Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Recitezbogom lošoj usluzi.

Zadivite kupce brzim i znalačkim odgovorima.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Help desk softver koji će osvojiti vaše kupce

Zaradite na višoj razini produktivnosti agenata i zadržavanju korisnika ili (konverziji) pomoću našeg višekanalnog softvera za pomoć. Omjer cijene i vrijednosti je bez premca. S više od 180 značajki službe za pomoć i više od 40 integracija, naš softver savršeno je rješenje za tvrtke svih veličina i industrija.

Pojednostavite sve komunikacijske kanale i upravljajte njima iz jedne zajedničke pristigle pošte tvrtke. Uživajte u integracijama društvenih medija, neograničenoj povijesti pregledavanja ticketa, snimkama poziva, hibridnim prijenosima ticketa i drugim alatima za produktivnost.

Otkrijte napredni help desk softver

IT help desk software softver LiveAgent pojednostavljuje različite komunikacijske kanale u jedinstvene tickete.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrstan chat uživo, ticketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Upoznajte LiveAgent - višekanalnu komunikacijsku platformu

Dajte svom timu pravi helpdesk alat kako biste povećali njihovu produktivnost i potrošili manje vremena na zahtjeve kupaca. Uz LiveAgent, vaši klijenti mogu vam se obratiti s bilo kojeg mjesta. Nije važno žele li vaši klijenti e -poštom, chatom, pozivom ili vam se žele obratiti putem društvenih medija. LiveAgent vam omogućuje da odgovorite na sve njihove zahtjeve s jednog mjesta.

Ticketing sustav

Je li vam teško pratiti i odgovarati na sve upite kupaca? Kupci očekuju i zahtijevaju brzu komunikaciju korisničke službe na više platformi. Međutim, upravljanje korisničkom uslugom može postati neorganizirano i kaotično ako nemate sustav kvalitete.

Ticketing sustav dio je svakog kvalitetnog softvera za pomoć. Značajka ticketinga u LiveAgentu prikuplja upite kupaca s više komunikacijskih kanala i organizira ih u jednu univerzalnu pristiglu poštu. Tako možete primati sve svoje e-mailove, upite/spominjanja na društvenim mrežama, pozive, chat uživo i još mnogo toga na jednu platformu.

Agenti bi tada mogli učinkovito upravljati komunikacijom s klijentima, sprječavajući izgubljenu ili neodgovorenu komunikaciju. LiveAgentov mrežni sustav ticketinga jednostavan je za korisnike, što vašim agentima omogućuje da se brzo upoznaju s njim.

Osim toga, LiveAgent je razvio sustav ticketinga za još veću automatizaciju korisničke službe. Na primjer, automatizirana distribucija ticketa,SLA, pravila za automatizaciju i još mnogo toga. Dakle, dajte priliku sustavu upravljanja ticketima i pružite profesionalnu korisničku uslugu.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Live chat connections

Live chat

Značajka chata uživo može vam pomoći da pružite trenutnu korisničku uslugu svojim klijentima ili posjetiteljima. LiveAgent nudi najbržulive chat uslugu dostupnu i nema ograničenja u broju gumba za chat koje možete koristiti . Tako možete pružiti podršku na URL-ovima gdje posjetiteljima treba vaša pomoć.

Nadalje, chat uživo LiveAgent ima širok raspon pametnih značajki. Na primjer, a href=”https://www.liveagent.com/features/max-queue-length/”>značajka maksimalne duljine čekanja automatski prestaje prikazivati ​​gumb za chat nakon što red korisnika postane predug . Proaktivne pozivnice za chat još je jedna izvrsna značajka koja može pomoći vašem osoblju službe za pomoć u komunikaciji s posjetiteljima prije nego što uopće uspiju zatražiti pomoć. Ako unaprijed pružite pomoć, svoje posjetitelje možete pretvoriti u klijente koji plaćaju.

Iako se cijeli dan možemo hvaliti značajkama chata uživo, točna mjera uspjeha je broj konverzija koje generira. Stoga je LiveAgent razvio značajku koja vašem brendu omogućuje mjerenje učinkovitosti chata uživo u Google Analyticsu . Sada je vrijeme za razgovor. Pa krenimo.

Pozivni centar

Kvalitetna platforma za pomoć uključuje i pozivni centar budući da korisnici i dalje žele kontaktirati agente putem telefona. Danas rješenja help desk -a nude više od osnovnog pozivnog centra. Pozivni centar LiveAgent ima napredne značajke koje vam omogućuju iznimno poboljšanje korisničkog iskustva putem telefona, poput internih poziva , video pozive i gumbe za pozivanje.

Štoviše, sustav nudi značajke automatizacije kako bi još više poboljšali razgovore s korisnicima. Na primjer, IVR, Automatski povratni poziv i usmjeravanje poziva mogu spriječiti dugo čekanje budući da su klijenti usmjereni na odgovarajući odjel. Međutim, ako je linija zauzeta, mogu zatražiti automatski povratni poziv.

Ovi jednostavni procesi automatizacije pozivnog centra poboljšavaju tijekove rada, a istovremeno povećavaju zadovoljstvo korisnika. Nadalje, budući da je pozivni centar sastavni dio softvera za pomoć, vaše osoblje korisničke službe također može pregledati podatke o korisnicima zahvaljujući CRM integraciji.

LiveAgent je stvorio značajke pozivnog centra za vrhunsku komunikaciju s korisnicima putem značajki automatizacije službi za pomoć.

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software
Customer portal software - LiveAgent

Baza znanja

Baza znanja skladište je informacije koje proizvodi tvrtka i koje se koriste za pomoć njihovim klijentima kada su njihovi agenti nedostupni. Opcije samoposluživanja postale su danas sve popularnije među tvrtkama, budući da gotovo 80% kupaca radije koristi internetske izvore za pronalaženje informacija.

Baze znanja izvrsne su za unutarnje i vanjske svrhe. Na primjer, vaše poduzeće može kreiratiinternu bazu znanja za uključivanje zaposlenika, ažuriranje ili drugu vitalnu tvrtku svrhu. S druge strane, možete stvoriti javnu bazu znanja kako bi vaše poslovanje moglo funkcionirati 24 sata dnevno bez potrebe za angažiranjem dodatnog osoblja službe za pomoć.

Osim toga, LiveAgent nudi i višestruke baze znanja za tvrtke koje bi željele razlikovati sadržaj za više robnih marki. Ne čekajte da se vaši konkurenti poboljšaju. Umjesto toga, izradite opsežne upute, priručnike, korake za rješavanje problema, članke s opisom alata i gledajte kako vaše poslovanje u kratkom vremenu poboljšava zadovoljstvo kupaca, zadržavanje, lojalnost i prodaju.

Forum

Forum je još jedna izvrsna opcija samoposluživanja. Vaše poduzeće može kreiratiforum LiveAgent za unutarnje i vanjske svrhe. Forum je mjesto na kojem ljudi mogu podijeliti svoja mišljenja, iskustva, prijedloge i još mnogo toga u vezi s robom ili uslugama.

Pomoću internog foruma vaši agenti mogu učinkovito riješiti probleme vezane uz posao. Na javnom forumu korisnici mogu riješiti svoje probleme uz pomoć drugih kupaca.

Jednostavno rečeno, kupci ne moraju kontaktirati predstavnika kupaca, već mogu postaviti pitanje na forum kako bi pronašli odgovor. Ponekad već postoji forum o određenim problemima na kojem korisnici mogu samo pročitati razgovor i sami ga riješiti.

Sve skupa, je izvrstan način da odmah poboljšate svoju podršku.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Customer portal software - LiveAgent

Korisnički portal

Portal za korisnike, ili drugim riječima portal za samoposluživanje, izvrstan je način za pružanje besprijekornog korisničkog iskustva 24 sata dnevno. LiveAgentov korisnički portal omogućuje vašim korisnicima da se prijave i pristupe/prate njihove upite.

Stoga ne moraju ponovno kontaktirati podršku u vezi statusa svog ticketa. Kupci također mogu pregledati povijest i dodatne informacije o proizvodima/uslugama, koji su ili u obliku članaka iz baze znanja ili se raspravljaju na javnim forumima.

Općenito, portal za samoposluživanje omogućuje vam stvaranje zajednice koja si međusobno pomaže dijeljenjem savjeta i trikova, što poboljšava zadovoljstvo kupaca i lojalnost robnoj marki.

Napredne značajke help desk softvera kako biste ostali organizirani

LiveAgent nudi jednostavne značajke koje imaju veliki utjecaj na ukupni rad tima.

Automatski distribuirajte e -mailove, chat i pozive na temelju unaprijed definiranih pravila ili izvora. Pročitajte više…

Pravila su skup okidača koji se izvršavaju kada se postave uvjeti. Pročitajte više…

Omogućite svojim klijentima automatizirane povratne pozive kako biste poboljšali zadovoljstvo korisnika i smanjili trud korisnika.. Pročitajte više…

Dajte svojim agentima sve potrebne informacije za pružanje pronicljive i personalizirane usluge na svakoj dodirnoj točki. Pročitajte više…

Pripremljene poruke unaprijed su definirani odgovori koji će vam pomoći da brže odgovorite. Pročitajte više…

Spojite više poruka iz različitih izvora u jedan thread. Pročitajte više…

Najbolja vrijednost za vaš novac

LiveAgent je najviše pregledavan i najbolje ocijenjenhelp desk softver za mala poduzeća u 2019. i 2020. Ostanite bliže svojim klijentima i brže im pomozite uz LiveAgent.

Ticket

Ticket

For small businesses and professional marketers

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For medium-sized businesses and professional agencies

$29/mo
Mobile help desk application

Mobilna aplikacija za službu za korisnike

Instalirajte izvornu aplikaciju za Android ili iOS kako biste odgovorili na zahtjeve kupaca dok ste izvan ureda. Nije važno trebate li odgovarati na e-mail ili poziv korisnika, naša mobilna aplikacija omogućuje vam da odgovorite na sve zahtjeve.

Potpuno višejezičan

Neka vaši agenti za podršku i korisnici koriste svoj materinji jezik kako bi se osjećali sigurni u svojoj komunikaciji. LiveAgent preveden je na 40+ jezika i dodatno vam omogućuje da u potpunosti prilagoditi svako posebno slovo ili naglasak u aplikaciji.

Multilingual support included
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Integracije s društvenim mrežama

Usluga za korisnike društvenih medija (SoMe) danas je neophodna. LiveAgent nudi najpopularnije integracije društvenih medija, tako da vaše poduzeće može brzo stupiti u kontakt sa vašom publikom na društvenim medijima bez odlaganja. Na primjer, jednostavnom integracijom možete se povezati s Facebookom, Twitterom ili Instagramom.

CRM integracije

LiveAgent surađuje s više partnera kako bi korisnicima omogućio uključivanje platforme za upravljanje odnosima s klijentima. Iintegriranjem CRM-a vaši će agenti moći pristupiti podacima korisnika brzo i učinkovito. Dakle, biti u mogućnosti učinkovito riješiti svaki upit korisnika i stvoriti dugotrajne odnose s korisnicima istovremeno.

Person drafting the integration flow

Značajke koje su vam potrebne

LiveAgent nudi pravi dio softverskih značajki službe za pomoć, uključujući sustav upravljanja ticketima sa snažnom automatizacijom, SLA, chat uživo, društvene mreže i razmjenu poruka, pozivni centar, IVR, obrasce za kontakte i centar za podršku. Trenutno je dostupno više od 180+ značajki službe za pomoć, a uključeno je više od 40 integracija! p>

LiveAgent se prilagođava vašem poslu

LiveAgent kao help desk softver brzo se prilagođava potrebama različitih poslovnih modela. Otkrijte kako to može pomoći vašoj tvrtki s korisničkom podrškom.

Business pages

Poslovna rješenja

Start-upi & Korporacije

Organizacije

Vlade

Edukacijski sektor

Industry Solutions

Rješenja za industriju

Ecommerce & Usluge

Putovanja & Smještaj

Marketing & Telekomunikacije

Zabava

Uobičajeni razlozi prelaska tvrtki na help desk softver

Ima li vaša tvrtka iste probleme kao i većina naših korisnika koji su prešli na softver LiveAgent help desk?

Compas icon

Kasni odgovori vašim klijentima

Propuštate li važne rokove i gubite trag prioriteta u pristigloj pošti? Postavite SLA za e-mailove visokog prioriteta.

Email icon

Nemoguća suradnja putem e-mailova

Je li vaš kolega na godišnjem odmoru i morate preuzeti njegove odgovornosti? Univerzalni inbox tvrtke je pravi put.

Lightbulb icon

Nemate pojma o učinku vašeg tima

Jeste li svjesni što se događa u komunikaciji vašeg tima? Analizirajte sve odgovore koji prolaze kroz vašu tvrtku na jednom mjestu.

Preko 30 000 tvrtki ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče o uspjehu i svjedočanstva kako biste saznali kako LiveAgent može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati sreću vaših poslovnih partnera

Što je help desk softver?

Help desk softver obično dohvaća svu vašu dolaznu komunikaciju od korisnika i pretvara je u tickete za lakše upravljanje. Vaši klijenti koriste sve vrste pristupa, poput e-maila, telefona, ili live chata pa zadržavanje sve komunikacije na jednom mjestu pomaže vašim agentima službe za korisnike da bolje razumiju problem i brže odgovore.

What is help desk software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Tko koristi help desk softver?

Help desk software namijenjen je bilo kojoj tvrtki koja želi izvrsnu korisničku podršku. Općenito, određene industrije najviše koriste help desk softver, poput autoindustrije, industrije zabave, industrije esporta, maloprodajna industrija, marketinška industrija i industrija putovanja.

LiveAgent web je rješenje za korisničku podršku koje gotovo svaka industrija može koristiti jer je osmišljeno kako bi koristilo korisnicima i službi za korisnike istovremeno.

Sustav prati, izvješćuje i automatizira suvišne zadatke agenta kako bi njihov tijek rada bio lakši i učinkovitiji. Posljedično, agenti mogu pružiti kvalitetnu korisničku uslugu s minimalnim zakašnjenjem.

Kako help desk softver može pomoći vašem poslovanju?

Help desk softver omogućuje vam pružanje pomoći korisnicima 24 sata dnevno. Kako? Jednostavno stvaranjem baze znanja. Prema našem istraživanju, gotovo 70% kupaca preferira opciju samoposluživanja. Samousluga je brza, praktična i može vašem poduzeću dati prednost nad konkurentima.

Nemojte gubiti vrijeme na prebacivanje s jedne platforme na drugu kako biste odgovorili na upite kupaca. Učinite svoje agente i klijente sretnima povezivanjem svoje e-pošte, chata uživo, telefonskih poziva, društvenih medija i još mnogo toga u LiveAgentu i gledajte kako se interakcije s vašim korisnicima odmah poboljšavaju.

Uvijek budite informirani o učinku agenta kako biste se svakodnevno poboljšavali. Podaci o učinku tima u LiveAgentu mogu vašem poduzeću pružiti djelotvoran uvid u vašu korisničku uslugu. Kao rezultat toga, možete odrediti je li potrebna dodatna obuka ili kako poboljšati zadovoljstvo kupaca.

Jedan od načina za poboljšanje korisničkog iskustva je dopiranje do korisnika tijekom čitavog iskustva pregledavanja. Softver za korisničku podršku omogućuje vašim predstavnicima korisničke službe da se obrate putem proaktivnih pozivnica za chat. Kao rezultat toga, vaši agenti mogu spriječiti visoku stopu napuštanja početne stranice, poboljšati CX i na kraju povećati lojalnost kupaca.

Kako biste stvorili izvrsno iskustvo korisničke službe, vaši agenti moraju biti brzi i učinkoviti. No, rješavanje ponavljajućih zadataka može im oduzeti puno vremena. Automatiziranje zadataka i stvaranje predložaka putem ticketing sustava omogućuje im da svoje vrijeme iskoriste za korisnike kojima je pomoć potrebna.

Help desk sustav omogućuje vašim kolegama suradnju na više načina. Tim za korisničku podršku može komunicirati izravno unutar ticketa za korisničku podršku i vrlo brzo riješiti probleme s korisnicima. Štoviše, tim za korisničku podršku može razgovarati i izvan ticketa. Učinkovit timski rad podići će vašu službu za korisnike na profesionalnu razinu, što će rezultirati zadovoljnim kupcima.

How to choose the right help desk software

Kako odabrati pravi help desk softver

Postoji na desetke različitih help desk rješenja, ali razlika u ponudi znatno varira. Odabir najboljeg softvera uvijek bi trebao biti povezan s vašim osobnim i poslovnim potrebama.

Većina davatelja nudi osnovne značajke koje uključuju ticketing, chat ili analitičku nadzornu ploču. Oni koji su napredniji imaju automatizaciju, više sustava podrške bazi znanja ili drugačiji set alata za suradnju.

S LiveAgentom otišli smo korak dalje i ugradili softver pozivnog centra izravno u našu platformu. Omogućili smo i LiveAgentu prikupljanje poruka na društvenim medijima, a našim agentima omogućili odgovaranje s jedne nadzorne ploče. Kao rezultat toga, naši ticketi preusmjeravaju sve oblike komunikacije u jedan format.

Usporedba help desk softvera

Postoji mnogo help desk rješenja, a odabir pravog može biti izazov. Zato smo vam olakšali odabir najboljeg softvera za pomoć. Kombinirali smo jednostavno korisničko sučelje, naprednu funkcionalnost i poštene cijene u jedan paket po cijeni prosječne večere za 2.

Help desk software comparison

Svi kanali za podršku na jednom mjestu

LiveAgent help desk softver integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Što je IT help desk?

IT help desk namjenski je odjel unutar tvrtke ili organizacije koji pomaže odgovoriti na tehnička pitanja svojih korisnika.

Što je help desk za korisničku podršku?

Help desk za korisničku podršku je softver koji pomaže timovima službe za korisnike u upravljanju dolaznim zahtjevima i upitima.

Koje su različite vrste help desk softvera?

Svako poduzeće ima različite preferencije i potrebe. Dakle, postoje različite vrste softvera za pomoć. Neke postavke uključuju veličinu poslovanja, funkcije korisničke službe i količinu agenata za korisničku podršku. Kao rezultat toga, tržište nudi softver za podršku temeljen na oblaku, softver za lokalnu službu za pomoć, softver otvorenog koda za pomoć i softver za velika poduzeća.

Što je ticketing sustav u korisničkoj podršci?

Ticketing sustav alat je za upravljanje za obradu i arhiviranje zahtjeva za korisničku podršku, poznatih i kao ticketi. Sustav za ticketing trebao bi biti prilagođen korisniku i moći pohraniti sve potrebne korisničke podatke.

Koja je razlika između help desk i service desk-a?

Pojmovi help desk i service desk često se koriste naizmjenično, iako imaju različita značenja. Smatra se da je help desk više usredotočena na ispravljanje grešaka, dok će service desk pomoći i pri zahtjevima za uslugama (zahtjevima za nove usluge) i zahtjevima za informacijama (npr .: Kako da učinim X?)

Tko koristi Help Desk softver?

Softver Help Deska namijenjen je svima koji žele pružiti izvrsnu podršku korisničkoj službi na više kanala. Uz to rečeno, softver koriste samostalni poduzetnici, mala poduzeća ili velike korporacije. Za svaku kategoriju postoje različite pretplate, pa možete odabrati što vam je potrebno ili što želite.

Koji su benefiti help desk softvera?

Poslovne prednosti implementacije softvera za pomoć u vašoj tvrtki uključuju manje troškove jer će vaši agenti moći učinkovito obraditi upite kupaca iz više kanala. Štoviše, budući da će vaši predstavnici raditi s jednog sučelja, uštedjet će vam puno vremena, što dovodi do boljeg ukupnog korisničkog iskustva. Zadovoljstvo korisnika cilj je softvera za pomoć. Zadovoljni kupci mogu postati vjerni kupci, a to vašoj tvrtki može dati konkurentsku prednost koju svi traže.

Koje su ključne značajke help desk softvera?

Prije nego se odlučite za softver za rješenje za korisničku podršku, morate procijeniti značajke različitih opcija službe za pomoć. Evo nekoliko bitnih na koje morate paziti; Automatizirana distribucija ticketa, SLA, Interni ticketi/bilješke, CRM za tickete, predefinirane poruke, Pravila i Integracije.

Zašto vam je potreban ticketing sustav?

Ticketing sustavi potrebni su za pružanje učinkovite i usredotočene skrbi o korisnicima. Održavanje vaše prisutnosti putem e-maila, društvenih medija, razgovora uživo ili poziva dugotrajno je i neučinkovito. Sustavi za ticketing okupljaju svu komunikaciju u jednu nadzornu ploču u obliku ticketa. Na taj način briga o korisnicima postaje učinkovitija jer agenti imaju bolji pregled nad svim komunikacijskim kanalima na jednoj nadzornoj ploči.

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo