LiveAgent kombinira izvrstan chat uživo, ticketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim korisnicima.
Peter Komornik, CEO
Most Popular
IT help desk namjenski je odjel unutar tvrtke ili organizacije koji pomaže odgovoriti na tehnička pitanja svojih korisnika.
Help desk za korisničku podršku je softver koji pomaže timovima službe za korisnike u upravljanju dolaznim zahtjevima i upitima.
Svako poduzeće ima različite preferencije i potrebe. Dakle, postoje različite vrste softvera za pomoć. Neke postavke uključuju veličinu poslovanja, funkcije korisničke službe i količinu agenata za korisničku podršku. Kao rezultat toga, tržište nudi softver za podršku temeljen na oblaku, softver za lokalnu službu za pomoć, softver otvorenog koda za pomoć i softver za velika poduzeća.
Ticketing sustav alat je za upravljanje za obradu i arhiviranje zahtjeva za korisničku podršku, poznatih i kao ticketi. Sustav za ticketing trebao bi biti prilagođen korisniku i moći pohraniti sve potrebne korisničke podatke.
Pojmovi help desk i service desk često se koriste naizmjenično, iako imaju različita značenja. Smatra se da je help desk više usredotočena na ispravljanje grešaka, dok će service desk pomoći i pri zahtjevima za uslugama (zahtjevima za nove usluge) i zahtjevima za informacijama (npr .: Kako da učinim X?)
Softver Help Deska namijenjen je svima koji žele pružiti izvrsnu podršku korisničkoj službi na više kanala. Uz to rečeno, softver koriste samostalni poduzetnici, mala poduzeća ili velike korporacije. Za svaku kategoriju postoje različite pretplate, pa možete odabrati što vam je potrebno ili što želite.
Poslovne prednosti implementacije softvera za pomoć u vašoj tvrtki uključuju manje troškove jer će vaši agenti moći učinkovito obraditi upite kupaca iz više kanala. Štoviše, budući da će vaši predstavnici raditi s jednog sučelja, uštedjet će vam puno vremena, što dovodi do boljeg ukupnog korisničkog iskustva. Zadovoljstvo korisnika cilj je softvera za pomoć. Zadovoljni kupci mogu postati vjerni kupci, a to vašoj tvrtki može dati konkurentsku prednost koju svi traže.
Prije nego se odlučite za softver za rješenje za korisničku podršku, morate procijeniti značajke različitih opcija službe za pomoć. Evo nekoliko bitnih na koje morate paziti; Automatizirana distribucija ticketa, SLA, Interni ticketi/bilješke, CRM za tickete, predefinirane poruke, Pravila i Integracije.
Ticketing sustavi potrebni su za pružanje učinkovite i usredotočene skrbi o korisnicima. Održavanje vaše prisutnosti putem e-maila, društvenih medija, razgovora uživo ili poziva dugotrajno je i neučinkovito. Sustavi za ticketing okupljaju svu komunikaciju u jednu nadzornu ploču u obliku ticketa. Na taj način briga o korisnicima postaje učinkovitija jer agenti imaju bolji pregled nad svim komunikacijskim kanalima na jednoj nadzornoj ploči.
Osnažite klijente sa instant odgovorima
LiveAgent-ova baza znanja omogućava pružanje podrške na više jezika, poboljšava korisničko iskustvo i smanjuje opterećenje korisničke podrške. Kreiranje baze znanja važno je za pružanje brze pomoći kupcima i zadovoljstvo korisnika.
Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo
Upravljanje komunikacijom s korisnicima preko različitih kanala ključno je za stvaranje pozitivnog odnosa. LiveAgent softver integrira sve kanale, olakšava upravljanje help deskom i omogućava bolju korisničku podršku. Pruža višejezičnu podršku za više od 40 jezika i omogućuje automatizaciju zadataka.
Softver za podršku na društvenim medijima bez stresa
Poboljšajte zadržavanje klijenata kroz različite marketinške strategije, uključujući pružanje vrhunske korisničke usluge na društvenim medijima. LiveAgent softver integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.
Koristite standardne odgovore za brže rješavanje pitanja klijenata. Pružite samoposlužne opcije i iskoristite besplatne probe za odabir pravog tiketing softvera. Važno je prilagoditi cjenovne modele potrebama vašeg poslovanja. Pružite podršku korisnicima putem različitih kanala i omogućite skaliranje vašeg tima. Uvjerite se da softver ispunjava sve zahtjeve za pružanje podrške.
Nagrade i motivacija agenata podrške mogu poboljšati produktivnost i zadovoljstvo klijenata. Cijena, podrška, skaliranje i ograničenja softvera ključni su faktori za odabir softverskog seta alata za korisničku službu. LiveAgent nudi višekanalni softver za helpdesk i live chat, dok SurveyMonkey pruža alate za istraživanje tržišta i feedback. Integracije, cijene i funkcionalnosti ključni su faktori za odabir pravog softvera za vaše potrebe.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team