LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.
LiveAgent softver za korisničku podršku nudi preko 175 značajki te je upotreba univerzalne ulazne pošte učinkovita u smanjenju radnog vremena agenata. Odličan softver za korisničku podršku ne mora biti skup te su dostupni tri plaćena plana s razumnom cijenom, a moguća je i prilagodba korisničke službe. LiveAgent je idealan izbor za lakši i ugodniji tijek rada.
Prebacujete se s LiveHelpNow na LiveAgent?
LiveAgent je softver za help desk sa više od 175 značajki i preko 40 integracija. Besplatno i plaćene planove moguće je odabrati, a podržava i prijevode i widgete prilagodljive jeziku. LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020., a dostupan je u dvije opcije - Tiket i Tiket+chat.
Korisnici su prešli s ZenDeska na LiveAgent zbog pristupačne cijene, korisnog i dostupnog tima za podršku te napredne automatizacije i integracija s drugim alatima. LiveAgent nudi bolju funkcionalnost s obrascima za kontakt, mogućnost prilaganja datoteka e-pošti, lakši protok e-pošte, chat uživo i integraciju s društvenim mrežama, a sve to radi stabilno i na mobilnim platformama.
Reviews - Recenzije Live Chat Softvera - Livechat
LiveChat je alat za live chat koji nudi brzu i jednostavnu integraciju s web stranicama. Funkcionira vrlo dobro i nudi tri plana cijena s različitim značajkama. LiveChat-ov widget je snažan konkurent kada je riječ o izvedbi. Cijena je prihvatljiva ovisno o planu koji odaberete. Možete postaviti predefinirane poruke u LiveChat-u i slati privitke. Uobičajeni problemi uključuju pitanja oko integracije koda i postavljanje predefiniranih poruka.
Tražite alternativu za LeadDesk?
Mnogi korisnici su prešli na LiveAgent iz raznih drugih sustava za pomoć poput ZenDeska, Freshdeska i Desk.com-a zbog cijene, bogatih značajki i vrhunske korisničke podrške. Sustav se dobro integrira s društvenim mrežama te uspješno radi na mobilnim platformama. Korisnici su zadovoljni podrškom i brzim odgovorom na pitanja. LiveAgent je jednostavna za korištenje, nudi automatsku razinu automatizacije i podržava proračunske tablice u e-pošti.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma