Tražite alternativu za Birdeye?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Birdeye na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Mogućnost otkazivanja u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosadio vam je vaš softver službe za korisnike?

LiveAgent je ovdje kako biste dobili najbolje ocjene korisnika te pružili fantastičnu korisničku podršku. Prebacite se na namjensko rješenje službe za korisnike s višekanalnim sustavom za tiketing, najbržim live chat widgetom i mogućnostima za društvene medije. Obrađujte emailove, pozive, poruke s društvenih medija, chatove i članke s korisničkog portala na jednom mjestu. Nastavite čitati kako biste saznali zašto je LiveAgent odlična alternativa za Birdeye ili započnite besplatni probni rok već danas.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • Dosadio vam je vaš softver službe za korisnike? - LiveAgent is a fully equipped help-desk and live-chat software. LiveAgent enables you to streamline all your communication channels into one universal inbox which can be accessed by your customer support team.
  • Dosadio vam je vaš softver službe za korisnike? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Dosadio vam je vaš softver službe za korisnike? - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders

BirdEye vs LiveAgent brza usporedba

Značajke Liveagent BirdEye
Tiketing
Sadrži alat za upravljanje koji procesuira i katalogizira zahtjeve za korisničkom uslugom.
LiveAgent nudi tiketing.
BirdEye nudi tiketing.
Live chat
Chat widget u realnom vremenu koji možete smjestiti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi live chat.
BirdEye nudi live chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za pozivanje i primanje poziva korištenjem automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
BirdEye ne nudi pozivni centar.
Samoposluga
Značajka koja vam omogućuje kreiranje korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati besplatno kako bi dobili pristup prijašnjim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
BirdEye ne nudi samoposlužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
BirdEye nudi Facebook integraciju.
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na tvitove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
BirdEye nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i spominjanja iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
BirdEye ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraja na poruke i prenose ih izravno iz help desk softvera za društvene medije.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
BirdEye ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Repozitorij znanja koji sadrži ključne informacije, uključujući vodiče za probleme, FAQ i how-to članke.
LiveAgent nudi bazu znanja.
BirdEye ne nudi bazu znanja.
Korisnički forum
Online mjesto za raspravu za vaše klijente koje je smješteno unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
BirdEye ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati kako bi uklonili ponavljajuće zadatke.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
BirdEye nudi automatizaciju i pravila.
API
Set funkcija koji omogućuje različitim aplikacijama da rade zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
BirdEye nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućava dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora sa stvarnim operaterom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
BirdEye ne nudi IVR značajke.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom ili Facetime pozivi.
LiveAgent nudi video pozive.
BirdEye nudi video pozive.
Neograničena povijest
Tiketi nemaju rok trajanja niti se brišu - možete ih pregledati bilo kad.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
BirdEye nudi neograničenu povijest.
Neograničene web stranice
Možete koristiti softver na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničene web stranice.
BirdEye nudi neograničene web stranice.
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na svoje web stranice.
LiveAgent nudi neograničene chat gumbe.
BirdEye nudi neograničene chat gumbe.
Neograničeni tiketi/emailovi
Možete primiti neograničen broj emailova i tiketa.
LiveAgent nudi neograničene tikete/emailove.
BirdEye nudi neograničene tikete/emailove.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki dolazni ili odlazni poziv i ponovno ga reproducirajte bilo kad.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
BirdEye ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška je dostupna 24/7, bez ograničenja broja upita koje možete postaviti.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
BirdEye nudi neograničenu 24/7 podršku.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Stvorite fantastično korisničko iskustvo pomoću moćnih alata

Budite prisutni na svakom važnom komunikacijskom kanalu, pomozite svojim korisnicima i prikupite pozitivne informacije korisnika. Ovo je moguće zahvaljujući LiveAgent moćnim alatima i tiketing sustavu koji ujedinjuje svu komunikaciju na jednom mjestu. Proširite svoju online prisutnost pomoću emaila, live chata, pozivnog centra, korisničkog portala, Vibera, Facebooka, Twittera i Instagrama.

Steknite pozitivne korisničke recenzije pomoću odgovarajućeg kompleta alata

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nabavite najbrži live chat za korisničku podršku

Recite ne negativnim recenzijama i pobrinite se da pružate najbržu korisničku podršku zahvaljujući chat gumbu na vašoj web stranici. LiveAgent nudi najbrži live chat na tržištu i popraćen je odličnim značajkama kao što su pregled tipkanja u realnom vremenu i proaktivne chat pozivnice. Pružajte korisničku podršku nevjerojatnom brzinom, povećajte stvaranje pozitivnih recenzija i steknite više odanih korisnika koji plaćaju.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Steknite više odanih korisnika pomoću našeg brzog live chata

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Napravite integrirano iskustvo za svoje agente

LiveAgent podupire svaki alat s osnovnim i naprednim značajkama kako biste se vi mogli usredotočiti na pružanje korisničke podrške. Nadalje, možete poboljšati svoje tijekove rada s više od 140 integracija s aplikacijama koje koristite. Upoznavanje s LiveAgent-om traje samo trenutak zahvaljujući našem praktičnom uvodnom vodiču koji je dostupan od samog početka.

Pionirski softver

Jeste li znali?

Utemeljen 2006, LiveAgent je bio prvo rješenje na tržištu koje je ponudilo live chat i help desk mogućnosti. Od 2021, LiveAgent ima najbolje ocjene i najviše recenzija za službu za korisnike na tržištu, koji opslužuje više od 150 milijuna korisnika i 40,000 tvrtki diljem svijeta.

30%

Stvorite više prihoda

Napravite korisničko iskustvo koje se pamti kako biste povećali prihod.

97%

Poboljšajte zadovoljstvo

Očarajte svoje korisnike odgovorima brzima poput munje.

16×

Povećajte vrijednost korisnika

Povećajte prodaju pomoću održavanja odanosti korisnika vašem brendu.

Uštedite više uz LiveAgent

Zadovoljstvo korisnika naš je ključni prioritet

Prebacite se na softver koji vam pruža podršku kada vam je najpotrebnija. Naš tim za korisnički uspjeh radi svoj posao najbolje što može 24/7 kako bi osigurao da naši korisnici imaju neometano iskustvo s našim help desk rješenjem. Na taj način čuvamo ugled našeg poslovanja. Pogledajte naša postignuća i izvorne recenzije od korisnika koji su odlučili početi koristiti LiveAgent za svoje help desk potrebe.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju, što nam omogućava pružanje odlične podrške našim klijentima.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video:

Jeste li spremni isprobati naš alat za interakciju s korisnicima?

Započnite naš besplatni 14-dnevni probni rok i pogledajte kako možete poboljšati komunikaciju u stvarnom vremenu pomoću live chata s korisnicima te cjelokupnim tiketing sustavom . Možete i pogledati naše pristupačne cjenovne planove ili razgledati LiveAgent. Samo pogledajte video i vidjet ćete što sve LiveAgent može. 

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što imaju zajedničko Huawei, BMW, Yamaha i O2? Pogodili ste… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Bit ćete u dobrim rukama!
Slido green logo

FAQ

Koja je alternativa za Birdeye?

Mnogo je alternativnih softverskih rješenja za Birdeye. LiveAgent je jedan od najboljih kada je riječ o korisničkoj podršci. Ima pouzdan sustav zahtjeva za podršku na više kanala koji može obraditi bilo koji zahtjev korisnika.

Zašto se prebaciti na LiveAgent sa sustava Birdeye

LiveAgent je namjenski softver korisničke podrške koji je usredotočen na pomaganje vašim korisnicima. Ima najbrži widget za live chat, podršku na nekoliko kanala te čak i podršku za društvene mreže. Može obrađivati Facebook, Twitter, Instagram, a čak i Viber.

Koje su prednosti alternative za Birdeye, LiveAgent-a

Osim sustava zahtjeva za podršku, LiveAgent nudi mnogo značajki koje olakšavaju korisničku podršku te podržava preko 140 s aplikacijama drugih kompanija kako bi osigurao besprijekoran tok rada.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo