Nagrade& certifikati

Saznajte više o raznim nagradama i certifikatima kvalitete koje je LiveAgent osvojio tijekom godina.

  • ✓ Bez troškova postavki
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

LiveAgent i njegove nagrade

Naša usluga odlikovana je industrijskim nagradama nekoliko vodećih B2B & organizacija povezanih sa SaaS-om, uključujući pozitivna priznanja popularnih platformi za recenzije i stručnjaka u području rješenja za korisničku podršku. Učvrstio je svoje mjesto kao lider u nekoliko kategorija, uključujući softver za podršku, softver za chat uživo i softver za korisničku podršku.

Select year
  • 2022-hr
  • 2021-hr
  • 2020-hr
  • 2019-hr

2022-hr

2021-hr

2020-hr

2019-hr

Related Articles to Nagrade i certifikati

LiveAgent support portal

LiveAgent is a customer support software with a variety of features, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The software is accessible from anywhere and has SSL safety. Users can access technical support, video tutorials, customizations, billing, and payments support, and awards and certificates. The platform offers most popular articles and integrates with Rest and Microsoft 365, among others. Helpdesk software is provided by LiveAgent and all rights are reserved to Quality Unit, LLC.

LiveAgent je svestrani softver za korisničku službu koji poboljšava podršku za poslovanje. Pogledajte ovu recenziju o tome kako njegove značajke pozivnog centra mogu biti korisne za vas.

LiveAgent softver za pozivne centre – recenzija

LiveAgent nudi čiste sučelja i raznolikost opcija za pozivni centar. Od usmjeravanja poziva do prilagođenih gumba, pruža korisne značajke za organizaciju i korisnost. Cjenovni planovi nude fleksibilnost za različite potrebe tvrtki.

LiveAgent nudi nagrade i značke za gamificiranje korisničke podrške. To motivira agente za pružanje izvrsne podrške, što može povećati stopu zadržavanja klijenata. Besplatni račun možete otvoriti na njihovoj web stranici.

Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u

LiveAgent nudi nagrade i značke za gamificiranje korisničke podrške. To motivira agente za pružanje izvrsne podrške, što može povećati stopu zadržavanja klijenata. Besplatni račun možete otvoriti na njihovoj web stranici.

Razmišljate o korištenju LiveAgent-a za korisničku podršku na vašim društvenim medijima? Pogledajte našu recenziju i vidite kako je prošao tijekom našeg općeg testiranja.

LiveAgent softver za korisničku službu putem društvenih medija – recenzija

LiveAgent nudi integraciju s društvenim medijima, uz jednostavan postupak registracije i mogućnost odabira između 7-dnevnog ili 30-dnevnog probnog razdoblja. Sve funkcionalnosti su povezane s LiveAgent sustavom za tiketing, omogućavajući učinkovito upravljanje komunikacijom.

Liveagent je najpregledaniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za mala i srednja poduzeća u 2019. Velika poduzeća često dobivaju svoj ROI od liveagenta pomoću značajke pregleda tipkanja u stvarnom vremenu.

Softver službe za pomoć poduzećima

Softver LiveAgent pruža vrhunsku korisničku podršku 24/7 sa više od 175 značajki i 40 integracija, omogućujući uštedu i povrat ulaganja. Pruža besplatnu probnu verziju i usluge migracije vratarica iz popularnih help desk rješenja. Poslovni se poslovi više ne odvijaju na lokalnoj razini, pa je važno prilagoditi se globalnom tržištu i pozdraviti međunarodne klijente na njihovom preferiranom jeziku. Softver za chat uživo omogućuje proactive chat invitations i proaktivnu komunikaciju po pristupačnoj cijeni, što rezultira zadovoljnijim korisnicima i boljim iskustvom.

Istražite ponudu najboljih softvera za pozivni centar na tržištu. Izaberite idealni softver pozivnog centra za vašu web stranicu i podignite svoju korisničku uslugu u zvijezde.

Call center software

LiveAgent je visoko cijenjen softver za pozivni centar s višekanalnim sučeljem za agente, integracijama treće strane i push notifikacijama. Pruža pouzdanu korisničku podršku i pomaže u povećanju zadovoljstva korisnika. Twilio, Dixa, Nextiva, Nice CXone i UJET su također popularni softveri za pozivni centar, svaki s svojim jedinstvenim značajkama i prednostima.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x