Što je agentovo sučelje?
Agentovo sučelje daje agentima potpunu kontrolu nad svim aktivnostima vezanima za posao agenata unutar softvera za korisničku podršku. Sučelje ima različite odjeljke, kao što su upravljačka ploča i panel s detaljima tiketa, koji omogućavaju agentima obavljanje više akcija.
Što možete raditi unutar agentovog sučelja?
Agenti mogu obavljati hrpu akcija, kao što su:
- Transferirati odgovornosti za tikete
- Dodavati bilješke
- Uređivati informacije o klijentu
- Pretplaćivati i ukidati pretplatu za klijente s popisa email adresa
- Pružati povrat novca
- Obavljati interne i eksterne live chatove, video pozive i telefonske pozive
- Kreirati sveobuhvatna izvješća
- Kreirati baze znanja i korisničke portale
Kako bi dobili puni pregled onoga što možete raditi unutar agentovog sučelja, pogledajte ovu poveznicu.
Koje vrste izvještaja možete kreirati unutar agentovog sučelja?
Ploča za izvještaje unutar agentovog sučelja pruža uvid u izvedbe pojedinaca i timova (odjela) u vezi rješavanja tiketa, prosječnog vremena potrebnog za odgovor, transfera tiketa, rješavanja u prvom kontaktu i još više.

FAQ
Što je korisničko sučelje agenta?
Korisničko sučelje agenta daje agentima mogućnost kontrole i obavljanja svog dijela posla unutar softvera za korisničku podršku. Sučelje uključuje, između ostalog, upravljačku ploču i panel za tikete zahvaljujući kojima agenti mogu transferirati odgovornost za tikete, uređivati informacije o klijentu, koordinirati popis za slanje emailova, obavljati telefonske pozive i chat, te kreirati iscrpna izvješća i kreirati baze znanja.
Koje značajke ima LiveAgent-ova upravljačka ploča?
U LiveAgent upravljačkoj ploči možete naći sve što vam treba za trenutno obavljanje posla. Tu imate i nadziranje onoga što agenti rade u realnom vremenu. Možete naći i broj otvorenih tiketa dodijeljenih agentu, ali agent može vidjeti broj tiketa dodijeljenih njegovim kolegama.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
LiveAgent je softver za korisničku službu, voIP telefonski sustav, samoposlužni softver, softver za upravljanje pritužbama, korisnički portal i softver za upravljanje emailovima. Osim toga, nudi i integracije, funkcionalnosti plaćanja te podršku kroz portal za podršku. LiveAgent također ima nagrade i certifikate, partnerstva s voIP partnerima te mogućnost postati partner. Uz sve to, LiveAgent nudi različite mogućnosti testiranja softvera, kao i resursnu bazu s rječnikom i akademijom. Uz to, nudi i podršku preko društvenih kanala i newsletter.