Što je uloga agenta?
Kada se novi agent doda u LiveAgent, važno je definirati njegovu ulogu. Uloga agenta predstavlja i određuje agentove mogućnosti i odgovornosti unutar korisničke podrške. U LiveAgent-u postoji opcija izbora između dvije uloge. S ulogom administratora, agenti mogu kontrolirati i upravljati postavkama sustava. S ulogom agenta, agenti mogu odgovarati na tikete i rješavati korisničke probleme ali ne mogu nadgledati sustav. Uloga agenata je organiziranija i jasnija kreiranjem točne uloge agenta.

- Uloge prilagođenog agenta (Objašnjeno)
- Suradnici (Objašnjeno)
- Prilagođene uloge (Objašnjeno)
- Što je značajka odgovornosti? (+Besplatni probni period) | LiveAgent
- Agentov panel [Objašnjeno]
- Tko su Help Desk Agenti? (+Besplatno probno razdoblje) | LiveAgent
- Privremeni agent (Objašnjeno)
- Agent bez ograničenja [Objašnjeno]