Univerzalna ulazna pošta je ujedinjena pošta koja vam omogućuje pristup svim vašim porukama na jednom mjestu. Univerzalna ulazna pošta može dohvatiti i usmjeriti mailove, telefonske pozive, poruke s društvenih medija, tikete baze znanja i live chat poruke u jednu upravljačku ploču, čineći je neophodnim alatom za korisničke odjele za podršku.
Povrh toga, univerzalna ulazna pošta omogućuje korisnicima da odgovore na sve dolazne poruke izravno iz ulazne pošte (bez prijavljivanja na svaki pojedinačni komunikacijski kanal i uređaj).
Zašto je univerzalna ulazna pošta neophodna značajka za svako poslovanje?
Ujedinjena ulazna pošta je neophodna za sve kompanije, samostalne poduzetnike i poduzeća jer:
- Usmjerava sve poruke s više računa u jednu ulaznu poštu
- Organizira upite po važnosti i datumu primitka
- Omogućuje dijeljeni pristup (više korisnika može biti prijavljeno istovremeno zahvaljujući jedinstvenim podacima za prijavu)
- Poboljšava efikasnost agenata
- Sigurnija je
- Povećava korisničko zadovoljstvo i iskustvo (agenti imaju bolji pregled, što smanjuje repetitivne odgovore klijentima)
- Ubrzava vrijeme potrebno za odgovor
- Automatski dodjeljuje tikete odjelima i agentima
- Može se koristiti za podršku više brendova
Koje značajke LiveAgent-ova univerzalna ulazna pošta ima?
LiveAgent-ova ujedinjena ulazna pošta ima tonu korisnih značajki koje ju čine neophodnom.
Automatsko usmjeravanje tiketa
Svaka poruka zaprimljena u vašu univerzalnu ulaznu poštu će biti automatski dodijeljena prikladnom agentu za podršku, time eliminirajući zbrku ili prazan hod vašeg osoblja. Svaki agent će znati točno na koju poruku treba odgovoriti, što će rezultirati s većim stupnjem produktivnosti i s više efikasnosti.
Pravila automatizacije temeljena na vremenu i okidačima
Univerzalna ulazna pošta može osloboditi vaše agente banalnih i repetitivnih administracijskih zadataka. Kreirajući specifična pravila automatizacije temeljena na vremenu i okidačima, vaša ulazna pošta će moći izvršiti zadatke kao što su praćenje emailova ili označavanje tiketa kao spam.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Oznake i filtriranje
Pronaći tikete unutar vaše univerzalne ulazne pošte je lakše nego ikad, ako koristite prave oznake. Oznake se mogu dodati svakom tiketu, kao pomoć filtriranju uz dodatak brzog pregleda sadržaja svakog tiketa.
Pregled tipkanja u realnom vremenu i izvorni chat widget
Univerzalna ulazna pošta vam omogućuje prikaz u realnom vremenu sadržaja koji korisnici tipkaju u live chat widget smješten na vašoj stranici. Poviriti u poruku vašeg klijenta prije nego je pošalje daje vašim agentima dodatno vremena za pronaći informaciju koja je potrebna za impresionirati vaše klijente sa stručnom, osobnom i pravovremenom podrškom.
Ugrađeni CRM
Imati bitne korisničke informacije na dohvat ruke je neprocjenjivo. LiveAgent-ova univerzalna ulazna pošta ima ugrađeni CRM, što vam omogućava kreiranje prilagođenih CRM polja za pohranu svih potrebnih informacija o vašim klijentima, uključujući prethodne kupnje, tikete i više.
Mogućnost pozivnog centra
Kao što smo već spomenuli, univerzalna ulazna pošta može biti korištena i kao mješoviti pozivni centar.Ima sve mogućnosti modernog pozivnog centra, uključujući IVR, ACD, transfere poziva, ponovno pozivanje i više.

Interni chat
Univerzalna ulazna pošta ne bi bila potpuna bez opcije za suradnju u realnom vremenu. Baš kao i u Gmail-u, možete se dopisivati s online kolegama izravno iz LiveAgent pošte.
Otkrivanje sudaranja agenata
Univerzalna ulazna pošta je bolja od tradicionalnih email klijenata kao što su Outlook i Gmail jer vas upozorava kada stupite na teritorij drugog agenta. Na primjer, ako krenete odgovarati na tiket na kojem drugi agent već radi, sustav će vas automatski upozoriti.
Privatne bilješke i podsjetnici
Privatne bilješke su još jedna od odličnih značajki univerzalne ulazne pošte. Kad god se bavite tiketima, možete kreirati privatnu bilješku koju možete vidjeti samo vi i ostali agenti. To vam može poslužiti kao podsjetnik ili pomoć pri informiranju ostalih agenata.
Što će se sve naći u univerzalnoj ulaznoj pošti?
- Emailovi s više email adresa
- Live chatovi
- Telefonski pozivi (može registrirati neograničeno VoIP telefonskih brojea)
- Facebook poruke i komentari (može se povezati s više Facebook računa)
- Instagram komentari i spominjanja (može se povezati s više Instagram računa)
- Tvitovi i Twitter komentari/spominjanja (može se povezati s više Twitter računa)
- Viber poruke
- Povratne informacije i prijedlozi
- Poruke s obrasca za kontakt
Kako to izgleda/radi u praksi?
Što je univerzalna ulazna pošta? Ako se pitate hoće li klijenti primijetiti da koristite univerzalnu ulaznu poštu za odgovaranje na njihove telefonske pozive, live chatove, Viber poruke, tvitove ili mailove, odgovor je ne. Pogledajte kako to radi u ovom detaljnom video tutorijalu.
Priprema vaše univerzalne ulazne pošte
Da bi bili sigurni da koristite puni potencijal univerzalne ulazne pošte, morate je povezati sa svim vašim email računima, profilima na društvenim mrežama i telefonskim brojevima. Također trebate postaviti naš live chat widget na vašu stranicu i kreirati LiveAgent portal za podršku. Ne znate kako? Pogledajte ovaj vodič za početak.

Koje su koristi univerzalne ulazne pošte?
- LiveAgent-ova ujedinjena pošta vam štedi i vrijeme i novac jer će vaši agenti provoditi manje vremena nadzirući više računa i uređaja.
- Može vam pomoći pri bržem pružanju podrške
- Može vam pomoći u davanju osobnijih odgovora zahvaljujući našem ugrađenom CRM-u koji je uvijek pri ruci kada odgovarate na upite klijenata.
- Odgovaranje na upite klijenata kroz LiveAgent univerzalnu ulaznu poštu je sigurnije jer su svi tiketi spremljeni u dijeljenoj univerzalnoj ulaznoj pošti kojoj svaki agent podrške ima pristup. To znači da se ne morate brinuti oko:
- Dijeljenja email/Facebook/Instagram/Twitter informacija za prijavu s više zaposlenika
- Toga da ste ostali prijavljeni na javnim uređajima
- Gubitka uređaja koji su prijavljeni na vaš email ili račune društvenih mreža
- Kompetitivna prednost — LiveAgent je jedna od rijetkih univerzalnih ulaznih pošti koja se može integrirati i s Instagramom i Viberom
Izvori baze znanja
- Kako dodati agente i korisnike
- Postavljanje email računa
- Kreiranje chat gumba
- Povezivanje Twittera
- Povezivanje Instagrama
- Povezivanje Vibera
- Povezivanje Facebooka
- Postavljanje centra za pozive
- Kreiranje korisničkog portala
Spremni isprobati univerzalnu ulaznu poštu?
Otkrijte koliko je lako pružiti osobnu, pravovremenu i stručnu podršku s LiveAgent univerzalnom ulaznom poštom. Započnite vaš 14-dnevni besplatni probni period danas. Kreditna kartica nije potrebna
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je univerzalna ulazna pošta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Univerzalna ulazna pošta je ujedinjena pošta koja vam omogućuje pristup svim vašim porukama na jednom mjestu. Univerzalna ulazna pošta može dohvatiti i usmjeriti mailove, telefonske pozive, poruke s društvenih medija, tikete baze znanja i live chat poruke u jednu upravljačku ploču, čineći je neophodnim alatom za korisničke odjele za podršku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je univerzalna ulazna pošta neophodna značajka za svako poslovanje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zato što usmjerava sve poruke s više računa u jednu ulaznu poštu i organizira upite po važnosti i datumu primitka. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako možete imati koristi od univerzalne ulazn epošte?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Univerzalna ulazna pošta vam štedi i vrijeme i novac jer vaši agenti provode manje vremena nadzirući više računa i uređaja.” } }] }Tražite li alternativu za Helpshift?
LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji je pohvaljen od strane mnogih korisnika zbog ubrzavanja komunikacije, poboljšanja korisničke službe te stimuliranja agenata za pružanje bolje i brže podrške. Korisnici su također izrazili zadovoljstvo cijenom i funkcionalnošću LiveAgent-a, uz porast stope konverzije i zadovoljstva korisnika. Mnogi korisnici preporučuju LiveAgent kao vrlo dobro rješenje za podršku, komunikaciju i povećanje prodaje.
Tražite li boljualternativu za LivePerson?
Kupcima se može povećati zadovoljstvo korištenjem sjajnih ljudi i izvrsnog softvera te pravim alatima. LiveAgent nudi različite opcije za pružanje korisničke podrške, uključujući chat uživo, e-poštu, pozivanje centra i društvene mreže, a sve se to može pratiti putem pouzdanog sustava ticketa. Korisnici se mogu povezati sa svojim kupcima ili potencijalnim klijentima putem njihovih omiljenih kanala. LiveAgent je dostupan za prodajni tim ili agent za podršku.
Tražite li alternativu za Lucep?
LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. S LiveAgentom možete biti bliže svojim kupcima i brže im pomoći. Huawei, BMW, Yamaha i 02 su neki od poznatih korisnika LiveAgenta. Isprobajte ga besplatno bez potrebe za kreditnom karticom i usporedite ga s drugim popularnim rješenjima na stranici s usporedbama.
Korisnici su isprobali razne platforme za podršku poput Zendesk, Freshdesk, i LiveZilla te zaključili da najbolje rješenje nudi LiveAgent zbog njegovih dobro osmišljenih modula, mobilne podrške, pristupačnosti, velike podrške, i značajki. Iako je Zendesk popularan, Live Agent nudi bolju funkcionalnost i podršku za korisnike, uz pristupačnu cijenu i neograničen broj zamjenskih e-adresa.