Tražite alternativu za Birdeye?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Birdeye na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Mogućnost otkazivanja u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosadio vam je vaš softver službe za korisnike?

LiveAgent je ovdje kako biste dobili najbolje ocjene korisnika te pružili fantastičnu korisničku podršku. Prebacite se na namjensko rješenje službe za korisnike s višekanalnim sustavom za tiketing, najbržim live chat widgetom i mogućnostima za društvene medije. Obrađujte emailove, pozive, poruke s društvenih medija, chatove i članke s korisničkog portala na jednom mjestu. Nastavite čitati kako biste saznali zašto je LiveAgent odlična alternativa za Birdeye ili započnite besplatni probni rok već danas.

BirdEye vs LiveAgent brza usporedba

Značajke LiveAgent
Isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku potpuno besplatno! Kreditna kartica vam nije potrebna.
BirdEye
Tiketing
Sadrži alat za upravljanje koji procesuira i katalogizira zahtjeve za korisničkom uslugom.
LiveAgent nudi tiketing.
BirdEye nudi tiketing.
Live chat
Chat widget u realnom vremenu koji možete smjestiti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi live chat.
BirdEye nudi live chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za pozivanje i primanje poziva korištenjem automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
BirdEye ne nudi pozivni centar.
Samoposluga
Značajka koja vam omogućuje kreiranje korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati besplatno kako bi dobili pristup prijašnjim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
BirdEye ne nudi samoposlužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
BirdEye nudi Facebook integraciju.
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na tvitove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
BirdEye nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
BirdEye ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraja na poruke i prenose ih izravno iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
BirdEye ne nudi Viber integraciju.
WhatsApp
WhatsApp integracije s helpdeskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke unutar višekanalnog tiketing sustava i tretiraju ih kao i ostale tikete korisničke podrške.
LiveAgent nudi WhatsApp integratciju.
BirdEye ne nudi WhatsApp integraciju.
Baza znanja
Repozitorij znanja koji sadrži ključne informacije, uključujući vodiče za probleme, FAQ i how-to članke.
LiveAgent nudi bazu znanja.
BirdEye ne nudi bazu znanja.
Korisnički forum
Online mjesto za raspravu za vaše klijente koje je smješteno unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
BirdEye ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati kako bi uklonili ponavljajuće zadatke.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
BirdEye nudi automatizaciju i pravila.
API
Set funkcija koji omogućuje različitim aplikacijama da rade zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
BirdEye nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućava dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora sa stvarnim operaterom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
BirdEye ne nudi IVR značajke.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom ili Facetime pozivi.
LiveAgent nudi video pozive.
BirdEye nudi video pozive.
Neograničena povijest
Tiketi nemaju rok trajanja niti se brišu - možete ih pregledati bilo kad.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
BirdEye nudi neograničenu povijest.
Neograničene web stranice
Možete koristiti softver na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničene web stranice.
BirdEye nudi neograničene web stranice.
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na svoje web stranice.
LiveAgent nudi neograničene chat gumbe.
BirdEye nudi neograničene chat gumbe.
Neograničeni tiketi/emailovi
Možete primiti neograničen broj emailova i tiketa.
LiveAgent nudi neograničene tikete/emailove.
BirdEye nudi neograničene tikete/emailove.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki dolazni ili odlazni poziv i ponovno ga reproducirajte bilo kad.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
BirdEye ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška je dostupna 24/7, bez ograničenja broja upita koje možete postaviti.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
BirdEye nudi neograničenu 24/7 podršku.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Stvorite fantastično korisničko iskustvo pomoću moćnih alata

Budite prisutni na svakom važnom komunikacijskom kanalu, pomozite svojim korisnicima i prikupite pozitivne informacije korisnika. Ovo je moguće zahvaljujući LiveAgent moćnim alatima i tiketing sustavu koji ujedinjuje svu komunikaciju na jednom mjestu. Proširite svoju online prisutnost pomoću emaila, live chata, pozivnog centra, korisničkog portala, Vibera, WhatsAppa Facebooka, Twittera i Instagrama.

Steknite pozitivne korisničke recenzije pomoću odgovarajućeg kompleta alata

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nabavite najbrži live chat za korisničku podršku

Recite ne negativnim recenzijama i pobrinite se da pružate najbržu korisničku podršku zahvaljujući chat gumbu na vašoj web stranici. LiveAgent nudi najbrži live chat na tržištu i popraćen je odličnim značajkama kao što su pregled tipkanja u realnom vremenu i proaktivne chat pozivnice. Pružajte korisničku podršku nevjerojatnom brzinom, povećajte stvaranje pozitivnih recenzija i steknite više odanih korisnika koji plaćaju.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Steknite više odanih korisnika pomoću našeg brzog live chata

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Napravite integrirano iskustvo za svoje agente

LiveAgent podupire svaki alat s osnovnim i naprednim značajkama kako biste se vi mogli usredotočiti na pružanje korisničke podrške. Nadalje, možete poboljšati svoje tijekove rada s više od 140 integracija s aplikacijama koje koristite. Upoznavanje s LiveAgent-om traje samo trenutak zahvaljujući našem praktičnom uvodnom vodiču koji je dostupan od samog početka.

Pionirski softver

Jeste li znali?

Utemeljen 2006, LiveAgent je bio prvo rješenje na tržištu koje je ponudilo live chat i help desk mogućnosti. Od 2021, LiveAgent ima najbolje ocjene i najviše recenzija za službu za korisnike na tržištu, koji opslužuje više od 150 milijuna korisnika i 40,000 tvrtki diljem svijeta.

30%

Stvorite više prihoda

Napravite korisničko iskustvo koje se pamti kako biste povećali prihod.

97%

Poboljšajte zadovoljstvo

Očarajte svoje korisnike odgovorima brzima poput munje.

16×

Povećajte vrijednost korisnika

Povećajte prodaju pomoću održavanja odanosti korisnika vašem brendu.

Uštedite više uz LiveAgent

Zadovoljstvo korisnika naš je ključni prioritet

Prebacite se na softver koji vam pruža podršku kada vam je najpotrebnija. Naš tim za korisnički uspjeh radi svoj posao najbolje što može 24/7 kako bi osigurao da naši korisnici imaju neometano iskustvo s našim help desk rješenjem. Na taj način čuvamo ugled našeg poslovanja. Pogledajte naša postignuća i izvorne recenzije od korisnika koji su odlučili početi koristiti LiveAgent za svoje help desk potrebe.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju, što nam omogućava pružanje odlične podrške našim klijentima.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Jeste li spremni isprobati naš alat za interakciju s korisnicima?

Započnite naš besplatni 14-dnevni probni rok i pogledajte kako možete poboljšati komunikaciju u stvarnom vremenu pomoću live chata s korisnicima te cjelokupnim tiketing sustavom . Možete i pogledati naše pristupačne cjenovne planove ili razgledati LiveAgent. Samo pogledajte video i vidjet ćete što sve LiveAgent može. 

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što imaju zajedničko Huawei, BMW, Yamaha i O2? Pogodili ste… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Usporedite nas s drugima

    Related Articles to Birdeye alternativa
    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

    LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

    LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

    LiveAgent nudi nagrade i značke za gamificiranje korisničke podrške. To motivira agente za pružanje izvrsne podrške, što može povećati stopu zadržavanja klijenata. Besplatni račun možete otvoriti na njihovoj web stranici.

    Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u

    LiveAgent nudi nagrade i značke za gamificiranje korisničke podrške. To motivira agente za pružanje izvrsne podrške, što može povećati stopu zadržavanja klijenata. Besplatni račun možete otvoriti na njihovoj web stranici.

    Ako želite imati izvanrednu korisničku službu, trebate se fokusirati na gradnju vjernih i dugoročnih odnosa, ne samo na prodaju.

    Najbolja korisnička služba

    LiveAgent nudi alate za komunikaciju i personalizirani sadržaj te podršku za integracije, korisna za e-trgovinu. Pruža poboljšanu podršku korisnicima MSP-a, omogućuje različite kanale komunikacije i bilješke za agente. Također, pruža savjete za pružanje kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija i analizu najboljih brendova. Posjeduje i funkcionalnosti poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i softvera za upravljanje emailovima.

    Saznajte što čini LiveAgent odličnom alternativom za SpiceWorks. Započnite vaš besplatni probni period i saznajte više o sustavu za tiketing.

    Tražite alternativu za SpiceWorks?

    Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.

    LiveAgent je izvrsna alternativa ako želite dobiti više mogućnosti za komunikaciju sa svojim kupcima. Prebacite se s CallPagea na LiveAgent odmah.

    Tražitealternativu za CallPage?

    Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x