Što je uloga agenta?
Kada se novi agent doda u LiveAgent, važno je definirati njegovu ulogu. Uloga agenta predstavlja i određuje agentove mogućnosti i odgovornosti unutar korisničke podrške. U LiveAgent-u postoji opcija izbora između dvije uloge. S ulogom administratora, agenti mogu kontrolirati i upravljati postavkama sustava. S ulogom agenta, agenti mogu odgovarati na tikete i rješavati korisničke probleme ali ne mogu nadgledati sustav. Uloga agenata je organiziranija i jasnija kreiranjem točne uloge agenta.

Kako dodati agente u LiveAgent
LiveAgent-ova značajka upravljanja agentima optimizira korisničku podršku omogućavajući jednostavnu konfiguraciju email obavijesti i praćenje izvedbe agenata.
Kako postaviti pravila u LiveAgent-u
U LiveAgent-u možete postaviti pravila koja automatiziraju upravljanje tiketima. Pravila poboljšavaju efikasnost procesa, brže obrađuju tikete i povećavaju točnost.
Portal za podršku Prebacivanje podataka Status sustava Zapis izmjena Zahtjev za prijedlog. Nagrade, certifikati i recenzije korisnika. Blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i kalkulator troškova. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. Sales contacts. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Izrađujemo vaš LiveAgent. Isprobajte sve komunikacijske kanale. Naša web stranica koristi kolačiće. Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte pogodnosti LiveAgent-a.