Test brzine tipkanja

Koja je dobra brzina tipkanja?

Ne postoji univerzalan odgovor koja je dobra brzina tipkanja. Međutim, prosječna brzina tipkanja većine ljudi je otprilike 40 riječi po minuti (WPM).Ako se prijavljujete za posao koji zahtijeva dosta tipkanja (kao što je predstavnik korisničke podrške, koji ima obaviti dosta tipkanja na live chatu), trebat ćete biti u stanju tipkati 60-80 riječi po minuti. Ostali visoko zahtjevni poslovi tipkanja (kao što su pripravnici, tajnice ili poslovi transkripcije) mogu zahtijevati i do 100 WPM.

Zašto je važno imati dobru brzinu tipkanja?

Poslodavci preferiraju brze tipkače jer oni mogu obaviti više posla u kraćem vremenu. Međutim, bitno je da ne žrtvujete točnost tipkanja za brzinu. Ako tipkate brzo ali stalno griješite u procesu, morat ćete se vraćati i ispravljati sve što ste napisali, što je daleko od efikasnosti. Ako pravite puno grešaka, razmislite o usavršavanju svojih vještina tipkanja s našim testom tipkanja.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Test brzine tipkanja koji je omogućio LiveAgent

LiveAgent je prvi softver za korisničku podršku i live chat na tržištu. Tu je od 2003. i pomaže poduzećima u pružanju besprijekorne podrške svojim klijentima.

Jeste li spremni dati nam šansu?

Preokupirani ste upitima?

Želite li poboljšati brzinu tipkanja i smanjiti količinu tiketa? Nema problema.

Iskoristite svoj LiveAgent set alata i iznenadite svoje klijente s munjevito brzim odgovorima koji su stručni i osobni u isto vrijeme.

Uz LiveAgent, pružanje prvoklasne korisničke usluge je lako.

Woman brainstorming

Kako test tipkanja pomaže vašem poslovanju?

Poboljšava produktivnost agenata

Kako se brzina tipkanja povećava, tako raste i produktivnost agenata. Što brže vaši agenti tipkaju, to brže mogu riješiti tikete i prebaciti se na kompleksnije zadatke.

Brže vrijeme rješavanja

Veća brzina tipkanja znači brže rješavanje. Iznenadite svoje korisnike s munjevito brzim odgovorima na live chatu ili društvenim medijima tako što ćete poboljšati brzinu tipkanja s našim testom tipkanja za live chat.

Veće zadovoljstvo klijenata

Klijenti žele rješenje upita što je brže moguće. Obradujte ih s visokim brzinama tipkanja i rješavanja problema, te povećajte zadovoljstvo klijenata u isto vrijeme.

Poboljšajte konverziju i prodaje

Brzo tipkanje vam može pomoći konvertirati web posjetitelje u klijente. Uparite svoju brzinu tipkanja s proaktivnim chat pozivnicama i vi ste na konju!

Najčešća pitanja

Test brzine tipkanja je test koji mjeri broj riječi i znakova koje možete otipkati u minuti. Kao dodatak brzini, testovi tipkanja također mjere i točnost.

Prosječne brzine tipkanja variraju od industrije do industrije. Međutim, prosječna brzina tipkanja profesionalnog daktilografa je 65 – 70 riječi po minuti (WPM).

Akronim WPM znači riječi po minuti (Words Per Minute). Kada radite test tipkanja, trebali biste moći tipkati 65 do 70 riječi po minuti.

CPM je broj znakova koje otipkate u jednoj minuti (Characters Per Minute), uključujući i pogreške. 

Ako želite tipkati brže, važno je svakodnevno vježbati tipkanje i namjestiti pravu poziciju za vaše prste na tipkovnici. U početku se nemojte fokusirati na vašu brzinu. Umjesto toga, fokusirajte se na pritiskanje pravih tipki bez gledanja u tipkovnicu. Jednom kada dobijete osjećaj gdje se koja tipka nalazi, pokušajte ubrzati. Odličan način poboljšanja vaše brzine tipkanja je praktično testiranje kojim ćete provjeriti vaš napredak kroz vrijeme.

Zahtijevanje od potencijalnih i postojećih zaposlenika da urade test tipkanja može poboljšati produktivnost, zadovoljstvo korisnika i kao rezultat, prihod. Što brže vaši zaposlenici rješavaju probleme klijenata, to će zadovoljniji klijenti biti. Kao rezultat toga, visoka stopa zadovoljstva klijenata će poboljšati vašu stopu zadržavanja i prihod.

Brzina tipkanja je biitna u korisničkoj službi jer ako agent podrške može tipkati brzo, onda može i odgovoriti na više tiketa. To smanjuje količinu tiketa, poboljšava produktivnost i povećava zadovoljstvo korisnika.

Jednom kada svladate osnove tipkanja, učenje prečaca tipkovnice vam može pomoći u poboljšanju produktivnosti i efikasnosti. Prečaci smanjuju broj klikova potrebnih za izvršavanje određenih funkcija.

Trebate testirati vlastitu brzinu tipkanja jednom mjesečno. Točnost i brzina tipkanja ovise o mišićnoj memoriji, tako da je dobro vježbati s nasumično generiranim riječima unutar testova tipkanja.

Brzina tipkanja je bitna jer označava koliko brzo i točno možete tipkati. Dosta poduzeća uzima brzinu tipkanja kao odrednicu odgovarate li za određene daktilografske pozicije kao što su predstavnik korisničke službe, tajnica ili zapisničar.

Najbolji način vježbanja brzog tipkanja je raditi testove tipkanja iznova i iznova. Ispočetka se fokusirajte na mišićnu memoriju, poziciju prstiju i dajte prednost točnosti, a ne brzini. Tijekom vremena, kako se vaša mišićna memorija prilagođava i vi pritiskate točne tipke, možete prebaciti fokus na brzinu tipkanja.

LiveAgent-ov test tipkanja je besplatan. Htjeli smo kreirati alat koji možete koristiti iznova i iznova za vježbu i usavršavanje vaših vještina tipkanja.

Ne postoji savršeno poravnanje prstiju i tipkovnice. Međutim, vaši prsti bi se trebali osjećati ugodno u poziciji na tipkovnici. Pomoći će vam ako blago savijete prste i lagano postavite ruke, tako da se lakše pomjeraju.

Ako želite istovremeno održavati točnost i brzinu tipkanja, važno je suzdržati se od gledanja u tipkovnicu. Umjesto toga, vjerujte svojim osjetilima i mišićnoj memoriji. Ako krenete gledati u tipkovnicu, vaši prsti će ispasti iz ritma.

Vaša brzina tipkanja neće biti presudna svakom poslodavcu. Međutim, ako se prijavljujete za poslove koji se vrte oko tipkanja, vaša brzina tipkanja je ključna točka. Općenito, predstavnici korisničke podrške, tajnice, pisci ili službenici moraju imati prosječnu ili natprosječnu brzinu tipkanja ako žele ući u uži izbor za posao..

Bit ćete u dobrim rukama!

Related Articles to Test tipkanja
Funkcionalnosti - Korisnicka Podrska Izvjestaji

Izvještaji o korisničkoj podršci

Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.

Checklists - Sluzbenik Korisnicke Sluzbe Kontrolni Popis Regrutiranje

Kontrolni popis za regrutiranje službenika korisničke službe

Kontrolni popis za zapošljavanje službenika korisničke službe: Koristite ovaj kontrolni popis kako bi pronašli idealnog kandidata za izvrsnu pomoć u ulozi.

Najbolja korisnička služba je ona koja uvijek radi. Pobrinite se da je vaše osoblje spremno za sve uz naš kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe.

Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe

LiveAgent's CRM software and help desk tools are being used to train and assess the performance of new customer service agents. It is important for new agents to work independently during their first regular shift to demonstrate their knowledge and skill. After the probationary period, managers should evaluate the agent's performance to provide feedback and identify areas for improvement. Soft skills, such as active listening and empathy, are important for building long-term relationships with customers. Proper training for customer service employees is key to providing excellent support and maintaining customer loyalty.

Imate problema s izborom pravih riječi? Iskoristite naših 10 pažljivo sastavljenih predložaka korisničke podrške za svaku priliku i to odmah.

Predlošci korisničke podrške

The article discusses the importance of involving customers in the early stages of their user journey and how customer support within an application can improve customer experience. It also highlights the benefits of using customer service templates and surveys to gather feedback from customers. The use of canned messages and templates for customer support can improve efficiency, consistency, and productivity while maintaining the brand's tone. The article provides ten examples of customer support templates for common issues and inquiries.

Saznajte više o automatizaciji podrške i najboljem alatu za automatizaciju procesa podrške u vašoj tvrtki za učinkovitu i djelotvornu korisničku uslugu.

Automatizacija podrške

Automatizacija podrške korisnicima može poboljšati vrijeme odziva, produktivnost zaposlenika i smanjiti troškove. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju i razne značajke automatizacije podrške. Važno je pravilno postaviti automatizaciju kako bi se poboljšalo korisničko iskustvo, ali treba izbjegavati pretjerivanje.

Poboljšajte svoju brzinu odgovora za 26% uz LiveAgent. Vaši klijenti će biti oduševljeni i vaša prodaja će porasti. isprobajte LiveAgent danas.

Trebate povećati brzinu odgovora?

Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama jača odnose s klijentima i poboljšava online ugled. Ključno je dizajnirati klijento-centrični poslovni model za vjernost klijenata. Kvalitetna korisnička usluga i brzi odgovori povećavaju prihod i vjernost.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x