Test brzine tipkanja

Koja je dobra brzina tipkanja?

Ne postoji univerzalan odgovor koja je dobra brzina tipkanja. Međutim, prosječna brzina tipkanja većine ljudi je otprilike 40 riječi po minuti (WPM).Ako se prijavljujete za posao koji zahtijeva dosta tipkanja (kao što je predstavnik korisničke podrške, koji ima obaviti dosta tipkanja na live chatu), trebat ćete biti u stanju tipkati 60-80 riječi po minuti. Ostali visoko zahtjevni poslovi tipkanja (kao što su pripravnici, tajnice ili poslovi transkripcije) mogu zahtijevati i do 100 WPM.

Zašto je važno imati dobru brzinu tipkanja?

Poslodavci preferiraju brze tipkače jer oni mogu obaviti više posla u kraćem vremenu. Međutim, bitno je da ne žrtvujete točnost tipkanja za brzinu. Ako tipkate brzo ali stalno griješite u procesu, morat ćete se vraćati i ispravljati sve što ste napisali, što je daleko od efikasnosti. Ako pravite puno grešaka, razmislite o usavršavanju svojih vještina tipkanja s našim testom tipkanja.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Test brzine tipkanja koji je omogućio LiveAgent

LiveAgent je prvi softver za korisničku podršku i live chat na tržištu. Tu je od 2003. i pomaže poduzećima u pružanju besprijekorne podrške svojim klijentima.

Jeste li spremni dati nam šansu?

Preokupirani ste upitima?

Želite li poboljšati brzinu tipkanja i smanjiti količinu tiketa? Nema problema.

Iskoristite svoj LiveAgent set alata i iznenadite svoje klijente s munjevito brzim odgovorima koji su stručni i osobni u isto vrijeme.

Uz LiveAgent, pružanje prvoklasne korisničke usluge je lako.

Woman brainstorming

Kako test tipkanja pomaže vašem poslovanju?

Poboljšava produktivnost agenata

Kako se brzina tipkanja povećava, tako raste i produktivnost agenata. Što brže vaši agenti tipkaju, to brže mogu riješiti tikete i prebaciti se na kompleksnije zadatke.

Brže vrijeme rješavanja

Veća brzina tipkanja znači brže rješavanje. Iznenadite svoje korisnike s munjevito brzim odgovorima na live chatu ili društvenim medijima tako što ćete poboljšati brzinu tipkanja s našim testom tipkanja za live chat.

Veće zadovoljstvo klijenata

Klijenti žele rješenje upita što je brže moguće. Obradujte ih s visokim brzinama tipkanja i rješavanja problema, te povećajte zadovoljstvo klijenata u isto vrijeme.

Poboljšajte konverziju i prodaje

Brzo tipkanje vam može pomoći konvertirati web posjetitelje u klijente. Uparite svoju brzinu tipkanja s proaktivnim chat pozivnicama i vi ste na konju!

Najčešća pitanja

Test brzine tipkanja je test koji mjeri broj riječi i znakova koje možete otipkati u minuti. Kao dodatak brzini, testovi tipkanja također mjere i točnost.

Prosječne brzine tipkanja variraju od industrije do industrije. Međutim, prosječna brzina tipkanja profesionalnog daktilografa je 65 – 70 riječi po minuti (WPM).

Akronim WPM znači riječi po minuti (Words Per Minute). Kada radite test tipkanja, trebali biste moći tipkati 65 do 70 riječi po minuti.

CPM je broj znakova koje otipkate u jednoj minuti (Characters Per Minute), uključujući i pogreške. 

Ako želite tipkati brže, važno je svakodnevno vježbati tipkanje i namjestiti pravu poziciju za vaše prste na tipkovnici. U početku se nemojte fokusirati na vašu brzinu. Umjesto toga, fokusirajte se na pritiskanje pravih tipki bez gledanja u tipkovnicu. Jednom kada dobijete osjećaj gdje se koja tipka nalazi, pokušajte ubrzati. Odličan način poboljšanja vaše brzine tipkanja je praktično testiranje kojim ćete provjeriti vaš napredak kroz vrijeme.

Zahtijevanje od potencijalnih i postojećih zaposlenika da urade test tipkanja može poboljšati produktivnost, zadovoljstvo korisnika i kao rezultat, prihod. Što brže vaši zaposlenici rješavaju probleme klijenata, to će zadovoljniji klijenti biti. Kao rezultat toga, visoka stopa zadovoljstva klijenata će poboljšati vašu stopu zadržavanja i prihod.

Brzina tipkanja je biitna u korisničkoj službi jer ako agent podrške može tipkati brzo, onda može i odgovoriti na više tiketa. To smanjuje količinu tiketa, poboljšava produktivnost i povećava zadovoljstvo korisnika.

Jednom kada svladate osnove tipkanja, učenje prečaca tipkovnice vam može pomoći u poboljšanju produktivnosti i efikasnosti. Prečaci smanjuju broj klikova potrebnih za izvršavanje određenih funkcija.

Trebate testirati vlastitu brzinu tipkanja jednom mjesečno. Točnost i brzina tipkanja ovise o mišićnoj memoriji, tako da je dobro vježbati s nasumično generiranim riječima unutar testova tipkanja.

Brzina tipkanja je bitna jer označava koliko brzo i točno možete tipkati. Dosta poduzeća uzima brzinu tipkanja kao odrednicu odgovarate li za određene daktilografske pozicije kao što su predstavnik korisničke službe, tajnica ili zapisničar.

Najbolji način vježbanja brzog tipkanja je raditi testove tipkanja iznova i iznova. Ispočetka se fokusirajte na mišićnu memoriju, poziciju prstiju i dajte prednost točnosti, a ne brzini. Tijekom vremena, kako se vaša mišićna memorija prilagođava i vi pritiskate točne tipke, možete prebaciti fokus na brzinu tipkanja.

LiveAgent-ov test tipkanja je besplatan. Htjeli smo kreirati alat koji možete koristiti iznova i iznova za vježbu i usavršavanje vaših vještina tipkanja.

Ne postoji savršeno poravnanje prstiju i tipkovnice. Međutim, vaši prsti bi se trebali osjećati ugodno u poziciji na tipkovnici. Pomoći će vam ako blago savijete prste i lagano postavite ruke, tako da se lakše pomjeraju.

Ako želite istovremeno održavati točnost i brzinu tipkanja, važno je suzdržati se od gledanja u tipkovnicu. Umjesto toga, vjerujte svojim osjetilima i mišićnoj memoriji. Ako krenete gledati u tipkovnicu, vaši prsti će ispasti iz ritma.

Vaša brzina tipkanja neće biti presudna svakom poslodavcu. Međutim, ako se prijavljujete za poslove koji se vrte oko tipkanja, vaša brzina tipkanja je ključna točka. Općenito, predstavnici korisničke podrške, tajnice, pisci ili službenici moraju imati prosječnu ili natprosječnu brzinu tipkanja ako žele ući u uži izbor za posao..

Bit ćete u dobrim rukama!

Related Articles to Test tipkanja
LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.

Tražite li nešto što će vam pomoći proširiti sposobnosti vaše korisničke službe? Pogledajte glavne značajke i prednosti LiveAgent-a ili se prijavite za besplatan probni period.

Tražite Extend alternativu?

LiveAgent softver za korisničku podršku nudi preko 175 značajki te je upotreba univerzalne ulazne pošte učinkovita u smanjenju radnog vremena agenata. Odličan softver za korisničku podršku ne mora biti skup te su dostupni tri plaćena plana s razumnom cijenom, a moguća je i prilagodba korisničke službe. LiveAgent je idealan izbor za lakši i ugodniji tijek rada.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Pridružite se tvrtkama poput Huawei-a i Yamahe u pružanju vrhunske podrške.

Prebacujete se s LiveHelpNow na LiveAgent?

LiveAgent je softver za help desk sa više od 175 značajki i preko 40 integracija. Besplatno i plaćene planove moguće je odabrati, a podržava i prijevode i widgete prilagodljive jeziku. LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020., a dostupan je u dvije opcije - Tiket i Tiket+chat.

Liveagent je ultimativno help desk rješenje s pokrivanjem svih relevantnih kanala, pouzdanim sustavom tiketiranja i fer cijenom. Uz moćan chat uživo, Liveagent nudi vam i druge izvrsne alate, preko 175 značajki i više od 40 integracija koje će vam pomoći pružiti najbolju moguću korisničku podršku. Liveagent ima tri izvrsna plaćena plana koja vam neće narušiti budžet.

Tražite li Zopim alternativu?

Korisnici su prešli s ZenDeska na LiveAgent zbog pristupačne cijene, korisnog i dostupnog tima za podršku te napredne automatizacije i integracija s drugim alatima. LiveAgent nudi bolju funkcionalnost s obrascima za kontakt, mogućnost prilaganja datoteka e-pošti, lakši protok e-pošte, chat uživo i integraciju s društvenim mrežama, a sve to radi stabilno i na mobilnim platformama.

Reviews - Recenzije Live Chat Softvera - Livechat

Reviews - Recenzije Live Chat Softvera - Livechat

LiveChat je alat za live chat koji nudi brzu i jednostavnu integraciju s web stranicama. Funkcionira vrlo dobro i nudi tri plana cijena s različitim značajkama. LiveChat-ov widget je snažan konkurent kada je riječ o izvedbi. Cijena je prihvatljiva ovisno o planu koji odaberete. Možete postaviti predefinirane poruke u LiveChat-u i slati privitke. Uobičajeni problemi uključuju pitanja oko integracije koda i postavljanje predefiniranih poruka.

Prebacite se s LeadDesk-a na LiveAgent i otkrijte prednosti poput višekanalne podrške, najbržeg chata uživo i još puno toga.

Tražite alternativu za LeadDesk?

Mnogi korisnici su prešli na LiveAgent iz raznih drugih sustava za pomoć poput ZenDeska, Freshdeska i Desk.com-a zbog cijene, bogatih značajki i vrhunske korisničke podrške. Sustav se dobro integrira s društvenim mrežama te uspješno radi na mobilnim platformama. Korisnici su zadovoljni podrškom i brzim odgovorom na pitanja. LiveAgent je jednostavna za korištenje, nudi automatsku razinu automatizacije i podržava proračunske tablice u e-pošti.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo