Softver za pozivni centar

Uživajte u kristalno čistim zvukovima i
bez hardverske podrške.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Vaš full-stack softver pozivnog centra vas čeka

Angažirajte se s vašim klijentima preko svih kanala bez imalo muke. LiveAgent, višekanalni cloud-based softver za pozivni centar je sve što ćete ikad trebati da pružite pouzdanu i personaliziranu uslugu vašim klijentima. Naš VoIP (protokol glasa putem interneta) telefonski sustav pozivnog centra s naprednim značajkama kao što su IVR, zahtjevi za povratni poziv, ACD, pametno preusmjeravanje poziva, transferi poziva, neograničeno snimanje poziva i HD video pozivi — a to je tek početak.

Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

00:00 / 02:02

LiveAgent | Call center software in your helpdesk | Live Agent02:03Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk
Live Agent

Što je softver za pozivni centar?

Softverska rješenja za pozivni centar su sustavi koji omogućuju agentima pozivnog centra rješavanje dolaznih i odlaznih poziva. Ova rješenja su idealna za personaliziranije upravljanje vezama s klijentima, kao i za pružanje brze korisničke podrške.

Softver za pozivni centar – demo

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Istražite naš softver za pozivni centar

Istražite naše ključne značajke s besplatnom LiveAgent probom i vidite kakav je osjećaj pružati profesionalne usluge s našim rješenjem. Vidjet ćete kako je lako postaviti pozivni centar, dodati VoIP brojeve ili postaviti IVR s našim moćnim alatom

Dajte prave alate vašim agentima u kontakt centru uz LiveAgent

Pogledajte kako LiveAgent može poboljšati komunikaciju s vašim klijentskim kontaktima i kreirati sjajno iskustvo za agente. Naše fleksibilno rješenje radi besprijekorno, tako da se možete fokusirati na usrećivanje vaših klijenata.

Što vaši agenti kontakt centra dobivaju:

  • Brže rješavanje za vremenski osjetljive probleme
  • Nadzor u realnom vremenu i metrike pozivnog centra
  • Više kanala za razgovor unutar jednog sučelja
LiveAgent call center support

Potpuni pregled vašeg rješenja za pozivni centar

S lakoćom rješavajte operacije centra za podršku zahvaljujući našem kompaktnom rješenju. Podignite produktivnost vašeg pozivnog centra na najveću razinu i poboljšajte kvalitetu interakcija s klijentima uz LiveAgent.

Softver za pozivni centar i njegove značajke

Moćne značajke koje vam pomažu poboljšati komunikaciju putem telefona i pružiti izvanredna korisnička iskustva.

Interni pozivi

Interni pozivi su funkcija koja vam omogućuje komunikaciju s vašim kolegama tijekom njihove smjene, ako je potrebno, te omogućuje transfer poziva. Saznajte više

Višekanalni help desk softver

Naš višekanalni softver za pozivni centar može rješavati više kanala — naš pozivni centar, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, korisnički portal, email i više. Saznajte više

Mogućnosti za poziv na klik i mail-to

Naš mrežno bazirani pozivni centar ima sposobnost poziva prema bilo kojem web broju. Kliknite broj koji želite nazvati i LiveAgent će učiniti ostalo. Također može koristiti i mail-to protokole. Saznajte više

Transferi poziva

Naš pozivni centar ima prisutne i konzultativne transfere. Prisutni transferi podižu zadovoljstvo klijenata i osiguravaju da je pozivatelj povezan s agentom prije nego je poziv završen. Saznajte više

VoIP telefonski sustav pozivnog centra

LiveAgent pozivni centar se integrira s preko 99% VoIP ponuđača koji koriste SIP Trunk. Ne vidite vašeg preferiranog VoIP partnera? Kontaktirajte nas i bit će nam drago da ga dodamo na naš popis. Saznajte više

Značajke za povratni poziv

Povećajte zadovoljstvo klijenata dajući im opciju da zatraže povratni poziv kada nemaju vremena čekati ili kad su vaši agenti previše zaposleni da bi mogli odgovoriti. Saznajte više

Softver pozivnog centra za odlazne pozive

Podržite svoje klijente obraćajući im se koristeći naš manualni pozivni centar za odlazne pozive. Poboljšajte veze s klijentima i optimizirajte odlazne interakcije s klijentima. Saznajte više

Preusmjeravanje poziva na osobni uređaj

Agenti imaju opciju usmjeravanja dolaznih poziva na osobne uređaje kao što je mobilni telefon. Koristite usmjeravanje na GSM telefonski broj ili našu LivePhone aplikaciju. Saznajte više

Više podržanih uređaja za pozivanje i telefonskih brojeva

Povežite neograničen broj uređaja za pozivanje i telefonskih brojeva s vašim rješenjem za pozivni centar. LiveAgent je kompatibilan s hardverskim, kao i virtualnim uređajima za pozivanje kao što su softphone programi. Saznajte više

Višekanalno sučelje za agente

LiveAgent-ovo kompaktno rješenje za pozivni centar nudi sučelje bogato kontekstom. Dajte svom pozivnom centru mogućnost tranzicije između odgovaranja na pozive i pronalaska podataka o klijentima. Saznajte više

Izvorne i CRM integracije treće strane

Vaš prostor za kontakt centar može osigurati da vaši agenti neprestano pružaju personaliziranu uslugu s jednom od naše tri CRM integracije. Također možete koristiti i naše izvorne CRM alate. Saznajte više

Integracija računalne telefonije (CTI)

Integrirajte svoja računala, laptope i telefone koristeći LiveAgent. S lakoćom ostvarujte pozive i odgovarajte na njih, dok svojim klijentima pružate odličnu korisničku podršku. Saznajte više

Push notifikacije unutar aplikacije

Omogućite push notifikacije u LivePhone aplikaciji i bit ćete obaviješteni putem push notifikacije svaki put kada vas čeka chat, poziv ili dolazni tiket. Saznajte više

Zapisi poziva

Pregledajte vaše interakcije u vezi poziva koji su ostvareni, primljeni, odgovoreni ili propušteni od strane vaših agenata. Dobijte kontekst o povijesti klijenta zahvaljujući značajkama za zapis poziva i povijest. Saznajte više

Interaktivni glasovni odgovor (IVR)

LiveAgent pozivni centar ima podršku za IVR izbornike. Snimite vlastite poruke ili učitajte prethodno snimljene u vaš LiveAgent sustav za glasovne odgovore i inteligentno preusmjeravanje. Saznajte više

Automatska distribucija poziva (ACD)

Naša aplikacija za pozivni centar distribuira pozive po prioritetu agenta ili nasumično. Odaberite koje vam postavke odgovaraju, kao i prilagođene postavke kao što je vrijeme za pauzu. Saznajte više

Snimanje poziva

Dobijte kontekst u vezi povijesti klijenta s neograničenim snimanjem poziva koje pohranjuje svaki poziv. Ponovno ih reproducirajte bilo kad da vam pomognu u pružanju izvrsnog korisničkog iskustva. Saznajte više

Softphone programi

Naš softver za poslovni pozivni centar je kompatibilan s velikim brojem cloud VoIP telefonskih sustava. Povežite ih s vašim LiveAgent pozivnim centrom i zovite koristeći uređaje koje vi preferirate. Saznajte više

Softver pozivnog centra za dolazne pozive

Naše sveobuhvatno softversko rješenje za pozivni centar može rukovati s više uređaja namijenjenih za pozive. Sustav vas obavještava svaki put kad vas netko pokušava nazvati na bilo koji broj. Saznajte više

Ugrađena baza znanja

Pružajte 24/7 podršku i podignite zadovoljstvo klijenata čak i kad su vaši agenti offline. Koristite našu bazu znanja za offline podršku. Saznajte više

Povijesni izvještaji

Iskoristite naše povijesne izvještaje za poboljšanje vaše korisničke usluge. Koristite grafikone ili tablice i segmentirajte vaše podatke na koji god način želite. Pratite pozive, prazan hod i više. Saznajte više

Softver za video pozive

Naš web-bazirani softver za pozivni centar omogućuje agentima kontakt centra video chat s klijentima. Video pozivi podržavaju video, glas i chat bez mogućnosti snimanja. Saznajte više

Brza rješenja

Povežite se s klijentima brže

LiveAgent pozivni centar je lak za postavljanje i lak za korištenje. Zahvaljujući potpunoj integraciji s našim tiketing sustavom, možete brže ostvarivati pozive i odgovarati na njih. Kratko prosječno vrijeme dosega vam može pomoći u bržem rješavanju problema.

  • Pružite bržu podršku uz manje čekanja i stvorite sretnije klijente
  • Riješite probleme klijenata žurno i na osobnoj razini
Chart

20s

Prosječno vrijeme dosega Integrirajte vaš višekanalni tiketing softver s aplikacijama koje svakodnevno koristite. Imamo preko 150 integracija dostupnih putem pluginova.

Bolji doseg

Raširite vaš doseg i poboljšajte vašu podršku

Pozivi su još uvijek jedan od najpopularnijih načina za doći do help deskova, što čini pozive jednim od najbržih načina za zadovoljiti vaše klijente. Dobijte jedan od najpopularnijih kanala za korisničku komunikaciju i dosegnite više klijenata.

  • Dobijte popularan korisnički komunikacijski kanal za vaš help desk
  • Doprite do više klijenata, riješite više problema i povećajte ROI
Chart

50 %

svih klijenata obavlja pozive Polovina vaše korisničke baze možda čeka na opciju da vas nazove umjesto da vam šalje emailove. Čak i samo nekoliko telefonskih linija može poboljšati zadovoljstvo klijenata.

Kvalitetna usluga

Pružite kvalitetnu korisničku uslugu

Riješite probleme na osobnoj razini uz pravu konverzaciju i shvaćanje. Pozivi vam mogu pomoći nositi se s klijentima na drugačijoj razini dok vam istovremeno omogućavaju da izbjegnete dugotrajne konverzacije putem emailova. Možete koristiti i video pozive.

  • Riješite vremenski zahtjevne probleme osobno putem telefona
  • Dodajte video pozive i razgovarajte s klijentima licem u lice
Chart

70 %

Prosječna stopa rješavanja Istraživanja pokazuju da su pozivi jedan od najpouzdanijih kanala za rješavanje problema. Nadogradite vaš set alata za vremenski osjetljive probleme ili pozive s važnim klijentima.

Uštedite više na softveru za pozivni centar

Uzmite cloud softver za pozivni centar koji vam pruža najviše vrijednosti. Usporedite značajke i cijene po korisniku mjesečno koristeći naš kalkulator cijena.

Medal

Počnite koristiti LiveAgent odmah!

Isprobajte sve što imamo ponuditi s besplatnim 30-dnevnim probnim periodom

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kad

Preko 60 VoIP integracija
uz LiveAgent

Integracija, Automatizacija, Inovacija

LiveAgent VoIP providers

Ostanite sigurni uz LiveAgent softver za pozivni centar

LiveAgent-ov softver za pozivni centar je GDPR sukladan, HTTPS enkriptiran i uspješno je prošao Google OAuth API revizijsku provjeru.

Sigurnost proizvoda

Naš cloud-based VoIP softver za pozivni centar radi na sigurnoj vezi koja koristi HTTPS protokol. Sva komunikacija između vašeg pretraživača i cloud kontakt centra je enkriptirana, uključujući vaše live chatove, pozive pozivnog centra i email komunikaciju.

Sigurnost centra za podatke

LiveAgent poslužitelji su postavljeni na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16 ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Naša postrojenja za podatkovne centre su unutar osiguranog perimetra koji ima sigurnosne zone s više razina, 24/7 fizički nadzor, CCTV video nadzor, identifikaciju s više faktora i više.

Web icon

Sigurnost mreže

Naša mreža je zaštićena redundantnim firewall-ima, najboljom tehnologijom za rutere u svojoj klasi, sigurnim HTTPS transportom putem javnih mreža, te tehnologijama za otkrivanje i/ili sprečavanje upada u mrežu (IDS/IPS) koje nadziru i/ili blokiraju zlonamjerni promet i mrežne napade.

Pružajte podršku putem svih važnih
korisničkih kanala

LiveAgent social media support

Naše već spremne integracije vam mogu pomoći da postanete društveni i pružiti personalizirano korisničko iskustvo na važnim društvenim kanalima. Naš tiketing sustav podržava besprijekorne integracije za vaš Facebook, Instagram i Twitter. Čak možete rješavati i vašu tekstualnu komunikaciju koristeći našu integraciju za Viber.

LiveAgent's live chat in real time

Pružite izvrsno korisničko iskustvo uz naš live chat. On je jedan od najbržih dostupnih live chat widgeta i može se lako integrirati u vaše web stranice. Izgradite smislene veze s vašim klijentima i pretvorite web posjetitelje u mušterije. Naš chat vam može pomoći smanjiti vrijeme rukovanja i postati važan alat u radnom prostoru svakog agenta.

Obogatite vaš prostor pozivnog centra sa sveobuhvatnom bazom znanja. S lakoćom kreirajte korisne članke, odjeljke s informacijama i uradi-sam vodiče za klijente koji preferiraju samostalno tražiti rješenja. Pružite odgovore na česta pitanja s FAQ stranicama ili kreirajte forume gdje se ljudi mogu povezivati s agentima ili drugim klijentima zbog podrške.

S lakoćom rukujte operacijama korisničke službe zahvaljujući najsuvremenijem tiketing sustavu. Svi digitalni kanali su povezani, tako da možete lako vidjeti sve konverzacije s klijentima na jednom mjestu. Koristite oznake za organizaciju tiketa, ostavljajte bilješke za sebe ili ostale agente i kreirajte odjele odgovorne za određene upite.

Svjedočanstva

Uzmite LiveAgent i pridružite se 7000 zadovoljnih klijenata

  • Roman Bosch
    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
    Rustem Gimaev Centar jezika Antalya Consulting
  • Randy Bryan
    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
    David Chandler Volterman

Potpuni vodič za najbolji softver za pozivni centar

U domeni korisničke službe, posjedovanje pouzdanog softverskog rješenja za pozivni centar može biti ključ vašeg uspjeha. U ovome članku ćemo pogledati sve prednosti i mane različitih platformi i sustava za pozivni centar, tako da možete odlučiti koje je najbolje za vas.

Kako funkcionira softver za pozivni centar?

Softver za pozivni centar je, prvo i osnovno, alat za upravljanje pozivima koji automatizira tijek dolaznih i odlaznih poziva.

Kvaliteta podrške koju vaš pozivni centar pruža je izravno povezana s kvalitetom sustava za pozivni centar koji koristite.

Ova vrsta softvera se obično koristi za ove operacije:

  • provjera baze podataka tvrtke kako bi se identificirao pozivatelj
  • uparivanje pozivatelja s njegovim CRM profilom, ako ga ima, i prikaz tih informacija agentu korisničke podrške
  • redovi dolaznih poziva – to zavisi od konfiguracije softvera (IVR, ACD, itd.)
  • olakšavanje telefonske interakcije između klijenta i agenta
  • ovisno o ishodu konverzacije, softver omogućuje agentima promjenu statusa tiketa
  • omogućavanje završetka svih aktivnosti koje su nužne poslije poziva – promjena detalja o klijentu, zapis interakcije u druge aplikacije kompanije i slično.

Naravno, to nisu sve operacije pozivnog centar koje ovaj tip softvera omogućuje. Većina postojećih automatiziranih softvera pozivnog centra ima dodatne mogućnosti kao što su snimanje poziva, pružanje analize, automatski pozivatelj i slično.

Zašto koristiti rješenje za pozivni centar?

Softver za pozivni centar omogućuje vašim klijentima da se obrate odjelu za brigu o klijentima, kao i članovima vašeg prodajnog tima te razgovor s njima u realnom vremenu. Iako neki govore da u ovo moderno vrijeme ima drugih načina za kontaktirati poduzeće, činjenica je da 50% klijenata iz različitih dobnih grupa i dalje koristi telefone za rješavanje svojih upita.

Sva klijentocentrična poduzeća su svjesna da je pružanje najboljeg korisničkog iskustva ono što pogoni konverzije, pomaže sklopiti dogovore i smanjuje odljev klijenata. Pouzdani softver za pozivni centar tu pomaže nevjerojatno puno. On omogućava vašim agentima korisničke službe da brzo i efikasno rješavaju probleme klijenata, istovremeno pružajući visoku razinu personalizirane usluge.

Integracija vašeg rješenja za pozivni centar s drugim poslovnim aplikacijama će pojednostaviti operacije vašeg pozivnog centra. Zauzvrat ćete poboljšati vaš KPI, povećati konverzije, zadržati više klijenata i pružiti bolju uslugu.

Tko koristi softver za pozivni centar?

Svaki pozivni centar koristi neku vrstu sustava za pozivni centar, neovisno o tome je li to samo zbog njegovih značajki za integraciju računalne telefonije (CTI) za zvanje i primanje poziva ili zbog modernog automatiziranog iskustva.

Kako tržište softvera za kontakt centre nastavlja rasti i razvijati se, različiti kontakt centri imaju različite potrebe i zahtjeve za primjenu centra za pozive. Stoga je nužno istražiti i procijeniti koje softversko rješenje za pozivni centar je ono od kojeg će vaše poduzeće imati najviše koristi.

Vrste softvera za pozivni centar

Pošto pozivni centri mogu biti veoma različiti, postoje i različite vrste softvera za pozivni centar za sve potrebe.

Ovo su rješenja za pozivni centar po kriteriju pohrane njihove tehnologije:

  • Hostana rješenja za pozivni centar – ponuđač se brine o softveru
  • Cloud softverska rješenja za pozivni centar – softver pozivnog centra i sva njegova tehnologija su pohranjeni na cloud i hostani od strane dobavljača softvera
  • Lokalna rješenja za pozivni centar – sva potrebna tehnologija je na lokaciji pozivnog centra

Ovo su vrste rješenja za pozivni centar poredane po svojim operacijama:

  • Softver pozivnog centra za dolazne pozive – omogućuje kompanijama rješavanje dolaznih poziva
  • Softver pozivnog centra za odlazne pozive – omogućuje poduzećima da se obrate potencijalnim klijentima i kupcima putem cold callinga, anketa i slično
  • Kombinirani softver za pozivni centar – ova vrsta softvera za pozivni centar omogućuje agentima zvanje i primanje poziva i rješavanje upita klijenata putem više komunikacijskih kanala

Prednosti softvera za pozivni centar

Pogledajmo neke od prednosti koje sustav za pozivni centar može donijeti vašem poduzeću.

Odlično korisničko iskustvo

Činjenično stanje je da poziv i razgovor sa stručnjakom puno lakše i brže idu nego pisanje dugih email poruka kako bi se pronašlo rješenje. Klijenti cijene brzo rješavanje upita, bez čekanja na odgovor od vašeg tima korisničke službe koje može trajati satima, nekad i danima. Dodajte malo personalizirane brige i prijateljskog ponašanja od strane osoblja i dobit ćete zadovoljnog klijenta koji se raduje ponovnom poslovanju s vama.

Povećane konverzije

Jeste li znali da angažirani klijenti kupuju 90% češće i voljni su potrošiti više po transakciji? Pouzdani softver za pozivni centar vam pomaže držati klijente zadovoljnima i angažiranima za vaše poslovanje.

Štedljiv

Koristeći softver za agente pozivnog centra plaćate nižu cijenu za robusni set značajki. Možete s lakoćom voditi 24/7 kontakt centar koristeći isključivo remote tim predstavnika korisničke službe.

Poboljšano upravljanje korisničkom službom

Radeći zajedno s ostalim poslovnim aplikacijama, softver za pozivni centar vam omogućuje da uvijek ostanete u tijeku interakcija s vašim klijentima, rješenja njihovih problema i više. Pomaže vašem timu da ostanu fokusirani i organizirani, čak i u najvećoj gužvi.

Građenje veza s klijentima

Nužno je održavati profesionalan, ali ipak prijateljski odnos. Pomaže vam u gradnji veza s vašim klijentima i čak poboljšava usmenu predaju.

Višekanalna podrška

Razni softveri korisničkog centra se mogu povezati na email, live chat, SMS, društvene medije i više, kako bi vam pomogli u pružanju holističkog korisničkog iskustva.

Poboljšana produktivnost

Ne samo da možete pružati uslugu 24/7 service, nego i napredne značajke kao što su interaktivni glasovni odgovor (IVR), automatska distribucija poziva (ACD), automatsko ponovno pozivanje, usmjeravanje na temelju vještina i prediktivno biranje brojeva povećavaju produktivnost vaših agenata kontakt centra.

Bolja sigurnost

Zaštita podataka klijenata jedan je od najvažnijih aspekata uspješnog poslovanja. Većina softvera za pozivni centar ima integrirane sigurnosne značajke i provodi akcije kao što je instant sigurnosno kopiranje na cloud.

Bolji KPI

Metrike pozivnog centra kao što su prosječno vrijeme rukovanja (AHT), stopa rješavanja u prvom kontaktu, stopa napuštanja poziva, prosječno vrijeme čekanja i mnoge druge u direktnoj vezi sa softverom za pozivni centar koji koristite. Na primjer, zahvaljujući činjenici da je vaš sustav za pozivni centar povezan s upravljanjem veza s klijentima (CRM), stopa rješavanja u prvom kontaktu za pozivne centre je između 70-75%.

Analiza poziva

Što više uvida imate, to bolje. Mogućnosti napredne analize i izvještaja vam omogućuju proučavanje performansi pozivnog centra, iskorištenosti agenata, prosječne brzine odgovora i drugo. To vam pomaže ne samo optimizirati vaše operacije pozivnog centra, nego i netipične vrijednosti u radu vaših agenata.

Kako izabrati najbolji softver za pozivni centar

Kako bi mogli prepoznati najbolji softver pozivnog centra za vas, preporučujemo vam da napišete popis zahtjeva i želja za vaše rješenje za kontakt centar.

Želite li dodati telefonsku podršku vašim kontakt opcijama? Jesu li telefonske interakcije primarni način kontaktiranja vašeg poduzeća? Planirate li proširenje vašeg pozivnog centra u budućnosti?

Zapitajte se svako pitanje koje vam padne na pamet. To će vam pomoći u donošenju stručnijih odluka i izboru softvera za pozivni centar koji će uistinu obuhvatiti sve vaše poslovne potrebe.

Ovo su neke od strategija koje možete iskoristiti u izboru softvera za upravljanje pozivnim centrom koji će vam odgovarati.

Podrška

Nitko ne očekuje probleme, ali bolje spriječiti nego liječiti. Pri izboru softvera za pozivni centar, izaberite onaj koji ima pouzdanu korisničku podršku koja brzo može riješiti sve potencijalne probleme. Imajte na umu da, ako čekate na podršku od vašeg softvera, to znači da i vas vaši klijenti čekaju.

Sigurnost

Uvjerite se u robusnost sigurnosnih značajki. Ne želite podcijeniti važnost čuvanja svih privatnih informacija i podataka klijenata na sigurnome.

Mogućnost skaliranja

Rast količine interakcija s klijentima je prirodna stvar kada vaše poduzeće raste. Izaberite sustav za pozivni centar koji možete skalirati naviše ili naniže, ovisno o vašim potrebama, tako da možete proširiti svoje poslovanje bez brige o nedovoljnim mogućnostima vašeg pozivnog centra.

Ograničenja softvera

Ne postoji savršen softver. Postoje neka ograničenja s kojima morate živjeti, neovisno od toga koliko je robustan ili skup softver koji odaberete. Možda mu nedostaje prilagodljiva i popularna značajka koju želite istražiti. Možda vam smeta činjenica da nema nadzora telefonskih poziva u realnom vremenu. Odlučite koja ograničenja softvera su nepremostiva, a s kojima možete živjeti.

Opcije suradnje

Vaš tim mora moći besprijekorno raditi u okruženju pozivnog centra. Pri izboru softvera pozivnog centra pogledajte i značajke za suradnju. Koliko je lako transferirati poziv od jednog agenta drugome? Mogu li dijeliti interne bilješke, imati interne pozive ili slati interne poruke? Značajke poput ovih se često previde, ali one utječu na produktivnost kontakt centra puno više nego ljudi misle.

Pouzdanost mreže

Vaše svakodnevne operacije unutar pozivnog centra uvelike ovise od toga koliko je pouzdana mreža koju koriste. Ne zaboravite provjeriti pouzdanost mreže softvera za kontakt centar koji namjeravate kupiti.

Integracije

Pružanje unificiranog iskustva vašim klijentima je ono što čini razliku. Pružanje odličnih mogućnosti integracije je ono što omogućuje vašem softveru povezivanje s različitim stranicama, tako da možete kreirati glatko i dosljedno iskustvo za vaše klijente.

Top 25 ponuđača platformi za pozivni centar

1. LiveAgent

LiveAgent Call Center software homepage

Najbolji softver pozivnog centra za poduzeća koja se bave s eCommerce, osiguranjem, SaaS i slično. a imaju namjeru širiti se.

LiveAgent je helpdesk rješenje koje koristi više od 40 000 klijenata diljem svijeta i pruža pouzdani softver za pozivni centar, kao i ostale napredne značajke. S više opcija automatizacije i velikim brojem dostupnih integracija, nikad se nećete morati pomučiti da pružite odličnu korisničku uslugu.

Ključne značajke:

  • Pozivni centar za dolazne i odlazne pozive
  • IVR
  • ACD
  • Automatsko ponovno pozivanje
  • Tiketing
  • Neograničeno snimanje poziva
  • Upravljanje pozivnim centrom
  • CRM integracija
  • Samoposlužni portal i baza znanja
  • Analitika i izvještaji

Prednosti:

  • Višekanalno iskustvo
  • Preko 60 VoIP integracija
  • Lak za postaviti i koristiti

Nedostaci:

  • Tehnička podrška je dostupna 24/7, ali je locirana u EU
  • S jednim računom ne možete istovremeno biti prijavljeni na dva pretraživača
  • Nema nadzora poziva u realnom vremenu

LiveAgent-ovi klijenti

Neki od najpoznatijih klijenata ovog softvera su industrijski divovi kao što su Forbes, Huawei, Nascar, BMW i Yamaha.

Cijene

LiveAgent nudi potpuno besplatnu verziju. Međutim, ako želite iskoristiti njegove dodatne značajke, možete izabrati između tri cjenovne opcije, uključujući $9, $29 i $49 mjesečno. Zadnja opcija uključuje odlične mogućnosti pozivnog centra.

Prije obvezivanja na neki od planova koji se plaćaju, možete se prijaviti na besplatnu 14-dnevnu probu, tako da možete istražiti ono što dobivate.

Detaljna usporedba LiveAgent-a s drugim softverima za pozivni centar

2. RingCentral

Ringcentral Call Center software homepage

Najbolji softver pozivnog centra za poduzeća svih veličina.

RingCentral kontakt centar je rješenje temeljeno na cloudu koje nudi robusni set značajki u jednoj praktičnoj aplikaciji. S dobro poznatim klijentima diljem industrija, možete biti sigurni da ćete dobiti najkvalitetniju uslugu.

Ključne značajke:

  • Virtualni pozivni centar<
  • Auto-dialer
  • Zakazivanje povratnih poziva
  • Zapisi i nadzor poziva
  • Izvještavanje u realnom vremenu
  • Snimanje poziva

Prednosti:

  • 500+ integracija na Zapieru
  • Lako prebacivanje poziva između uređaja
  • UI lak za korištenje

Nedostaci:

  • Teško je komunicirati s korisničkom podrškom
  • Nema ažuriranja u realnom vremenu
  • Ponekad se pojavljuju greške

RingCentral-ovi klijenti

Među RingCentral-ovim klijentima možete naći Bennett International, Lush Cosmetics i Chatterkick.

Cijene

Za RingCentral-ove usluge možete plaćati mjesečno ili godišnje. Počevši od $14.99 mjesečno, možete dobiti osnovne značajke, uključujući neograničene pozive u SAD-u i Kanadi. Za naprednije značajke možete izabrati planove od $20.99, $26.24 i $37.49 mjesečno.

RingCentral-ov kontaktni centar možete isprobati besplatno ako se prijavite za njihovu 15-dnevnu besplatnu probu. Možete produžiti taj period ako uzmete 30-dnevnu probu bez rizika i zajamčenim povartom novca.

3. Genesys

Genesys Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za sve kompanije koje traže rješenje za cloud pozivni centar koje je lako za korištenje.

Možete biti jedan od 70 000 klijenata diljem svijeta koji su povjerili Genesys-u svoje operacije kontakt centra.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • Prediktivni birač brojeva
  • Zakazivanje povratnih poziva
  • ACD
  • IVR
  • Automatski birač brojeva

Prednosti:

  • IVR lak za postaviti
  • Gamifikacija
  • Upravljačka ploča u realnom vremenu

Nedostaci:

  • Neintuitivan UI
  • Softphone je teško koristiti na Linux-u
  • Teško je komunicirati s korisničkom podrškom

Genesys-ovi klijenti

Genesys ima povjerenje velikog broja poduzeća, uključujući Xerox, Uplift i Heineken Mexico.

Cijene

Možete početi koristiti Genesys za cijenu od $75 po agentu mjesečno, a zatim nadograditi na planove koji koštaju $110 i $150. Sve ove cjenovne opcije se naplaćuju na godišnjoj razini

Možete isprobati Genesys besplatno s njihovom 30-dnevnim besplatnom probom.

Alternativne softverske opcije

Procijenite Genesys alternative

4. CloudTalk

CloudTalk Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za srednja poduzeća koja ciljaju na rast.

CloudTalk nudi preko 70 naprednih značajki za pozive. Ovaj softver za pozivni centar se obično koristi za prodaje i odlazne pozive te ima hrpu naprednih značajki kao što su preusmjeravanje na temelju vještina, automatizacija i neograničeni redovi poziva.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • VoIP
  • Opcije automatizacije
  • Preusmjeravanje na temelju vještina
  • Izvještavanje u realnom vremenu
  • Automatski birač brojeva, power dialer, automatsko biranje

Prednosti:

  • Graditelj tijeka razgovora lak za korištenje
  • 2500+ integracija s aplikacijama
  • Neograničeni redovi za pozive

Nedostaci:

  • Samo Custom plan uključuje SLA
  • Nema multimedijalnih poruka
  • Audio konferencije su ograničene na tri osobe

CloudTalk-ovi klijenti

CloudTalk se ponosi ogromnom bazom klijenata koja uključuje DHL, Yves Rocher i Rosenberg.

Cijene

CloudTalk nudi tri cjenovna plana od $25, $30 i $50. Također možete kontaktirati njihov tim i zatražiti prilagođeni cjenovni plan koji točno pristaje vašim potrebama..

Možete se prijaviti za besplatnu 14-dnevnu probu da se upoznate s mogućnostima.

3. HubSpot

Hubspot Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za timove u porastu u poduzećima diljem industrija.

HubSpot nudi svoje opsežne usluge za preko 100 000 poduzeća u više od 120 država, tako da možete biti sigurni da će se ovaj ugledni ponuđač softvera dobro pobrinuti o vašim poslovnim operacijama.

Ključne značajke:

  • Široka baza podataka za klijente
  • Alati za suradnju
  • Upravljanje kontaktima
  • Integracije treće strane
  • Samoposlužni portal
  • Opsežni izvještaji i analiza

Prednosti:

  • Pojednostavljeni izvještaji i proces praćenja
  • Vizualizacija podataka
  • Odlična korisnička podrška

Nedostaci:

  • Besplatan plan nema pristup tehničkoj podrški
  • Zahtijeva proces učenja
  • Ograničena funkcionalnost tiketa

HubSpot-ovi klijenti

HubSpot-ova baza klijenata diljem svijeta uključuje kompanije kao što su DocPlanner, SoundCloud i GoFundMe.

Cijene

Neke od HubSpot-ovih standardnih značajki su dostupne besplatno. Međutim, možete se pretplatiti na HubSpot Service Hub-ov softver koji se plaća za €41, €414 ili €1104 mjesečno. Međutim, te cijene su fleksibilne zbog naknada za postavljanje i uključivanje.

Ako ga želite isprobati, možete se prijaviti za 14-dnevnu besplatnu probu.

Alternativne softverske opcije

Bacite pogled na HubSpot alternative.

6. Five9

Five9 Call Center software homepage

Najbolji softver pozivnog centra za poduzeća koja su spremna na prijelaz s lokalnih na cloud rješenja

Five9 Intelligent Cloud Contact Center koristi moć praktične umjetne inteligencije (AI) kako bi poboljšao stope zadovoljstva korisnika za više od 2000 klijenata.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • Birač brojeva s pretpregledom
  • Praktični AI alati
  • Alati za suradnju
  • IVR
  • Prediktivna analiza

Prednosti:

  • Inteligentno preusmjeravanje
  • Prikaz informacija o pozivu
  • Minimalni softverski zahtjevi

Nedostaci:

  • Ograničena mogućnost zaustavljanja spam poziva
  • Neintuitivan UI
  • Povremene greške pri povezivanju

Five9-ovi klijenti

Među Five9-ovim klijentima možete naći poduzeća koja uključuju Zevas, Rochester Institute of Technology i Bakkt.

Cijene

Five9 nudi četiri cjenovna plana od $149, $169, $199 i $229 koja se naplaćuju na mjesečnoj bazi.

7. Zendesk

Zendesk Call Center software homepage

Najbolji softver pozivnog centra za mala i srednja poduzeća posvećena pružanju najbolje korisničke usluge

Zendesk vam daje softver za pozivni centar koji je potpuno integriran s njihovom helpdesk platformom. S njihovom ogromnom bazom klijenata, možete biti sigurni da će se Zendesk pobrinuti za sve potrebe vašeg pozivnog centra.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • Opcije izvorne integracije
  • Upravljanje tijekom rada
  • ACD
  • IVR
  • Metrike izvedbe

Prednosti:

  • Preko 100 integracija s trećim stranama
  • Robusna baza znanja i samoposlužne opcije
  • Odlična dostupnost usluge

Nedostaci:

  • Nema puno opcija za suradnju
  • Tiketi se ne mogu prioritizirati
  • Teško je komunicirati s korisničkom podrškom

Zendesk-ovi klijenti

Modsy, BoxyCharm i Vimeo su neki od klijenata koji koriste Zendesk-ov softver.

Cijene

Zendesk nudi tri cjenovne opcije od $19, $49 i $99 po korisniku mjesečno, a naplaćuje na godišnjoj bazi.

Ako ga želite testirati, možete se prijaviti za njihovu 30-dnevnu besplatnu probu.

Alternativne softverske opcije

Provjerite Zendesk alternative.

8. Talkdesk

Talkdesk Call Center software homepage

Najbolji softver pozivnog centra za kompanije koje zapošljavaju minimalno 5 agenata i žele poboljšati veze sa svojim klijentima

Talkdesk-ov softver za pozivni centar je temeljen na cloudu i nudi 25+ integracija s različitim poslovnim alatima kako bi pomogao u poboljšanju vaše prodaje i pružanju odlične korisničke podrške.

Ključne značajke:

  • Rješenje za pozivni centar za dolazne i odlazne pozive
  • VoIP
  • IVR
  • Zakazivanje povratnog poziva
  • ACD
  • Izvještaji i analitika

Prednosti:

  • Lak za korištenje
  • Pouzdanost poziva
  • Pouzdana korisnička podrška

Nedostaci:

  • Nema baze znanja
  • Nema mogućnosti mijenjanja tona zvona
  • Nema mobilnu aplikaciju

Talkdesks-ovi klijenti

Diljem industrija, klijenti kao što su ClickPay, Canon i Accenture se oslanjaju na Talkdesk-ov softver.

Cijene

Osim njihovog prilagođenog cjenovnog plana, Talkdesk nudi tri opcije koje možete izabrati, uključujući $75, $95 i $125 po korisniku mjesečno.

Ako želite razgledati njihov softver prije kupnje, možete se prijaviti za besplatnu probu.

9. Vonage

Vonage Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za velika poduzeća koja imaju naglasak na korisničkom iskustvu i timskoj suradnji

Vonage nudi 40+ poslovnih značajki koje će olakšati vođenje vaših poziva i video konferencija.

Ključne značajke:

  • VoIP
  • Streaming za prezentacije
  • Glasovna pošta
  • IVR
  • Snimanje
  • Izvještaji i analitika

Prednosti:

  • Odlična kvaliteta glasa
  • Pouzdana mobilna aplikacija
  • Lak za korištenje

Nedostaci:

  • Neki međunarodni pozivi mogu bti blokirani dok ne podnesete zahtjev da ih omogućite
  • Greške u postavkama povijesti
  • Teško je komunicirati s korisničkom podrškom

Vonage-ovi klijenti

Velik broj poduzeća kao što su Key Travel, Cambly i Apptivo koriste Vonage-ove proizvode i usluge.

Cijene

Vonage nudi cjenovne planove za svoje klijente, a oni počinju od $19.99, $29.99 i $39.99 po liniji mjesečno plus porezi i naknade.

Možete ga isprobati besplatno kada se prijavite za Vonage-ovu 14-dnevnu besplatnu probu.

10. Freshdesk

Freshdesk Call Center software homepage

Najbolji softver pozivnog centra za kompanije diljem svih industrija koje teže pružanju vrhunskog korisničkog iskustva.

Freshdesk je dobro poznata platforma u polju korisničke podrške s više od 50 000 klijenata diljem svijeta.

Ključne značajke:

  • Upravljanje pozivnim centrom
  • Preusmjeravanje
  • Tiketing
  • Samoposlužni portal
  • Alati za suradnju
  • Upravljanje radnom snagom

Prednosti:

  • Pouzdana 24/7 korisnička podrška
  • UI kojim je lako navigirati
  • Cjenovno pristupačan

Nedostaci:

  • Ograničene značajke izvještavanja
  • Tiketi se mogu izgubiti tijekom transfera između timova
  • Nema dovoljno opcija prilagodbe

Freshdesk-ovi klijenti

Neki od Freshdesk-ovih klijenata su Netflix, Evernote i Optimum Financial Solutions.

Cijene

Kako bi koristili Freshdesk-ove osnovne značajke, prijavite se na njihov besplatni plan. Ako želite iskusiti sve što ovaj softver nudi, možete izabrati jedan od planova za €15, €39 ili €49 agent/mjesec.

Nadalje, možete isprobati Freshdesk tijekom 21-dnevne besplatne probe.

Alternativne softverske opcije

Pogledajte Freshdesk alternative.

11. Avaya

Avaya Call Center software homepage

Najbolji softver pozivnog centra za poduzeća koja teže jačanju veza sa svojim klijentima

Avaya je softversko rješenje temeljeno na cloudu koje će učiniti da uistinu uživate u vašim virtualnim konferencijama.

Ključne značajke:

  • Upravljanje kontaktima
  • Automatsko preusmjeravanje
  • IVR
  • Snimanje poziva
  • Glasovna pošta
  • Izvještaji i analiza

Prednosti:

  • Lak za korištenje
  • Lako se skalira
  • Prilagodljivo sučelje

Nedostaci:

  • Nema samoposluge
  • Nema višejezične korisničke podrške
  • Ne postoje integracije treće strane

Avaya-ovi klijenti

Moći ćete prepoznati neke od Avaya-ovih klijenata, uključujući Datamark, Fiber Industries i Treated.com.

Cijene

Ako razmišljate o pretplati na Avaya-ove usluge, kontaktirajte njihove prodajne predstavnike koji će osmisliti cjenovni plan za vas.

12. CallHippo

CallHippo Call Center software homepage

Najbolji softver pozivnog centra za poduzeća svih veličina koja su usmjerena na rast

CallHippo pomaže više od 5000 kompanija diljem svijeta da pružaju najbolju korisničku uslugu svojim klijentima.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • IVR
  • ACD
  • Prediktivno i automatsko biranje brojeva
  • Upravljanje telemarketingom
  • Izvještaji i analitika

Prednosti:

  • Upravljačka ploča je jasna i laka za korištenje
  • Lak za postaviti
  • Cjenovno pristupačan

Nedostaci:

  • Povremeni problemi s povezivanjem
  • Teško je komunicirati s korisničkom podrškom
  • Ograničene mogućnosti izvještavanja

CallHippo-vi klijenti

Međo poduzećima koja nude CallHippo možete pronaći Brioso Technologies, Aspire i Altvalora.

Cijene

CallHippo nudi četiri cjenovna plana koja možete izabrati, uključujući €15, €22, €36 i €45 po korisniku mjesečno. Također možete kupiti dodatne add-one.

13. 3CX

3CX Call Center software homepage

Najbolji softver pozivnog centra za širok raspon kompanija koje žele srezati svoje telco troškove, a i dalje imati visoku razinu zadovoljstva klijenata

3CX ima povjerenje više od 600 000 kompanija u svim industrijama, tako da možete biti sigurni da ste u pravim rukama.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • Preusmjeravanje poziva
  • ACD
  • IVR
  • Audio/video konferencije
  • Izvještaji i analitika

Prednosti:

  • Mobilne aplikacije za iOS i Android
  • Lak za postavljanje i korištenje
  • Pouzdana korisnička podrška

Nedostaci:

  • Povremeni problemi s povezivanjem
  • Teško se snaći među zapisima poziva
  • Nema dovoljno opcija prilagodbe

3CX-ovi klijenti

3CX ima velik broj različitih klijenata, uključujući Toyota, Wilson i American Express.

Cijene

Neke značajke 3CX-ovog softvera možete koristiti besplatno. Međutim, ako želite iskoristiti njegove naprednije značajke, možete se prijaviti za jedan od ovih planova: €150, €235 i €270 za njihove hostane opcije. Ako želite koristiti njihovo rješenje koje ćete sami postavljati, cijene su €135 ili €170.

Prva godina korištenja 3CX-ovog softvera se smatra besplatnim probnim periodom.

Alternativne softverske opcije

Procijenite 3CX alternative.

14. Dialpad AI

Dialpad AI Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za poduzeća svih veličina koja se ne boje inovacija.

Dialpad nudi pouzdano softversko rješenje koje vam daje automatizirano, a opet vrlo personalizirano iskustvo.

Ključne značajke:

  • IVR
  • ACD
  • Rješenje za pozivni centar za dolazne i odlazne pozive
  • Automatsko preusmjeravanje
  • Power dialer
  • Upravljanje izvedbom

Prednosti:

  • Velik broj opcija prilagodbe
  • Lak za postaviti i koristiti
  • Prebacivanje live poziva između uređaja

Nedostaci:

  • Nema how-to članaka
  • Povremeni problemi s povezivanjem
  • Nema nekih značajki za internu komunikaciju

Dialpad AI-ovi klijenti

Dialpad ima veliku bazu korisnika, uključujući kompanije kao što su Fenway Health, Uber i Clear Capital.

Cijene

Možete koristiti Dialpad-ov softver za €20 ili €25 po korisniku mjesečno ili možete zatražiti prilagođeni cjenovni plan koji će pristajati vašim točnim potrebama.

Možete besplatno isprobati ovo softversko rješenje ako se prijavite na 14-dnevnu besplatnu probu.

15. Bitrix24

Bitrix24 Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za male kompanije s remote timovima koje žele imati učinkovitu suradnju.

Bitrix24 je idealno rješenje za kompanije koje žele povećati svoju prodaju, bilo da su u uredu ili na drugom kraju svijeta. Bitrix24 pruža cloud rješenja, kao i ona lokalna, tako da može savršeno odgovarati vašem poduzeću.

Ključne značajke:

  • Pozivni centar za dolazne i odlazne pozive
  • ACD
  • IVR
  • Automatsko preusmjeravanje
  • Prediktivni i automatski birač brojeva
  • Metrike izvedbe

Prednosti:

  • Lako se integrira
  • Prilagodljiv UI
  • Pouzdana Android aplikacija

Nedostaci:

  • Nema dijeljenja datoteka
  • Tehničku podršku je teško dobiti
  • Zahtijeva proces učenja

Bitrix24-ovi klijenti

Neke od kompanija koje koriste Bitrix24-ov softver uključuju PC Pulse, Cargo i Compara.

Cijene

Možete iskusiti neke od osnovnih značajki potpuno besplatno s Bitrix24 besplatnim planom. Međutim, ako želite iskoristiti prednost njegovih dodatnih značajki, uključujući softver za pozivni centar, možete se pretplatiti na planove od $39, $79 ili $159 mjesečno. Ako preferirate lokalno rješenje, možete kupiti jednokratnu licencu koja košta $2990 ili $24 990 za poduzeća.

Prije obvezivanja na bilo koji od planova koji se plaćaju, možete isprobati Bitrix24 korištenjem njihove 30-dnevne besplatne probe.

Alternativne softverske opcije

Bacite pogled na Bitrix24 alternative.

16. Aircall

Aircall Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za sve kompanije koje obavljaju prodaju i podršku putem telefona

Više od 9000 klijenata vjeruje Aircall-ovom softveru za pozivni centar temeljenom na cloudu za svoje operacije kontakt centra.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • ACD
  • IVR
  • Upravljanje pozivnim centrom
  • Snimke poziva
  • Izvještaji i analitika

Prednosti:

  • Lak za postaviti
  • Dobra kvaliteta poziva
  • Opširna baza znanja

Nedostaci:

  • Nema prilagodbi
  • Ne prihvaća tekstualne poruke
  • Ponekad ima grešaka

Aircall-ovi klijenti

Među poduzećima koja koriste Aircall-ov softver možete naći Avocado, Jobilla i Birdies.

Cijene

Aircall-ov osnovni plan počinje od €30 mjesečno s godišnjom naplatom. Ako želite pristup većem broju značajki, platit ćete €50 mjesečno, također na godišnjoj bazi. Nadalje, možete kontaktirati Aircall i dobiti prilagođeni cjenovni plan koji će savršeno odgovarati vašim potrebama.

Prije nego se odlučite pretplatiti na plan koji se plaća, možete besplatno isprobati Aircall koristeći njihovu 7-dnevnu besplatnu probu.

Alternativne softverske opcije

Pogledajte Aircall alternative.

17. Twilio

Twilio Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za kompanije svih veličina koje trebaju pouzdano softversko rješenje za pozivni centar.

Twilio je platforma za angažman klijenata koja vam omogućuje pružanje uistinu personalizirane podrške vašim klijentima.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • ACD
  • IVR
  • Audio/video konferencije
  • Alati za suradnju
  • Preusmjeravanje poziva

Prednosti:

  • Pouzdana korisnička podrška
  • Opcije automatizacije
  • Opširna baza znanja

Nedostaci:

  • Zahtijeva napredne IT vještine
  • Nema analitiku i izvještaje
  • Nema mobilne aplikacije

Twilio-vi klijenti

Neke od dobro poznatih kompanija koje koriste Twilio su DoorDash, Allergan i Lyft.

Cijene

Twilio-ve cijene za odlazne pozive počinju od 2 centa po minuti. Za primanje poziva, cijena počinje od $1 mjesečno po telefonskom broju i 1 cent po minuti.

Možete isprobati Twilio besplatno kada se prijavite na njihovu besplatnu 45-dnevnu probu.

18. Dixa

Dixa Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za poduzeća svih veličina koja teže pružanju odličnog iskustva svojim klijentima

Dixa omogućuje svojim klijentima pružanje uistinu višekanalnog iskustva svojim klijentima u malim ili velikim kontakt centrima.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • VoIP
  • IVR
  • Prikupljanje podataka s više kanala
  • Alati za suradnju
  • Aktivni nadzor zaposlenika

Prednosti:

  • AI-optimizirana baza znanja
  • Dobra dostupnost usluge
  • UI je lak za navigaciju

Nedostaci:

  • Povremeni problemi s preusmjeravanjem poziva
  • Nema analitiku
  • Nema transkripte poziva

Dixa-ovi klijenti

Neki od Dixa-ovih zadovoljnih klijenata su Organic Basics, Rapha i Too Good To Go.

Cijene

Možete kontaktirati Dixa-ov prodajni tim kako bi zakazali demo i dobili prilagođeni cjenovni plan.

Međutim, ako ga želite isprobati, možete se prijaviti na njihovu besplatnu probu.

Alternativne softverske opcije

Pregledajte Dixa alternative.

19. Nextiva

Nextiva Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za veća poduzeća koja traže pouzdano enterprise softversko rješenje

Nextiva nudi pouzdan i siguran softerski sustav za pozivni centar na koji se oslanja više od 80 000 kompanija diljem svijeta.

Ključne značajke:

  • IVR
  • ACD
  • Upravljačka ploča s aktivnostima
  • Audio/video konferencije
  • Prediktivni i automatski birač brojeva
  • Izvještaji i analitika

Prednosti:

  • Pouzdana mobilna aplikacija
  • Odlična dostupnost usluge
  • Lak za upravljanje

Nedostaci:

  • Zahtijeva proces učenja
  • Učitavanje audio datoteka je ponekad otežano
  • Ponekad je teško doći do tehničke podrške

Nextiva-ovi klijenti

Možete prepoznati neke od Nextiva-ovih klijenata, uključujući Taco Bell, Pac-12 i Buffalo Bills.

Cijene

Možete se pretplatiti na jedan od tri cjenovna plana koje Nextiva nudi, uključujući $18.95, $22.95 ili $32.95 po korisniku mjesečno. Sve te opcije mogu biti naplaćene na mjesečnoj ili godišnjoj bazi.

Možete iskušati neke od Nextiva značajki prijavom na 7-dnevnu besplatnu probu.

20. Nice CXone

Nice CXone Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za kompanije svih veličina koje žele poboljšati veze sa svojim klijentima.

Nice CXone osnažuje svoje klijente da koriste moć AI-ja i automatizacije kako bi pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • Automatsko usmjeravanje
  • Progresivni birač brojeva
  • Upravljanje tiketima
  • Snimanje poziva
  • Izvještaji i analitika

Prednosti:

  • UI je lak za navigaciju
  • Dobra kvaliteta poziva
  • Upravljačka ploča je jasna i jednostavna za korištenje

Nedostaci:

  • Nema prilagodbu
  • Ponekad je spor
  • Nema prilagođenih izvještaja

Nice CXone-ovi klijenti

Nice CXone ima povjerenje velikog broja klijenata, uključujući Columbia Sportswear, Radisson Hotels i Teleflora.

Cijene

Možete iskoristiti Nice CXone-ove značajke počevši od $100 po značajki mjesečno.

Ako ga želite isprobati prije kupnje, možete se prijaviti za njihovu 60-dnevnu besplatnu probu.

21. UJET

UJET Call Center software homepage

Najbolji softver pozivnog centra za srednje i velike kompanije koje žele pružati najbolju podršku svojim klijentima.

Ako zapošljavate barem 50 agenata kontakt centra, UJET je odličan softver pozivnog centra za vas.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • IVR
  • ACD
  • Preusmjeravanje poziva
  • Snimanje poziva
  • Izvještaji i analitika

Prednosti:

  • Laka integracija s Linux-om
  • Pouzdana korisnička podrška
  • Korisni alati za praćenje

Nedostaci:

  • Nema funkciju za izvorne izvještaje
  • Ponekad je spor
  • Povremeni problemi pri povezivanju

UJET-ovi klijenti

Među poduzećima koja koriste UJET-ov softver možete naći Wag!, Instacart i Zettle.

Cijene

UJET-ov softver je dostupan za kupnju za $65, $69, $99 ili $120 mjesečno.

Ako želite isprobati UJET bez obaveza plaćene pretplate, možete se registrirati za besplatnu probu.

22. Ringover

UJET Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za mala i srednja poduzeća diljem industrija.

Ringover je softver koji je jednostavno implementirati i koristiti te ima 40+ poslovnih alata koji vam omogućuju da imate sve informacije o klijentima pri ruci.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • Alati za suradnju
  • ACD
  • IVR
  • Video konferencije
  • Izvještaji i analitika

Prednosti:

  • Sučelje lako za korištenje
  • Značajke provjere poziva
  • Upravljačka ploča je jasna i jednostavna za korištenje

Nedostaci:

  • Obavijesti ponekad kasne
  • Povremeni problemi s vezom
  • Povremeni zastoji

Ringover-ovi klijenti

Ringover ima preko 10 000 klijenata, uključujući Sherpany, Klaxoon i Clausematch.

Cijene

Možete se pretplatiti na Ringover za €19 ili €39 po korisniku mjesečno. Ako želite prilagođen cjenovni plan, možete kontaktirati Ringover-ov prodajni tim.

Nadalje, možete besplatno isprobati ovo softversko rješenje ako se prijavite za 7-dnevnu besplatnu probu.

23. VICIdial

VICIdial Call Center software homepage

Najbolji softver za pozivni centar za sva poduzeća koja ne žele biti ograničena na jednog dobavljača softvera.

VICIdial je open-source softver za kontakt centar kojeg koristi više od 140 000 klijenata diljem svijeta.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • IVR
  • Prediktivni birač brojeva
  • ACD
  • Preusmjeravanje poziva
  • Snimanje poziva

Prednosti:

  • Besplatan
  • Lako skalabilan
  • Kompatibilan s Linux-om

Nedostaci:

  • Zahtijeva proces učenja
  • Zastarjelo sučelje
  • Težak za postaviti bez naprednih IT vještina

VICIdial-ovi klijenti

VICIdial koriste klijenti kao što su Directo, Homebase i PROS.

Cijene

Možete koristiti VICIdial-ov softver za pozivni centar potpuno besplatno.

24. Channels

VICIdial Call Center software homepage

Najbolji softver pozivnog centra za poduzeća svih veličina u eCommerce i online maloprodaji.

Channels je poslovni telefonski sustav pogonjen podacima i temeljen na cloudu koji vam omogućuje jednostavno povezivanje s vašim klijentima.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • Zakazivanje povratnog poziva
  • IVR
  • Upravljačka ploča s aktivnostima
  • Snimanje poziva
  • Preusmjeravanje poziva

Prednosti:

  • Pouzdana korisnička podrška
  • Lak za postaviti
  • Cjenovno pristupačan

Nedostaci:

  • Sporo preuzimanje s clouda
  • Ponekad ima grešaka
  • Nema prilagođenih izvještaja

Channels-ovi klijenti

Channels ima povjerenje ogromnog broja klijenata, uključujući Kodakit, InstaForex i DocPlanner.

Cijene

Channels vam omogućuje da koristite njihove osnovne funkcije, uključujući softver za pozivni centar, potpuno besplatno. Ako želite koristiti njihove naprednije opcije, možete se pretplatiti za $24 ili $62 mjesečno.

Prije nego se odlučite na kupnju paketa koji ćete plaćati, možete se prijaviti na besplatnu probu.

Alternativne softverske opcije

Procijenite Channels alternative.

25. Avoxi

Avoxi Call Center software homepage

Najbolji softver pozivnog centra za veća poduzeća diljem industrija koja su locirana bilo gdje na svijetu

Avoxi ima preko 20 godina iskustva u međunarodnoj komunikaciji. Pokriva više od 170 država, tako da možete biti sigurni da vas vaši klijenti mogu kontaktirati svaki put.

Ključne značajke:

  • Kombinirani pozivni centar
  • Izvještaji i analitika
  • IVR
  • Video konferencija
  • Snimanje poziva
  • Preusmjeravanje poziva

Prednosti:

  • Pouzdana korisnička podrška
  • Lak za postaviti i koristiti
  • Opcije prilagodbe

Nedostaci:

  • Sporo preuzimanje s clouda
  • Mobilna aplikacija ponekad ima grešaka
  • Nema samoposlužne opcije

Avoxi-jevi klijenti

Možete prepoznati neke od Avoxi-jevih klijenata kao što su Moncler, Marriott International i Black & Decker.

Cijene

Možete početi koristiti neke od Avoxi-jevih značajki besplatno. Međutim, ako želite iskoristiti njihove ostale značajke, možete izabrati neku od idućih opcija: $19.99 po korisniku ili $39.99 po korisniku.

Nadalje, možete se upoznati s Avoxi-jevim značajkama tijekom 7-dnevnog probnog perioda.

Koji je najbolji softver za pozivni centar?

Postoji velik broj softvera za pozivni centar koji možete izabrati. Pogledajmo na brzinu top 5.

  • LiveAgent – Sa svojim mogućnostima za pozivni centar, LiveAgent je najbolje što se pruža za povoljnu cijenu. LiveAgent se ponosi Capterra ocjenom od 4.7 i uključuje značajke kao što su opcije automatizacije, preko 150 integracija i robusnom bazom znanja sa samoposlužnim softverom. On je odlična opcija za sva poduzeća koja teže pružanju najbolje moguće korisničke usluge.
  • Genesys – S više od 70 000 klijenata diljem svijeta, Genesys je dobro poznat igrač u polju korisničke službe. S Capterra ocjenom od 4.2, možete biti sigurni da će operacije vašeg kontakt centra biti vrlo dobro zbrinute.
  • Talkdesk – Ako tražite softver pozivnog centra koji će vašem timu pomoći u poboljšanju angažmana klijenata, povezivanju s vašim klijentima i sklapanju više dogovora, ne tražite dalje. Ocjena od 4.5 na Capterra stranici pokazuje da vas Talkdesk-ovo rješenje neće razočarati, neovisno od industrije u kojoj ste. 
  • Five9 – Ovaj softver za pozivni centar ostavlja malo prostora željama. Ponosi se 4.2 Capterra ocjenom i nema sumnje da vas Five9-ovo rješenje neće razočarati. Ako nastojite izgraditi svijest o brendu i snažne veze s vašom bazom klijenata, ovo bi mogla biti odlična opcija za vas.
  • UJET – Ako cijenite softver koji je pristupačan i kompatibilan s mobilnim platformama, UJET bi mogao biti pravo rješenje za vas. Capterra ocjena od 4.5 pokazuje da je UJET robusno rješenje za pozivni centar za kompanije kojima je klijentocentričnost na vrhu njihovog popisa prioriteta.

Usporedba top 5 softvera za pozivni centar

Softver za pozivni centar LiveAgent Genesys Talk desk Five9 UJET
Capterra ocjena
Ukupna ocjena softvera od strane verificiranih Capterra korisnika
4.7
(otprilike 1k ocjena)
4.4
(otprilike 100+ ocjena)
4.5
(otprilike 600 ocjena)
4.2
(otprilike 400 ocjena)
4.5
(otprilike 100+ ocjena)
Web baziran
Besplatna verzija
LiveAgent nudi besplatnu verziju.
Genesys ne nudi besplatnu verziju.
Talk desk ne nudi besplatnu verziju.
Five9 ne nudi besplatnu verziju.
UJET ne nudi besplatnu verziju.
Besplatna proba
LiveAgent nudi besplatnu probu.
Genesys nudi besplatnu probu.
Talk desk nudi besplatnu probu.
Five9 ne nudi besplatnu probu.
UJET nudi besplatnu probu.
Početna cijena
$49/agent/mjesec Cijene LiveAgent softvera za pozivni centar počinju od $49/agent/mjesec.
$75/agent/mjesec Cijene Genesys softvera za pozivni centar počinju od $75/agent/mjesec.
€75/agent/mjesec Cijene Talk desk-ovog softvera za pozivni centar počinju od €75/agent/mjesec.
$149/agent/mjesec Cijene Five9 softvera za pozivni centar počinju od $149/agent/mjesec.
$65/agent/mjesec Cijene UJET softvera za pozivni centar počinju od $65/agent/mjesec.

Greške koje trebate izbjeći pri kupovini softvera za pozivni centar

  • Nedovoljna obuka osoblja – Ako ga vaši agenti ne mogu koristiti ispravno, nije važno koliko je vaš softver za pozivni centar pouzdan ili moćan. Uzmite dovoljno vremena za obuku osoblja i omogućite im da se upoznaju s novim tehnologijama. To možete uraditi unajmljivanjem stručnjaka koji radi za ponuđača softvera, zakazivanjem seminara ili proučavanjem dostupne dokumentacije.
  • Nema potrebne značajke – Prije kupnje paketa softvera za pozivni centar, dajte si vremena i upoznajte se sa svim značajkama i mogućnostima koje nudi. Zadnje što želite je kupiti ga i onda saznati da ne nudi ono što vam treba.
  • Neiskorištavanje punog potencijala probnog perioda – Besplatna proba je šansa za vas da napravite stručnu odluku želite li se obavezati na određeno rješenje. To je vrijeme kada možete istraživati i upoznati proizvod ili uslugu tako da možete odlučiti je li top nešto u što želite uložiti.
  • Jeftini proizvodi – Svi mi volimo dobar popust. No ponekad uistinu dobijete onoliko koliko ste i platili, tako da se pobrinite da je rješenje koje izaberete ne samo štedljivo, nego ima i mogućnosti koje vaš pozivni centar treba.
  • Nedostatak razmišljanja o budućnosti – Prije kupnje trebate imati plan za budućnost. Pobrinite se da se softver koji koristite može skalirati ovisno o potrebama vašeg poduzeća.

Što pitati tijekom demo poziva o softveru za pozivni centar i kompaniji

Demo poziv je vaše vrijeme i mjesto za postavljanje pitanja i dobivanje informacija iz prve ruke, od strane pružatelja usluga. Doduše, to ponekad može biti previše i možete zaboraviti pitanja koja ste mislili postaviti.

Ne brinite se, mi smo tu za vas.

  • Kako ću konfigurirati svoj softver pozivnog centra?
  • Koliko vremena treba za postavljanje softvera pozivnog centra?
  • Koliko dugo mogu čuvati svoje zapise poziva?
  • Mogu li izbrisati zapise poziva?
  • Mogu li snimiti samo dolazne ili odlazne pozive?
  • Mogu li slušati poziv u realnom vremenu?
  • Mogu li preusmjeriti dolazne pozive prema određenim timovima?
  • Mogu li preusmjeriti pozive na vanjske brojeve?

Implementacija softvera za pozivni centar

Točni koraci i radnje zavise od pružatelja vašeg softverskog rješenja za automatizaciju pozivnog centra, razine prilagođavanja koju dopušta, koliko integracija trebate postaviti i još dosta toga.

Ponekad je potrebno oko pola sata za osobu bez prethodnog IT iskustva, a ponekad će možda iskusnom i tehnički potkovanom osoblju biti potrebno cijelo poslijepodne da postave sve kako treba.

Najvažnija, iskreno i jedina stvar koja vam treba za postaviti LiveAgent-ov softver za pozivni centar je VoIP broj koji podržava SIP trunking. Iako je to nekima vrlo jednostavno, ako trebate savjet ili pomoć, naša odlična ekipa će vam pomoći sve postaviti.

Međutim, ako želite zaroniti u detalje procesa postavljanja vašeg pozivnog centra – uključujući softver za pozivni centar – možete koristiti naš kontrolni popis za postavljanje pozivnog centra kako bi ostali organizirani i uvjerili se da niste zaboravili ništa važno.
.

Zaključak

  • Najbolji kompaktni softver za pozivni centar

Iako je teško odrediti najbolji softver pozivnog centra za svako poduzeće, najpouzdaniji je LiveAgent-ov softver za pozivni centar. Sa svojim robusnim setom značajki, možete biti sigurni da nećete propustiti ništa što bi vašem poduzeću trebalo zatrebati sada ili u budućnosti.

  • Najbolji softver za pozivni centar s ugrađenim tiketingom i live chatom

LiveAgent-ov softver za pozivni centar ostavlja malo mjesta željama. Sa svakom interakcijom s klijentima, bio to poziv, live chat poruka ili spominjanje na društvenim medijima pretvoreno u tiket, ne trebate se više brinuti da ćete propustiti bilo što. Na taj način, vaši klijenti će osjećati da ih slušate i cijenite svaki put kada vam se obrate.

  • Softver za pozivni centar s najbogatijim setom značajki

Ako tražite softver za pozivni centar koji je pun vrhunskih značajki i podići će vašu korisničku podršku na veću razinu, ne tražite dalje. LiveAgent-ov softver za pozivni centar je pravo rješenje za vas.

  • Softver za pozivni centar koji je najbolji omjer uloženog i dobivenog

LiveAgent je jasan pobjednik u kategoriji uštede troškova. Ne samo da vam ovaj softver za pozivni centar omogućuje dolazne i odlazne pozive, korištenje automatizacije, iskorištavanje moći iscrpnih izvještaja i povećava vaše konverzije, nego je također pristupačan svim poduzećima koja žele zadržati klijente sretnima a troškove niskima.

  • Najbolje ocijenjen softver za pozivni centar

Na stranicama za ocjenjivanje kao što su Capterra, G2 i TrustRadius, LiveAgent se može pohvaliti visokim ocjenama i odličnim recenzijama. Ako želite poslušati mišljenja LiveAgent-ovih klijenata, bit ćete na pravom putu da nađete najbolji softver za pozivni centar za vas.

  • Najlakši softver za pozivni centar za postaviti, koristiti i integrirati

LiveAgent je nesumnjivo pravi način ako tražite pouzdan softver koji je lako implementirati. Možete ga konfigurirati, prilagođavati i integrirati za jako malo vremena, a da uopće ne morate znati kodirati.

Najčešća pitanja

Što je softver za pozivni centar?

Softver za pozivni centar je rješenje koje pomaže poduzećima u rješavanju dolaznih telefonskih poziva od strane njihovih klijenata. Može imati više značajki kao što su centralizirani telefonski pozivi s fiksnih linija ili web stranica, inteligentno usmjeravanje, automatsko biranje, pa čak i snimanje poziva. Softver za pozivni centar bi također trebao pomoći agentima pozivnog centra u pristupu važnim informacijama o njihovim klijentima kao što je povijest narudžbi, kontakt informacije i prethodni tiketi.

Kako softver za pozivni centar funkcionira?

Softver za pozivni centar radi na principu centralizacije i usmjeravanja poziva s fiksnih linija ili web stranica u vaš softver. Ako vas klijent zove, softver skenira svoju bazu podataka o klijentima da vidi ima li prethodnih informacija o pozivatelju. Toj informaciji agent pristupa i pregledava je prije odgovora na poziv. U međuvremenu, poziv je u redu čekanja. Jednom kad se prihvate, pozivi se snimaju u svrhu treninga i poboljšanja kvalitete.

Što je IVR u okruženju pozivnog centra?

IVR je tehnologija za interaktivni glasovni odgovor. IVR omogućuje računalima interakciju s ljudima korištenjem glasovnih naredbi ili tonova s tipkovnice. IVR se koristi u okruženju pozivnog centra za usmjeravanje poziva prema prikladnim agentima ili odjelima. IVR se također može koristiti za dobivanje informacija o računu ili pružanje povratnih informacija. Stoga je on odlično rješenje za poduzeća.

Na što trebate obratiti pažnju kada tražite softver za pozivni centar?

Među najvažnijim aspektima softvera za pozivni centar koje trebate istražiti su sigurnost i pouzdanost mreže. Nadalje, ovisno o vašim poslovnim potrebama, trebate paziti i na skalabilnost softvera za pozivni centar, broj integracija koje nudi, dostupnost korisničke podrške, ograničenja softvera i koje alate za suradnju nudi.

Koja je funkcija centra za pozive?

Glavna funkcija centra za pozive je da omogući klijentima zvanje poduzeća kada imaju bilo kakvo pitanje u vezi proizvoda, polica, povrata, funkcionalnosti, rješavanja problema ili povratnih informacija .

Koliko košta softver pozivnog centra?

Cijena ovisi o kvaliteti softvera koji izaberete. LiveAgent je kompaktno help desk rješenje koje također uključuje pozivni centar. Cijena se temelji na broju agenata koji vaša kompanija treba svaki mjesec. Naša All-inclusive pretplata sadrži full-stack centar za pozive, koji košta $49 po agentu mjesečno.

Koje su prednosti softvera za pozivni centar?

Prednosti softvera za pozivni centar uključuju poboljšanu efikasnost agenata, angažman klijenata, korisničko iskustvo i povećanu prodaju. Možete isprobati besplatni softver za pozivni centar i iskusiti prednosti iz prve ruke

Što je potrebno za postaviti softver pozivnog centra za poslovanje

Sve što trebate je VoIP broj koji podržava SIP trunking. To je sve što trebate za postaviti jednostavni pozivni centar, uključujući softver pozivnog centra za vaše poduzeće.

Related Articles to Najbolji softver za pozivni centar
LiveAgent-ov softver za samoposlugu klijenata će proširiti vaše mogućnosti podrške. Omogućite svojim klijentima da samostalno rješavaju probleme 24/7.

Samoposlužni softver

Zoho Desk, Intercom, Help Scout, Whatfix, and Zendesk are all recommended self-service software options for improving customer support and satisfaction.

Istražite izbor tiketing softvera koji su najčešće korišteni na tržištu. Izaberite idealni tiketing alat i podignite vašu korisničku uslugu u zvijezde.

Ticketing softver

Koristite standardne odgovore za brže rješavanje pitanja klijenata. Pružite samoposlužne opcije i iskoristite besplatne probe za odabir pravog tiketing softvera. Važno je prilagoditi cjenovne modele potrebama vašeg poslovanja. Pružite podršku korisnicima putem različitih kanala i omogućite skaliranje vašeg tima. Uvjerite se da softver ispunjava sve zahtjeve za pružanje podrške.

Izbor softvera korisničke službe za najkorištenije platforme na tržištu. Izaberite idealni i podignite svoju korisničku službu u zvijezde.

Softver korisničke službe

Nagrade i motivacija agenata podrške mogu poboljšati produktivnost i zadovoljstvo klijenata. Cijena, podrška, skaliranje i ograničenja softvera ključni su faktori za odabir softverskog seta alata za korisničku službu. LiveAgent nudi višekanalni softver za helpdesk i live chat, dok SurveyMonkey pruža alate za istraživanje tržišta i feedback. Integracije, cijene i funkcionalnosti ključni su faktori za odabir pravog softvera za vaše potrebe.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x