Kreirajte softver za pozivni centar
u 5 min.

Uživajte u kristalno čistim zvukovima i podršci bez potrebe za hardverom.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Vaš full-stack softver pozivnog centra vas čeka

Angažirajte se s vašim klijentima preko svih kanala bez imalo muke. LiveAgent, višekanalni cloud-based softver za pozivni centar je sve što ćete ikad trebati da pružite pouzdanu i personaliziranu uslugu vašim klijentima. Naš VoIP (protokol glasa putem interneta) telefonski sustav pozivnog centra s naprednim značajkama kao što su IVR, zahtjevi za povratni poziv, ACD, pametno preusmjeravanje poziva, transferi poziva, neograničeno snimanje poziva i HD video pozivi — a to je tek početak.

  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader

Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

00:00 / 02:02

Što je softver za pozivni centar?

Softverska rješenja za pozivni centar su sustavi koji omogućuju agentima pozivnog centra rješavanje dolaznih i odlaznih poziva. Ova rješenja su idealna za personaliziranije upravljanje vezama s klijentima, kao i za pružanje brze korisničke podrške.

Softver za pozivni centar – demo

00:00 / 04:39

Istražite naš softver za pozivni centar

Istražite naše ključne značajke s besplatnom LiveAgent probom i vidite kakav je osjećaj pružati profesionalne usluge s našim rješenjem. Vidjet ćete kako je lako postaviti pozivni centar, dodati VoIP brojeve ili postaviti IVR s našim moćnim alatom

lets_call

Kreirajte personalizirana korisnička iskustva koristeći LiveAgent

Naš alat za kontaktni centar vam može pomoći kreirati ultimativnu platformu za angažman klijenata i pomoći vam povećati vjernost klijenata. Pokažite fantastičnu podršku svojim klijentima uz naše help desk rješenje i brže rješavajte vremenski zahtjevne probleme.

Nadmašite očekivanja klijenata

  • Kreirajte personalizirana iskustva za klijente
  • Pobiljšajte kvalitetu interakcija s klijentima
  • Pružite besprijekorno korisničko putovanje
LiveAgent call center support - mockup

Potpuni pregled vašeg rješenja za pozivni centar

S lakoćom rješavajte operacije centra za podršku zahvaljujući našem kompaktnom rješenju. Podignite produktivnost vašeg pozivnog centra na najveću razinu i poboljšajte kvalitetu interakcija s klijentima uz LiveAgent.

Softver za pozivni centar i njegove značajke

Moćne značajke koje vam pomažu poboljšati komunikaciju putem telefona i pružiti izvanredna korisnička iskustva.

01 call_center_internal_calls

Interni pozivi

Interni pozivi su funkcija koja vam omogućuje komunikaciju s vašim kolegama tijekom njihove smjene, ako je potrebno, te omogućuje transfer poziva. Saznajte više

Višekanalni help desk softver

Naš višekanalni softver za pozivni centar može rješavati više kanala — naš pozivni centar, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, korisnički portal, email i više. Saznajte više

12 call_center_omnichannel_helpdesk
02 call_center_click to call

Mogućnosti za poziv na klik i mail-to

Naš mrežno bazirani pozivni centar ima sposobnost poziva prema bilo kojem web broju. Kliknite broj koji želite nazvati i LiveAgent će učiniti ostalo. Također može koristiti i mail-to protokole. Saznajte više

Transferi poziva

Naš pozivni centar ima prisutne i konzultativne transfere. Prisutni transferi podižu zadovoljstvo klijenata i osiguravaju da je pozivatelj povezan s agentom prije nego je poziv završen. Saznajte više

13 call_center_call_transfers
03 call_center_voip

VoIP telefonski sustav pozivnog centra

LiveAgent pozivni centar se integrira s preko 99% VoIP ponuđača koji koriste SIP Trunk. Ne vidite vašeg preferiranog VoIP partnera? Kontaktirajte nas i bit će nam drago da ga dodamo na naš popis. Saznajte više

Značajke za povratni poziv

Povećajte zadovoljstvo klijenata dajući im opciju da zatraže povratni poziv kada nemaju vremena čekati ili kad su vaši agenti previše zaposleni da bi mogli odgovoriti. Saznajte više

14 call_center_callback_features
04 call_center_outbound_call_software

Softver pozivnog centra za odlazne pozive

Podržite svoje klijente obraćajući im se koristeći naš manualni pozivni centar za odlazne pozive. Poboljšajte veze s klijentima i optimizirajte odlazne interakcije s klijentima. Saznajte više

Preusmjeravanje poziva na osobni uređaj

Agenti imaju opciju usmjeravanja dolaznih poziva na osobne uređaje kao što je mobilni telefon. Koristite usmjeravanje na GSM telefonski broj ili našu LivePhone aplikaciju. Saznajte više

15 call_center_call_routing
05 call_center_multiple_devices

Više podržanih uređaja za pozivanje i telefonskih brojeva

Povežite neograničen broj uređaja za pozivanje i telefonskih brojeva s vašim rješenjem za pozivni centar. LiveAgent je kompatibilan s hardverskim, kao i virtualnim uređajima za pozivanje kao što su softphone programi. Saznajte više

Višekanalno sučelje za agente

LiveAgent-ovo kompaktno rješenje za pozivni centar nudi sučelje bogato kontekstom. Dajte svom pozivnom centru mogućnost tranzicije između odgovaranja na pozive i pronalaska podataka o klijentima. Saznajte više

16 call_center_omni_agent_desktop
06 call_center_crm_integrations

Izvorne i CRM integracije treće strane

Vaš prostor za kontakt centar može osigurati da vaši agenti neprestano pružaju personaliziranu uslugu s jednom od naše tri CRM integracije. Također možete koristiti i naše izvorne CRM alate. Saznajte više

Integracija računalne telefonije (CTI)

Integrirajte svoja računala, laptope i telefone koristeći LiveAgent. S lakoćom ostvarujte pozive i odgovarajte na njih, dok svojim klijentima pružate odličnu korisničku podršku. Saznajte više

17 call_center_computer_telephony_integration
07 call_center_push_notificationsv2

Push notifikacije unutar aplikacije

Omogućite push notifikacije u LivePhone aplikaciji i bit ćete obaviješteni putem push notifikacije svaki put kada vas čeka chat, poziv ili dolazni tiket. Saznajte više

Zapisi poziva

Pregledajte vaše interakcije u vezi poziva koji su ostvareni, primljeni, odgovoreni ili propušteni od strane vaših agenata. Dobijte kontekst o povijesti klijenta zahvaljujući značajkama za zapis poziva i povijest. Saznajte više

18 call_center_call_logs
08 call_center_ivr

Interaktivni glasovni odgovor (IVR)

LiveAgent pozivni centar ima podršku za IVR izbornike. Snimite vlastite poruke ili učitajte prethodno snimljene u vaš LiveAgent sustav za glasovne odgovore i inteligentno preusmjeravanje. Saznajte više

Automatska distribucija poziva (ACD)

Naša aplikacija za pozivni centar distribuira pozive po prioritetu agenta ili nasumično. Odaberite koje vam postavke odgovaraju, kao i prilagođene postavke kao što je vrijeme za pauzu. Saznajte više

19 call_center_automatic_call_distribution
09 call_center_call_recording

Snimanje poziva

Dobijte kontekst u vezi povijesti klijenta s neograničenim snimanjem poziva koje pohranjuje svaki poziv. Ponovno ih reproducirajte bilo kad da vam pomognu u pružanju izvrsnog korisničkog iskustva. Saznajte više

Softphone programi

Naš softver za poslovni pozivni centar je kompatibilan s velikim brojem cloud VoIP telefonskih sustava. Povežite ih s vašim LiveAgent pozivnim centrom i zovite koristeći uređaje koje vi preferirate. Saznajte više

20 call_center_softphones
10 call_center_inbound_software

Softver pozivnog centra za dolazne pozive

Naše sveobuhvatno softversko rješenje za pozivni centar može rukovati s više uređaja namijenjenih za pozive. Sustav vas obavještava svaki put kad vas netko pokušava nazvati na bilo koji broj. Saznajte više

Ugrađena baza znanja

Pružajte 24/7 podršku i podignite zadovoljstvo klijenata čak i kad su vaši agenti offline. Koristite našu bazu znanja za offline podršku. Saznajte više

20 call_center_softphones
11 call_center_historical_reports

Povijesni izvještaji

Iskoristite naše povijesne izvještaje za poboljšanje vaše korisničke usluge. Koristite grafikone ili tablice i segmentirajte vaše podatke na koji god način želite. Pratite pozive, prazan hod i više. Saznajte više

Softver za video pozive

Naš web-bazirani softver za pozivni centar omogućuje agentima kontakt centra video chat s klijentima. Video pozivi podržavaju video, glas i chat bez mogućnosti snimanja. Saznajte više

22 call_center_video_calls

Brza rješenja

Povežite se s klijentima brže

LiveAgent pozivni centar je lak za postavljanje i lak za korištenje. Zahvaljujući potpunoj integraciji s našim tiketing sustavom, možete brže ostvarivati pozive i odgovarati na njih. Kratko prosječno vrijeme dosega vam može pomoći u bržem rješavanju problema.

  • Pružite bržu podršku uz manje čekanja i stvorite sretnije klijente
  • Riješite probleme klijenata žurno i na osobnoj razini
icontabs_chart

20s

Prosječno vrijeme dosega Integrirajte vaš višekanalni tiketing softver s aplikacijama koje svakodnevno koristite. Imamo preko 150 integracija dostupnih putem pluginova.

Bolji doseg

Raširite vaš doseg i poboljšajte vašu podršku

Pozivi su još uvijek jedan od najpopularnijih načina za doći do help deskova, što čini pozive jednim od najbržih načina za zadovoljiti vaše klijente. Dobijte jedan od najpopularnijih kanala za korisničku komunikaciju i dosegnite više klijenata.

  • Dobijte popularan korisnički komunikacijski kanal za vaš help desk
  • Doprite do više klijenata, riješite više problema i povećajte ROI
icontabs_chart

50 %

svih klijenata obavlja pozive Polovina vaše korisničke baze možda čeka na opciju da vas nazove umjesto da vam šalje emailove. Čak i samo nekoliko telefonskih linija može poboljšati zadovoljstvo klijenata.

Kvalitetna usluga

Pružite kvalitetnu korisničku uslugu

Riješite probleme na osobnoj razini uz pravu konverzaciju i shvaćanje. Pozivi vam mogu pomoći nositi se s klijentima na drugačijoj razini dok vam istovremeno omogućavaju da izbjegnete dugotrajne konverzacije putem emailova. Možete koristiti i video pozive.

  • Riješite vremenski zahtjevne probleme osobno putem telefona
  • Dodajte video pozive i razgovarajte s klijentima licem u lice
icontabs_chart

70 %

Prosječna stopa rješavanja Istraživanja pokazuju da su pozivi jedan od najpouzdanijih kanala za rješavanje problema. Nadogradite vaš set alata za vremenski osjetljive probleme ili pozive s važnim klijentima.

Uštedite više na softveru za upravljanje pozivnim centrom

Uzmite cloud softver za pozivni centar koji vam pruža najviše vrijednosti. Usporedite značajke i cijene po korisniku mjesečno koristeći naš kalkulator cijena.

Medal.svg

Počnite koristiti LiveAgent odmah!

Isprobajte sve što imamo ponuditi s besplatnim 14-dnevnim probnim periodom

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad

Preko 60 VoIP integracija
uz LiveAgent

Integracija, Automatizacija, Inovacija

LiveAgent VoIP providers

Ostanite sigurni uz LiveAgent softver za pozivni centar

LiveAgent-ov softver za pozivni centar je GDPR sukladan, HTTPS enkriptiran i uspješno je prošao Google OAuth API revizijsku provjeru.

Union icon

Sigurnost proizvoda

Naš cloud-based VoIP softver za pozivni centar radi na sigurnoj vezi koja koristi HTTPS protokol. Sva komunikacija između vašeg pretraživača i cloud kontakt centra je enkriptirana, uključujući vaše live chatove, pozive pozivnog centra i email komunikaciju.

Cloud icon

Sigurnost centra za podatke

LiveAgent poslužitelji su postavljeni na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16 ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Naša postrojenja za podatkovne centre su unutar osiguranog perimetra koji ima sigurnosne zone s više razina, 24/7 fizički nadzor, CCTV video nadzor, identifikaciju s više faktora i više.

Web icon

Sigurnost mreže

Naša mreža je zaštićena redundantnim firewall-ima, najboljom tehnologijom za rutere u svojoj klasi, sigurnim HTTPS transportom putem javnih mreža, te tehnologijama za otkrivanje i/ili sprečavanje upada u mrežu (IDS/IPS) koje nadziru i/ili blokiraju zlonamjerni promet i mrežne napade.

Pružajte podršku putem svih važnih
korisničkih kanala

Naše već spremne integracije vam mogu pomoći da postanete društveni i pružiti personalizirano korisničko iskustvo na važnim društvenim kanalima. Naš tiketing sustav podržava besprijekorne integracije za vaš Facebook, Instagram i Twitter. Čak možete rješavati i vašu tekstualnu komunikaciju koristeći našu integraciju za Viber.

Pružite izvrsno korisničko iskustvo uz naš live chat. On je jedan od najbržih dostupnih live chat widgeta i može se lako integrirati u vaše web stranice. Izgradite smislene veze s vašim klijentima i pretvorite web posjetitelje u mušterije. Naš chat vam može pomoći smanjiti vrijeme rukovanja i postati važan alat u radnom prostoru svakog agenta.

Obogatite vaš prostor pozivnog centra sa sveobuhvatnom bazom znanja. S lakoćom kreirajte korisne članke, odjeljke s informacijama i uradi-sam vodiče za klijente koji preferiraju samostalno tražiti rješenja. Pružite odgovore na česta pitanja s FAQ stranicama ili kreirajte forume gdje se ljudi mogu povezivati s agentima ili drugim klijentima zbog podrške.

S lakoćom rukujte operacijama korisničke službe zahvaljujući najsuvremenijem tiketing sustavu. Svi digitalni kanali su povezani, tako da možete lako vidjeti sve konverzacije s klijentima na jednom mjestu. Koristite oznake za organizaciju tiketa, ostavljajte bilješke za sebe ili ostale agente i kreirajte odjele odgovorne za određene upite.

Svjedočanstva

Uzmite LiveAgent i pridružite se 7000 zadovoljnih klijenata

  • Roman Bosch
    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
    Rustem Gimaev Centar jezika Antalya Consulting
  • Randy Bryan
    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
    David Chandler Volterman

Najčešća pitanja

Što je softver za pozivni centar?

Softver za pozivni centar je rješenje koje pomaže poduzećima u rješavanju dolaznih telefonskih poziva od strane njihovih klijenata. Može imati više značajki kao što su centralizirani telefonski pozivi s fiksnih linija ili web stranica, inteligentno usmjeravanje, automatsko biranje, pa čak i snimanje poziva. Softver za pozivni centar bi također trebao pomoći agentima pozivnog centra u pristupu važnim informacijama o njihovim klijentima kao što je povijest narudžbi, kontakt informacije i prethodni tiketi.

Kako softver za pozivni centar funkcionira?

Softver za pozivni centar radi na principu centralizacije i usmjeravanja poziva s fiksnih linija ili web stranica u vaš softver. Ako vas klijent zove, softver skenira svoju bazu podataka o klijentima da vidi ima li prethodnih informacija o pozivatelju. Toj informaciji agent pristupa i pregledava je prije odgovora na poziv. U međuvremenu, poziv je u redu čekanja. Jednom kad se prihvate, pozivi se snimaju u svrhu treninga i poboljšanja kvalitete.

Što je IVR u okruženju pozivnog centra?

IVR je tehnologija za interaktivni glasovni odgovor. IVR omogućuje računalima interakciju s ljudima korištenjem glasovnih naredbi ili tonova s tipkovnice. IVR se koristi u okruženju pozivnog centra za usmjeravanje poziva prema prikladnim agentima ili odjelima. IVR se također može koristiti za dobivanje informacija o računu ili pružanje povratnih informacija. Stoga je on odlično rješenje za poduzeća.

Koja je funkcija centra za pozive?

Glavna funkcija centra za pozive je da omogući klijentima zvanje poduzeća kada imaju bilo kakvo pitanje u vezi proizvoda, polica, povrata, funkcionalnosti, rješavanja problema ili povratnih informacija .

Koliko košta softver pozivnog centra?

Cijena ovisi o kvaliteti softvera koji izaberete. LiveAgent je kompaktno help desk rješenje koje također uključuje pozivni centar. Cijena se temelji na broju agenata koji vaša kompanija treba svaki mjesec. Naša All-inclusive pretplata sadrži full-stack centar za pozive, koji košta $39 po agentu.

Koje su prednosti softvera za pozivni centar?

Prednosti softvera za pozivni centar uključuju poboljšanu efikasnost agenata, angažman klijenata i povećanje prodaje.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo