Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Softver za dolazne pozive call centra izravno u vašem help desk-u

Unatoč brzom porastu digitalnih kanala, telefonska podrška i dalje ostaje jedno od najpopularnijih sredstava komunikacije s kupcima, kako u B2B, tako i u B2C industriji. Zapravo, istraživanje pokazuje kako 39% potrošača više voli podršku putem telefona nego preko drugih komunikacijskih kanala.

Pomoću LiveAgent-a možete postaviti virtualni pozivni centar i primati pozive s fiksne linije ili web stranice. Jednostavno upravljajte dolaznom komunikacijom s kupcima, poboljšajte performanse svog tima za podršku i ostvarite više ulaznih prodaja.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Što je softver za dolazne pozive call centra?

Softver za dolazne pozive omogućuje tvrtkama da učinkovito obrađuju veliku količinu telefonskih poziva kupaca. Softver radi s IVR (Interactive Voice Response) tehnologijom i inteligentnim sustavima usmjeravanja poziva koji smanjuju broj prekinutih poziva i vrijeme čekanja poziva, istovremeno osiguravajući kako su pozivi uvijek povezani s najprikladnijim agentima.

Zašto koristiti softver za dolazne pozive call centra?

Korištenjem profesionalnog softvera u vašem pozivnom centru možete unaprijediti način na koji vaše poduzeće rješava dolazne komunikacije s kupcima.

Phone icon

Konzistentno uslužno iskustvo

Bilo da se radi o odgovaranju na zahtjeve kupaca na vrijeme ili zatvaranju prodaje, vaši agenti mogu postići pozitivan ishod samo ako im softver pozivnog centra koji koriste pruža niz korisnih značajki.

Smiley face icon

Veće zadovoljstvo korisnika

Pomoću integriranog IVR-a možete pojednostaviti komunikaciju jer se pozivi prosljeđuju pravim odjelima ili agentima, smanjujući vrijeme čekanja i povećavajući zadovoljstvo kupaca.

Clock icon

Povećani volumen prodaje

Uz trenutni pristup detaljnim informacijama o pozivima, agenti mogu nadograditi i unakrsno prodati relevantne proizvode ili usluge vašim postojećim kupcima i potaknuti veću prodaju.

LiveAgent All-in-one call centar softver

Bilo da se radi o odgovaranju na zahtjeve kupaca na vrijeme ili zatvaranju prodaje, vaši agenti mogu postići pozitivan ishod samo ako im softver pozivnog centra koji koriste pruža niz korisnih značajki.

Jednostavna glasovna integracija

LiveAgent nudi jednostavnu integraciju s 99+% nacionalnih, regionalnih i globalnih VoIP partnera – odaberite svog VoIP davatelja, povežite neograničeno brojeva. Također možete omogućiti pozive s računala na računalo i omogućiti korisnicima da vas zovu klikom na gumb na vašoj web stranici.
Person holding a pen in the left hand
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Pametno usmjeravanje poziva

Kako bi osigurao brzu i preciznu komunikaciju, softver pozivnog centra LiveAgent-a automatski usmjerava pozive po prioritetu ili ih dodjeljuje nasumično. Pozivi s prioritetnom dodjelom preusmjeravaju se na slobodnog agenta s najvišim prioritetom i najduljim vremenom od zadnjeg poziva, dok se slučajnim dodjeljivanjem pozivi distribuiraju trenutno dostupnim agentima.

Inteligentni IVR sustav

Interactive Voice Response (IVR) dizajnerskim alatom možete stvoriti i najkompliciranija i personalizirana IVR stabla, automatizirati i ubrzati vašu glasovnu podršku, uštedjeti resurse i osigurati kaki se pozivi kupaca uvijek preusmjeravaju na najprikladnije odjele ili agente.
Interactive voice response
Woman sitting in front of the sandclock

Neograničene snimke poziva

Uživajte u neograničenom snimanju poziva bez upotrebe bilo kakvog dodatnog softvera za snimanje poziva i sigurno pohranite sve dolazne pozive kupaca i poruke govorne pošte na svoj račun LiveAgent za pravne, obrazovne ili svrhe podrške. Reproducirajte, preuzmite ili se vratite na snimljene pozive kad god su vam najpotrebniji kako biste bolje služili svojim klijentima.

Integrirani video chat

Postavite gumb za video chat bilo gdje na web stranici i neka vas korisnici zovu sa svog računala u cilju personaliziranije komunikacije. Videopoziv LiveAgent-a u potpunosti se odvija u pregledniku pa nema potrebe za instaliranjem bilo koje vanjske aplikacije . Videopozivi će se sigurno pohraniti u obliku ticketa.

Powerful WYSIWYG editor
Two people analyzing reports in front of the plants

Analitika call centra

Steknite cjelovit prikaz izvedbe vašeg pozivnog centra pomoću detaljnog izvještavanja. Generirajte razna izvješća i pratite sve važne mjerne podatke pozivnog centra i KPI-je, uključujući izvješća o produktivnosti agenata i rangiranju agenata kako biste identificirali agente s najboljom izvedbom i one kojima će možda trebati dodatna obuka.

Korištenje LiveAgent call centra za ostvarivanje veće prodaje

LiveAgent Pozivni centar zasnovan na oblaku prepun je niza značajki koje agentima mogu pomoći u generiranju više prodajnih mogućnosti tijekom interakcije s kupcima i pružanja stalne korisničke podrške.

Business woman walking and holding a mobile phone

Hibridni ticketing sustav

Bez obzira na korišteni kanal podrške, sva komunikacija sa svakim kupcem prikladno se pohranjuje u isti hibridni ticket pod istim ID-om ticketa, sa svim važnim detaljima o kupcu koji su vam potrebni.

Powerful WYSIWYG editor

Potpuni uvid u podatke o korisnicima

Pomoću ugrađenog CRM-a u LiveAgent agenti mogu odmah vidjeti s kime komuniciraju. Dodajte polja svakom kontaktu za pohranu podataka o kupcima, stvaranje bilješki, lak pristup prethodnoj povijesti ticketa – i imajte sav kontekst potreban za pružanje personalizirane podrške i iskorištavanje mogućnosti dodatne i unakrsne prodaje.

Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Dio multikanalne komunikacijske platforme

Pozivni centar za dolazne pozive samo je segment složenijeg rješenja višenamjenske službe za pomoć. Uz LiveAgent vaši vas kupci mogu dobiti s bilo kojeg mjesta. Bez obzira na kanale koje koriste – e-mail, telefon, chat ili društvene medije – vaši agenti mogu jednostavno, prikladno i učinkovito upravljati svim interakcijama kupaca s jednog mjesta putem objedinjene nadzorne ploče i pružiti besprijekorno višenamjensko korisničko iskustvo. Softver dolazi s 180+ značajki, 40+ integracija i gotovo bezbrojnim mogućnostima prilagodbe kako bi se prilagodili vašem poslovanju.

Kako odabrati najbolji call centar softver za dolazne pozive

Ako tražite besplatni softver za ulazne pozive, alat će vjerojatno imati ograničenu funkcionalnost. Kada istražujete rješenja, obratite pažnju na skup najkritičnijih značajki poput IVR-a, mogućnosti usmjeravanja poziva, neograničene snimke poziva, izvještavanje itd. Alat bi trebao biti jednostavan za postavljanje i omogućiti timovima za podršku da pokrenu kompletnu funkcionalnost pozivnog centra u roku od nekoliko minuta i nekoliko jednostavnih klikova.

Woman choosing and ordering an item from the menu

Fiksni mjesečni iznos, bez dodatne naplate

Ostvarite pristup cloud-based pozivnom centru s mogućnostima odlaznih i dolaznih poziva i bez dodatne naplate po minuti korištenja. LiveAgent nudi najbolju vrijednost za vaš novac s potpuno transparentnim cijenama, naplaćuju se samo za stvarnu upotrebu svakog mjeseca. Nema dugoročnih ugovora, samo plaćajte kako idete.

Naziv paketa

All-Inclusive

Prikladan za mala poduzeća, agencije pa čak i za velike korporacije

$39 /mo

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je call centar za dolazne pozive?

Call centar za dolazne pozive znači kako poduzeće prima pozive, obično od već postojećih kupaca. Stoga se s tim kupcima radi ili služba za korisnike ili tehnička podrška. S druge strane, odlazni call centar usredotočen je na stjecanje novih kupaca. Stoga je to obično posao prodajnog odjela.

Kako mogu unaprijediti svoj call centar za dolazne pozive?

Postoji nekoliko stvari koje vaše poduzeće može učiniti za poboljšanje vašeg pozivnog centra za dolazne pozive. Prvo što treba učiniti je osigurati odgovarajući trening. Druga je da svojim agentima date prave alate. Vaši agenti često koriste više vremena za pretraživanje i prebacivanje s jedne platforme na drugu, što može utjecati na njihov tijek posla i radno opterećenje ako nemaju odgovarajuće rješenje/softver za pomoć. Na kraju, ali svakako ne manje važno, motivirajte svoje agente nagradama i dosljedno se bavite njima. Zatražite njihova mišljenja o njihovom svakodnevnom tijeku rada i potaknite nove ideje za poboljšanje.

Kako će softver za call centar pomoći mom poslovanju?

Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati vaš tijek korisničke službe. Na primjer, IVR, automatski povratni poziv ili preusmjeravanje poziva su nekoliko standardnih koji mogu utjecati na to koliko učinkovito vaši agenti obrađuju pozive. Glavna prednost softvera pozivnog centra je ta što vaše poduzeće može poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju i povećati produktivnost agenata.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo