Što je ocjena korisničkog zadovoljstva?
Kupci mogu poslati povratne informacije nakon što je njihova karta riješena. To se postiže jednostavnim upitnikom s 2 mogućnosti: ocjena dobra ili loša. Kupci također mogu ostaviti komentar ako žele izraziti svoje mišljenje. Ocjena zadovoljstva kupaca izvrstan je način za provjeru učinkovitosti vaših agenata.
Ocjene mogu dati samo korisnici, a ne i agenti, čak i ako su zatražili kartu.
Frequently asked questions
Što je ocjena korisničkog zadovoljstva?
Ocjena korisničkog zadovoljstva je mjera koja nam pokazuje koliko je kupac zadovoljan korisničkom uslugom. Oni mogu dati odgovore na to nakon što agent riješi njihovo izvješće. To se obično radi jednostavnim upitnikom u kojem možete naznačiti je li ocjena dobra ili loša.
Kako izračunati ocjenu korisničkog zadovoljstva?
Ocjena korisničkog zadovoljstva može se izračunati, na primjer, pomoću jednostavnog upitnika koji će biti dostupan korisniku nakon rješavanja njegove prijave. Kupac daje pozitivnu ili negativnu ocjenu, a na skali ocjenjivanja možemo procijeniti jesu li korisnici zadovoljni uslugom.
Kako poboljšati ocjenu korisničkog zadovoljstva?
Da biste povećali ocjenu korisničkog zadovoljstva, morate razviti svoju službu za korisnike. Ne zaboravite prema svojim klijentima postupati pojedinačno i obratite im pažnju kao pojedincima. Omogućite svojim klijentima da vas kontaktiraju putem različitih kanala kako biste odabrali najbolji za njih. Odgovorite na probleme kupaca što je brže i lakše moguće. Prikupljajte povratne informacije i ocjene kupaca. Upotrijebite ih za poboljšanje svojih radnji.
Expert note
<p>Ocjena korisničkog zadovoljstva je mjera koja nam pokazuje koliko su kupci zadovoljni uslugom. Mogu se prikupiti putem jednostavnog upitnika nakon rješavanja prijave.</p>

Tražite li alternativu za Rocket.Chat?
LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.
Recenzije softvera za tiketing
LiveAgent nudi mogućnost dogovora za poziv kako bi se otkrile pogodnosti njihovog softvera. Dostupni su na više datuma.