Što je softver za pozivni centar?
Pozivni centar je mjesto gdje pozive kupaca vodi tvrtka. Koristi se za pružanje korisničke podrške, telemarketing ili za prodaju proizvoda ili usluga. Softver pozivnog centra skup je aplikacija i alata. Postoje dvije kategorije ove vrste softvera: softver za upravljanje odnosima s korisnicima i softver za integraciju računalne telefonije.
Postoje i mnoge vrste softvera pozivnog centra, na primjer-pozivni centar temeljen na pregledniku, oblak ili centar za pozive pozivnog centra. Uz softver zasnovan na oblaku sve su informacije i podaci pohranjeni u oblaku. Uz softver temeljen na pregledniku sve su značajke i funkcije u pregledniku korisnika.
Expert’s note
Softver pozivnog centra je ključan za modernizaciju načina poslovanja u današnjem digitalnom dobu.
LiveAgent je visoko cijenjen softver za pozivni centar s višekanalnim sučeljem za agente, integracijama treće strane i push notifikacijama. Pruža pouzdanu korisničku podršku i pomaže u povećanju zadovoljstva korisnika. Twilio, Dixa, Nextiva, Nice CXone i UJET su također popularni softveri za pozivni centar, svaki s svojim jedinstvenim značajkama i prednostima.