Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dosegnite do više potencijanih kupaca s live chat-om.

Podignite angažman kupaca
na višu razinu s LiveAgent-om

  • ✓ Bez troška postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc

Bok, ja sam John. Kako vam mogu pomoći?

Želio bih provjeriti status svoje narudžbe.

Nema problema, molim vas dajte mi svoj ID narudžbe.

Moj ID narudžbe je GQ34566



Otkrijte najbrži live chat na tržištu

LiveAgent softver za chat uživo brz je, pouzdan, čini vaše poslovanje profitabilnijim i pomaže timovima za korisničku podršku biti produktivniji.

Instant povezivanje s korisnicima putem proaktivnog live chat softver

Upotrijebite live chat softver za pretvaranje posjetitelja web stranice u kupce u nekoliko sekundi. Pokrenute automatizacijom, pametne opcije usmjeravanja chata omogućuju korisnicima razgovar s agentima koji su najbolje opremljeni da im pruže pravu vrstu pomoći.

S naprednim značajkama LiveAgent-a uštedjet ćete tone vremena. Provedite to vrijeme usredotočujući se na ono najvažnije – na izgradnju odnosa sa svojim kupcima.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Peter Komornik

LiveAgent kombiniraizvrsni live chat, ticketing i automatizaciju koje nam omogućujupružanje iznimne podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Jednostavna integracija na web stranicu

LiveAgent je stvoren kako bi uštedio vaše dragocjeno vrijeme. Jednostavna integracija (copy & paste) povezuje vas s vašim korisnicima u nekoliko sekundi. LiveAgent usmjerava nove dolazne chatove pravim članovima vašeg tima i dinamički prilagođava dostupnost internetskog chata dok se prijavljuju i odjavljuju tijekom njihove smjene.

Što je live chat softver za podršku?

Live chat softver za podršku ključni je dio složenog help desk softvera koji omogućuje komunikaciju uživo s tvrtkom s jedne strane i publikom s druge strane. Pomoću LiveAgent-a možete instalirati modul za live chat (ili drugim riječima, widget za live chat) na vašoj web stranici za manje od minute i počnite razgovarati sa svojim korisnicima i potencijalnim kupcima.

Live Chat Software by LiveAgent

Koju vrstu live chat softvera nudi LiveAgent?

live Chat obično znači samo rješenje za chat, što znači kako se komunikacija odvija samo putem kanala za razmjenu poruka. Međutim, rješenja za chat mogu uključivati ​​i glasovne i video komponente. Što to znači? Pa, osim što nudi klasične chat usluge, vaša tvrtka može ponuditi i videochat.

Video chat izvanredan je dodatak web chatu. Omogućuje vam učinkovito rješavanje problema dijeljenjem zaslona, ​​što je vrlo korisno u industrijama orijentiranim na usluge.

Kako live chat aplikacija funkcionira?

Web chat softver je platforma za komunikaciju s korisnicima koja omogućuje besprijekornu komunikaciju timova za podršku s korisnicima. Kada vas korisnik kontaktira putem aplikacije za chat, vaši agenti dobivaju novi ticket u LiveAgent-ovom univerzalnom inboxu. Kao rezultat toga, agenti mogu odmah odgovoriti i unaprijediti angažman kupaca.

Zašto poduzeća koriste live chat softvere?

Vaši kupci traže trenutne odgovore na svoja pitanja. Live chat je najbrži način povezivanja s njima.

Increase icon

Povećajte prodaju

Pitate li se zašto toliko posjetitelja napušta vašu web stranicu bez da su obavili kupovinu? Razgovarajte s njima uživo i privucite njihovu pažnju.

Tachometer icon

Povećajte zadovoljstvo

Riješite sve probleme svojih kupaca prije nego što se uznemire i počnu tražiti alternative. Poboljšajte iskustva svojih kupaca sa svojim proizvodima.

Euro

Smanjite troškove

Jedan live chat agent može istovremeno rukovati s nekoliko kupaca. LiveAgent povećava vašu produktivnost i zadovoljstvo kupaca.

Promijenili smo način kako poduzeća komuniciraju s korisnicima

Pogledajte kako smo integrirali chat uživo u jedinstvenu višekanalnu komunikacijsku platformu. LiveAgent je softver za korisničku podršku koji nudi sve uobičajene značajke live chata koje će vam ikad trebati, a povrh toga uvrstili smo i brojne jedinstvene pogodnosti koje nećete pronaći ni u jednom drugom softveru. LiveAgent-ov web chat jednostavno ima sve.

Pomognite vašoj korisničkoj podršci s našim naprednim funkcionalnostima

Postavite pravila za automatsko pozivanje posjetitelja na chat razgovor i učinite ih vašim kupcima. Proaktivne pozivnice za chat omogućuju vašim agentima kontaktirati posjetitelje putem widgeta za chat. Chat obavijesti poboljšavaju lojalnost kupaca jer je interakcija s kupcima brza i učinkovita. Saznajte više…

tour 03

Promatrajte svoje posjetitelje dok se kreću kroz vašu web stranicu. Značajka praćenja web stranica omogućuje vam pregled putovanja posjetitelja, posebno URL-ova na kojima se nalaze. Ako je potrebno, vaš tim za korisničku podršku može kontaktirati potencijalnog kupca u bilo kojem trenutku. Saznajte više…

Neka vaši agenti pripreme svoje odgovore prije nego što kupac pošalje svoju početnu poruku. Ova značajka omogućuje vašem prodajnom timu vidjeti poruke dok ih korisnici pišu. Kao rezultat toga, vaši prodajni predstavnici mogu pružiti brza rješenja i poboljšati korisničko iskustvo. Saznajte više…

Pružate li podršku na više jezika? LiveAgent vam omogućuje da postavite željeni jezik za svoj chat, tako da možete pružiti odlično chat iskustvo. Saznajte više…

Povoljne cijene

LiveAgent nudi najbolju vrijednost za vaš novac u svijetu softvera za chat uživo.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Live chat uz ostale standardne help desk funkcionalnosti

$29 /mo
All-Inclusive

All-Inclusive

Sve ticketing i live chat funkcionalnosti plus ugrađeni call centar.

$39 /mo
How to choose the right live chat software

Kako odabrati pravi live chat softver?

Live chat prisutan je u mnogim rješenjima, međutim ono što biste trebali tražiti jesu napredne funkcionalnosti chata koje se integriraju u složeni ekosustav korisničke službe. Odaberite između 4 plana ovisno o vašim potrebama. Ako želite koristiti aplikaciju za live chat, naš plan Ticket + Chat je ono što vam treba. All-Inclusive plan također nudi i ugrađeni pozivni centar i softver za video pozive te ima mogućnost dohvaćanja postova na društvenim mrežama u LiveAgentu.

Live chat kao dio help desk softvera

LiveAgent nudi napredne softverske funkcionalnosti help deska, uključujući snažni ticketing sustav s automatizacijom, integraciju društvenih mreža s Instagramom i Facebookom, pozivni centar i centar za podršku. Trenutno imamo više od 180 help desk funkcionalnosti!

tour 03

Prednosti korištenja live chat softvera

Increase icon

Povećajte stopu konverzije

Odabir pravog live chat softvera za podršku može rezultirati porastom stope konverzije do 29%.

Decrease icon

Smanjite vrijeme odgovaranja

Drastično smanjite vrijeme razlučivanja dolaznih zahtjeva za podrškom.

Cart icon

Smanjite stopu napuštanja košarice

Poboljšajte iskustvo kupovine svojih kupaca pružanjem pomoći u stvarnom vremenu.

Svi kanali podrške na jednom mjestu

LiveAgent live chat integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 bitnih funkcionalnosti.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Što je korisnička podrška putem live chat-a?

Live chat pruža brz način komunikacije s vašim klijentom ili kupcem. Omogućuje agentu brz odgovor i pružanje odgovarajuće podrške. Live chat je u osnovi jednostavan prozor za chat u kojem klijent i agent za korisničku podršku komuniciraju u cilju rješavanja određenog problema u vezi s proizvodom ili uslugom koju tvrtka nudi. To je jedan od mnogih načina pružanja korisničke podrške.

Kako live chat funkcionira??

Live chat omogućuje korisniku izravno obraćanje agentu za korisničku podršku. Jednom kada se kupac poveže s agentom putem Live Chata, komunikacija postaje trenutna. Chat uživo eliminira potrebu čekanja odgovora dulje vrijeme. Klijent se može obratiti agentu klikom na gumb za chat na vašoj web stranici. Klijenti ispunjavaju jednostavan obrazac i odmah započinju razgovore u chatu s agentima za korisničku podršku. Live chat je u osnovi prozor za chat u kojem kupac i agent komuniciraju kako bi riješili problem.

Zašto trebate live chat?

Live chat potreban je za pružanje izravne korisničke podrške vašim klijentima. Chat uživo jedan je od najbržih i najprikladnijih načina putem kojih vas vaši korisnici mogu kontaktirati. Ako im omogućite brz način da vas kontaktiraju, možete povećati vaš ROI. Kupci uvijek cijene brz odgovor na njihove upite, a to zauzvrat također povećava njihovu lojalnost i zadovoljstvo. Odan i zadovoljan kupac će vjerojatnije kupovati kod vas.

Povećava li live chat prodaju??

Pružanje brze i učinkovite korisničke podrške održava vaše klijente sretnima i odanima vašoj marki ili tvrtki. Ljudi u današnjem svijetu nisu dovoljno strpljivi da čekaju nepouzdanu podršku. Podržavajući ih brzo, možete povećati broj vjernih kupaca za koje je vjerojatnije da će u budućnosti kupiti vaš proizvod ili uslugu.

Kako postaviti live chat na web stranicu?

Live chat softver omogućuje vam jednostavno prilagođavanje već postojećih gumba ili stvaranje vlastitih. Nakon prilagodbe, sve što morate učiniti je integrirati gumb postavljanjem (copy-paste) generiranog koda.

Što je live chat na web stranici?

Live chat je značajka koja omogućava korisnicima povezivanje i čavrljanje s tvrtkama u stvarnom vremenu. Kako biste razgovarali s tvrtkom, jednostavno pronađite widget gumba za chat na njihovoj web stranici i počnite tipkati.

Hoće li mi ikada biti naplaćeno korištenje web chat-a?

U LiveAgent-u zauvijek pružamo besplatan račun s određenim ograničenjima. Također nudimo 14-dnevno besplatno probno razdoblje za sve naše pretplate. No, nakon završetka probnog razdoblja, neće vam biti naplaćeno. Jednostavno će prestati. Međutim, ako i nakon toga želite nastaviti koristiti pretplate, morat ćete ispuniti podatke o svojoj kreditnoj kartici. Naknade su prema našem cjenovnom planu.

Kada ima smisla uložiti u live chat softver?

Live Chat softver je uvijek izvrstan izbor kada pokušavate biti ispred svoje konkurencije. Ako imate pristojan promet na web stranici i želite pružiti podršku u stvarnom vremenu, tada live chat uvijek ima smisla bez obzira na to koliko je velika ili mala vaša tvrtka.

Koje su pogodnosti Live Chat softvera?

Live chat softver ima mnogo prednosti, ali glavne su: povećana prodaja, bolje korisničko iskustvo, poboljšano zadovoljstvo kupaca i učinkovit workflow službe za korisnike.

Koje su standardne live chat funkcionalnosti?

Najčešće funkcionalnosti live chata uključuju spremljene odgovore, proaktivne pozivnice za chat, prijenose chata, praćenje posjetitelja web stranice, analitiku chata, neograničenu povijest chata i distribuciju ticketa.

Kako mogu biti dobar live chat agent?

Kako biste bili dobar agent za live chat, morate biti ljubazni, strpljivi, upućeni, temeljiti, spremni pomoći i vremenski učinkoviti. Kao dobar agent za live chat, morate osigurati da vaši kupci uvijek imaju dobru korisničku podršku.

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo