Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Podrška za društvene mreže unutar vašeg help desk-a

Povežite kanale društvenih mreža s LiveAgent-om i organizirajte sve zahtjeve kupaca u jednom pouzdanom rješenju. LiveAgent sustav za tiketiranje omogućuje vam da upravljate tiketima s Facebooka, Instagrama, Twittera, Vibera i WhatsAppa na jednom praktičnom mjestu. S potpuno opremljenom komunikacijskom platformom i help desk alatom u jednom, održavajte svoje društvene interakcije na najvišem nivou.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Društvena podrška

Korisnička podrška na društvenim mrežama relativno je nova softverska niša. Ovaj vam sustav omogućuje da učinkovito komunicirate sa svojom publikom tako što objedinjuje sve poruke i spominjanja vašeg branda s različitih društvenih mreža na jednom mjestu.

Glavna prednost višekanalnog help desk sustava je ta što možete vidjeti interakcije koje ste ostvarili s kupcima na drugim kanalima putem jedne nadzorne ploče. Osim toga, svaka se poruka sprema unutar univerzalnog ulaznog pretinca, a zatim pretvara u objedinjene tikete s hibridnim tijekom.

Social support
Best solutions

Najbolja rješenja

Kako odabrati alate za podršku na društvenim mrežama?

Najvažnije je da uzmete u obzir sve zahtjeve i očekivanja koja imate. Prvi korak je da provjerite želite li svom sustavu za komunikaciju dodati druge komunikacijske kanale i želite li objediniti svu komunikaciju na jednom mjestu. Drugo, provjerite trebate li chat uživo, e-poštu, telefonsku podršku ili korisnički portal. Sljedeća stvar koju trebate razmotriti su značajke i integracije. I konačno, usporedite cijene kako biste pronašli najbolju moguću vrijednost.

Dopustite da LiveAgent upravlja vašim porukama na društvenim mrežama

Povežite račune sa svih popularnih društvenih mreža i prepustite ih LiveAgent-u

Demonstracija Facebook integracije: Kako funkcionira

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Upravljanje publikom

Povežite svoje Facebook račune i nadgledajte sve bez prebacivanja između kartica ili računa. LiveAgent vam može pomoći u upravljanju korisničkom podrškom na društvenim mrežama putem univerzalnog pretinca za poruke. Integracija je jednostavna. Samo povežite svoje Facebook stranice i LiveAgent pretinac za poruke i započnite. Svi komentari i lajkovi vaših objava na društvenim mrežama, kao i korisnički upiti pretvorit će se u tikete. Izgradite publiku i osigurajte izvrsno korisničko iskustvo s popularnom platformom za društvene mreže. 

  • Odgovarajte na komentare i objave i reagirajte na sadržaj
  • Lajkajte ili brišite komentare i dodajte GIF-ove i druge privitke

Učinkovito dopisivanje

Pobrinite se za privatne Facebook poruke s Messengerom koji je uključen u vaš ulazni pretinac. LiveAgent može prikupiti sve poruke i pomoći vam da se lako nosite s problemima kupaca. Kompatibilan je s našim značajkama produktivnosti, stoga je odgovaranje puno organiziranije, pouzdanije i brže nego prije. Razvrstajte poruke i jednostavno odgovarajte na njih putem univerzalnog pretinca. Iskoristite širok raspon dostupnih značajki koje se neprimjetno pretapaju u Messenger tiketiranje.

  • Odgovarajte na poruke iz Messengera putem tiketiranja
  • Obrađujte poruke kao LiveAgent tikete

Demonstracija Facebook integracije: Kako funkcionira

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Kako pratiti Twitter uz LiveAgent

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Pratite tweetove

LiveAgent integracija za Twitter omogućuje vam praćenje svih @spominjanja vaše stranice ili bilo kojih #hashtagova po izboru. Jednostavno povežite svoj Twitter račun s LiveAgent nadzornom pločom i odaberite koje hashtagove i spominjanja želite pratiti. Svi hashtagovi i spominjanja koje pratite automatski će se pretvoriti u tikete koji se automatizmom dodjeljuju željenom odjelu. LiveAgent će automatski dohvatiti sve tweetove s ključnim riječima koje pratite, a vi možete odgovarati na njih putem nadzorne ploče.

  • Pratite spominjanja branda i ključne riječi s nekoliko računa
  • Odgovarajte na tweetove, komentare i spominjanja iz jednog pretinca za poruke

Upravljajte pratiteljima

Vaše strategije za korisničku podršku i Instagram mogu međusobno dobro funkcionirati. Omogućite Instagram u LiveAgent-u i odgovorite na svaku objavu, spominjanje ili komentar koji dobijete. Ubrzajte vrijeme odgovora s namjenskim sustavom za tiketiranje i osnažite svoju korisničku podršku pravim značajkama. Instagram može postati jedna od najboljih društvenih platformi za rješavanje vaših korisničkih zahtjeva. Dok pružate podršku, ne zaboravite ga koristiti i za promoviranje svog branda. 

  • Rješavajte interakcije s kupcima na Instagramu brže nego prije
  • Pratite korisničku komunikaciju iz objava na društvenim mrežama

Kako koristiti Instagram plug-in u LiveAgent-u

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Demonstracija Viber integracije | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Dopisivanje putem ulaznog pretinca za poruke

Agenti mogu rješavati pitanja korisničke podrške i putem Vibera, jedne od najpopularnijih platformi za razmjenu poruka u današnje vrijeme. LiveAgent će prenijeti sve poruke s ove platforme u vaš sustav za tiketiranje, gdje se iste zatim pretvaraju u korisničke tikete. Možete jednostavno odgovoriti na njih iz univerzalnog pretinca za poruke. Viber je odličan i kao dodatak društvenim kanalima za korisnike koji preferiraju platforme za razmjenu poruka. Odgovaranje na Viber poruke besprijekorno funkcionira s ostalim komunikacijskim kanalima u sklopu tiketiranja.

  • Organizirajte komunikaciju s Vibera na jednom mjestu
  • Odgovarajte na Viber poruke u svom ulaznom pretincu za tiketiranje

Slack obavijesti

Ako koristite Slack za socijaliziranje s kolegama, iskoristite našu integraciju. Budite obavješteni o novim korisničkim tiketima ili promjenama statusa tiketa. LiveAgent ima ugrađeni Slack plug-in kako ne biste propustili ništa važno. Jednostavno prebacite prekidač u postavkama i primajte LiveAgent obavijesti u namjenskom Slack kanalu. Ova je integracija vrlo prilagodljiva – možete odrediti koju vrstu informacija želite dobivati i odabrati pravila za slanje obavijesti određenim kontaktima ili kanalima. 

  • Ostanite informirani o aktivnostima vezanima uz tikete u Slacku
  • Prilagodite Slack obavijesti o LiveAgent tiketima
Slack Integration
WhatsApp Integration

WhatsApp podrška

WhatsApp je najpopularniji servis za razmjenu društvenih poruka u svijetu. Naša integracija omogućuje agentima iz korisničke podrške da koriste još jedan važan kanal za komunikaciju s kupcima. Pretvorite poruke u tikete za jednostavno rješavanje i ostanite popularni među svojom bazom korisnika uz njihov omiljeni servis za razmjenu poruka. Sve što trebate učiniti je dodati svoj WhatsApp račun u LiveAgent i možete početi odgovarati na poruke kupaca. WhatsApp integracija dobro funkcionira s našim značajkama za tiketiranje kako biste mogli pružiti bržu i pouzdaniju podršku. 

  • Integracija s najpopularnijom platformom za razmjenu poruka
  • Upravljajte svojom WhatsApp komunikacijom putem tiketiranja
Let’s get social!

Rješavajte korisničke probleme sa značajkama za društvene mreže

Agenti jednostavno mogu odgovarati na upite kupaca zahvaljujući našem potpuno opremljenom univerzalnom pretincu za poruke. Povežite svoje račune s društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter, Instagram i Viber kako biste pružili kvalitetniju i učinkovitiju korisničku podršku.

Usavršite korisničko putovanje uz:

  • Bržu komunikaciju i značajke produktivnosti
  • Učinkovitu komunikaciju na društvenim mrežama s univerzalnim pretincem za poruke
  • Besprijekorno povezivanje s ostalim komunikacijskim kanalima
Support team view

Počnite pružati korisničku podršku na društvenim mrežama

Jednostavno dodajte sve važne društvene kanale za korisničku podršku. Povežite svoje račune, upravljajte profilima s društvenih mreža i stvorite odanu bazu kupaca na njihovoj omiljenoj platformi.

Istaknute značajke našeg softvera za podršku na društvenim mrežama

Istražite sve ključne značajke koje vam pomažu pružiti izvrsnu korisničku uslugu i poboljšati mogućnosti upravljanja društvenom zajednicom

Organizirana komunikacija

Univerzalni pretinac za poruke

Svaka privatna poruka s bilo koje društvene mreže organizirana je u univerzalnom pretincu. Najbolje od svega je što univerzalni pretinac pojednostavljuje komunikaciju sa svih komunikacijskih kanala i pomaže vam prikupiti razgovore u teme koje možete označiti. Svi procesi korisničke podrške lakši su kada su informacije na pravom mjestu.

  • Drži razgovore s kupcima na jednom mjestu
  • Organizira korisničke upite i komunikaciju
Organized communication
Efficient workflow

Učinkovit tijek rada

Pravila automatizacije

Učinkovita korisnička usluga može se dodatno poboljšati s prilagođenim pravilima automatizacije. Ona vam pomažu da ostvarite brže i učinkovitije interakcije s kupcima, a također vam olakšavaju ponavljajuće i svakodnevne zadatke. Pravila se mogu prilagoditi i primijeniti na različite situacije i zadatke, što omogućuje stvaranje boljeg tijeka rada i ubrzava sortiranje korisničkih poruka.

  • Automatizirajte tijek rada i usredotočite se na ono što je bitno
  • Riješite se dosadnih ili ponavljajućih zadataka

Kategoriziranje

Odjeli i oznake

Timovi za korisničku podršku imaju različite specijalizacije. Raspodijelite predstavnike službe za korisnike u odjele i uvijek povežite svoje kupce s odgovarajućim stručnjacima. Također možete koristiti oznake za označavanje upita ili komentara kupaca. Oznake služe kao kategorije za vaš ulazni pretinac, tako da uvijek znate o kojoj je vrsti pitanja riječ.

  • Podijelite članove tima za korisničku podršku po stručnosti
  • Koristite oznake za organizaciju interakcija s kupcima
  • Pružite ispravna i pravovremena rješenja svojim kupcima

Saznajte više o odjelima

Categorizing
Ticket features

Značajke tiketa

Predlošci, privitci i bilješke

Skratite vrijeme odgovora i poboljšajte korisničku uslugu s prethodno pripremljenim porukama i unaprijed definiranim odgovorima. LiveAgent podržava različite vrste privitaka prilikom odgovaranja na tiket. Svojim kolegama možete ostaviti bilješke u tiketima i informirati ih o problemima s kupcima ili pozitivnim interakcijama u bilo kojem trenutku.

  • Budite u toku s korisničkom potražnjom uz prethodno napisane poruke
  • Ostavljajte bilješke i dodajte privitke u tikete
Medal

Počnite koristiti LiveAgent sada!

Isprobajte sve što nudimo uz besplatno 30-dnevno probno razdoblje

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Otkazivanje u bilo kojem trenutku

Razlozi zbog kojih biste trebali koristiti softver za društvenu
korisničku uslugu

Saznajte zašto su tvrtke počele koristiti društvene mreže kao jedan od svojih glavnih kanala za korisničku podršku.

Smiley face icon

Nedostatak šire slike

Ne znate o čemu ste prethodno razgovarali s istim kupcem na drugom kanalu? LiveAgent vodi brigu o tome.

Clock icon

Gubljenje dragocjenog vremena

Često se prebacujete između različitih vrsta softvera? Dopustite da LiveAgent radi umjesto vas.

Web icon

Zahtjevno upravljanje

Imate li nekoliko profila na različitim društvenim mrežama? LiveAgent vam omogućuje da njima upravljate putem jedne nadzorne ploče.

Što brojevi kažu o podršci putem društvenih mreža?

Pogledajte neke od najvažnijih statističkih podataka o korisničkoj podršci na društvenim mrežama i saznajte zašto biste ih trebali koristiti za pružanje korisničke podrške

Društvena prisutnost

Briga o kupcima na društvenim mrežama postaje neophodna u poslovnom svijetu. Dosegnite postojeće i potencijalne korisnike putem svojih društvenih profila. Pružite svojoj publici savjete o kupnji i korisničku podršku na društvenim mrežama.

  • Ojačajte svoju prisutnost na društvenim mrežama i brže odgovarajte
  • Tiketiranje pojednostavljuje vašu društvenu komunikaciju
Chart

63%

kupaca očekuje uslugu na društvenim mrežama

Društvene mreže postale su ključne za pružanje korisničke usluge. Poboljšajte svoju prisutnost na društvenim mrežama i budite dostupni svojoj publici.

Korisničko zadovoljstvo

Istraživanje pokazuje da rješavanje pritužbi i zahtjeva kupaca putem društvenih mreža ima visoku stopu uspješnosti. Povećajte korisničko zadovoljstvo uz LiveAgent i poboljšajte svoju korisničku podršku.

  • Poboljšajte korisničko zadovoljstvo s društvenim mrežama
  • Nadmašite očekivanja s redovitim odgovorima i aktivnošću
Chart

70%

korisničkog zadovoljstva

Visok postotak kupaca zadovoljan je načinom na koji se njihovi problemi rješavaju putem društvenih mreža. Nemojte zanemariti kvalitetu korisničke podrške na društvenim mrežama i poboljšajte je već danas.

Stvorite lojalnost

S LiveAgent-om kao vašim rješenjem za društvene mreže, mnogo ćete brže rješavati interakcije s kupcima. Brzo odgovarajte i redovito pružajte pronicljive savjete i odgovore putem svih svojih društvenih kanala.

  • Povećajte lojalnost kupaca s dobrom uslugom
  • Pružajte dosljedne odgovore i korisničku podršku
Chart

79%

kupaca očekuje odgovor unutar 24 sata

Ostvarite najbolje rezultate u anketama o zadovoljstvu kupaca i pružajte brzu korisničku podršku na društvenim mrežama.

Uštedite više na alatima za podršku putem društvenih mreža

Pronađite softver za podršku na društvenim mrežama koji vam pruža najbolju vrijednost i štedi novac. Započnite usporedbu i pronađite prave značajke po pravoj cijeni.

Svjedočanstva

Nabavite LiveAgent
i pridružite se više od 7000 zadovoljnih klijenata

  • Roman Bosch
    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
    Rustem Gimaev Centar jezika Antalya Consulting
  • Randy Bryan
    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
    David Chandler Volterman

Najbolja vrijednost za vaš novac

Pažljivo smo odabrali značajke u našim cjenovnim planovima kako biste mogli izabrati najpovoljniji plan s najboljom vrijednošću. Platite samo ono što koristite bez prekoračenja budžeta.

14 ili 30 dana besplatnog probnog razdoblja
Besplatnih 14 dana probnog razdoblja s besplatnim e-mailom ili 30 dana s e-mailom tvrtke
Kreditna kartica nije potrebna
i još mnogo toga
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Related Articles to Softver za korisničku podršku na društvenim mrežama

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x