Live chat softver

Dovedite angažman korisnika
na sljedeću razinu s LiveAgentom
  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7

Pozdrav, ja sam John, kako vam mogu pomoći?

Želio bih provjeriti stanje moje narudžbe.

Nema problema, molim vas pošaljite mi ID vaše narudžbe.

ID moje narudžbe je GQ34566

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Live chat softver za instant povezivanje

Pružite odlično iskustvo korisničke službe uz LiveAgent-ovu chat platformu. Dobijte pristup brzom live chat widgetu i naprednim značajkama koje čine svaku interakciju s klijentima lakom. Pretvorite posjetitelje web stranice u klijente i riješite upite klijenata s podrškom u realnom vremenu. Poboljšajte angažman klijenata s jednom chat aplikacijom. Uštedite vrijeme i fokusirajte se na ono što je važno uz LiveAgent platformu za korisničku službu.

Chat softver

Što je live chat softver?

  • Live chat softver je dio softvera korisničke podrške koji omogućuje agentima korisničke službe pružanje podrške u realnom vremenu za vaše klijente. Live chat widget je lak za postaviti na vašu web stranicu. Poboljšajte iskustvo konverzacije i povećajte stopu zadržavanja klijenata u online poduzećima. Dobijte pristup jednom od najmoćnijih chat rješenja i pružite odlično korisničko iskustvo.
  • Povećana stopa zadržavanja klijenata i njihovo angažiranje
  • Opcije prilagodbe brendinga i moćna automatizacija
LiveAgent chat capabilities - mockup

Chat mogućnosti

Koju vrstu live chat softvera nudi
LiveAgent?

LiveAgent nudi vrhunski chat alat. Dolazi s premium značajkama kako bi pomogao timovima korisničke podrške u pružanju odličnog chat iskustva. Ključne značajke uključuju pametno preusmjeravanje chata, proaktivne chat pozivnice, praćenje posjetitelja i više. LiveAgent-ov višejezični chat widget je jedan od najbržih na tržištu.

Prednosti softvera za chat podršku

  • Brz i pouzdan chat s velikim rasponom značajki
  • Pristup neograničenoj chat povijesti i povijesti tiketa
  • Opcije analize chata i značajke za praćenje
  • Proaktivne chat pozivnice s opcijama za prilagodbu dizajna

Osnažite vaš tim podrške pravim softverom za live chat

Dobijte vrhunsko korisničko iskustvo za svakog chat agenta i pružite odlično iskustvo u konverzaciji s klijentima. Naše napredne značajke mogu pomoći agentima korisničke podrške u rješavanju stotina konverzacija svaki dan. Pogledajte što sve vaši help desk agenti dobiju u jednoj platformi.

Poboljšajte produktivnost agenata koristeći:

  • Namjensko i pouzdano chat rješenje
  • Ključne značajke koje vas podržavaju
  • Desetke integracija
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent je više od običnog live chat softvera

LiveAgent je puno više od običnog ponuđača live chata. Otkrijte našu platformu za korisničku službu koja može upravljati svakim važnim komunikacijskim kanalom. Saznajte više o osnovnim značajkama i pogledajte kako one rade.

Automatske poruke

Privucite pažnju klijenata s proaktivnim porukama koje pozivaju ljude koji pregledavaju vašu stranicu na chat s agentom korisničke službe. Prilagodite poruke i kreirajte personalizirano iskustvo idealno za svrhu vaše stranice. Proaktivne chat pozivnice su moćna značajka koja može pretvorii posjetitelje vaše web stranice u mušterije.

  • Pozovite klijente na chat koristeći automatske poruke
  • Pretvorite posjetitelje web stranice u klijente koristeći chat
LiveAgent's proactive chat invitations feature
Website monitoring chat overview - LiveAgent mockup

Praćenje posjetitelja

Pratite posjetitelje vaše web stranice kako bi vidjeli gdje troše svoje vrijeme. Pregled chata vam može pokazati broj posjetitelja, aktivne agente i svaki chat koji je u tijeku. Koristite nadzor web stranice kako bi odredili najomiljenije URL-ove. Šaljite chat poruke potencijalnim klijentima ako im želite pomoći na njihovom putovanju.

  • Pratite sve posjetitelje web stranice i chatove koji su u tijeku
  • Odredite omiljene stranice i uđite u interakciju s posjetiteljima

Saznajte više o praćenju posjetitelja web stranice

Uvid u poruke

Pripremite svoje odgovore i prije nego vam klijent pošalje poruku. Pregled tipkanja u realnom vremenu vam može pokazaati što klijent piše prije nego je poslao poruku. Koristite ovu moćnu značajku za brzu pripremu odgovora ili brzo istraživanje o temi i klijentu. Pružite korisničku podršku neusporedivo brzo.

  • Pregled poruka klijenta prije nego su poslane
  • Pripremite svoje odgovore brže i smanjite vrijeme potrebno za rješavanje
Real-time typing feature in LiveAgent
LiveAgent multilangual chat widget - mockup

Jezične opcije

LiveAgent priča vaš jezik, kao i jezik vaših klijenata. Izaberite jedan od 40 jezika za pružanje podrške u različitim zemljama. Prilagodite svoje chat prozorčiće i izaberite njihov primarni jezik. Možete postaviti različite jezične opcije za svaki chat prozorčić ako pružate podršku na širem području.

  • Izaberite iz više od 40 jezičnih opcija za chat prozorčiće
  • Kreirajte chat widgete u različitim jezicima za različite svrhe

Saznajte više o višejezičnom chat widgetu

Prednosti live chat softvera i kako započeti

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Fleksibilan chat

S lakoćom integrirajte našu web značajku

Live chat softver za vašu web stranicu uključuje live chat widget koji možete prilagoditi i postaviti na vašu web stranicu koristeći par linija generiranog koda. Postavke prilagodbe chat widgeta vam omogućuju promjenu njegovog izgleda, postavljanje prilagođenog brendinga ili kreiranje obrasca prije chata za prikupljanje kontakt detalja. Dotjerajte vašu stranicu s live chatom za WordPress. Klijenti mogu kliknuti na widget kada pretražuju web stranicu i povezati se s agentima korisničke podrške. Chat agenti također mogu odgovarati iz mobilnih aplikacija dostupnih za Android i iOS. 

Kako live chat softver za web stranicu može pomoći
vašem poslovanju?

Chat konverzacije mogu pomoći vašem kontaktnom centru da poboljša prodajne procese i dodatno osnaži vaše online poslovanje

Uštedi više

LiveAgent-ov najbrži chat widget vam može pomoći u brzom i pouzdanom rješavanju problema. Uštedite na cijenama za podršku po agentu mjesečno i rješavajte veće količine chata za manje vremena.

  • Srežite troškove po agentu mjesečno uz pravi cjenovni plan
  • Upravljajte s više klijenata koristeći brži chat prozorčić
Chart

17 – 30%

Smanjenje troškova Korištenje live chata kao komunikacijske platforme je jeftinije od poziva i brže od emaila. Iskusite smanjenje troškova uz LiveAgent.

Zaradite više/p>

Pomozite svojim klijentima s odlukama o kupnji i preporučite bolje proizvode. Pretvorite više web posjetitelja u mušterije. Povećajte vaše konverzije s jednostavnim chat prozorčićem na vašoj web stranici.

  • Osnažite vaše prodajne timove s online chatom i povećajte prodaju
  • Pomozite klijentima s odlukama o kupnji i pružite instant odgovore
Chart

20%

Povećanje stope konverzije Povećajte vašu stopu konverzije i zaradite više korištenjem dobre chat strategije. Naša chat aplikacija vam može pomoći konvertirati posjetitelje u klijente i povećati vaš ROI.

Zadovoljite klijente

Poboljšajte vjernost klijenata i koristite najbrži chat widget kako bi pomogli svojim klijentima. Smanjite napuštanje kolica uz pomoć značajki i budite dostupni za web posjetitelje bilo kad.

  • Poboljšajte sveukupnu sreću i zadovoljstvo klijenata
  • Smanjite napuštanje kolica i pretvorite posjetitelje u klijente
Chart

73%

Veće stope zadovoljstva Pružite personalizirame razgovore vašim klijentima. Naš chat softver prepun značajki vam može pomoći s zadovoljstvom klijenata i odličnim iskustvom za agente.

Uštedite više na live chat usluzi

Izaberite vrhunski softver s mogućnostima za chat za pravu cijenu. Uštedite novac s našim kalkulatorom cijena i dobijte najbolju
vrijednost za chat funkcionalnost.

Medal

Počnite koristiti LiveAgent odmah!

Isprobajte sve što imamo ponuditi s besplatnim 30-dnevnim probnim periodom

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kad

Svjedočanstva

Uzmite LiveAgent
live chat softver i pridružite se 7000 zadovoljnih klijenata

  • Roman Bosch
    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
    Rustem Gimaev Centar jezika Antalya Consulting
  • Randy Bryan
    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
    David Chandler Volterman

Najbolja cijena

Pristupačne cijene

LiveAgent nudi najbolji omjer cijene i vrijednosti u svijetu live chat softvera za podršku.

7 ili 30 dana besplatne probe
Besplatna proba na 7 dana s besplatnim emailom ili 30 dana s poslovnim emailom
Kreditna kartica nije potrebna
i još mnogo toga
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form

Potpuni vodič za najbolji live chat softver

Sada kad otprilike imate ideju zašto je live chat softver koristan za vašu kompaniju, idemo dublje da pronađemo kako možete iskoristiti moć ovog nevjerojatnog alata.

Što je live chat softver?

To je online chat softver koji vam omogućuje povezivanje s vašim klijentima u realnom vremenu s bilo kojeg mjesta. Live chat softver ne samo da omogućuje vašim klijentima da vas kontaktiraju brzo i bez muke, nego vam daje i kompetitivnu prednost i omogućuje vam da ostavite dugotrajan utisak na vaše klijente.

Vrste live chat softvera

Uvjerljivo najpopularniji i najšire raširen je live chat softver samo za tekstualne poruke. Ova vrsta live chata s klijentima pruža iskustvo opuštenog chata i podsjeća na aplikacije za razmjenu poruka kao što je Facebook Messenger.

Druge vrste live chat softvera uključuju video i glasovna rješenja. Oni obično nisu način na koji klijenti preferiraju obraćanje vašem poduzeću, ali mogu biti korisni kada rješavate kompleksnije probleme koji zahtijevaju dublje objašnjenje ili video demonstraciju.

Važno je naglasiti da velik broj tekstualnih live chat aplikacija omogućuje korisnicima glasovni chat, kao i video chat.

Značajke live chat softvera

Koje su neke od glavnih značajki i funkcija takvog chat rješenja? Pogledajmo na brzinu neke od značajki koje vam mogu biti korisne.

    • Proaktivna poruka – Mali pop-up prozorčić koji inicira interakciju s vašim posjetiteljima web stranice. Moćan alat za kreiranje angažirajućeg korisničkog iskustva od samog početka.
    • Pametni odgovori – Slanje unaprijed konfiguriranog pametnog odgovora štedi vrijeme chat agentima, kao i klijentima.
    • Praćenje posjetitelja – Ova chat funkcija vam omogućuje detaljnije uvide u ponašanje vaših klijenata dok se pomjeraju prodajnim lijevkom.
    • Usmjeravanje chata – Online chatovi se mogu usmjeriti prema slobodnim agentima po redu zaprimanja ili na temelju odjela, seta vještina i slično. To osigurava da vaš tim korisničke podrške nije prekrcan poslom i na dane najveće gužve.
    • Pregled tipkanja u realnom vremenu – Mogućnost povirivanja u poruke prije nego ih klijent pošalje povećava vašu točnost i brzinu odgovora.
    • Obrazac prije chata– Kreirajte prilagođeni obrazac koji vam omogućuje prikupljanje informacija o posjetiteljima unaprijed.
    • Mobilna optimizacija– Ovih dana, mobilni uređaji vladaju scenom, jer je mogućnost pružanja brze i pristupačne podrške ono što povećava vjernost klijenata
    • Opcije prilagodbe – Možete prilagoditi live chat widget dizajnu vaše web stranice tako da bolje predstavlja vaš brend.
    • Izvještaji i analitika – Možete proučavati ogromne količine podataka kao što je povijest chata, Izvedba agenata, detalji posjetitelja, prosječno vrijeme provedeno na chatu i slično. Dobar dio tih podataka je dostupan na Google Analytics.

Chatbotovi

    – Ovo je vrsta service desk softvera koja simulira ljudsku interakciju i odgovara na jednostavne upite klijenata. Čak možete implementirati AI-pogonjen chatbot koji može bolje asistirati vašim klijentima korištenjem prirodnog procesuiranja jezika.

Prednosti live chat softvera

Korištenje live chat aplikacije može dramatično poboljšati vašu poslovnu izvedbu te držati vaše klijente zadovoljnima i angažiranima.

Zašto ne bi pogledali najvažnije prednosti koje live chat usluga može donijeti vašem poduzeću?

  1. Korisničko iskustvo– Posjetitelji vaše web stranice mogu imati vrlo personalizirano iskustvo u razmjeni poruka s agentom podrške. Kompanije odaju pristupačniji i autentičniji dojam kada razgovaraju s klijentima u realnom vremenu putem live chat sustava
  2. 24/7 korisnička podrška – Posjetitelji na stranici mogu poslati chat poruku čak i kada nitko od agenata nije online. Možete podesiti svoj live chat da ih preusmjeri na bazu znanja ili samoposlugu.
  3. Povećane web konverzije – Vaš tim za prodaju može predstavljati vaše proizvode i usluge potencijalnim klijentima tu i tamo, istovremeno zadržavajući opuštenu i profesionalnu konverzaciju u realnom vremenu.
  4. Pristupačan i angažirajući – Klijenti ne moraju trošiti vrijeme tražeći vaše kontakt informacije. Mogu jednostavno upisati svoja pitanja u live chat i dobiti pomoć odmah. Nadalje, možete imati višejezični chat widget koji omogućuje komunikaciju s klijentima na njihovom izvornom jeziku.
  5. Gradi veze – Agenti mogu promatrati ton glasa klijenta i prilagoditi se situaciji. Mogu pokazati više svoje osobnosti i izgraditi veze na temelju povjerenja i korisnosti.
  6. Povećava produktivnost – Iako jedan agent može istovremeno rješavati samo jedan telefonski poziv, on može istovremeno voditi chat s više posjetitelja web stranice. U kombinaciji s naprednim značajkama kao što su pametne poruke ili automatizacija chata, možete još više pojednostaviti tijek rada vašeg kontakt centra.
  7. Poboljšano rješavanje u prvom kontaktu – Predstavnik korisničke službe može brzo odgovarati na pitanja novih, kao i stalnih korisnika. Nema potrebe za dugim email prepiskama kada klijenti mogu dobiti odgovore na svoje upite odmah.
  8. Prikupljanje podataka – Skupljanje velike količine podataka vam omogućuje donošenje stručnijih odluka o vašim proizvodima i uslugama, kao i vašim prodajnim i marketinškim strategijama.<
  9. Nizak trošak – Implementacija pouzdane live chat službe je puno bolja za vaš proračun od postavljanja pozivnog centra.
  10. Vaši klijenti ga vole – Preko 81% klijenata je zadovoljno s live chat rješenjem.

Trošak live chat softvera za web stranicu

Teško je odrediti općenitu cijenu live chat softvera. Ona dosta ovisi o više faktora, npr. je li temeljena na pretplati, cjenovni model određenog rješenja, koliko značajki uključuje itd.

Međutim, možemo zaključiti da ćete platiti u rasponu od 16$ – 150$ mjesečno po agentu.

Cjenovni modeli live chat softvera

Ovo su neki od primjera različitih cjenovnih modela koji se mogu primijeniti na chat softver za web stranicu

  • Po tiketu – plaćate po incidentu (tiketu) koji je generiran kada vas klijent kontaktira putem live chata
  • Po licenci– ovaj model naplaćuje pretplatniku po svakom korisniku softvera
  • Po uređaju – plaćate po broju povezanih uređaja
  • Po agentu – plaćate za svakog agenta koji koristiti ovu uslugu. Na primjer, mjesečno plaćanje po agentu
  • Po modulu – bit će vam naplaćeno na osnovi određenog modula koji koristite

Kako izabrati najbolji live chat softver

Prvo i prvo, zapišite u koju svrhu želite koristiti live chat softver. Hoće li on biti vaš primarni način komunikacije s vašim klijentima?Hoće li biti pokretačka snaga za sklapanje poslovnih dogovora? Nastojte da vam bude kristalno jasno što će biti glavna svrha live chat softverskog rješenja koje ćete uzeti. Onda trebate odlučiti koja opcija najbolje pristaje veličini vašeg poduzeća i može li se integrirati u druge poslovne aplikacije. Također, provjerite ograničenja ili značajke koje live chat softver neće podržavati. Najbolji softver za pozive centre bi trebao pružiti vam sve značajke i integracije koje trebate kako bi učinkovito radili s njime

 

Ovo su neke od strategija koje će vam pomoći odlučiti koja online chat opcija najbolje pristaje vašim potrebama.

Podrška

Jedno pitanje nam pada na pamet. Hoćete li moći dobiti pomoć kad je budete trebali? Pouzdani kanal podrške je ključan ako želite imati pozitivno live chat iskustvo. Kada je tehnologija u pitanju, stvari se mogu zakomplicirati jako brzo i važno je da su vam brz odgovor i pomoć dostupni bilo kad

Mogućnost skaliranja

Kako vaše poduzeće raste, količina chatova će neizbježno rasti s njime. Trebate uvesti live chat rješenje koje možete skalirati za veće ili manje potrebe, ovisno o potrebama vašeg kontakt centra.

Ograničenja softvera

Neke besplatne softverske opcije za upravljanje klijentima ne omogućuju baš puno prilagodbe a neke vam ne daju napredne značajke kao što je neograničena chat povijest, chat oznake ili dijeljenje datoteka. Na vama je da odlučite jeste li i što ste spremni žrtvovati.

Opcije za suradnju

Koliko iskustva suradnje vaš tim dobiva? Mogu li međusobno transferirati online chatove, dijeliti datoteke, dodavati oznake vidljive njihovim kolegama i besprijekorno međusobno komunicirati? To su važna pitanja koja si morate postaviti kada birate live chat softver za vas i vaš tim.

Integracije

Ne možemo dovoljno naglasiti koliko je važno da vaše rješenje koje izaberete ima veliku količinu integracija. To ne samo da maksimizira vrijednost vaše kupnje, nego i osigurava da vaši klijenti imaju jedinstveno iskustvo na više platformi.

Top 15 ponuđača live chat softvera

1. LiveAgent

LiveAgent Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za mala i srednja poduzeća u eCommerce, SaaS, itd. koji je ozbiljno usmjeren na klijente

LiveAgent je web bazirano rješenje koje pruža brz i pouzdan live chat widget s više naprednih značajki. Osim toga, možete ga prilagoditi da savršeno pristaje vašem brandingu. Ovo rješenje vam omogućuje lako pretvaranje web posjetitelja u klijente i pružanje odlične korisničke usluge.

Ključne značajke

  • Proaktivni chat
  • Preusmjeravanje chata
  • Neograničena povijest
  • Prilagodljivi chat widget
  • Opcije automatizacije
  • Pregled tipkanja u realnom vremenu
  • Izvještaji i analiza
  • Samoposlužni portal i baza znanja

Prednosti:

  • Intuitivan za postavljanje i upotrebu
  • Brz i pouzdan live chat widget
  • 150+ integracija

Nedostaci:

  • Ne možete se s jednim računom istovremeno prijaviti na dva pretraživača
  • Tehnička podrška je dostupna 24/7, ali je smještena u EU
  • Velik broj značajki znači da ćete morati učiti korištenje

LiveAgent klijenti

Neki od najpoznatijih klijenata ovog softvera su industrijski divovi kao što su Forbes, Airbus, Nascar, eSky i Slido.

Cijena – 

LiveAgent je jedno od malo softverskih rješenja koje nudi potpuno besplatnu verziju. Međutim, ako želite iskoristiti njegov puni potencijal i iskoristiti njegove dodatne značajke, uključujući live chat, možete izabrati neku od sljedećih cjenvnih opcija: $9, $29 i $49 mjesečno po agentu.

Međutim, možete iskušati 30-dnevnu besplatnu probu prije nego se odlučite za jedan od planova, tako da vidite što dobivate.

2. Front

Front Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za rastuće poduzeće s fokusom na klijentima koje želi izgraditi snažne veze s klijentima.

Front je odlična opcija za poduzeća koja žele pojednostavniti svoju poslovnu komunikaciju. Front nudi live chat za web stranicu kojim se može upravljati izravno iz vaše ulazne pošte. Osim toga, vaš tim može biti u tijeku svojih svakodnevnih zadataka s Front-ovom značajkom za timski chat koja čini suradnju besprijekornom.

Ključne značajke

  • Timski chat za suradnju
  • Video chat
  • Pametne poruke
  • Samoposlužni portal
  • Preusmjeravanje chata
  • Dijeljenje datoteka

Prednosti:

  • Centralizirana komunikacija
  • Dobro opremljene mobilne chat aplikacije
  • Opcije automatizacije

Nedostaci:

  • Nema sveobuhvatnu bazu znanja
  • Ograničene jezične opcije
  • Sporije sučelje

Front klijenti

Neki od najpoznatijih klijenata koji koriste Front-ov softver su Fundraise Up, Hootsuite i Bubble.

Cijena

Front nudi svojim klijentima tri cjenovne opcije. To su opcije od 19$, 49$ i 99$. Plaća se mjesečno, na temelju broja korisnika koji rade s njime. Također nude i besplatnu 7-dnevnu probu, tako da možete naučiti o ovom moćnom softveru prije nego se pretplatite na jedan od planova.

Alternativne softverske opcije

Procijenite Front alternative.

3. Podium

Added:

Podium Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za lokalna poduzeća koja imaju online prisutnost, kao i fizičke poslovnice.

Podium nudi moćno Podium Webchat rješenje koje vam pomaže generirati i do 11x više mogućih klijenata. Možete pokupiti informacije o njima i prije samog chata, tako da vaš tim može pružiti najbolje moguće iskustvo.

Ključne značajke

  • Usmjeravanje chata
  • Dijeljenje datoteka
  • Izvještaji i statistika
  • Sveobuhvatna upravljačka ploča

Prednosti:

  • Višekanalna komunikacija
  • Lak za korištenje
  • Laka i prikladna telefonska aplikacija

Nedostaci:

  • Teško je komunicirati s korisničkom podrškom
  • Pomalo skup
  • Nema opcije za masovno slanje poruka

Podium klijenti

Neki od Podium klijenata su Lunchbox, America’s Car-Mart i Bruce Titus Auto Group.

Cijena – 

Podium nudi tri cjenovna plana za odabrati. Prvi počinje od $289, drugi košta $449, a zadnji je $649. Također možete isprobati Podium da ga iskusite sami, koristeći 14-dnevnu besplatnu probu.

4. Zendesk

Zendesk Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za mala i srednja poduzeća koja imaju viziju rasta.

Zendesk pruža live chat opciju koja ne samo da odgovara vašim klijentima, nego i pojednostavljuje tijek rada vaših agenata i poboljšava im angažman. Zendesk nudi live chat alat koji može podići stopu zadovoljstva vaših klijenata na višu razinu.

Ključne značajke

  • Proaktivni chat
  • Preusmjeravanje chata
  • Offline obrasci
  • Prilagodba brandinga
  • Pametni odgovori
  • Metrike izvedbe

Prednosti:

  • Jednostavan za postaviti i koristiti
  • Preko 100 integracija treće strane
  • Robusna baza znanja i samoposlužne opcije

Nedostaci:

  • Nema puno opcija za suradnju
  • Teško je komunicirati s korisničkom podrškom
  • Povremeni problemi s učitavanjem i izvozom podataka

Zendesk klijenti

Među klijentima koji koriste Zendesk-ova helpdesk softverska rješenja možete pronaći poduzeća kao što su BaubleBar, 99designs i Modsy.

Cijena

Možete započeti sa Support opcijom koja košta $19 po operateru mjesečno. Ako želite pristup većem broju značajki, uključujući i live chat softver, pretplatite se na Suite plan koji počinje od $49. Ako želite samostalno testirati Zendesk, možete se prijaviti na njihovu besplatnu 30-dnevnu probu.

Alternativne softverske opcije

Provjerite Zendesk alternative.

5. Zoho Desk

Zoho Desk Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za velike kompanije usmjerene na klijente i s velikim brojem interakcija s klijentima.

Najlakši način da vas vaši klijenti kontaktiraju je koristeći Zoho Desk-ove ugradive chat widgete.

Ključne značajke

  • Chatbot
  • Proaktivni chat
  • Preusmjeravanje chata
  • Opcije automatizacije
  • Ocjena zadovoljstva chatom
  • Pametni odgovori

Prednosti:

  • Prilagođena upravljačka ploča
  • Jednostavna CRM integracija
  • Jednostavan za postaviti i prilagoditi

Nedostaci:

  • Komplicirano skaliranje
  • UI je ponekad zbunjujuć
  • Nema obavijesti kad tiketi prelaze od jednog agenta drugome

Zoho Desk klijenti

Neki od zadovoljnih klijenata koji koriste Zoho Desk su Daimler, Lycamobile i McAfee.

Pricing

Zoho Desk uključuje besplatnu opciju u svoje cjenovne planove. Za naprednije značajke možete izabrati između tri razine koje su $14, $23 i $40 po agentu mjesečno. Live chat značajka je dostupna u planu od $40. 

Možete se i pretplatiti na besplatnu 15-dnevnu probu i iskušati ga sami.

Alternativne softverske opcije

Bacite pogled na Zoho Desk alternative.

6. Freshdesk

Freshdesk Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za poduzeća svih veličina koja teže pružanju ugodnih iskustava svojim klijentima

Freshdesk Messaging (prije poznat kao Freshchat) olakšava vašu komunikaciju s klijentima s automatizacijama i AI-pogonjenim botovima. Freshdesk softver je veličanstven poslovni alat kojem vjeruje 50 000+ klijenata.

Ključne značajke:

  • Jedna prikladna ulazna pošta
  • Različite aplikacije za razmjenu poruka (Facebook messenger, iMessage itd.)
  • Dijeljenje datoteka
  • Preusmjeravanje chata
  • Samoposlužni portal

Prednosti:

  • Opcije automatizacije
  • Pouzdana 24/7 korisnička podrška
  • UI lak za korištenje

Nedostaci:

  • Tiketi se mogu izgubiti prilikom transfera između timova
  • U univerzalnoj ulaznoj pošti nedostaju značajke
  • Pravila automatizacije su teška za postaviti

Freshdesk klijenti

Među poduzećima koja koriste Freshdesk softver možete naći Blue Nile, Travix i Klarna.

Cijena

Možete dobiti pristup Freshdesk-ovim osnovnim značajkama koristeći njihov osnovni besplatni plan. Međutim, kako bi dobili potpuno iskustvo ovog moćnog softvera, možete se pretplatiti za $15, $39 ili $49 mjesečno po agentu. Prije nego odaberete jednu od plaćenih opcija, možete isprobati Freshdesk tijekom 21-dnevne besplatne probe.

Alternativne softverske opcije

Pogledajte Freshdesk alternative.

7. Tidio

Tidio Live Chat software homepage

Najbolji live chat software za manja poduzeća koja žele imati svu komunikaciju na jednom mjestu.

Tidio nudi live chat i chatbotove u jednom praktičnom alatu. Možete ga povezati s različitim web stranicama s dodijeljenim pluginovima bez ikakve potrebe za kodiranjem.

Ključne značajke

  • Chatbot
  • AI/strojno učenje
  • Proaktivni chat
  • Offline obrasci
  • Integracije treće strane
  • Automatsko preusmjeravanje

Prednosti:

  • Pouzdana korisnička podrška
  • Sučelje koje je lako za korištenje
  • Prilagodljiv branding

Nedostaci:

  • Ograničene mogućnosti izvoza
  • Spora upozorenja za nove razgovore
  • Ograničene alternative za jezičnu pomoć

Tidio klijenti

Tidio koriste razne kompanije uključujući Reputation, L’Occitane en Provence i LoginRadius.

Cijena

Tidio dopušta svojim klijentima korištenje osnovnih značajki, uključujući live chat, potpuno besplatno. Za one koji žele više od ovog softverskog rješenja, imaju i cjenovni plan koji uključuje €32.50, €65.83, ili €332.50, a plaća se na godišnjoj razini. Također možete iskoristiti 7-dnevni besplatni probni period da vidite što ovaj live chat softver može dati vašem poduzeću.

Alternativne softverske opcije

Procijenite Tidio alternative.

8. HubSpot Service Hub

Hubspot Service Hub Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za poduzeća u razvoju koja nastoje stvoriti zagovaranje i pružiti odlično korisničko iskustvo.

HubSpot live chat je softversko rješenje za chat koje pojednostavljuje vaše live chat interakcije koristeći Conversation Inbox gdje možete planirati popratne konverzacije, zakazivati sastanke i pozive itd.

Ključne značajke

  • Integracija s HubSpot CRM
  • Zapisi chat povijesti
  • Višekanalna razmjena poruka
  • Preusmjeravanje chata
  • Chatbotovi
  • Robusna baza znanja

Prednosti:

  • Lak za korištenje
  • Opcije za preusmjeravanje i automatizaciju tiketa
  • Robusne opcije izvještavanja

Nedostaci:

  • Besplatni plan nema pristup tehničkoj podrški
  • Ograničena funkcionalnost tiketa
  • Pomalo skupo rješenje

HubSpot Service Hub klijenti

Među klijentima koji koriste HubSpot Service Hub proizvode možete naći poduzeća kao što su GoFundMe, Frontify i SoundCloud.

Cijena

Kako bi iskusili mali dio Hubspot live chat softverskog rješenja, možete ga koristiti besplatno. Međutim, možete se pretplatiti na HubSpot Service Hub softver za $45, $450 ili $1200 mjesečno. Ako ga želite isprobati bez vezanja za premium pretplatu koja se plaća, možete iskoristiti 14-dnevnu besplatnu probu.

Alternativne softverske opcije

Bacite pogled na HubSpot alternative.

9. tawk.to

tawk to Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za poduzeća koja žele približiti pristupačne komunikacijske alate svojim klijentima

Preveden na preko 45 jezika, tawk.to je odlična opcija za sve koji žele zadovoljiti klijente širom svijeta. S ovim live chat softverskim rješenjem vaši klijenti vas mogu kontaktirati putem računala, kao i mobilnih uređaja.

Ključne značajke

  • Offline obrasci
  • Proaktivni chat
  • Dijeljenje ekrana
  • Geotargeting
  • Preusmjeravanje chata
  • Pametni odgovori

Prednosti:

  • Prilagodljiv branding
  • Lak za početnike i jednostavan za postaviti
  • Besplatan

Nedostaci:

  • Dolazne chat notifikacije ponekad kasne
  • Nemogućnost izravnog povezivanja s emailovima
  • Nema puno integracija

tawk.to klijenti

Unutar tawk.to’s baze klijenata možete naći kompanije kao što su Adidas, Domino’s i Chevrolet.

Pricing

tawk.to je potpuno besplatan. Bez ograničenja za broj agenata ili količinu chatova, možete koristiti ovaj live chat softver potpuno besplatno. U slučaju da trebate profesionalnu pomoć, možete dobiti izvornog govornika koji će vas savjetovati o svemu što trebate za $1 po satu.

Alternativne softverske opcije

Pogledajte Tawk alternative.

10. LiveChat

LiveChat Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za startupe i srednja poduzeća u svim industrijama

LiveChat softversko rješenje je lako za povezati s drugim aplikacijama zahvaljujući preko 200 integracija. Pružajte brzu i laku live chat podršku s ovom aplikacijom za višekanalnu podršku..

Ključne značajke

  • Praćenje posjetitelja web stranice
  • Offline obrasci
  • Pametni odgovori
  • Geotargeting
  • Samoposlužni portal
  • Preusmjeravanje chata

Prednosti:

  • Lak za korištenje
  • Cjenovno pristupačan
  • Odlični izvještaji i analize

Nedostaci:

  • Sustav notifikacija ponekad zapne
  • Chat widget nije prilagodljiv
  • Sporije učitavanje

LiveChat klijenti

Među poduzećima koja se oslanjaju na LiveChat-ov softver možete naći Atlassian, 1Password i Adobe.

Cijena

LiveChat nudi cjenovne planove koji počinju od $16 po stolici/mjesečno, naplaćuje se godišnje ili $19 svakog mjeseca. Iduća opcija je $33 po stolici/mjesečno, naplaćuje se godišnje ili $39 svakog mjeseca. Zadnja opcija je $50 po stolici/mjesečno, naplaćuje se godišnje ili $59 svakog mjeseca. LiveChat također nudi Enterprise plan o kojem možete saznati više tijekom demo poziva. Postoji i opcija besplatnog isprobavanja LiveChat softvera tijekom 14-dnevnog perioda.

Alternativne softverske opcije

Pregledajte LiveChat alternative.

11. Acquire

Acquire Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za bilo koju kompaniju koja želi poboljšati prodaju i pružiti odličnu korisničku uslugu.

Acquire live chat softver olakšava implementaciju webhookova, prikupljanje podataka i transfer nadolazećih chatova između agenata dok pruža prikladno krajnje rješenje za vašu korisničku podršku.

Ključne značajke

  • Pametni odgovori
  • Offline obrasci
  • Dijeljenje ekrana
  • Samoposlužni portal
  • Transfer chata
  • Prilagodljiv brending

Prednosti:

  • Lako za postaviti i koristiti
  • Pouzdana korisnička podrška
  • Mogućnost prebacivanja na video pozive izravno iz live chat poruka

Nedostaci:

  • Komplicirana upravljačka ploča
  • Nema mobilnih chat aplikacija
  • Nema besplatne probe

Acquire klijenti

Ovo live chat softversko rješenje koriste kompanije kao što su Audi, Paysafe i Samsung

Cijena – 

U ovom slučaju, cijene su individualne. Možete zahtijevati prilagođenu ponudu cijene za vaše potrebe. Acquire ne nudi besplatnu probu.

 

12. Intercom

Intercom Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za veće kompanije kojima je klijent važniji od svega.

Ovo robusno live chat softversko rješenje pruža velik broj opcija za personalizaciju, chatbotove, poruke unutar aplikacije i puno više.

Ključne značajke

  • Automatski odgovori
  • Višekanalna komunikacija
  • Prethodno konfigurirani bot
  • Automatsko preusmjeravanje
  • AI/strojno učenje
  • Pametne poruke

Prednosti:

  • Dostupan velik broj videa i tutorijala
  • Više opcija automatizacije
  • Svaki chat razgovor je sačuvan

Nedostaci:

  • UI ponekad može biti zbunjujući
  • Korisničkoj podrški treba više za odgovor
  • Cjenovni model nije fleksibilan

Intercom klijenti

Intercom ima dosta uglednih klijenata kao što su New Relic, Airtable i Sotheby’s.

Cijena

Počevši od $38/mjesečno, možete koristiti Intercom-ove osnovne značajke. Ako trebate nadogradnju, tu je opcija od $75/mjesec. Dalje, Intercom naplaćuje preporučene add-one: prilagođeni botovi od $99/mj, bot za odgovore od $99/mj, obilasci proizvoda od $119/mj i članci centra za pomoć od $49/mj.

Alternativne softverske opcije

Usporedite Intercom alternative.

13. Birdeye

Birdeye Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za kompanije svih veličina koje žele poboljšati korisničko iskustvo svih svojih klijenata.

Ovo kompaktno softversko rješenje za korisničko iskustvo poslužuje više od 80 000 klijenata diljem svijeta. Dalje, Robin, Birdeye-ov chatbot će uštedjeti vrijeme vaših agenata pružajući odgovore na pitanja klijenata.

Ključne značajke

  • Chatbot
  • Ciljanje publike
  • Pametni odgovori
  • Proaktivni chat
  • Višejezičnost
  • Prediktivna analitika

Prednosti:

  • Alarmi za reviziju
  • Automatsko generiranje revizije
  • Sučelje lako za korištenje

Nedostaci:

  • Nepouzdano UI
  • Nema opcija za prikupljanje statističkih podataka za pojedinačne račune
  • Ograničene integracije

Birdeye klijenti

Velik broj kompanija se oslanja na Birdeye-ova softverska rješenja, uključujući DriveTime, Eldorado Resorts i Alliance.

Cijena

Trebate zahtijevati cjenovni plan koji će biti skrojen za vaše poduzeće. Međutim, možete isprobati Birdseye besplatno prijavom na 30-dnevnu besplatnu probu.

Alternativne softverske opcije

Procijenite Birdeye alternative.

14. ActiveCampaign

ActiveCampaign Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za mala i srednja poduzeća koja žele poboljšati veze sa svojim klijentima

ActiveCampaign može približiti automatizaciju svakom poduzeću koje se ne boji iskoristiti njen potencijal. ActiveCampaign Conversations mogu biti idući korak vaše kompanije u budućnost.

Ključne značajke

  • Chatbotovi
  • Automatski tijekovi rada chatbotova
  • Automatski odgovori
  • Ujedinjena ulazna pošta
  • Akcije na temelju okidača
  • Nadzor web posjetitelja

Prednosti:

  • 500+ već kreiranih automatizacija
  • 300+ integracija
  • Automatizacije su jednostavne za postavljanje i korištenje

Nedostaci:

  • Sporija platforma
  • Duži proces učenja
  • UI ponekad može biti zbunjujuć

ActiveCampaign klijenti

Među poduzećima koja koriste ActiveCampaign softverska rješenja su Artivive, McCrindle i Bumper Leads.

Cijena – 

Možete izabrati da plaćate $9, $49 ili $149 po mjesecu, plativo godišnje ili zahtijevati prilagođeni cjenovni plan. ActiveCampaign nudi 14-dnevnu besplatnu probu tako da se možete upoznati s njegovim značajkama.

 

15. Drift

Drift Live Chat software homepage

Najbolji live chat softver za startupe i poduzeća koja žele graditi snažne veze s klijentima

S Drift-om, sve se vrti oko početka razgovora. S više softverskih rješenja, uključujući live chat softver, više od 50.000 companies koriste Drift za pružanje odličnih korisničkih iskustava.

Ključne značajke

  • Chatbot
  • Offline obrasci
  • Proaktivni chat
  • Dijeljenje ekrana
  • Geotargeting
  • Interne bilješke

Prednosti:

  • Lak za korištenje
  • Pouzdana korisnička podrška
  • Pristupačne opcije automatizacije komunikacije

Nedostaci:

  • Nema mobilnu chat aplikaciju
  • Ne podržava SMS, WhatsApp, Facebook messenger, itd.
  • Bugovi u web i mobilnim aplikacijama

Drift klijenti

Neka od poduzeća koja koriste Drift su Tenable, Smartling i Zenefits.

Cijena

Za informacije o cijeni Drift-ovog softvera morate zatražiti cjenovni plan. Međutim, Drift nudi besplatni probni period, tako da ga možete isprobati prije kupnje.

Alternativne softverske opcije

Bacite pogled na Drift alternative.

Koji je najbolji live chat softver?

Kao što vidite, imate dosta opcija izbora kada tražite live chat softver za vaš kontakt centar.

Pogledajmo 5 najboljih opcija koje će pokriti većinu vaših potreba.

  1. LiveAgent – uvjerljivo najbolji omjer uloženog i dobivenog. Ponose se s 4.7 Capterra ocjenom, tako da znate da ćete biti u dobrim rukama. Nude najbrži prilagodljivi live chat widget s opcijama automatizacije, tako da nećete pogriješiti ako ih izaberete. Pretvaranje vaših chatova u tikete olakšava vašim agentima rješavanje svega, neovisno o količini posla. Nadalje, LiveAgent će rasti zajedno s vašim poduzećem, zahvaljujući svojoj lakoj skalabilnosti.
  2. Zoho Desk – predivna platforma za srednja i velika poduzeća kojoj su klijenti ispred svega. Kao što Capterra ocjena od 4.5 kaže, nećete se razočarati ako izaberete ovu opciju. Zoho Desk vam omogućava prilagodbu vašeg live chat softvera tako da savršeno pristaje vašem brendingu. Ako imate veći broj interakcija s klijentima, možete koristiti chatbot da oslobodite svoje agente tereta i minimizirate vrijeme odgovora.

  3. HubSpot Servicce Hub – ovaj live chat softver se ponosi s Capterra ocjenom od 4.4, što samo pokazuje koliko ih klijenti cijene. HubSpot live chat je lak za integrirati s ostalim HubSpot proizvodima i vrlo brzo se postavlja. Nadalje, možete ići duboko s ovim softverom jer vam daje hrpu izvještaja i omogućuju detaljno proučavanje vaše analitike.

  4. Intercom – s ovim standardnim igračem u polju korisničke službe ne možete nikad pogriješiti. S Capterra ocjenom od 4.5, znate zašto su mu klijenti toliko odani. Uz dosta opcija automatizacije i višekanalnom platformom, možete biti sigurni da nijedan upit korisnika neće ostati neodgovoren.

  5. Zendesk – pruža velik broj značajki koje su neprocjenjive za vašu kompaniju. S Capterra ocjenom od 4.4 možete biti sigurni da će vam vaš live chat softver pomoći u pružanju odlične korisničke podrške. Vaši klijenti neće samo uživati u brzim i personaliziranim odgovorima od agenata, nego će i biti osnaženi da rješavaju svoje upite uz samoposlužnu opciju i robusnu bazu znanja.

Top 5 live chat softvera u usporedbi

Live chat softver LiveAgent
Iskušajte top live chat softver besplatno. Kreditna kartica vam nije potrebna!.
Zoho Desk HubSpot Service Hub Intercom Zendesk
Capterra ocjena
Sveukupna ocjena softvera od strane verificiranih Capterra korisnika.
4.7
(cca. 1k recenzija)
4.5
(cca. 1.7k recenzija)
4.4
(cca. 100 recenzija)
4.5
(cca. 800 recenzija)
4.4
(cca. 2.8k recenzija)
Web-baziran
Besplatna verzija
LiveAgent nudi besplatnu verziju.
Zoho Desk nudi besplatnu verziju.
HubSpot Service Hub nudi besplatnu verziju.
Intercom ne nudi besplatnu verziju.
Zendesk ne nudi besplatnu verziju.
Besplatna proba
LiveAgent nudi besplatnu probu.
Zoho Desk nudi besplatnu probu.
HubSpot Service Hub nudi besplatnu probu.
Intercom nudi besplatnu probu.
Zendesk nudi besplatnu probu.
Početna cijena
$29/agent/mjesec LiveAgent live chat softver cijene počinju od $29 agent/mjesec.
$58.5/agent/mjesec Zoho Desk live chat softver cijene počinju od $58.5 agent/mjesec.
€41/agent/mjesec HubSpot Service Hub's live chat softver cijene počinju od €41 agent/mjesec.
$38/agent/mjesec Intercom live chat softver cijene počinju od $38 agent/mjesec.
$69/agent/mjesec Zendesk live chat softver cijene počinju od $69 agent/mjesec.

Pogreške koje trebate izbjeći pri kupovini live chat softvera

  • Nedovoljno trenirano osoblje – Kada kupujete novu tehnologiju, uvjerite se da je vaše osoblje zna i propisno koristiti. U suprotnom nećete moći iskoristiti njen mogućnosti, vaše osoblje će biti frustrirano i, što je najvažnije, vaši klijenti možda neće dobiti najbolju uslugu koju im možete pružiti.
  • Nema potrebnih značajki – Proučite softver i njegove značajke prije kupnje. Ne želite završiti s nečim što ne nudi ono što vašem kontakt centru treba.
  • Neiskorištavanje probnog perioda – Ako imate opciju besplatne probe live chat softvera, iskoristite je u potpunosti. Iskušajte svaku značajku koju možete, prilagodite svaki kutak koji vam je moguć i ne bojte se zaroniti u softver, sve kako bi mogli donijeti najstručniju odluku.
  • Zov malih cijena – Iako je cjenkanje staro koliko i čovječanstvo, to nije uvijek najbolji pristup ako želite rast i razvoj vašeg poduzeća. Umjesto traženja najniže cijene, potražite live chat softver na koji se možete osloniti u svakoj situaciji.
  • Nedostatak pogleda u budućnost – Odlično je ako ste našli live chat softver koji odgovara vašim trenutnim potrebama. Međutim, bacite pogled malo dalje. Želite li da vaša kompanija raste? Morate se pobrinuti da se softver koji koristite može lako skalirati naviše ili naniže, ovisno o vašim potrebama.

Što pitati u demo pozivu o live chat softveru i kompaniji

Ako vas zanima kupovina live chat softvera, imamo popis pitanja koja možete postaviti da saznate hoće li vam odgovarati.

  • Kako ću instalirati live chat widget na svoju web stranicu?
  • Koliko će mi vremena trebati da postavim live chat softver?
  • Koliko chat widgeta mogu kreirati?
  • Mogu li preusmjeriti nadolazeće chatove određenim timovima?
  • Mogu li prilagoditi live chat widget da se slaže s mojim brandingom?

Ova jednostavna pitanja vam mogu pomoći da shvatite je li softverska opcija dobra za vaše poslovanje. Demo pozivi i služe da se uvjerite da je to investicija koju želite napraviti. Dakle, samo pitajte!

Implementacija live chat softvera

Iako različiti ponuđači imaju različite odgovore, općenito je prilično jednostavno. Prvo trebate izabrati live chat softver koji želite koristiti i prijaviti se za njega. Onda trebate dodati live chat gumb na vašu web stranicu. Ovisno od ponuđača, može biti više ili manje komplicirano. No ako uzmemo LiveAgent kao primjer, jednostavno trebate dodati komad HTML koda u vašu stranicu. Ako ne nastojite drastično prilagoditi vaš live chat gumb, cijelo postavljanje LiveAgent-ovog live chat softvera vam neće oduzetu više od nekoliko minuta.

Koliko košta dodavanje live chat softvera na web stranicu?

To ovisi od toga koje live chat softversko rješenje izaberete. U članku iznad možete naći top 15 ponuđača live chat softvera, značajke koje nude i koliko koštaju.

Zaključak

  • Najbolji kompaktni live chat softver

Postoji dosta opcija i trebate istinski procijeniti što je najbolje za vas. Međutim, ako tražite tehnologiju koja je jednostavna za korištenje i možete se na nju osloniti 100%, LiveAgent je vaš izbor.

  • Najbolji live chat software s ugrađenim tiketingom, live chatom i pozivnim centrom

LiveAgent-ov live chat softver je vrhunsko sveobuhvatno rješenje za svako poduzeće koje želi pružati odličnu podršku putem više komunikacijskih kanala. Nije važno jeste li primili chat, telefonski poziv, spominjanje na društvenim medijima ili notifikaciju putem nekog drugog digitalnog kanala, možete s lakoćom naći sve interakcije s klijentima, uključujući chat sesije, zahvaljujući ugrađenom tiketing sustavu.

  • Najbolji live chat softver bogat značajkama

Ne samo broj, nego i kvaliteta značajki čine LiveAgent live chat softver odličnom opcijom za sva klijento-centrična poduzeća.

  • Live chat softver koji je najbolji omjer uloženog i dobivenog

Ovdje je LiveAgent glavni. Nudi širok raspon značajki i preko 150 integracija, a i dalje je cjenovno pristupačan, tako da ništa ne propuštate. Iako možete koristiti njegove osnovne značajke potpuno besplatno, $15 je mala cijena za sve mogućnosti koje ovaj softver nudi.

  • Najbolje ocijenjen live chat softver

LiveAgent se ponosi visokim ocjenama na stranicama kao što su Capterra, G2 i TrustRadius. Dakle, ako cijenite mišljenja zajednice istomišljenika i kolega korisnika LiveAgent-ovog live chat softvera, onda je on najbolja opcija za vas.

  • Najlakši live chat software za postavljanje, korištenje i integriranje

Sve ovo je live chat softver koji vam nudi LiveAgent. Osnovno postavljanje ne traje duže od 5 minuta i ne trebate znati kodirati kako bi to obavili. Prilagođavanje i korištenje live chat softvera na svakodnevnoj bazi je sitnica čak i za one koji nisu tehnološki potkovani. Nadalje, 150+ integracija vam olakšava povezivanje s bilo kojom platformom koju trebate.

Related Articles to Live chat softver
Istražite ponudu najboljih softvera za pozivni centar na tržištu. Izaberite idealni softver pozivnog centra za vašu web stranicu i podignite svoju korisničku uslugu u zvijezde.

Call center software

LiveAgent je visoko cijenjen softver za pozivni centar s višekanalnim sučeljem za agente, integracijama treće strane i push notifikacijama. Pruža pouzdanu korisničku podršku i pomaže u povećanju zadovoljstva korisnika. Twilio, Dixa, Nextiva, Nice CXone i UJET su također popularni softveri za pozivni centar, svaki s svojim jedinstvenim značajkama i prednostima.

LiveAgent-ov softver za samoposlugu klijenata će proširiti vaše mogućnosti podrške. Omogućite svojim klijentima da samostalno rješavaju probleme 24/7.

Samoposlužni softver

Zoho Desk, Intercom, Help Scout, Whatfix, and Zendesk are all recommended self-service software options for improving customer support and satisfaction.

Upućujte i primajte pozive putem interneta pomoću našeg naprednog softvera za telefoniju. Obavljajte međunarodne i regionalne pozive po lokalnoj cijeni.

Trebate pouzdan softver za telefoniju?

Kupaca koristi se širom svijeta i dolazi u višejezičnoj podršci. LiveAgent integrira komunikacijske kanale i pruža pristupačne cijene. Pruža podršku za chat, e-poštu i društvene mreže, što je zadovoljilo mnoge korisnike i ubrzalo komunikaciju.

Mučite se s izborom najboljeg softvera za praćenje? Pogledajte naše istraživanje u kojem smo usporedili 25 najboljih softverskih rješenja za praćenje problema.

Najbolji softver za praćenje problema

Softveri za praćenje problema kao što su Commence, Deskpro i DoneDone omogućuju učinkovito upravljanje korisničkom podrškom kroz automatizaciju, laku suradnju i višekanalnu podršku. Cijene se razlikuju ovisno o odabranim značajkama, ali mogu pomoći u uštedi vremena i poboljšanju zadovoljstva klijenata.

Istražite izbor tiketing softvera koji su najčešće korišteni na tržištu. Izaberite idealni tiketing alat i podignite vašu korisničku uslugu u zvijezde.

Ticketing softver

Koristite standardne odgovore za brže rješavanje pitanja klijenata. Pružite samoposlužne opcije i iskoristite besplatne probe za odabir pravog tiketing softvera. Važno je prilagoditi cjenovne modele potrebama vašeg poslovanja. Pružite podršku korisnicima putem različitih kanala i omogućite skaliranje vašeg tima. Uvjerite se da softver ispunjava sve zahtjeve za pružanje podrške.

Izbor softvera korisničke službe za najkorištenije platforme na tržištu. Izaberite idealni i podignite svoju korisničku službu u zvijezde.

Softver korisničke službe

Nagrade i motivacija agenata podrške mogu poboljšati produktivnost i zadovoljstvo klijenata. Cijena, podrška, skaliranje i ograničenja softvera ključni su faktori za odabir softverskog seta alata za korisničku službu. LiveAgent nudi višekanalni softver za helpdesk i live chat, dok SurveyMonkey pruža alate za istraživanje tržišta i feedback. Integracije, cijene i funkcionalnosti ključni su faktori za odabir pravog softvera za vaše potrebe.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x