Test brzine tipkanja

Što je dobar test tipkanja?

Nema konačnog odgovora kada je riječ o dobroj brzini tipkanja, ali prosječna brzina tipkanja kod većine ljudi iznosi otprilike 40 riječi u minuti (WPM). Ako se prijavljujete za posao koji zahtijeva puno tipkanja (kao što je predstavnik u korisničkoj podršci koji mora puno tipkati u chatu uživo), vaša brzina tipkanja bi trebala iznositi između 60 i 80 riječi u minuti. Drugi poslovi u kojima je tipkanje vrlo bitno (kao što je pozicija pripravnika, tajnika ili transkripcionista) mogu zahtijevati sposobnost tipkanja do 100 riječi u minuti.

Zašto je važno dobiti dobar rezultat na testu tipkanja?

Poslodavci preferiraju brze tipkače jer mogu obaviti više posla u kraćem vremenskom roku. Međutim, važno je da ne žrtvujete točnost natipkanog sadržaja radi brzine. Ako tipkate brzo, ali pritom radite mnogo grešaka, morat ćete se vratiti i ispraviti sve što ste napisali, a to je daleko od učinkovitog. Ukoliko radite mnogo grešaka, razmislite o usavršavanju svoje vještine tipkanja uz naš test tipkanja.

Test brzine tipkanja od LiveAgent-a

LiveAgent je prvi softver za help desk i chat uživo koji se pojavio na tržištu. Pomaže tvrtkama da pruže besprijekornu podršku svojim korisnicima od 2003.

Isprobajte besplatno 30-dnevno probno razdoblje Zakažite demonstraciju

Zatrpani ste upitima?

Želite poboljšati svoju brzinu tipkanja kako biste smanjili broj preostalih tiketa? Nema problema. 

Upotrijebite alate od LiveAgent-a kako biste iznenadili svoje korisnike munjevito brzim odgovorima koji su istodobno stručni i personalizirani. 

Uz LiveAgent lako je pružiti korisničku uslugu svjetske klase.

  • GetApp Category Leader 2024 badge

Kako test tipkanja može pomoći vašem poslovanju?

Poboljšava produktivnost
agenata

S povećanjem brzine tipkanja dolazi i poboljšana produktivnost agenata. Čim brže vaši agenti tipkaju, tim prije mogu obraditi tikete i prijeći na kompleksnije zadatke.

Brže vrijeme
obrade

Bolja brzina tipkanja znači brže rješavanje upita. Iznenadite svoje korisnike munjevito brzim odgovorima u chatu uživo ili na društvenim mrežama i poboljšajte svoju brzinu tipkanja s našim testom.

Veće korisničko
zadovoljstvo

Kupci žele odgovore na svoje upite što je prije moguće. Oduševite ih naprednom brzinom tipkanja i brzim rješavanjem problema te istodobno povećajte zadovoljstvo svojih korisnika.

Naučite brže tipkati

How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute) | Ali Abdaal15:33Youtube video: How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute)
Ali Abdaal

How I Type REALLY Fast (156 Words per Minute)

How To Type Faster (Tips for every stage 0 - 50 - 100 - 150 WPM) | Mr Chops04:16Youtube video: How To Type Faster (Tips for every stage 0  - 50 - 100 - 150 WPM)
Mr Chops

How To Type Faster (Tips for every stage 0 - 50 - 100 - 150 WPM)

Related Articles to Test tipkanja
Funkcionalnosti - Korisnicka Podrska Izvjestaji

Izvještaji o korisničkoj podršci

Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.

Checklists - Sluzbenik Korisnicke Sluzbe Kontrolni Popis Regrutiranje

Kontrolni popis za regrutiranje službenika korisničke službe

Kontrolni popis za zapošljavanje službenika korisničke službe: Koristite ovaj kontrolni popis kako bi pronašli idealnog kandidata za izvrsnu pomoć u ulozi.

Najbolja korisnička služba je ona koja uvijek radi. Pobrinite se da je vaše osoblje spremno za sve uz naš kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe.

Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe

LiveAgent's CRM software and help desk tools are being used to train and assess the performance of new customer service agents. It is important for new agents to work independently during their first regular shift to demonstrate their knowledge and skill. After the probationary period, managers should evaluate the agent's performance to provide feedback and identify areas for improvement. Soft skills, such as active listening and empathy, are important for building long-term relationships with customers. Proper training for customer service employees is key to providing excellent support and maintaining customer loyalty.

Imate problema s izborom pravih riječi? Iskoristite naših 10 pažljivo sastavljenih predložaka korisničke podrške za svaku priliku i to odmah.

Predlošci korisničke podrške

The article discusses the importance of involving customers in the early stages of their user journey and how customer support within an application can improve customer experience. It also highlights the benefits of using customer service templates and surveys to gather feedback from customers. The use of canned messages and templates for customer support can improve efficiency, consistency, and productivity while maintaining the brand's tone. The article provides ten examples of customer support templates for common issues and inquiries.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x