Značajka internih poziva vam omogućava da zamijenite interno čavrljanje s puno prikladnijim načinom komunikacije s kolegama, glasovnim čavrljanjem. Značajka, koja je izravno ugrađena u LiveAgent s ostatkom pozivnog centra, omogućava vam da brzo riješite sve problema koje možete imati ili da dobijete odgovor u jako kratkom vremenu. Uspostavljanje internog poziva je vrlo jednostavan zadatak.
Jednostavno kliknite na gumb s plusom u gornjem kutu i odaberite “New internal call” s popisa mogućnosti.
Ovo će otvorit novi dio LiveAgent-a u kojem možete odabrati osobu s kojom želite razgovarati. Klik na gumb za poziv će otvoriti novi zahtjev za podršku s vlastitim ID oznakom i sučelje slično ostatku LiveAgent-a.
Slično kao i kod internog čavrljanja, možete umetnuti bilješku koja sadrži ID oznaku zahtjeva za podršku (na koju se može kliknuti i koja će vas usmjeriti na taj zahtjev za podršku).
Ako trebate pomoć s konkretnim zahtjevom za podršku ili korisničkim zahtjevom, možete pokrenuti interni poziv izravno iz sučelja tog zahtjeva za podršku. Klikom na tri točkice prikazat će se dostupne mogućnosti, i interni je poziv dio njih. Proces uspostavljanja poziva je isti kao i prethodni način. Odaberite kolegu kojeg želite i pritisnite gumb za poziv.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Pozivni centar za dolazne pozive
LiveAgent nudi različite usluge, uključujući dolazni pozivni centar s naprednim značajkama poput IVR-a i inteligentnog usmjeravanja poziva. Softver omogućuje tvrtkama učinkovito upravljanje dolaznim pozivima i pružanje visoke razine korisničke usluge. Osim toga, nudimo i video pozive i neograničeno snimanje poziva.
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Rješavanje poziva u call centru može se unaprijediti revizijom politika i procedura te korištenjem analize govora. Do treniranja zaposlenika za rješavanje problema i kreiranja personaliziranih skripti, što rezultira izvrsnom korisničkom uslugom. Važno je biti empatičan prema klijentima i pokazati razumijevanje za njihove probleme. Praćenje izvedbe centra je također važno. Skripta pozivnog centra može povećati dosljednost u komunikaciji s klijentima te pružiti kvalitetnu korisničku uslugu.
Preporučuje se revidiranje politika i procedura poduzeća te korištenje analize govora i nadzora kvalitete kako bi se unaprijedila efikasnost rješavanja poziva. Kontaktni centri su evolucija pozivnih centara, rješavajući sve komunikacijske kanale. Višekanalno korisničko iskustvo ključno je za uspjeh u poslovanju, a analiza govora i nadzor kvalitete pomažu u prepoznavanju trendova interakcije s klijentima. Oznake za pozive su važne za organizaciju pozivnog centra i poboljšanje korisničkog iskustva. Automatizacija pozivnog centra može poboljšati tijek rada agenata i korisničko iskustvo te smanjiti troškove korisničke službe.