-ovu izvornu Jira integraciju.
LiveChat je live chat i help desk softver koji je prikladan za poduzeća svih veličina. To je višekanalni softver za podršku koji usmjerava sve poruke u dijeljenu ulaznu poštu. Softver je poznat po prekrasnim chat widgetima, integriranim karticama proizvoda i automatizaciji chatbotova.
LiveChat korisnici hvale njegovu funkcionalnost, preglede poruka, chatbot i analizu. Međutim, neki bi bili još sretniji s LiveChat-om da ima značajke poput dodavanja poveznica u chat prozorčić ili pregled kolica kupca.
LiveChat nudi četiri plana pretplate.
Klaviyo je platforma za automatizaciju marketinga koja nudi segmentaciju klijenata, mjerila i analizu podataka. Platforma se isključivo specijalizira za email i SMS automatizaciju s obećanjem dostavljanja personaliziranog sadržaja i povećanja angažmana klijenata.
LiveAgent-ova integracija sa Klaviyo softverom vam omogućuje da pretplatite svoje klijente na vašu Klaviyo listu za email izravno iz LiveAgent softvera za korisničku službu.
Platforma za automatizaciju marketinga je hvaljena zbog svoje lakoće korištenja, opcija segmentacije i dvosmjerne sinkronizacije s ostalim aplikacijama. Što se tiče kritika, neki korisnici imaju problema s preinakom tijekova (posebno u CRM kampanjama).
Klaviyo naplaćuje isključivo po korištenju. Nema ugovora. Plaćate samo po broju kontakta kojima šaljete email i SMS svaki mjesec.
Saznajte više o tome kako integrirati Klaviyo i LiveAgent.
Freshdesk je cloud-based višekanalni help desk softver koji nudi botove, samoposlužna rješenja i inteligentnu automatizaciju. Odličan je za usmjeravanje zahtjeva za korisničkom podrškom u jednu upravljačku ploču i suradnju s ostalima.
Freshdesk korisnici cijene lakoću korištenja softvera, integracije i opcije suradnje. Međutim, neki korisnici bi bili zadovoljni s par poboljšanja, uključujući pregled tiketa u više kartica, brže učitavanje i brže odgovore od strane Freshdesk tima za korisničku službu.
Freshdesk se može koristiti besplatno s neograničenim brojem agenata. Međutim, ako trebate naprednije značajke, možete izabrati između sedam plaćenih planova.
Helpdesk
Omnichannel
Google Analytics je platforma koja prati promet web stranice i oglasa. Korisnici mogu lako kreirati izvješća i istražiti povećanja ili smanjenja klikova, posjete i preglede. Ovo je odličan alat za dobivanje uvida o vašoj ciljanoj publici i poboljšanje ROI-a oglašavanja i sadržaja, kao i vaših proizvoda.
Integrirajući Google Analytics s LiveAgent-om možete pratiti sve live chat sesije. Ovi podaci vam mogu pomoći procijeniti utjecaj koji live chat ima na konverziju ili učinak vaših agenata na prodaju u vašoj kompaniji.
Google Analytics je lak za postaviti i pokrenuti te iznad svega, besplatan za korištenje. Prati sve potrebne metrike, uključujući broj posjetitelja na vašoj stranici, prosječan broj pregleda stranica po sesiji, trajanje sesije i još puno više. Međutim, analitički korisnici tvrde da je aplikacija prilično kompleksna i zahtijeva proces učenja.
Google Analytics nudi besplatnu i plaćenu verziju. Besplatna verzija je idealna za mala i srednja poduzeća. Plaćena verzija softvera ima više funkcija i ima prilagođenu cijenu, tako da ćete morati kontaktirati njihov prodajni tim kako bi saznali točan iznos.
Saznajte kako integrirati Google Analytics s LiveAgent-om.
Intercom je poslovna aplikacija za poruke koju kompanije koriste za komunikaciju s postojećim i potencijalnim klijentima. Softver nudi live chat, botove, samoposlužne platforme i tiketing sustav.
Integrira se s velikim brojem popularnih aplikacija, uključujući LiveAgent. Integracija sinkronizira podatke korisnika i poruke primljene putem Intercoma te ih onda usmjerava u LiveAgent.
Intercom korisnici uživaju u dijeljenom inboksu, lakoći korištenja i opcijama za angažiranje klijenata. Međutim, neki klijenti su prijavili poteškoće s određenim značajkama i modulima kao što su filteri, članci i odlazni martketing. Takođar kažu da zahtijeva proces učenja.
Intercom nudi tri različita plana pretplate — konverzacijski marketing, konverzacijski angažman i konverzacijska potpora. Svaki plan ima prilagođene cijene.
Saznjte više o integraciji Intercoma s LiveAgent-om.
Klaus je platforma za ocjenu razgovora i osiguravanje kvalitete koja obećava poboljšati kvalitetu korisničke službe kroz lake i sustavne interne povratne informacije. Softver analizira i ocjenjuje svaki razgovor koristeći analizu osjećaja i filter kompleksnosti pogonjene strojnim učenjem.
Klaus korisnici vole lako postavljanje, estetski privlačno sučelje i robusne alate za izvješća. Većina korisnika nema što negativno reći o ovom softveru — i navodili su samo minimalne probleme kao što je povremena sporija brzina učitavanja ili značajke koje nedostaju (koje se trenutno prave).
Klaus nudi prilagođene cijene. Kako bi dobili procjenu, posjetite njihovu web stranicu i ispunite obrazac za kontakt na njihovoj stranici s cijenama.
Saznajte više o integraciji Klausa s LiveAgent-om.
Zendesk je višekanalna aplikacija korisničke službe koja ima AI-pogonjene botove i robusni tiketing sustav. Dodatno, nudi samoposlugu, audio pozive i mogućnosti izvještaja, što ga čini odličnim izborom za poduzeća svih veličina.
Zendesk korisnici hvale njegovu lakoću korištenja i opcije prilagodbe. Vole činjenicu da je sučelje jednostavno za korištenje i da se tiketing sustav povezuje s WhatsApp-om, emailom i telefonom. Međutim, neki korisnici žele da postojeće značajke nude naprednije funkcije (npr. okidače i automatizaciju).
Zendesk nudi pet planova za službe, tri plana za podrške i tri razine pretplate za prodajne timove.
Zendesk Suite za službe
Zendesk Support
Zendesk za prodajne timove
SurveyMonkey je jedan od najpopularnijih online besplatnih alata za ankete. Platforma nudi brzo kreiranje ankete, laku prilagodbu i dijeljenje te robusne analize osjećaja. Nadalje, daje vam značajku koja omogućuje korisnicima mjerenje prikupljenih odgovora u odnosu na industrijska mjerila.
SurveyMonkey je poznat po lakom postavljanju, lakoći korištenja i ugrađenim prijedlozima koji vam pomažu pri izboru pravih riječi i značajki za vaše ankete. Kritike uključuju nedostatak manjih opcija prilagodbe kao što je promjena boje pozadine ankete ili učitavanja loga po izboru.
SurveyMonkey se može koristiti besplatno, no ako tražite naprednije značajke, možete pogledati njihove planove koji se plaćaju.
Poslovni planovi
Osobni planovi
Kada uspoređujemo koliko dobivate za svoj novac, LiveAgent je najbolji softver za službu podrške — nudi više značajki za manje novca. Daje vam najrobusniji tiketing sustav, live chat i softver za pozivni centar. Softver također pruža 24/7 personaliziranu uslugu preko svih kanala.
Zendesk Support je snažan igrač sa tiketing sistemom koji je jednostavan za korištenje, AI botovima i bogatim društvenim integracijama, uključujući WhatsApp. Iako je skuplji, nudi više osnovnih funkcionalnosti nego LiveAgent.
Freshdesk je još jedna odlična platforma o kojoj trebate razmisliti. Nudi live chat, tiketing, pozive i podršku putem društvenih medija. Lak je za korištenje i postavljanje i ima jednake osnovne mogućnosti kao i LiveAgent, ali veću cijenu.
LiveChat je odlična platforma korisničke službe koja nudi napredne značajke za live chat. Chat widgeti su jednostavni, moderni i jedni od najboljih ako želite prekrasno prikazati eCommerce proizvode. Međutim, ako tražite više od chat softvera, kao što je help desk sa integriranim pozivnim centrom, LiveChat nije najbolja opcija za vas.
Intercom je odličan servis za poruke koji se povezuje s više kanala. Nudi botove, dijeljenu ulaznu poštu i samoposlužni softver baze znanja. Međutim, softver korisničke službe ne nudi mogućnosti pozivnog centra, skuplji je i ne daje svojim klijentima personalizirani tim za uspjeh korisnika koji je dostupan 24/7.
Korištenje softvera za korisničku podršku je neophodno ako želite poboljšati vaše procese korisničke službe i zadovoljstvo korisnika dok stvarate više prihoda. Međutim, kako bi našli pravo rješenje, morate uzeti u obzir što želite postići, koje značajke su potrebne za postizanje tog cilja i koliko novca možete izdvojiti da potrošite.
Tražite alternativu za Service Hub?
Tražite povoljniju alternativu za HubSpot Service Hub? Upoznajte LiveAgent, sveobuhvatan softver za pomoć koji povećava produktivnost tima i zadovoljstvo kupaca uz niže troškove. Isprobajte besplatno i pridružite se 15.000 tvrtki širom svijeta u pružanju vrhunske korisničke podrške. Nema potrebe za kreditnom karticom!
Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!
Saznajte sve o CRM softveru koji pomaže u upravljanju poslovnim odnosima, pohrani podataka o klijentima, praćenju potencijalnih kupaca i automatizaciji. Odaberite pravi CRM za svoju tvrtku, osposobite zaposlenike i povećajte zadovoljstvo kupaca. Isprobajte LiveAgent besplatno i unaprijedite svoju korisničku podršku već danas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team