Univerzalna ulazna pošta

Univerzalna ulazna pošta je ujedinjena pošta koja vam omogućuje pristup svim vašim porukama na jednom mjestu. Univerzalna ulazna pošta može dohvatiti i usmjeriti mailove, telefonske pozive, poruke s društvenih medija, tikete baze znanja i live chat poruke u jednu upravljačku ploču, čineći je neophodnim alatom za korisničke odjele za podršku.

Povrh toga, univerzalna ulazna pošta omogućuje korisnicima da odgovore na sve dolazne poruke izravno iz ulazne pošte (bez prijavljivanja na svaki pojedinačni komunikacijski kanal i uređaj).

Zašto je univerzalna ulazna pošta neophodna značajka za svako poslovanje?

Ujedinjena ulazna pošta je neophodna za sve kompanije, samostalne poduzetnike i poduzeća jer:

  • Usmjerava sve poruke s više računa u jednu ulaznu poštu
  • Organizira upite po važnosti i datumu primitka
  • Omogućuje dijeljeni pristup (više korisnika može biti prijavljeno istovremeno zahvaljujući jedinstvenim podacima za prijavu)
  • Poboljšava efikasnost agenata
  • Sigurnija je
  • Povećava korisničko zadovoljstvo i iskustvo (agenti imaju bolji pregled, što smanjuje repetitivne odgovore klijentima)
  • Ubrzava vrijeme potrebno za odgovor
  • Automatski dodjeljuje tikete odjelima i agentima
  • Može se koristiti za podršku više brendova
Universal-Inbox-feature-LiveAgent
LiveAgent’s universal inbox

Koje značajke LiveAgent-ova univerzalna ulazna pošta ima?

LiveAgent-ova ujedinjena ulazna pošta ima tonu korisnih značajki koje ju čine neophodnom.

Automatsko usmjeravanje tiketa

Svaka poruka zaprimljena u vašu univerzalnu ulaznu poštu će biti automatski dodijeljena prikladnom agentu za podršku, time eliminirajući zbrku ili prazan hod vašeg osoblja. Svaki agent će znati točno na koju poruku treba odgovoriti, što će rezultirati s većim stupnjem produktivnosti i s više efikasnosti.

Automated-ticket-distribution-chat-routing-LiveAgent

Pravila automatizacije temeljena na vremenu i okidačima

Univerzalna ulazna pošta može osloboditi vaše agente banalnih i repetitivnih administracijskih zadataka. Kreirajući specifična pravila automatizacije temeljena na vremenu i okidačima, vaša ulazna pošta će moći izvršiti zadatke kao što su praćenje emailova ili označavanje tiketa kao spam.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Oznake i filtriranje

Pronaći tikete unutar vaše univerzalne ulazne pošte je lakše nego ikad, ako koristite prave oznake. Oznake se mogu dodati svakom tiketu, kao pomoć filtriranju uz dodatak brzog pregleda sadržaja svakog tiketa.

Filtering-by-Tags

Pregled tipkanja u realnom vremenu i izvorni chat widget

Univerzalna ulazna pošta vam omogućuje prikaz u realnom vremenu sadržaja koji korisnici tipkaju u live chat widget smješten na vašoj stranici. Poviriti u poruku vašeg klijenta prije nego je pošalje daje vašim agentima dodatno vremena za pronaći informaciju koja je potrebna za impresionirati vaše klijente sa stručnom, osobnom i pravovremenom podrškom.

Real time typing

Ugrađeni CRM

Imati bitne korisničke informacije na dohvat ruke je neprocjenjivo. LiveAgent-ova univerzalna ulazna pošta ima ugrađeni CRM, što vam omogućava kreiranje prilagođenih CRM polja za pohranu svih potrebnih informacija o vašim klijentima, uključujući prethodne kupnje, tikete i više.

CRM-LiveAgent

Mogućnost pozivnog centra

Kao što smo već spomenuli, univerzalna ulazna pošta može biti korištena i kao mješoviti pozivni centar.Ima sve mogućnosti modernog pozivnog centra, uključujući IVR, ACD, transfere poziva, ponovno pozivanje i više.

Ticketing

Interni chat

Univerzalna ulazna pošta ne bi bila potpuna bez opcije za suradnju u realnom vremenu. Baš kao i u Gmail-u, možete se dopisivati s online kolegama izravno iz LiveAgent pošte.

Internal chat

Otkrivanje sudaranja agenata

Univerzalna ulazna pošta je bolja od tradicionalnih email klijenata kao što su Outlook i Gmail jer vas upozorava kada stupite na teritorij drugog agenta. Na primjer, ako krenete odgovarati na tiket na kojem drugi agent već radi, sustav će vas automatski upozoriti.

Agent-collision-detection-LiveAgent

Privatne bilješke i podsjetnici

Privatne bilješke su još jedna od odličnih značajki univerzalne ulazne pošte. Kad god se bavite tiketima, možete kreirati privatnu bilješku koju možete vidjeti samo vi i ostali agenti. To vam može poslužiti kao podsjetnik ili pomoć pri informiranju ostalih agenata.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Što će se sve naći u univerzalnoj ulaznoj pošti?

  • Emailovi s više email adresa
  • Live chatovi
  • Telefonski pozivi (može registrirati neograničeno VoIP telefonskih brojea)
  • Facebook poruke i komentari (može se povezati s više Facebook računa)
  • Instagram komentari i spominjanja (može se povezati s više Instagram računa)
  • Tvitovi i Twitter komentari/spominjanja (može se povezati s više Twitter računa)
  • Viber poruke
  • Povratne informacije i prijedlozi
  • Poruke s obrasca za kontakt
Facebook-ticket-LiveAgent
Universal inbox POV and Faceboook POV

Kako to izgleda/radi u praksi?

Što je univerzalna ulazna pošta? Ako se pitate hoće li klijenti primijetiti da koristite univerzalnu ulaznu poštu za odgovaranje na njihove telefonske pozive, live chatove, Viber poruke, tvitove ili mailove, odgovor je ne. Pogledajte kako to radi u ovom detaljnom video tutorijalu.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Priprema vaše univerzalne ulazne pošte

Da bi bili sigurni da koristite puni potencijal univerzalne ulazne pošte, morate je povezati sa svim vašim email računima, profilima na društvenim mrežama i telefonskim brojevima. Također trebate postaviti naš live chat widget na vašu stranicu i kreirati LiveAgent portal za podršku. Ne znate kako? Pogledajte ovaj vodič za početak.

Koje su koristi univerzalne ulazne pošte?

  • LiveAgent-ova ujedinjena pošta vam štedi i vrijeme i novac jer će vaši agenti provoditi manje vremena nadzirući više računa i uređaja.
  • Može vam pomoći pri bržem pružanju podrške
  • Može vam pomoći u davanju osobnijih odgovora zahvaljujući našem ugrađenom CRM-u koji je uvijek pri ruci kada odgovarate na upite klijenata.
  • Odgovaranje na upite klijenata kroz LiveAgent univerzalnu ulaznu poštu je sigurnije jer su svi tiketi spremljeni u dijeljenoj univerzalnoj ulaznoj pošti kojoj svaki agent podrške ima pristup. To znači da se ne morate brinuti oko:
    • Dijeljenja email/Facebook/Instagram/Twitter informacija za prijavu s više zaposlenika
    • Toga da ste ostali prijavljeni na javnim uređajima
    • Gubitka uređaja koji su prijavljeni na vaš email ili račune društvenih mreža
  • Kompetitivna prednost — LiveAgent je jedna od rijetkih univerzalnih ulaznih pošti koja se može integrirati i s Instagramom i Viberom
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Izvori baze znanja

Spremni isprobati univerzalnu ulaznu poštu?

Otkrijte koliko je lako pružiti osobnu, pravovremenu i stručnu podršku s LiveAgent univerzalnom ulaznom poštom.  Započnite vaš 14-dnevni besplatni probni period danas. Kreditna kartica nije potrebna

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je univerzalna ulazna pošta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Univerzalna ulazna pošta je ujedinjena pošta koja vam omogućuje pristup svim vašim porukama na jednom mjestu. Univerzalna ulazna pošta može dohvatiti i usmjeriti mailove, telefonske pozive, poruke s društvenih medija, tikete baze znanja i live chat poruke u jednu upravljačku ploču, čineći je neophodnim alatom za korisničke odjele za podršku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je univerzalna ulazna pošta neophodna značajka za svako poslovanje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zato što usmjerava sve poruke s više računa u jednu ulaznu poštu i organizira upite po važnosti i datumu primitka. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako možete imati koristi od univerzalne ulazn epošte?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Univerzalna ulazna pošta vam štedi i vrijeme i novac jer vaši agenti provode manje vremena nadzirući više računa i uređaja.” } }] }

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo