Angažirajte se s vašim klijentima preko svih kanala bez imalo muke. LiveAgent, višekanalni cloud-based softver za pozivni centar je sve što ćete ikad trebati da pružite pouzdanu i personaliziranu uslugu vašim klijentima. Naš VoIP (protokol glasa putem interneta) telefonski sustav pozivnog centra s naprednim značajkama kao što su IVR, zahtjevi za povratni poziv, ACD, pametno preusmjeravanje poziva, transferi poziva, neograničeno snimanje poziva i HD video pozivi — a to je tek početak.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
00:00 / 02:02
Softverska rješenja za pozivni centar su sustavi koji omogućuju agentima pozivnog centra rješavanje dolaznih i odlaznih poziva. Ova rješenja su idealna za personaliziranije upravljanje vezama s klijentima, kao i za pružanje brze korisničke podrške.
00:00 / 04:39
Istražite naše ključne značajke s besplatnom LiveAgent probom i vidite kakav je osjećaj pružati profesionalne usluge s našim rješenjem. Vidjet ćete kako je lako postaviti pozivni centar, dodati VoIP brojeve ili postaviti IVR s našim moćnim alatom
Naš alat za kontaktni centar vam može pomoći kreirati ultimativnu platformu za angažman klijenata i pomoći vam povećati vjernost klijenata. Pokažite fantastičnu podršku svojim klijentima uz naše help desk rješenje i brže rješavajte vremenski zahtjevne probleme.
Nadmašite očekivanja klijenata
S lakoćom rješavajte operacije centra za podršku zahvaljujući našem kompaktnom rješenju. Podignite produktivnost vašeg pozivnog centra na najveću razinu i poboljšajte kvalitetu interakcija s klijentima uz LiveAgent.
Moćne značajke koje vam pomažu poboljšati komunikaciju putem telefona i pružiti izvanredna korisnička iskustva.
Interni pozivi su funkcija koja vam omogućuje komunikaciju s vašim kolegama tijekom njihove smjene, ako je potrebno, te omogućuje transfer poziva. Saznajte više
Naš višekanalni softver za pozivni centar može rješavati više kanala — naš pozivni centar, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, korisnički portal, email i više. Saznajte više
Naš mrežno bazirani pozivni centar ima sposobnost poziva prema bilo kojem web broju. Kliknite broj koji želite nazvati i LiveAgent će učiniti ostalo. Također može koristiti i mail-to protokole. Saznajte više
Naš pozivni centar ima prisutne i konzultativne transfere. Prisutni transferi podižu zadovoljstvo klijenata i osiguravaju da je pozivatelj povezan s agentom prije nego je poziv završen. Saznajte više
LiveAgent pozivni centar se integrira s preko 99% VoIP ponuđača koji koriste SIP Trunk. Ne vidite vašeg preferiranog VoIP partnera? Kontaktirajte nas i bit će nam drago da ga dodamo na naš popis. Saznajte više
Povećajte zadovoljstvo klijenata dajući im opciju da zatraže povratni poziv kada nemaju vremena čekati ili kad su vaši agenti previše zaposleni da bi mogli odgovoriti. Saznajte više
Podržite svoje klijente obraćajući im se koristeći naš manualni pozivni centar za odlazne pozive. Poboljšajte veze s klijentima i optimizirajte odlazne interakcije s klijentima. Saznajte više
Agenti imaju opciju usmjeravanja dolaznih poziva na osobne uređaje kao što je mobilni telefon. Koristite usmjeravanje na GSM telefonski broj ili našu LivePhone aplikaciju. Saznajte više
Povežite neograničen broj uređaja za pozivanje i telefonskih brojeva s vašim rješenjem za pozivni centar. LiveAgent je kompatibilan s hardverskim, kao i virtualnim uređajima za pozivanje kao što su softphone programi. Saznajte više
LiveAgent-ovo kompaktno rješenje za pozivni centar nudi sučelje bogato kontekstom. Dajte svom pozivnom centru mogućnost tranzicije između odgovaranja na pozive i pronalaska podataka o klijentima. Saznajte više
Vaš prostor za kontakt centar može osigurati da vaši agenti neprestano pružaju personaliziranu uslugu s jednom od naše tri CRM integracije. Također možete koristiti i naše izvorne CRM alate. Saznajte više
Integrirajte svoja računala, laptope i telefone koristeći LiveAgent. S lakoćom ostvarujte pozive i odgovarajte na njih, dok svojim klijentima pružate odličnu korisničku podršku. Saznajte više
Omogućite push notifikacije u LivePhone aplikaciji i bit ćete obaviješteni putem push notifikacije svaki put kada vas čeka chat, poziv ili dolazni tiket. Saznajte više
Pregledajte vaše interakcije u vezi poziva koji su ostvareni, primljeni, odgovoreni ili propušteni od strane vaših agenata. Dobijte kontekst o povijesti klijenta zahvaljujući značajkama za zapis poziva i povijest. Saznajte više
LiveAgent pozivni centar ima podršku za IVR izbornike. Snimite vlastite poruke ili učitajte prethodno snimljene u vaš LiveAgent sustav za glasovne odgovore i inteligentno preusmjeravanje. Saznajte više
Naša aplikacija za pozivni centar distribuira pozive po prioritetu agenta ili nasumično. Odaberite koje vam postavke odgovaraju, kao i prilagođene postavke kao što je vrijeme za pauzu. Saznajte više
Dobijte kontekst u vezi povijesti klijenta s neograničenim snimanjem poziva koje pohranjuje svaki poziv. Ponovno ih reproducirajte bilo kad da vam pomognu u pružanju izvrsnog korisničkog iskustva. Saznajte više
Naš softver za poslovni pozivni centar je kompatibilan s velikim brojem cloud VoIP telefonskih sustava. Povežite ih s vašim LiveAgent pozivnim centrom i zovite koristeći uređaje koje vi preferirate. Saznajte više
Naše sveobuhvatno softversko rješenje za pozivni centar može rukovati s više uređaja namijenjenih za pozive. Sustav vas obavještava svaki put kad vas netko pokušava nazvati na bilo koji broj. Saznajte više
Pružajte 24/7 podršku i podignite zadovoljstvo klijenata čak i kad su vaši agenti offline. Koristite našu bazu znanja za offline podršku. Saznajte više
Iskoristite naše povijesne izvještaje za poboljšanje vaše korisničke usluge. Koristite grafikone ili tablice i segmentirajte vaše podatke na koji god način želite. Pratite pozive, prazan hod i više. Saznajte više
Naš web-bazirani softver za pozivni centar omogućuje agentima kontakt centra video chat s klijentima. Video pozivi podržavaju video, glas i chat bez mogućnosti snimanja. Saznajte više
Brza rješenja
LiveAgent pozivni centar je lak za postavljanje i lak za korištenje. Zahvaljujući potpunoj integraciji s našim tiketing sustavom, možete brže ostvarivati pozive i odgovarati na njih. Kratko prosječno vrijeme dosega vam može pomoći u bržem rješavanju problema.
20s
Prosječno vrijeme dosega Integrirajte vaš višekanalni tiketing softver s aplikacijama koje svakodnevno koristite. Imamo preko 150 integracija dostupnih putem pluginova.
Bolji doseg
Pozivi su još uvijek jedan od najpopularnijih načina za doći do help deskova, što čini pozive jednim od najbržih načina za zadovoljiti vaše klijente. Dobijte jedan od najpopularnijih kanala za korisničku komunikaciju i dosegnite više klijenata.
50 %
svih klijenata obavlja pozive Polovina vaše korisničke baze možda čeka na opciju da vas nazove umjesto da vam šalje emailove. Čak i samo nekoliko telefonskih linija može poboljšati zadovoljstvo klijenata.
Kvalitetna usluga
Riješite probleme na osobnoj razini uz pravu konverzaciju i shvaćanje. Pozivi vam mogu pomoći nositi se s klijentima na drugačijoj razini dok vam istovremeno omogućavaju da izbjegnete dugotrajne konverzacije putem emailova. Možete koristiti i video pozive.
70 %
Prosječna stopa rješavanja Istraživanja pokazuju da su pozivi jedan od najpouzdanijih kanala za rješavanje problema. Nadogradite vaš set alata za vremenski osjetljive probleme ili pozive s važnim klijentima.
Uzmite cloud softver za pozivni centar koji vam pruža najviše vrijednosti. Usporedite značajke i cijene po korisniku mjesečno koristeći naš kalkulator cijena.
Isprobajte sve što imamo ponuditi s besplatnim 14-dnevnim probnim periodom
Integracija, Automatizacija, Inovacija
LiveAgent-ov softver za pozivni centar je GDPR sukladan, HTTPS enkriptiran i uspješno je prošao Google OAuth API revizijsku provjeru.
Naš cloud-based VoIP softver za pozivni centar radi na sigurnoj vezi koja koristi HTTPS protokol. Sva komunikacija između vašeg pretraživača i cloud kontakt centra je enkriptirana, uključujući vaše live chatove, pozive pozivnog centra i email komunikaciju.
LiveAgent poslužitelji su postavljeni na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16 ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Naša postrojenja za podatkovne centre su unutar osiguranog perimetra koji ima sigurnosne zone s više razina, 24/7 fizički nadzor, CCTV video nadzor, identifikaciju s više faktora i više.
Naša mreža je zaštićena redundantnim firewall-ima, najboljom tehnologijom za rutere u svojoj klasi, sigurnim HTTPS transportom putem javnih mreža, te tehnologijama za otkrivanje i/ili sprečavanje upada u mrežu (IDS/IPS) koje nadziru i/ili blokiraju zlonamjerni promet i mrežne napade.
Naše već spremne integracije vam mogu pomoći da postanete društveni i pružiti personalizirano korisničko iskustvo na važnim društvenim kanalima. Naš tiketing sustav podržava besprijekorne integracije za vaš Facebook, Instagram i Twitter. Čak možete rješavati i vašu tekstualnu komunikaciju koristeći našu integraciju za Viber.
Pružite izvrsno korisničko iskustvo uz naš live chat. On je jedan od najbržih dostupnih live chat widgeta i može se lako integrirati u vaše web stranice. Izgradite smislene veze s vašim klijentima i pretvorite web posjetitelje u mušterije. Naš chat vam može pomoći smanjiti vrijeme rukovanja i postati važan alat u radnom prostoru svakog agenta.
Obogatite vaš prostor pozivnog centra sa sveobuhvatnom bazom znanja. S lakoćom kreirajte korisne članke, odjeljke s informacijama i uradi-sam vodiče za klijente koji preferiraju samostalno tražiti rješenja. Pružite odgovore na česta pitanja s FAQ stranicama ili kreirajte forume gdje se ljudi mogu povezivati s agentima ili drugim klijentima zbog podrške.
S lakoćom rukujte operacijama korisničke službe zahvaljujući najsuvremenijem tiketing sustavu. Svi digitalni kanali su povezani, tako da možete lako vidjeti sve konverzacije s klijentima na jednom mjestu. Koristite oznake za organizaciju tiketa, ostavljajte bilješke za sebe ili ostale agente i kreirajte odjele odgovorne za određene upite.
Softver za pozivni centar je rješenje koje pomaže poduzećima u rješavanju dolaznih telefonskih poziva od strane njihovih klijenata. Može imati više značajki kao što su centralizirani telefonski pozivi s fiksnih linija ili web stranica, inteligentno usmjeravanje, automatsko biranje, pa čak i snimanje poziva. Softver za pozivni centar bi također trebao pomoći agentima pozivnog centra u pristupu važnim informacijama o njihovim klijentima kao što je povijest narudžbi, kontakt informacije i prethodni tiketi.
Softver za pozivni centar radi na principu centralizacije i usmjeravanja poziva s fiksnih linija ili web stranica u vaš softver. Ako vas klijent zove, softver skenira svoju bazu podataka o klijentima da vidi ima li prethodnih informacija o pozivatelju. Toj informaciji agent pristupa i pregledava je prije odgovora na poziv. U međuvremenu, poziv je u redu čekanja. Jednom kad se prihvate, pozivi se snimaju u svrhu treninga i poboljšanja kvalitete.
IVR je tehnologija za interaktivni glasovni odgovor. IVR omogućuje računalima interakciju s ljudima korištenjem glasovnih naredbi ili tonova s tipkovnice. IVR se koristi u okruženju pozivnog centra za usmjeravanje poziva prema prikladnim agentima ili odjelima. IVR se također može koristiti za dobivanje informacija o računu ili pružanje povratnih informacija. Stoga je on odlično rješenje za poduzeća.
Glavna funkcija centra za pozive je da omogući klijentima zvanje poduzeća kada imaju bilo kakvo pitanje u vezi proizvoda, polica, povrata, funkcionalnosti, rješavanja problema ili povratnih informacija .
Cijena ovisi o kvaliteti softvera koji izaberete. LiveAgent je kompaktno help desk rješenje koje također uključuje pozivni centar. Cijena se temelji na broju agenata koji vaša kompanija treba svaki mjesec. Naša All-inclusive pretplata sadrži full-stack centar za pozive, koji košta $39 po agentu.
Prednosti softvera za pozivni centar uključuju poboljšanu efikasnost agenata, angažman klijenata i povećanje prodaje.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Budite prvi koji će te doznati za naše ekskluzivne ponude i najnovije informacije o našim proizvodima i uslugama izravno putem vašeg inbox-a.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma