Agenti

Agenti su najvažniji dio bilo kojeg softvera za korisničku podršku, jer oni unose vještine potrebne za pružanje najbolje korisničke podrške na vašem help desk-u. Agenti ispunjavaju ulogu rješavača problema, pomagača i pomažu vašoj tvrtki i vašem brandu da dođu do vrha.

Agenti su ljudi koji pružaju usluge podrške. Pomoću administratorske uloge mogu nadzirati i konfigurirati sustav. Stoga oni vode računa o nekim stvarima ili o svemu što se događa u vašem LiveAgent-u, ovisno o njihovim ulogama.

Agenti i predstavnici kupaca u osnovi znače isto, to je univerzalna definicija za sve ljude koji pružaju korisničku podršku (rješavaju zahtjeve za podršku).

Tipovi korisnika

  • Agent – Agenti brinu o svim zahtjevima kupaca, odgovaraju na chatove, telefonske pozive i druge poruke. Po želji mogu upravljati člancima iz baze znanja. Nemaju pristup konfiguraciji.
  • Administrator – Administratori mogu konfigurirati sustav, pregledavati izvješća i upravljati ostalim korisnicima.
  • Vlasnik – vlasnik je posebna vrsta administratora koji, osim toga, može mijenjati i nadograđivati plan pretplate i ima pristup informacijama o naplati i računima.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Resursi baze znanja

Saznajte više

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo