Softver pozivnog centra

Što je softver za pozivni centar?

Pozivni centar je mjesto gdje pozive kupaca vodi tvrtka. Koristi se za pružanje korisničke podrške, telemarketing ili za prodaju proizvoda ili usluga. Softver pozivnog centra skup je aplikacija i alata. Postoje dvije kategorije ove vrste softvera: softver za upravljanje odnosima s korisnicima i softver za integraciju računalne telefonije.

Youtube video:

Postoje i mnoge vrste softvera pozivnog centra, na primjer-pozivni centar temeljen na pregledniku, oblak ili centar za pozive pozivnog centra. Uz softver zasnovan na oblaku sve su informacije i podaci pohranjeni u oblaku. Uz softver temeljen na pregledniku sve su značajke i funkcije u pregledniku korisnika.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo