Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
LiveAgent kombinira izvrstan chat uživo, ticketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim korisnicima.
Peter Komornik, CEO
Most Popular
IT help desk namjenski je odjel unutar tvrtke ili organizacije koji pomaže odgovoriti na tehnička pitanja svojih korisnika.
Help desk za korisničku podršku je softver koji pomaže timovima službe za korisnike u upravljanju dolaznim zahtjevima i upitima.
Svako poduzeće ima različite preferencije i potrebe. Dakle, postoje različite vrste softvera za pomoć. Neke postavke uključuju veličinu poslovanja, funkcije korisničke službe i količinu agenata za korisničku podršku. Kao rezultat toga, tržište nudi softver za podršku temeljen na oblaku, softver za lokalnu službu za pomoć, softver otvorenog koda za pomoć i softver za velika poduzeća.
Ticketing sustav alat je za upravljanje za obradu i arhiviranje zahtjeva za korisničku podršku, poznatih i kao ticketi. Sustav za ticketing trebao bi biti prilagođen korisniku i moći pohraniti sve potrebne korisničke podatke.
Pojmovi help desk i service desk često se koriste naizmjenično, iako imaju različita značenja. Smatra se da je help desk više usredotočena na ispravljanje grešaka, dok će service desk pomoći i pri zahtjevima za uslugama (zahtjevima za nove usluge) i zahtjevima za informacijama (npr .: Kako da učinim X?)
Softver Help Deska namijenjen je svima koji žele pružiti izvrsnu podršku korisničkoj službi na više kanala. Uz to rečeno, softver koriste samostalni poduzetnici, mala poduzeća ili velike korporacije. Za svaku kategoriju postoje različite pretplate, pa možete odabrati što vam je potrebno ili što želite.
Poslovne prednosti implementacije softvera za pomoć u vašoj tvrtki uključuju manje troškove jer će vaši agenti moći učinkovito obraditi upite kupaca iz više kanala. Štoviše, budući da će vaši predstavnici raditi s jednog sučelja, uštedjet će vam puno vremena, što dovodi do boljeg ukupnog korisničkog iskustva. Zadovoljstvo korisnika cilj je softvera za pomoć. Zadovoljni kupci mogu postati vjerni kupci, a to vašoj tvrtki može dati konkurentsku prednost koju svi traže.
Prije nego se odlučite za softver za rješenje za korisničku podršku, morate procijeniti značajke različitih opcija službe za pomoć. Evo nekoliko bitnih na koje morate paziti; Automatizirana distribucija ticketa, SLA, Interni ticketi/bilješke, CRM za tickete, predefinirane poruke, Pravila i Integracije.
Ticketing sustavi potrebni su za pružanje učinkovite i usredotočene skrbi o korisnicima. Održavanje vaše prisutnosti putem e-maila, društvenih medija, razgovora uživo ili poziva dugotrajno je i neučinkovito. Sustavi za ticketing okupljaju svu komunikaciju u jednu nadzornu ploču u obliku ticketa. Na taj način briga o korisnicima postaje učinkovitija jer agenti imaju bolji pregled nad svim komunikacijskim kanalima na jednoj nadzornoj ploči.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma