Upravljanje pritužbama klijenata je ključni dio poslovne strategije svakog poduzeća. Sustavi za upravljanje pritužbama klijenata (CCMS) su formalni procesi za primanje, snimanje i rješavanje pritužbi klijenata. CCMS ima tri primarne faze: dobij pritužbu, analiziraj problem i implementiraj rješenje.
Ovaj članak proučava industrijske lidere u softveru za upravljanje pritužbama klijenata i što ih razlikuje.
Kako sustavi za upravljanje pritužbama klijenata rade?
Sustavi za upravljanje pritužbama klijenata omogućuju organizacijama dobivanje povratnih informacija. Kompanije to mogu koristiti za rješavanje problema i smanjenje pritužbi u budućnosti. Dodatno, korisnici mogu pretraživati baze znanja kako bi odmah našli odgovor na svoja pitanja i prije razgovora s agentom.
Svaki softver koristi različite alate za prikupljanje povratnih informacija i komunikaciju s klijentima putem različitih društvenih medija i online kanala. Organizacija može bolje rješavati pritužbe klijenata korištenjem raznih metrika u izvještaja kao što su:
Prikupljeni podaci se unose u CRM sustav za daljnju analizu kako bi se poboljšale buduće interakcije s pritužbama klijenata.
Dakle kako točno sustavi za upravljanje pritužbama pružaju više razine korisničke podrške?
Pri procjeni sustava za upravljanje pritužbama klijenata, vaš tim bi trebao biti vrlo iskusan u osnovnim komponentama koje će koristiti vašoj organizaciji.
Tiketing omogućava agentima korisničke službe da učinkovito koriste jedno sučelje za odgovor na upite. Kada agent korisničke službe dobije pritužbu putem bilo kojeg kanala, ta interakcija se pretvara u tiket. Agenti mogu naći te tikete u univerzalnoj ulaznoj pošti, što omogućava brz i učinkovit odgovor na pritužbu klijenta. Agentima onda mogu biti dodijeljeni tiketi koji se mogu rješavati u više odjela. Tiketing pruža odlično korisničko iskustvo organiziranjem cjelokupne komunikacije i poboljšanjem upravljanja zadacima.
Live chat softver vam omogućuje brzi chat s klijentima kada oni imaju problem. Možete pomoći svojim klijentima da riješe svoje probleme brzo i efikasno koristeći značajke automatizacije ili ih povezati s pravim agentima podrške. Nadalje, najbolji sustavi za upravljanje pritužbama klijenata će vam omogućiti da pomažete klijentima koristeći live tekstualni, video i audio chat. Live chat je jedan od najčešćih kanala za praćenje pritužbi klijenata, upravljanje povratnim informacijama i upravljanje osiguranjem kvalitete.
Softver za upravljanje pritužbama korisnika omogućuje vašem timu da pomaže klijentima kada je to potrebno koristeći pozivni centar. Pozivi se distribuiraju dostupnim agentima po redu zaprimanja. Ako nemate pozivni centar, nećete moći primati dolazne pozive ili prikladno rasporediti osoblje.
Komponenta upravljanja društvenim medijima kao dio sustava za upravljanje pritužbama korisnika prikuplja žalbe klijenata o različitim kanalima druištvenih mreža. Marketari i timovi podrške mogu iskoristiti ove informacije za poboljšanje upravljanja pritužbama i daljnje upravljanje vašom digitalnom prisutnosti.
Korisnički portali vam omogućuju postavljanje strukturiranog i informativnog portala za vaše klijente. Ovi portali vam omogućuju dijeljenje informacija s vašim klijentima i odgovaranje na žalbe. Kreiranjem foruma zajednice, informativnih baza podataka ili FAQ odjeljaka, klijenti troše manje vremena razgovarajući s agentima.
Vaša baza znanja je integralni dio vašeg korisničkog portala i pruža klijentima lak pristup informacijama cijelo vrijeme. Najbolji softver za pozivni centar za dolazne pozive vam omogućuje držanje više baza znanja za najbolje rješavanje žalbi klijenata.
Sljedeće ključne značajke čine učinkovit sustav za upravljanje pritužbama klijenata:
Implementacijom učinkovitog sustava za upravljanje pritužbama klijenata možete rješavati pritužbe klijenata na najbrži način. Softver za upravljanje pritužbama klijenata bi trebao uključivati sljedeće značajke:
Vremensko označavanje je prilaganje vremenske oznake interakcijama i ono može zabilježiti kada podnositelj kontaktira organizaciju i kada je primio odgovor. Također je korisno u pravnim slučajevima. Postoje dvije vrste vremenskih oznaka: digitalne i analogne.
Eskalacija zadataka u sustavu za rješavanje žalbi korisnika pruža način povećanja prioriteta žalbi. Eskalacija se može dogoditi u timskom okruženju gdje nekoliko ljudi rješava većinu problema. Jednostavan primjer je dodjela višeg prioriteta telefonskom pozivu kada on uključuje podršku za više korisnika na pretplati, umjesto korisnika bez pretplate.
Softver za pritužbe klijenata će zatražiti od njih određene informacije kada oni pošalju pritužbu. Ova informacija može uključivati njihovo ime, telefonski broj, email adresu i opis problema, omogućujući kompanijama da kontaktiraju klijenta i brzo riješe pritužbu dok dobivaju bitne podatke. To će omogućiti besprijekorno korisničko iskustvo, zadovoljiti klijente i osigurati bolje upravljanje kvalitetom usluge.
Učinkovit sustav će obavijestiti sve relevantne zaposlenike i menadžere o novoj pritužbi čim je sustav zabilježi. Te obavijesti će uključivati:
Te obavijesti osiguravaju da su uključeni agenti koji trebaju biti te da odgovorne strane ne mogu zanemariti svoje dužnosti.
Automatske email obavijesti o zadacima štede vrijeme i osiguravaju brzo rješavanje pritužbi. Na primjer, automatska obavijest o zadatku može biti pokrenuta kada se zaprimi žalba klijenta, tako da je netko može odmah pregledati.
Možete dodati automatske značajke svom samoposlužnom portalu. Na primjer, vaš uslužni portal vam omogućuje da brzo ulovite sve žalbe klijenata, što čini da se klijenti osjećaju saslušanima. Dodatno, alati za zadovoljstvo klijenata koji omogućuju kompanijama praćenje i upravljanje pritužbama mogu voditi do koristi kao što su povećana vjernost klijenata.
Hibridni tiketi sadrže ID tradicionalnog tiketa, uključujući žalbu vašeg klijenta i osnovne informacije. Ovaj sustav vam omogućuje spremanje komunikacije s klijentom od ID tiketa. Agent će biti upoznat s problemom bez obzira na to koji kanal klijent koristi.
Korištenje sustava za rješavanje žalbi klijenata u vašem poslovanju omogućuje vašim agentima da odmah vide detalje klijenata u žalbi koju gledaju. Vaši uvidi u klijente vam daju kontekst za pružanje usluge i podrške kako bi pomogli u brzom rješavanju pritužbe.
Trebali bi istražiti koje sustave za rješavanje pritužbi koriste druge kompanije u vašoj industriji. Nakon što razumijete procese vaše konkurencije, vrijeme je da razmislite što vi trebate. Vi trebate nešto što je fleksibilno, pruža odlično korisničko iskustvo i može se promijeniti na temelju pritužbi koje primate.
Kada birate sustav za upravljanje pritužbama klijenata, morate biti svjesni obaveza prema softveru. Obavezujete se na plan plaćanja koji vam naplaćuje po agentu mjesečno s različitim razinama usluge temeljenima na veličini vašeg poduzeća. Neki sustavi kao što je LiveAgent vam omogućuju godišnju pretplatu.
Kompanije trebaju uzeti u obzir cjenovne modele kada biraju sustav za upravljanje pritužbama klijenata. Većina sustava za upravljanje pritužbama klijenata vam nudi više razina usluge kako bi izabrali funkcionalnost koja odgovara vašim potrebama i vašem proračunu. Vaša cijena je određena uslugama koje izaberete i brojem agenata u planu.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Kada birate sustav za upravljanje pritužbama klijenata, trebate osigurati da vaš tim može brzo pomoći klijentima putem alata za komunikaciju. Sustav za rješavanje pritužbi klijenata s 24/7 podrškom i chatom je koristan, posebno ako imate velik ili remote tim koji radi u različitim vremenskim zonama.
Pobrinite se da vaš sustav za upravljanje pritužbama klijenata i kvalitetom usluge nudi više načina da vas klijenti kontaktiraju. Bilo to email, live chat, telefon ili nešto drugo. Sustav za upravljanje žalbama klijenata treba omogućiti nezadovoljnim klijentima da vas brzo kontaktiraju.
Trebali bi moći upravljati timom za upravljanje pritužbama klijenata, neovisno o njegovoj veličini ili lokaciji. Nije važno koliko je trenutno vaše poduzeće, htjet ćete izabrati softver koji ispunjava trenutne i buduće potrebe vašeg poslovanja. Izborom sustava koji vam omogućuje skaliranje vaše mjesečne pretplate prema gore ili dolje, moći ćete prilagoditi vaše poslovanje plodnim i sušnim razdobljima.
Bilo to VoIP ponuđač ili chat s klijentima, morate izabrati sustav za upravljanje pritužbama klijenata koji ima suradnju. Korištenjem višekanalnog softvera možete dalje poboljšati efikasnost zaposlenika i suradnju s klijentima.
Kako bi izabrali najbolji sustav za upravljanje pritužbama klijenata za vaše poslovanje, morate poznavati ograničenja vašeg softvera. Na primjer, razmislite o veličini postojećeg osoblja i izaberite softver koji najbolje služi vašim klijentima, bili to kontakt kanali, dolazni pozivi, video podrška ili tekstualni chat. Nadalje, pobrinite se da vaš softver za pozivni centar ne ograničava vaše poslovne prakse ili upravljanje kvalitetom poziva.
Kada birate sustav za upravljanje pritužbama klijenata, bitno je upoznati se sa softverom prije nego donesete konačnu odluku. Najbolje je to uraditi koristeći demo, koji će vam pokazati kako softver radi i pomoći ostvariti vaše ciljeve,. Vaš tim će moći pitati bilo koje pitanje o softveru tijekom dema,što vam daje prednost upoznavanja vašeg sustava za upravljanje pritužbama klijenata prije njegove kupnje. Uvjerite se da pristaje potrebama vaše korisničke službe prije nego ga kupite.
Ići ukorak sa svojom korisničkom službom nije lako. Međutim, korištenjem LiveAgent demo verzije možete iz prve ruke iskusiti širok raspon naprednih značajki i iskušati ih sami prije poduzimanja bilo koje radnje. Važno je naglasiti da su dema samo demonstracije toga kako sustav radi i ništa više. Međutim, dema vam daju način da vidite unutarnje procese softvera.
Looking for the right CCM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
LiveAgent je najbolji sustav za upravljanje pritužbama klijenata i najpouzdanije rješenje za povratne informacije korisnika jer ima:
Drugi konkurenti, kao što je Zendesk, nude korisnicima slične značajke s različitim cjenovnim planovima. Dodatno, Apptivo-vo sučelje je odlično za mobilne uređaje i sinkronizira se s ostalim aplikacijama na vašem telefonu, tako da ne morate ponovno unositi lozinke.
Proces upravljanja recenzijama korisnika u Apptivo-u je vrlo sličan LiveAgent-ovom, ali nije toliko fokusiran na povratne informacije korisnika. Kao dodatak, Apptivo ne uključuje značajke koje je lako koristiti, kao što je chat integracija ili push notifikacije, koje LiveAgent ima. Još jedan konkurent, TeamSupport, pruža potpunu uslugu podrške za timove i poduzeća. Ova kompanija implementira preko 200 procesa upravljanja recenzijama. Međutim, sustav nije toliko lak za korištenje, u odnosu na ostale konkurente.
Najvažniji prioritet većine kompanija je pružanje odlične korisničke usluge. To je dokazano iznova i iznova. Odlično upravljanje pritužbama klijenata vodi prema povećanju kvalitete prodajnih procesa, odanosti brendu i pozitivne usmene predaje. Kako bi najbolje rješavali pritužbe klijenata, trebate najbolji sustav za upravljanje pritužbama klijenata.
Sustav za upravljanje pritužbama klijenata koristi analitičke alate za analizu i prikupljanje podataka iz pritužbi. Pozitivne i negativne recenzije pružaju uvide u ponašanje klijenata za poboljšanje budućih interakcija.
Implementacija sustava za upravljanje pritužbama klijenata je brza i laka i može drastično poboljšati odgovor vaše korisničke službe. Kreiranje takvog sustava ne zahtijeva puno vremena ili novca, jer se može dizajnirati oko vaših trenutnih sustava i resursa. Jednom kada implementirate sustav za upravljanje pritužbama klijenata, upravljanje učenjem je bitno. Morate istrenirati vaš tim kako bi dobili najviše i osigurali najbolje upravljanje kvalitetom usluge. Možda ćete morati nadograditi nešto softvera i platiti mjesečno korištenje po agentu, tako da se pripremite na neke investicije.
Cjenovni rang sustava za upravljanje pritužbama klijenata varira. Neki sustavi za upravljanje nude besplatne verzije ili besplatne probe i imaju različite cjenovne planove. Troškovi se razlikuju od softvera do softvera, ali obično, što više agenata imate, to bolje uvjete možete dobiti kada je u pitanju trošak po agentu.
Kako bi omogućili malim, srednjim i velikim poduzećima najbolje upravljanje pritužbama klijenata, sastavili smo popis 20 najboljih sustava za upravljanje pritužbama klijenata. Tu morate moći naći opciju za svoje potrebe za sustavom za upravljanje pritužbama klijenata koji ima razne značajke, prednosti, nedostatke i cjenovne opcije.
LiveAgent je odličan sustav za upravljanje pritužbama klijenata i još više, dajući vašem timu sve potrebne alate za povezivanje s klijentima i poboljšanje interakcija s klijentima.
LiveAgent softver može pomoći s malim, srednjim i velikim poduzećima u svim njihovim potrebama u vezi žalbi klijenata. To je zbog sposobnosti brze interakcije s klijentima korištenjem višekanalne podrške dok analitički procjenjuje napredak vašeg tima. Dodatno, LiveAgent se integrira s više pružatelja protokola za glas putem interneta (VoIP). Također ima najbolji chat na tržištu.
LiveAgent je jedan od malo softvera koji nude besplatnu verziju s ograničenim značajkama i besplatnu probnu verziju. LiveAgent nudi više razina i cijena usluge, uključujući $9, $29 i $49 mjesečno. Kreditna kartica nije potrebna za LiveAgent-ovu besplatnu probu.
Kako tvrdi Apptivo, njihov softver povećava zadovoljstvo klijenata putem upravljanja pritužbama. Kao dodatak, razlikuje se od ostalih softvera temeljenih na cloudu jer ima alat za hvatanje potencijalnih klijenata i web-to-lead-obrazac.
Apptivo je različit od ostalih sustava jer je vrlo prilagodljiv i omogućava vam izbor značajki koje su prikladne za vaše poslovanje čak i na manjim razinama planova. Kao dodatak, Apptivo je kompatibilan s Google-om. što čini Apptivo prikladnim izborom za mala poduzeća koja hoće rješavati pritužbe klijenata s prilagodbama.
Apptivo nudi besplatnu verziju svog softvera s ograničenim značajkama. Apptivo-vi cjenovni planovi počinju od $10 po korisniku mjesečno kako bi pristupili značajkama proizvoda. Apptivo ima besplatnu probnu verziju softvera ako želite isprobati sve njihove značajke za rješavanje pritužbi klijenata prije same kupnje.
TeamSupport je softver koji pomaže kompanijama i drugim organizacijama da upravljaju i rješavaju pritužbe klijenata sa setom proizvoda za pristupačnost, upravljanje povratnim informacijama i rješavanje pritužbi.
TeamSupport softver za upravljanje pritužbama se preporučuje za poduzeća koja se bave B2B korisničkom službom. Ogroman izbor izvještaja je ono što ga izdvaja od ostalih sustava. Koristeći TeamSupport klijenti mogu lako unijeti povratne informacije izravno u sustav ili koristiti alate treće strane.
TeamSupport nudi opcije od $50 i $69 po korisniku mjesečno, nudeći različite značajke. Nažalost, TeamSupport nema besplatnu verziju svog sustava, ali imaju besplatnu probnu verziju.
Kompanije koriste Freshservice softver za upravljanje pritužbama za efikasnu analizu, izvještaje i rješavanje pritužbi klijenata. Postoji i mobilna aplikacija koju agenti mogu koristiti za rješavanje pritužbi u hodu.
Freshservice se ističe zbog svog naglaska na rješavanje potreba IT helpdeska različitih organizacija, kako bi učinkovito rješavale pritužbe. Uz razne značajke IT upravljanja, Freshservice se može integrirati s poduzećem bilo koje veličine.
Freshservice nudi 21-dnevnu besplatnu probu. Postoje i mjesečne opcije od $19, $49, $79 i $99 s mogućnošću kupnje godišnjeg plana. Kako bi imali pristup svim dostupnim značajkama, morate uzeti skuplji plan. Međutim, Freshservice vam daje opciju dodavanja dodatnih agenata za $0.20 po agentu mjesečno. Freshservice ne nudi besplatnu verziju.
Zendesk je sustav za upravljanje pritužbama klijenata koji omogućuje kompanijama praćenje i odgovaranje na pritužbe klijenata te tvrdi da je jedna od vodećih opcija na tom tržištu.
Zendesk-ov sustav za upravljanje pritužbama je dizajniran da pomogne poduzećima da ostanu fleksibilna tijekom svog rasta. Zendesk omogućuje organizacijama da se lako povezuju s klijentima, identificiraju probleme i poprave ih što je prije moguće. Kao dodatak, Zendesk se integrira s drugim osnovnim uslugama unutar klijentovog poduzeća, kao što su usluge automatizacije marketinga, za povećanu poslovnu fleksibilnost.
Zendesk nudi raznovrsne softverske značajke i razine usluge. Postoje usluge od $19, $49, $79 i $99. Zendesk nudi besplatnu probnu verziju svog sustava za upravljanje pritužbama klijenata. Međutim, ne postoji besplatna verzija Zendesk-a i morate ih kontaktirati za cijenu vaših specifičnih potreba.
Cijena može biti ključni faktor prilikom odabira sustava za upravljanje prigovorima klijenata. Iako Zendesk nudi različite značajke i razine usluge po različitim cijenama, tvrtke koje traže povoljniju opciju mogu smatrati korisnim istraživanje i drugih Zendesk alternativa.
Avochato softver za upravljanje pritužbama klijenata vam omogućuje da registrirate, istražite i reagirate na pritužbe klijenata. Ovaj softver je dizajniran s naglaskom na istraživanje korisnika, naglašavajući način na koji klijenti koriste svoje programe.
Avochato nema zahtjeva za programiranjem i mogu ga koristiti timovi različitih veličina. Avochato je preporučen za one koji žele doprijeti do klijenata korištenjem SMS poruka. Avochato može koristiti više poduzeća koja koriste tekstualne poruke, kao što su trgovci nekretninama, e-commerce, agenti osiguranja i auto kuće.
Avochato ima različite razine cijena koje nude različite značajke. Ne postoji verzija softvera koja je besplatna za korištenje, ali tu je 14-dnevna besplatna probna verzija sustava. Dodatno, tu su i verzije od $19 i $35. Za račune s više od deset korisnika, morate izravno kontaktirati Avochato za procjenu.
Happyfox je sustav za upravljanje pritužbama za organizacije koje žele poboljšati svoju korisničku službu.
U usporedbi s konkurencijom, HappyFox-ove tiketing značajke koje su integrirane i lake za korištenje čine upravljanje putem više platformi lakim.
HappyFox nudi raznolike razine usluge i opcije. Iako HappyFox nudi besplatnu probnu verziju svog softvera, oni ne nude besplatnu verziju. Kako bi dobili procjenu cijena za sve usluge, morate izravno kontaktirati HappyFox.
Freshdesk je sustav za upravljanje žalbama koji omogućuje poduzećima praćenje, odgovaranje i rješavane problema klijenata. Dodatno, Freshdesk-ov korisnički portal ima širok raspon povezivosti s društvenim medijima, što omogućuje glatku tranziciju od problema do žalbe.
Poduzeća svih veličina mogu koristiti Freshdesk. Njegove robusne značajke i različiti cjenovni planovi imaju opcije za svako poduzeće. Freshdesk se izdvaja svojom pristupačnom cijenom, AI-jem i mogućnostima chatbota. Dodatno, pošto Freshdesk radi na svim mobilnim uređajima, timovi korisničke službe mu mogu pristupiti bilo gdje i bilo kad.
Cijena za Freshdesk je po agentu mjesečno i postoje četiri plana koja možete izabrati: besplatni plan, $18, $47 i $83. Planovi imaju ograničene značajke osim ako uzmete najbolji. Neovisno od toga, ako odjednom platite za cijelu godinu, uštedjet ćete novac. Freshdesk nudi besplatnu probnu verziju koja vam pokazuje sve značajke sustava.
Front je sustav za upravljanje pritužbama koji pomaže kompanijama da prate pritužbe svojih klijenata. Front koristi analitiku za pronalazak uobičajenih problematičnih područja i olakšava klijentima traženje pomoći za specifične probleme.
Front nudi sučelje u helpdesk stilu koje je klijentima lako za korištenje, što ga izdvaja od drugih opcija. Front se preporučuje za upravljanje pritužbama u malim i srednjim poduzećima. Iako Front odlično radi s upravljanjem pritužbama za poduzeća svih veličina, za veće kompanije je njegovo korištenje kompliciranije.
Front nudi tri cjenovna plana, svaki s različitim značajkama: $19 i $49 mjesečno po agentu. Možete platiti godišnje za račun, a ako ste zainteresirani za top plan, morate ih izravno kontaktirati za procjenu.
Zoho Desk omogućava svakom poduzeću ili brendu da uspješno rješava pritužbe klijenata koristeći chat aplikacije, snimke pozivnog centra, help desk tikete i više, sve iz jedne platforme.
Zoho Desk se preporučuje za mala i srednja poduzeća. Njegove značajke za upravljanje pritužbama su važne za industrije koje se susreću s većom količinom zahtjeva za korisničkom uslugom, kao što su maloprodaja ili ugostiteljstvo. Zoho Desk se ističe od ostalih svojim softverom za praćenje problema.
Zoho Desk ima četiri razine usluge, besplatnu verziju s ograničenim značajkama te opcije od $14, $23 i $40 po agentu mjesečno. Postoji i 15-dnevna besplatna proba softvera.
GetMoreReviews je odličan alat za generiranje autentičnih recenzija online korištenjem sustava za upravljanje pritužbama klijenata. Kao dodatak, ima značajke koje pomažu agentima u rješavanju pritužbi.
GetMoreReviews može pomoći bilo kojem malom ili velikom poduzeću da generira recenzije, tako da se predlaže kompanijama koje žele razviti recenzije od 5 zvjezdica. Također ima značajke za rješavanje pritužbi klijenata.
Nakon 14-dnevne besplatne probe, GetMoreReviews naplaćuje $99 mjesečno. Kao dio ovog cjenovnog plana, postoji i besplatno postavljanje i prilagodba. Pošto nema ugovora, možete otkazati bilo kad..
Qualtrics CustomerXM je softver za upravljanje pritužbama koji daje potrošačima pravo glasa u procesu rješavanja pritužbe. Tehnologija upravljanja pritužbama pruža besprijekoran način podnošenja pritužbi u različitim formatima, uključujući kanale društvenih medija i tradicionalne kanale za pritužbe kao što su telefon i email.
Qualtrics CustomerXM donosi iskusne platforme korisničke službe za industrije koje žele rješavati pritužbe koristeći robustan komad softvera. Iako poduzeća svih veličina mogu koristiti Qualtrics CustomerXM, on se preporučuje za srednja i velika poduzeća. Zbog svoje cijene i značajki, mala poduzeća mogu naći i bolje opcije.
Intuitivna upravljačka ploča koja pojednostavljuje prikupljanje pritužbi tako da klijenti mogu glatko pružati povratne informacije putem bilo kojeg kanala.
Prikupljeni podaci se koriste za pojednostavljivanje prikupljanja pritužbi tako da klijenti mogu glatko pružati povratne informacije putem bilo kojeg kanala.
Samoposlužni portal za pritužbe omogućuje klijentima da samostalno poprave probleme.
Besprijekorno lovi pritužbe sa svih kanala – chat, društveni mediji, email ili telefon.
Mjeri zadovoljstvo rješavanjem pritužbe korištenjem stope neto promocije, anketa i upitnika.
Qualtrics CustomerXM nije za sva poduzeća, jer je softver dostupan putem godišnjeg plana koji počinje od $1,500 godišnje. Dodatno, Qualtrics CustomerXM ima besplatnu verziju s vrlo ograničenim značajkama i besplatnu probnu verziju.
Issuetrak je softver za upravljanje pritužbama koji prati i nadzire podatke o pritužbama klijenata kako bi pomogao poduzećima da poboljšaju svoj proizvod ili uslugu. Issuetrak sustav za upravljanje pritužbama daje kompanijama portal za pritužbe i alate za dijeljenje pritužbi, omogućujući im da prate i rješavaju pritužbe brzo i učinkovito.
Issuetrak je preporučen za poduzeća skoro svih veličina, ali je posebno krojen za agilne timove. Issuetrak može pomoći s više rješenja za pritužbe klijenata, ali njegova specijalnost je analitika. Menadžeri mogu pratiti pritužbe s više tržišta i dodjeljivati ih prikladnim odjelima.
Postoji račun koji je besplatan za korištenje i može imati neograničeno korisnika. Nadalje, sustav nudi besplatnu probu i planovi počinju od $59 mjesečno. Međutim, morat ćete kontaktirati korisničku podršku za detaljnu procjenu.
Desk360 sustav za upravljanje pritužbama automatizira proces registracije pritužbe. Njegova značajka za generiranje izvještaja o statusu je dizajnirana da generira izvještaje o statusu pritužbi za kompanije i njihove klijente u realnom vremenu. Kompanije mogu pristupiti detaljima pritužbe, povijesti i radnjama vezanima za pritužbu s jednim klikom.
Desk360 nudi omnikanalnu podršku na deset različitih kanala. Desk360 se preporučuje za poduzeća koja žele koristiti automatsko generiranje izvještaja o pritužbama – omogućujući vam provjeru statusa pritužbi klijenata u realnom vremenu. To čini Desk360 odličnim za mala i srednja poduzeća koja traže način za pojednostaviti žalbe klijenata.
Cijene za Desk360 variraju, ali u ponudi je besplatna verzija s ograničenim značajkama, $24 verzija s većinom značajki i njihov top plan. Morate izravno kontaktirati Desk360 kako bi saznali više o njihovom top planu.
Helpdesk sustav za upravljanje pritužbama klijenata je računalni program koji omogućuje tehničarima upravljanje i izvještavanje o pritužbama klijenata. Dodatno, Helpdesk aplikacija koordinira s ostalim metodama kao što su telefon ili poštanski poslužitelji kako bi osigurala da su sve informacije o svakoj pritužbi točno pohranjene.
Helpdesk radi odlično kao sustav za rješavanje pritužbi klijenata koji omogućuje timovima da rade zajedno. Velike organizacije koriste ovaj softver kako bi pratile i nadzirale upite klijenata, žalbe i povratne informacije. Rješavanje problema klijenata unutar kompanije smanjuje troškove i povećava zadovoljstvo klijenata.
Pretraživa baza znanja/FAQ koji se može indeksirati i pretražiti po ključnim riječima ili frazama.
Predefinirani i prilagodljivi HelpDesk obrasci za tikete koji prikupljaju i spremaju ključne informacije o klijentima
Učinkoviti tijekovi rada upravljaju procesima komunikacije s klijentima.
Predefinirani i prilagodljivi HelpDesk obrasci za tikete koji prikupljaju važne podatke o klijentima, kao što su kontakt informacije, ID klijenta i opis problema.
Za cijenu morate izravno kontaktirati HelpDesk, a nude i besplatnu probnu verziju softvera.
Bitrix24 je sustav za upravljanje pritužbama klijenata temeljen na cloudu i nudi organiziran i učinkovit način rješavanja pritužbi klijenata. Helpdesk omogućuje korisnicima snimanje žalbi ili pitanja klijenata u svrhu kreiranja prilagođenih polja tiketa, kategorija pregleda te omogućuje praćenje na razini cijele kompanije putem jednog portala.
Bitrix24 je najprikladniji za mala i srednja poduzeća koja zahtijevaju sustav za upravljanje pritužbama klijenata koji omogućuje vašem timu da učinkovitije i brže rješava pritužbe koristeći organizirani pristup.
Postoji 30-dnevna besplatna proba i besplatni plan. Nadalje, tu su opcije od $49, $99 i $199, kao i one od $2990 i $24990 za lokalna rješenja.
i-Sight pomaže kompanijama prepoznati korijene problema koji blokiraju njihove operacije. Softver se može koristiti za istraživanje većih problema korisničke službe, kao što su kvarovi opreme, izazovi pri radu, nesuglasice u naplati i slično.
i-Sight je dizajniran da preusmjerava podatke iz različitih izvora u centralnu bazu podataka zbog daljnje analize. Zbog svog izrazitog fokusa na analizu podataka, ovaj softver je dobar za manja poduzeća koja žele rasti i prepoznavati trendove unutar interakcije s klijentima.
Morate kontaktirati i-sight kako bi dobili informacije o cijeni ovog proizvoda.
Wowdesk je softver za upravljanje pritužbama klijenata koji pomaže kompanijama poboljšati veze s klijentima pomažući klijentima efektivno i efikasno.
Wowdesk se preporučuje za upravljanje kompleksnim vezama s klijentima poduzeća u rastu putem više kanala za kontakt, kao što su telefon, email, chat ili društveni mediji. Wowdesk se koristi u svim sektorima, od maloprodaje do zdravstva.
Praćenje pritužbi klijenata omogućuje vašem timu praćenje pritužbi diljem više odjela.
Prilagodljiv brending za vaše poduzeće.
Rješenja za istraživanje problema i upravljanje obrascima.
Automatsko preusmjeravanje poziva za jednostavniji pozivni centar.
Upravljanje pozivnim centrom za jednostavnije upravljanje uredskim i remote timovima.
Wowdesk ima besplatnu verziju, kao i besplatnu probnu verziju. Postoje i opcije od $6, $30 i $60 po agentu mjesečno.
JIRA Service Desk je odlično rješenje za praćenje problema klijenata, problema općenito i zahtjeva na jednom mjestu. Ima moćne značajke kao što su prilagođeni tijekovi rada, fleksibilni izvještaji, integrirani članci baze znanja i mogućnosti praćenja vremena.
JIRA Service Management je razvijen da pruži praćenje problema, izvještavanje i podršku za service deskove kako bi brzo završavali zadatke. Preporučuje se za mala i srednja poduzeća.
Postoji besplatna verzija, kao i besplatan softver s ograničenim značajkama koji podržava do tri agenta. Opcija od $20 mjesečno omogućava 4-15 agenata, a verzija od $40 omogućava 16+ agenata.
Salesforce Service Cloud je enterprise softverska platforma za korisničku službu temeljena na cloudu. Osnažuje kompanije da pružaju diferenciranu, 1-na-1 korisničku uslugu putem telefona, emaila, chata, weba i društvenih kanala.
Salesforce tvrdi da organizacije prve moraju koristiti prikupljanje podataka i analizu u realnom vremenu za interakciju s klijentima. Nadalje, omogućuje vam pružanje prilagođene korisničke službe u realnom vremenu.
Postoji besplatna probna verzija Salesforce Service Cloud-a, ali ih za cijenu morate kontaktirati izravno.
Kako procjenjujete softvere za rješavanje pritužbi klijenata za potrebe vašeg poslovanja, htjet ćete saznati koje značajke će vam pomagati u rješavanju pritužbi klijenata. Slijede naši izbori za najbolji softver za rješavanje pritužbi klijenata na tržištu te što ih čini savršenim za vaše poduzeće.
LiveAgent-ova moć dolazi iz robusnog portala korisničke službe koji koristi više alata. To uključuje responzivni chat widget koji omogućava klijentima brzi chat s osobljem za podršku. LiveAgent nudi potpunu funkcionalnost pozivnog centra, što omogućuje vašim timovima korisničke službe da koriste prijenos glasa putem interneta (VoIP). Dodatno, LiveAgent je jedini softver koji uključuje neograničeno snimanje poziva. LiveAgent-ova značajka za tiketing automatski razvrstava interakcije vaše korisničke službe u detaljne tikete. Tiketi se mogu brzo razvrstati i poslati u točne odjele. Uz hibridni sustav tiketa koji koristi omnikanalnu podršku, vaš tim može komunicirati s klijentima diljem različitih kanala koristeći jedan softver.
Avochato je sustav za rješavanje pritužbi klijenata dizajniran za online rješavanje problema u korisničkoj službi. Koristeći Avochato, možete pristupiti pritužbama klijenata od njihovog primanja sve do rješavanja koristeći isti sustav. Avochato se integrira s popularnim sustavima za upravljanje vezama s klijentima i pruža značajke koje pomažu u brzom i učinkovitom rješavanju briga klijenata, tako da vaši klijenti ostanu zadovoljni. Dodatno, Avochato se izdvaja od drugih softvera na tržištu omogućavanjem prilagodljivih poruka na većoj razini za SMS razmjenu poruka.
Zendesk se može instalirati na klijentove poslužitelje, što eliminira potrebu za predstavnikom korisničke službe koji je tu cijelo vrijeme. Zendesk za upravljanje zahtijeva vrlo malo znanja o hardveru ili tehnologiji, što ga izdvaja od konkurencije. Zendesk može pomoći poduzećima svih veličina, posebno onima koja aktivno rastu.
Zoho Desk je sustav za rješavanje pritužbi klijenata koji je dizajniran s korisničkom službom na umu. On pruži lak način za agente korisničke službe da pristupe informacijama o klijentima, vide povijest klijenata, prethodne konverzacije i više. ZohoDesk omogućuje timovima korisničke službe pružanje bolje podrške pojednostavljivanjem cjelokupnog korisničkog iskustva od trenutka predavanja tiketa sve do njegovog rješavanja.
Freshdesk sustav za rješavanje pritužbi klijenata predstavlja inteligentan izbor za kompanije koje žele proširiti svoje opcije korisničke službe. To je učinkovit način za pružanje nadmoćne korisničke usluge bez potrebe za namjenskim timom korisničke službe koji je dostupan 24/7. To znači da teret odgovaranja na pritužbe klijenata ne pada na leđa postojećih zaposlenika – što izdvaja Freshdesk od konkurencije.
Da! Probna verzija sustava za rješavanje pritužbi klijenata vam omogućuje da koristite sve značajke i funkcionalnosti. Međutim, ona neće raditi nakon proteka definiranog vremenskog perioda, osim ako kupite proizvod. Besplatne probe vam pomažu razumjeti softver i sve njegove značajke. Dodatno, to vam omogućuje da vidite kako sustav za rješavanje pritužbi klijenata radi s vašim timom.
Na tržištu postoji beskrajno puno sustava za rješavanje pritužbi klijenata, ali LiveAgent-ove značajke su nadmoćne. LiveAgent nudi kompaktni softver korisničke službe za online poduzeća kako bi bolje upravljali agentima i klijentima koristeći analitiku, omogućujući vašem timu da rješava kontakte vaše kompanije te zadatke, chatove i pritužbe s jednog mjesta. Dodatno, LiveAgent se može koristiti s bilo kojim pružateljem chat usluga kao što su Google Talk ili Facebook Messenger i optimiziran je za mobilne uređaj, tako da agenti mogu odgovarati ili rješavati pritužbe klijenata s mobilnih uređaja.
LiveAgent nudi najbolji omjer cijene i značajki kako bi timovima podrške dao značajke koje trebaju za uspješno rješavanje komunikacije s klijentima. LiveAgent-ova fleksibilna otvorena arhitektura pruža zvjezdano korisničko iskustvo i čini ga prikladnim za kompanije svih veličina – od start-upa s jednim agentom do velikih ureda s 200+ agenata. LiveAgent ima više razina usluge, uključujući besplatnu verziju i besplatnu probnu verziju.
Korisnička podrška je potrebna za skoro svako poduzeće, a LiveAgent je sustav za rješavanje pritužbi klijenata s najvišom ocjenom na tržištu i prosjekom od 5/5 zvijezda.
Softver za upravljanje pritužbama klijenata je učinkovit kada ga je lako integrirati s vašim trenutnim operacijama, lak je za postaviti i jednostavan za korištenje za vaš tim. LiveAgent-ov softver za pozivni centar za dolazne pozive je lak za korištenje, zahtijeva samo minimalni trening i vrlo brzo se postavlja. Uz LiveAgent-ov lak dizajn, već prvi dan vaši agenti mogu rješavati pritužbe klijenata. Povećana dostupnost, lakoća korištenja i postavljanja te cijena čine LiveAgent najpristupačnijim softverom za pozivni centar.
Find the best customer service software
LiveAgent can help you manage customer complaints with its wide range of tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?
Zoho Desk softver za korisničku službu putem društvenih medija – recenzija
Zoho Desk nudi pet cjenovnih planova s različitim značajkama i funkcionalnostima. Integrira se s društvenim mrežama i nudi podršku na više kanala. Ima nekoliko nedostataka, ali je pouzdan alat za korisničku službu.
Besplatni softver za upravljanje kupcima
Softver za upravljanje kupcima pomaže tvrtkama u stvaranju personaliziranih iskustava za svoje korisnike. Implementacija ovog softvera ključna je za uspjeh poslovanja i rast, a koristi se za pohranu, analizu i korištenje podataka o kupcima. Besplatni CRM programi mogu pružiti brojne prednosti, ali je ključno koristiti ih na pravi način. Ulaganje u ovakav softver sve je važnije zbog rastućih zahtjeva za zaštitom privatnosti podataka. Besplatni softver za upravljanje korisnicima može napraviti razliku između uspjeha i stagnacije tvrtke, stoga je važno odabrati onaj koji najbolje odgovara potrebama tvrtke.
Koristite standardne odgovore za brže rješavanje pitanja klijenata. Pružite samoposlužne opcije i iskoristite besplatne probe za odabir pravog tiketing softvera. Važno je prilagoditi cjenovne modele potrebama vašeg poslovanja. Pružite podršku korisnicima putem različitih kanala i omogućite skaliranje vašeg tima. Uvjerite se da softver ispunjava sve zahtjeve za pružanje podrške.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team