Što je uloga agenta?
Kada se novi agent doda u LiveAgent, važno je definirati njegovu ulogu. Uloga agenta predstavlja i određuje agentove mogućnosti i odgovornosti unutar korisničke podrške. U LiveAgent-u postoji opcija izbora između dvije uloge. S ulogom administratora, agenti mogu kontrolirati i upravljati postavkama sustava. S ulogom agenta, agenti mogu odgovarati na tikete i rješavati korisničke probleme ali ne mogu nadgledati sustav. Uloga agenata je organiziranija i jasnija kreiranjem točne uloge agenta.

Prilagodljive posredničke uloge
LiveAgent nudi značajke poput odgovornosti za transparentnost rada agenata i smanjenja broja neodgovorenih tiketa. Prilagođene uloge omogućuju definiranje uloga i usmjeravanje odgovornosti, dok su suradnici posebna vrsta agenata s drugačijim dopuštenjima. Besplatni 14-dnevni probni period dostupan je za testiranje značajki. Značajka odgovornosti prati koji je odjel i agent odgovoran za tikete podrške i omogućuje transparentnost, efikasnosti i povećanje zadovoljstva korisnika. Postavljanje značajke odgovornosti je jednostavno i obavijesti se mogu postaviti putem mobilnih aplikacija, Slacka i e-maila.
LiveAgent sustav nudi korisnu značajku prilagođenih uloga za usmjeravanje odgovornosti agenata. Postavljanje prilagođenih uloga je jednostavan proces koji zahtijeva Large plan. Pri sastavljanju prilagođenih uloga, važno je uzeti u obzir specijalnosti agenata. Postoje razne dozvole koje se mogu kombinirati za maksimalnu fleksibilnost, uključujući pregled postavki telefonije i upravljanje statusima agenata. Ovu značajku mogu koristiti vlasnici LiveAgent računa u konfiguraciji.
LiveAgent sustav nudi značajku prilagođenih uloga koja omogućuje kreiranje prilagođenih administratorrskih uloga za agente korisničke podrške. Ova značajka korisna je za učinkovito usmjeravanje odgovornosti za poslovne dužnosti agenata. Vlasnici mogu pristupiti ovoj značajki u LiveAgent konfiguraciji i izabrati dozvole za agente kako bi odredili definiciju uloge. Postavljanje prilagođenih uloga u LiveAgent-ovom uslužnom tiket softveru je lagan proces uz mogućnost kreiranja osnovnih uloga i dodavanja dozvola prema potrebi. Prilagođene uloge nude razne dozvole za različite uloge koje se mogu kombinirati i miješati za maksimalnu fleksibilnost.
Staff agent je član tima korisničke podrške s manjim ovlaštenjima od voditelja ili menadžera, ali s pristupom svim ticketima za koje mu je omogućen pristup. U LiveAgent-u može se postaviti agentska rola namijenjena staff agentima koji mogu odgovarati na upite i konfigurirati manje zadatke. LiveAgent također ima mogućnost stvaranja prilagođenih uloga za agente i agentovo sučelje koje omogućuje potpunu kontrolu.