Što je softver za pozivni centar?
Pozivni centar je mjesto gdje pozive kupaca vodi tvrtka. Koristi se za pružanje korisničke podrške, telemarketing ili za prodaju proizvoda ili usluga. Softver pozivnog centra skup je aplikacija i alata. Postoje dvije kategorije ove vrste softvera: softver za upravljanje odnosima s korisnicima i softver za integraciju računalne telefonije.

Postoje i mnoge vrste softvera pozivnog centra, na primjer-pozivni centar temeljen na pregledniku, oblak ili centar za pozive pozivnog centra. Uz softver zasnovan na oblaku sve su informacije i podaci pohranjeni u oblaku. Uz softver temeljen na pregledniku sve su značajke i funkcije u pregledniku korisnika.
- Što je pozivni centar za dolazne pozive? (+Prednosti) | LiveAgent
- Aplikacija za pozivni centar (Objašnjeno)
- Što je tehnologija pozivnog centra? (Trendovi, komponente i više)
- Dispozicija poziva (Objašnjeno)
- Što je Hosted pozivni centar?
- Rješenje za pozivni centar (Objašnjeno)
- Alati pozivnog centra - LiveAgent
- RingCentral - LiveAgent