Što su alati za korisničku podršku?
Postoji mnogo rješenja za korisničku podršku koja mogu biti učinkovita za vašu tvrtku. Menadžeri moraju imati pregled performansi predstavnika kupaca i moraju analizirati podatke. Potrebno je razumjeti potrebe kupaca, interese i zabilježiti ih. Kontaktirajte svoje klijente putem društvenih medija, odgovarajte na komentare i razgovarajte s njima. Posljednje, ali ne i najmanje važno, imaju odgovarajuće alate za korisničku podršku.
Forumi, zajednice na mreži, chat uživo, mobilne aplikacije, društvene mreže i još mnogo toga. Alati za korisničku podršku mogu biti izvrstan način za osnaživanje kupaca.
Frequently Asked Questions
Kako definirati alate za korisničku podršku?
Alati za korisničku podršku su alati koji se koriste u korisničkoj službi. Zahvaljujući njima, kupac može komunicirati s predstavništvom tvrtke, prijaviti problem, prigovor ili upit. Također može uspostaviti kontakt s drugim klijentima ako postoji takva potreba, a tvrtka jamči takvu mogućnost.
Koji su najpopularniji alati za korisničku podršku?
Kako bi se zajamčila najviša razina korisničke usluge, potrebno mu je omogućiti odgovarajuće oblike komunikacije. Najpopularniji alati za korisničku podršku trenutno su internetske zajednice i forumi za raspravu na kojima se kupac može obratiti drugim korisnicima, ali i stručnjacima i predstavnicima tvrtki. Drugi važan alat je chat uživo, koji vam omogućuje razgovor u stvarnom vremenu i dobivanje odgovora odmah, u tom trenutku. Drugi alat su društveni mediji koji se koriste i za provođenje marketinških i prodajnih kampanja, za komunikaciju s klijentom, ali i za izgradnju stalnog oglašavanja. Intuitivne mobilne aplikacije također su važan alat koji olakšava korisničku uslugu i iskustvo korisnika s tvrtkom.
Koje alate za korisničku podršku pruža LiveAgent?
LiveAgent nudi cijeli paket alata potrebnih za korisničku podršku. Povezuje se s društvenim medijima, opsjednut je chatom uživo, video chatom, telefonskim pozivima, e-poštom, komunikacijom uz pomoć slacka ili mogućnošću stvaranja foruma. U LiveAgentu ćete pronaći sve potrebne alate u našoj svakodnevnoj korisničkoj službi koja radi 24 sata dnevno.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.