Agenti su najvažniji dio bilo kojeg softvera za korisničku podršku, jer oni unose vještine potrebne za pružanje najbolje korisničke podrške na vašem help desk-u. Agenti ispunjavaju ulogu rješavača problema, pomagača i pomažu vašoj tvrtki i vašem brandu da dođu do vrha.
Agenti su ljudi koji pružaju usluge podrške. Pomoću administratorske uloge mogu nadzirati i konfigurirati sustav. Stoga oni vode računa o nekim stvarima ili o svemu što se događa u vašem LiveAgent-u, ovisno o njihovim ulogama.
Agenti i predstavnici kupaca u osnovi znače isto, to je univerzalna definicija za sve ljude koji pružaju korisničku podršku (rješavaju zahtjeve za podršku).
Tipovi korisnika
- Agent – Agenti brinu o svim zahtjevima kupaca, odgovaraju na chatove, telefonske pozive i druge poruke. Po želji mogu upravljati člancima iz baze znanja. Nemaju pristup konfiguraciji.
- Administrator – Administratori mogu konfigurirati sustav, pregledavati izvješća i upravljati ostalim korisnicima.
- Vlasnik – vlasnik je posebna vrsta administratora koji, osim toga, može mijenjati i nadograđivati plan pretplate i ima pristup informacijama o naplati i računima.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.
Resursi baze znanja
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Obrasci zahtjeva za Help desk trebaju biti kratki i sadržavati samo najvažnije polja poput podataka o kupcu i polje za opisivanje zahtjeva. Jezik u obrascu mora biti jednostavan, bez tehničkog žargona ili složenih rečenica. Odgovor na zahtjev kupca treba biti što brži moguć, a vrijeme odgovora se može razlikovati ovisno o raznim uvjetima poput broja agenata u timu i količine zahtjeva. Agenti za korisničku službu trebaju težiti odgovoriti na zahtjeve kupaca odmah.
Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe
LiveAgent's CRM software and help desk tools are being used to train and assess the performance of new customer service agents. It is important for new agents to work independently during their first regular shift to demonstrate their knowledge and skill. After the probationary period, managers should evaluate the agent's performance to provide feedback and identify areas for improvement. Soft skills, such as active listening and empathy, are important for building long-term relationships with customers. Proper training for customer service employees is key to providing excellent support and maintaining customer loyalty.
LiveAgent is a communication tool for customers, with features such as automatic ticket assignment and emotional engagement for agents. It offers a free 14-day trial and options for customer support, data transfer, and status updates. Other features include integrations with VoIP partners and affiliate programs. The company has won awards and certificates, and offers resources such as a blog, dictionary, and webinars. Sales contacts and a newsletter are also available. Quality Unit owns all rights to LiveAgent.
Životopis za korisničku podršku
Formatiranje životopisa za posao u službi za korisnike je važno. Kombinirajte kronološko i funkcionalno formatiranje, izbjegavajte fotografije i budite kratki. Početak karijere u korisničkoj podršci može biti dobro plaćen i pružiti prenosive vještine i radno iskustvo. Uključite komunikacijske vještine, softverske vještine, poznavanje industrije i situacije iz života u svoj životopis. Upravljačke vještine, značajna postignuća i vještine izvan poslovnog područja su važne za menadžerske pozicije. Prijelaz na posao u korisničkoj podršci zahtijeva fokus na prenosive vještine, volontersko iskustvo i isticanje postignuća.