Samoposlužni softver

Zadivite vaše klijente i povećajte njihovo zadovoljstvo
  • ✓ Bez troškova postavljanja   
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koristi ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacija zaglavlja
Helpdesk softver

Samoposlužni softver je popularno rješenje za kompanije koje žele srezati troškove i poboljšati zadovoljstvo klijenata. Samoposlužni softver korisničke podrške nudi baze znanja i samoposlužne portale tako da poduzeća mogu automatski pomagati korisnicima 24/7. Ovaj članak će istražiti kako ovi sustavi rade i koji je najbolji za vas.

Što je samoposlužni softver za klijente?

Samoposlužni softver za klijente je vrsta korisničke službe koja omogućuje klijentima da pomognu sami sebi. Ovaj izraz se koristi za sustave korisničke podrške koji su većinom automatizirani, uz minimalnu ljudsku intervenciju. Možete pristupiti samoposlužnom softveru kroz različite medije, kao što su live chat na web stranicama ili mobilnim aplikacijama. Ovaj softver obično daje odgovore na najčešća pitanja te resurse koji omogućuju klijentima da riješe svoje probleme bez traženja pomoći od predstavnika kompanije.

Samoposlužni softver za klijente je ključan jer smanjuje vrijeme odgovora, štedi vrijeme, novac i omogućuje kompanijama pružanje bolje podrške svojim klijentima. Pošto se poslovni prioriteti mijenjaju prema pružanju izvrsnog iskustva na svim kanalima, prikladno i visokokvalitetno korisničko iskustvo je potrebno za uspjeh. Samoposlužni softver za klijente to nudi. Ovaj softver se nudi u više planova pretplate i većina ponuđača nudi besplatnu probnu verziju.

Kako samoposlužni softver funkcionira?

Većina rješenja za samoposlužni softver pruža klijentima naplate, police i generalno znanje o proizvodu. To čine putem interaktivnih glasovnih odgovora, tekstualnih poruka, emaila, podrške putem portala, mobilnih aplikacija, online chata i društvenih medija. Korisnici mogu pristupiti relevantnim informacijama 24/7 koristeći navedene značajke kao dodatak samoposlužnim portalima i bazama znanja.

Dijelovi samoposlužnog softvera

Glavni dijelovi samoposlužnog sustava su funkcija za pretragu, tiketing sustav, integracija računalne telefonije i baza znanja. Ovi alati vam omogućuju objavu informacija kojima korisnici mogu lako pristupiti 24/7. Prije odabira samoposlužnog softverskog rješenja, trebate se upoznati sa njegovim bitnim dijelovima.

Tiketing

Tiketing je uobičajena značajka samoposlužnih softverskih aplikacija. Ova komponenta omogućuje korisnicima predavanje zahtjeva i suradnju s IT profesionalcima na rješenju problema. Jednom kada se tiket preda, postaje vidljiv jednom ili više tehničara koji će riješiti problem korisnika. Tiketing komponenta upravlja životnim ciklusom od kreacije, korištenjem ažuriranja statusa, rješavanja problema i zatvaranja. U nekim sustavima, tiketi također sadrže privitke kao što su snimke zaslona ili zapisi kako bi pomogli tehničarima da razumiju problem. Jednom kada je problem riješen, tiket je zatvoren.

Podrška-tiketing-softver-LiveAgent-1

Live chat softver

Live chat softver vam omogućuje brzi chat s klijentima kada imaju problem. Live chat softver je pogonjen automatizacijom i pomaže vašim klijentima korištenjem automatskih odgovora ili povezivanjem s određenim agentom korisničke službe. Najbolji samoposlužni softver u 2022. pruža automatska rješenja putem live chata i povezuje se s agentima po potrebi. Kao dodatak, možete integrirati live chat u veći broj platformi treće strane.

Live chat softver - App - Uploads - 2020 - 12 - Live Chat Software By LiveAgent.gif

Softver za pozivni centar

Dio samoposlužnog softvera koji se odnosi na pozivni centar omogućuje vašem timu da razgovara s klijentima kada vas oni trebaju, u slučaju da automatska rješenja nisu riješila njihov problem. U pozivnom centru, pozivi se dodjeljuju dostupnim agentima po redu zaprimanja. Bez pozivnog centra, nećete moći primati dolazne pozive ili prikladno rasporediti osoblje.

upravljanje-pozivnim-centrom-povijest-poziva

Korisnički portal

Korisnički portali omogućuju vašim klijentima pristup bazi znanja. Putem ovih portala možete dijeliti informacije s vašim klijentima te rješavati pritužbe. Dodatno, možete smanjiti vrijeme koje klijenti potroše na razgovor s vašim agentima kreiranjem foruma zajednice, informativne baze podataka i FAQ sekcije unutar vašeg korisničkog portala. Stručan korisnički portal je ključan dio najboljeg samoposlužnog softvera.

Korisnički portal - App - Uploads - 2020 - 12 - Customer Portal Overview.gif

Ključne značajke samoposlužnog softvera

Samoposlužni softver vam daje pristup svim podacima s jedne platforme. To znači da kada korisnik ima problem, on može potražiti rješenje unutar kompaktnog centra za podršku. Ako korisnici ne mogu naći zadovoljavajući odgovor, mogućnosti eskalacije kao što su email podrška, live chat, baza znanja i samoposlužni portal su na njihovom raspolaganju. Ključne značajke uključuju:

Upravljanje društvenim medijima

Komponenta za upravljanje društvenim medijima je dio najbolih softverskih sustava samoposluge koji vas povezuje s klijentima putem društvenih medija. Kroz upravljanje svojom prisutosti u društvenim medijima, možete vidjeti gdje i kako najbolje možete pružiti informacije za svoje klijente. Možete koristiti te informacije za daljnje upravljanje svojom digitalnom prisutnosti i poboljšati iskustvo korisničke službe.

Povezivanje Twittera s help desk softverom - LiveAgent

Baza znanja

Najbolji samoposlužni softver uključuje bazu znanja. Baza znanja sadrži svu dokumentaciju i resurse potrebne klijentima kako bi se snašli u vezi softvera i njegovih značajki. Na primjer, baza znanja se može sastojati od videa, stručnih članaka i FAQ sekcije.

Prilagodba baze znanja unutar softvera za korisnički portal - LiveAgent

Live chat widget

Još jedna uobičajena značajka samoposlužnog softvera je live chat s agentima, što znači da korisnici mogu koristiti video poziv ili poslati poruku agentu kad god trebaju pomoć. Live chat eliminira čekanje na telefonskoj liniji ili ispred poslovnice jer se svi redovi rješavaju online.

Značajka chat prozorčića unutar live chat softvera - LiveAgent

24/7 automatizacija

Kada je automatski sustav u pogonu na web stranici ili intranetu kompanije, klijenti mogu dobiti pomoć 24/7 s bilo koje lokacije koja ima internet vezu. Neprestana automatizacija smanjuje količinu potrebnog osoblja te povećava vaš profit. 66% klijenata nastoji samostalno riješiti svoj problem prije kontaktiranja korisničke podrške. Kako bi automatizirali vaš sustav, možete koristiti standardne poruke, predefinirane odgovore i više baza znanja.

Samoposlužni portal

Možete dodati automatske značajke na vaš samoposlužni portal tako da klijenti mogu dobiti odgovore na svoja pitanja 24/7. To može uključivati članke baze znanja, instrukcijska videa, forume zajednice i više. Vaš samoposlužni portal bi trebao biti gdje vaši klijenti traže odgovore prije obraćanja vašim agentima.

Softver za korisnički portal - LiveAgent

Find what's right for you!

Are you looking for self-service software that will best suit needs of your company? LiveAgent presents you with plenty of useful functions! Curious?

Kako izabrati najbolji samoposlužni softver?

Lako se zbuniti kada odlučujete kako implementirati samoposlužni softver u vaše poslovanje. Trebate promatrati više područja kako bi našli najbolje rješenje potreba vašeg poduzeća. Dodatno možete razmotriti značajke, skalabilnost, obveze i ulaganja u hardver, prije nego izaberete najbolji softver.

Obveze

Obveze se razlikuju od softvera do softvera. Samoposlužni softver koji zahtjeva prilagodbu od strane developera će biti puno skuplji od onih koji to ne zahtijevaju. Druge obaveze uključuju vrijeme za trening koje zaposlenici moraju provesti prije nego mogu baratati softverom. Recimo da osoblje kompanije koje je na prvoj crti ima veliku stopu napuštanja zbog otkaza ili manjka promocija. U tom slučaju, aplikacija koja se brzo nauči i lako koristi će biti prikladnija. Visok stupanj stabilnosti sustava je ključan za kompanije koje se oslanjaju na pokretanje vitalnih programa 24/7.

Cijene

Trošak implementacije samoposlužnog rješenja zavisi od različitih faktora kao što su vrijeme treninga, dizajn, implementacija, održavanje, trošak infrastrukture i podrška. Kao rezultat toga, dostupni su različiti cjenovni modeli za samoposlužni softver, uključujući plaćanje po korištenju te mjesečno i godišnje, ovisno o potrebama organizacije.

Podrška

Kada birate samoposlužni softver, želite osigurati da vaš tim može brzo pomoći klijentima koristeći alate podrške. Uvijek je korisno odabrati samoposlužni softver koji ima 24/7 podršku i chat, pogotovo ako imate velik ili remote tim u različitim vremenskim zonama. Dakle, trebate tražiti opcije podrške koje odgovaraju standardima i ciljevima vašeg poslovanja.

Skalabilnost

Neovisno o trenutnoj veličini vašeg poduzeća, trebate izabrati samoposlužni softver koji ispunjava trenutne i buduće potrebe vašeg poduzeća. Izaberite samoposlužni softver koji može mijenjati vašu pretplatu za veći ili manji paket — što vam omogućuje laku prilagodbu vaše pretplate na softver kada vaše poslovanje uspori ili ubrza. Skalabilnost trebate uzeti u obzir kako bi osigurali da imate prave značajke i cijene za vaše potrebe.

Ograničenja softvera

Poznavanje ograničenja svakog samoposlužnog softvera će vam pomoći da izaberete najbolji. Pogledajte trenutni broj vašeg osoblja i koje značajke su vam najvažnije. Na primjer, kontakt kanali, dolazni pozivi, video podrška i programi za tekstualni chat mogu biti ograničeni softverom koji izaberete i hardverom koji posjedujete. Imajte to na umu prije kupovine samoposlužnog softvera.

Opcije za suradnju

Pomoći će vam ako izaberete samoposlužni softver koji surađuje s više alata kao što su telefon, chat, baze znanja i video. Korištenjem višekanalnog softvera možete surađivati putem više kanala. Htjet ćete izabrati softver koji omogućuje laku komunikaciju putem unutarnjih, kao i vanjskih kanala.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Prednosti korištenja samoposlužnog softvera

Ponuda samoposlužnih mogućnosti unutar softvera može pomoći zaposlenicima da obavljaju svoj posao sa smanjenim troškovima a istovremeno povećavaju zadovoljstvo korisnika. Značajne koristi korištenja samoposlužnog softvera su smanjeni troškovi, povećana produktivnost i zadovoljstvo korisnika korištenjem automatskih akcija.

  • Smanjeni troškovi – Implementacija samoposlužnog softvera nudi značajno smanjenje troškova jer vam je potrebno manje treninga i manje agenata za rješavanje problema klijenata. Samoposlužni softver također može pojednostaviti vaš interni trening svojim člancima u bazi znanja.
  • Povećana produktivnost – Samoposlužni softver može povećati produktivnost kada je adekvatno implementiran. Kao rezultat toga, klijenti budu brže zadovoljni te agenti mogu rješavati probleme koji zahtijevaju njihovu pažnju.
  • Zadovoljstvo korisnika – Samoposlužni softver povećava razine zadovoljstva klijenata zbog svog 24/7 pristupa. 27% klijenata kaže da su imali loše iskustvo kao rezultat kontaktiranja podrške s nekim drugim kanalom, osim njihovog omiljenog. Izbjegnite to kako bi poboljšali veze s klijentima i njihovo zadovoljstvo.
Prednosti korištenja samoposlužnog softvera - App - Uploads - 2019 - 09 - How To Measure Customer Satisfaction.jpg

Trendovi vezani za samoposlužni softver za klijente u 2022

Samoposlužni softver za klijente ima očekivani rast u prosjeku 15% godišnje do 2027. Kako bi najbolje iskoristili samoposlužni softver, morate prepoznati trendove klijenata iz njihovih podataka o kupnji, a podrška treba biti ažurirana tim informacijama. Samoposlužni softver je postao sve važniji za kućne urede. Korištenjem umjetne inteligencije u samoposlužnom softveru možete koristiti konverzacijski marketing dok pomažete klijentima u rješavanju njihovih problema.

Implementacija samoposlužnog softvera za klijente

Implementacija samoposlužnog softvera za klijente je vrlo kompleksna u usporedbi s tradicionalnim kanalima podrške. Morate razmotriti više koraka kada uvodite samoposlužni softver. Korisno je slati ankete i pitati što klijenti misle o novim pristupima ili kako komuniciraju s vašom kompanijom.

Administratori proizvoda mogu pomoći kreiranjem priručnika o proizvodu za klijente kada implementirate samoposlužne sustave. Stadij implementacije samoposlužnog softvera obično traje manje od dva tjedna. IT radnici i vanjski ponuđači trebaju koordinirati svoj pristup tijekom podizanja sustava, inače vrijeme u kojem sustav ne radi može biti problem.

Cijena samoposlužnog softvera za klijente

Cjenovni raspon klijentskog samoposlužnog softvera značajno varira i ovisi od različitih faktora kao što su priroda posla. Obično, iskusne kompanije s dugom poviješću naplaćuju više za svoje proizvode. Klijentski samoposlužni softver može koštati stotine, tisuće ili više, ovisno od funkcionalnosti i podrške sustava. Ovo posljednje je posebno važno u slučaju velikih e-commerce web stranica koje imaju velik promet tijekom špice. Open source rješenja su obično besplatna i ne zahtijevaju plaćanje licenci, ali mogu imati ograničenu funkcionalnost. Kompanije mogu naplaćivati po korisničkoj licenci ili na mjesečnoj bazi, ali će nuditi superiorne značajke.

Što klijenti misle o LiveAgent-ovom kompaktnom samoposlužnom softveru za klijente?

“Mogućnost pristupa našim emailovima, live chatu, sustavu za tikete i društvenim medijima s jednog mjesta nam uistinu olakšava život dok naše poslovanje raste. Sustav za tikete je moja omiljena značajka jer je lak za organizaciju. Odlično je što možemo prilagoditi izgled naših prilagođenih stranica, kao i chata.”

Sara Owen

LiveAgent vam daje kompaktni help desk softver koji uključuje i moćne samoposlužne opcije.  Može ga koristiti bilo tko s pristupom internetu i nije ga potrebno instalirati. Klijenti uživaju u lakoći LiveAgent-ovih kompaktnih mogućnosti koje omogućuju njihovim poduzećima rješavanje svih aspekata iskustva korisničke službe. S automatskim značajkama, višekanalnom komunikacijom, potpunim pozivnim centrom i više, LiveAgent može s lakoćom riješiti bilo koji zahtjev korisnika i ima prosječnu ocjenu korisnika od 4.7 zvjezdica.

Top 20 ponuđača samoposlužnog softvera za klijente

Kako bi osigurali najbolje samoposlužne opcije za vaša mala, srednja ili velika poduzeća, sastavili smo popis od 20 najboljih samoposlužnih softvera u 2022. Alternative su dostupne za ispunjenje potreba vašeg poduzeća kada su u pitanju različite značajke, prednosti, nedostaci i cjenovne opcije.

1. LiveAgent

LiveAgent stranica

LiveAgent je softver za web stranice koji pruža korisničku službu putem emaila, chata, telefona i više. LiveAgent softver se može instalirati na poslužitelj kompanije ili na LiveAgent poslužitelj, kao i većina web aplikacija. Uz LiveAgent možete upravljati svime, od samoposlužnih opcija do vašeg pozivnog centra i timova korisničke službe.

Poduzeće bilo koje veličine može koristiti LiveAgent, od malih do velikih poslovanja. Njegove sveobuhvatne značajke i superiorna kvaliteta sustava čine LiveAgent idealnim rješenjem za korisničku službu. Svatko može koristiti LiveAgent softver jer jima konkurentnu cijenu i besplatni probni plan.

Ključne značajke

LiveAgent se izdvaja od ostalih sustava ponudom 190+ integracija sustava za lakše korištenje softvera.

Ključne značajke uključuju:

  • Upravljanje zadacima
  • Značajka snimanja na zahtjev
  • Live chat
  • Baza znanja
  • Samoposlužni portal
  • Dolazni pozivi
  • Moćna analitika

Prednosti

  • Mogućnost samoposluge za klijente
  • Prilagodljive naljepnice i oznake prioritiziraju tijekove rada
  • Automatizirani sustavi za tikete olakšavaju praćenje interakcija

Nedostaci

  • Vrlo rijetko, ali poruke ponekad mogu završiti u spamu
  • Nema praćenja otvaranja emailova
  • Nema WhatsApp integraciju

Cijena

Osim besplatne probne verzije, LiveAgent nudi i besplatnu verziju. Klijenti imaju opciju izabrati između više razina usluga i cjenovnih planova, uključujući $15, $29 i $39 po agentu mjesečno. Kreditna kartica nije potrebna za prijavu na LiveAgent.

2. Zoho Desk

Zoho desk stranica

Zoho Desk omogućuje bilo kojem poduzeću ili brendu upravljanje interakcijama s klijentima i pružanje samoposlužnih opcija kada vaši agenti nisu dostupni. Zoho Desk može pomoći u svim vašim zahtjevima, od samoposluge do veza s klijentima.

Zoho Desk je preporučen za mala i srednja poduzeća koja imaju manji broj zahtjeva. Korištenjem Zoho Deska vaši korisnici imaju pristup pouzdanim samoposlužnim značajkama u bilo koje vrijeme.

Ključne značajke

Zoho Desk je jedinstven zbog svoje mogućnosti upravljanja imidžem brenda i interakcijama s klijentima putem automatiziranih značajki.

Ključne značajke uključuju:

  • Samoposlužni portal
  • Mogućnost suradnje s više timova.
  • Analiza za uvid i utjecaj.
  • Upravljačka ploča za agente i menadžere.
  • ZIA, kontekstualni AI
  • Automatizacija lakih i ponavljajućih zadataka.

Prednosti

  • Laka automatizacija baza znanja
  • Mogućnost primanja povijesti i svih koraka za svaki tiket.
  • Rješavajte komunikaciju s više digitalnih kanala unutar jednog sustava.

Nedostaci

  • Tiketi ne mogu biti razvrstani po računima.
  • Nema upozorenja kada tiket pređe od jednog agenta drugome.
  • Ograničena prilagodba web obrazaca.

Cijena

Zoho Desk ima četiri razine usluge, besplatnu verziju s ograničenim značajkama i opcije od $14, $23 i $40 po agentu mjesečno. Postoji i 15-dnevna besplatna probna verzija za Zoho Desk.

3. Intercom

Intercom stranica

Intercom komunikacijski softver vam omogućuje pružanje personaliziranog korisničkog iskustva tijekom putovanja kupca.

Intercom koriste velike kompanije diljem svijeta, kao što su New Relic, Sotheby i Shopify, za rješavanje njihovih potreba za samoposlužnim softverom.

Ključne značajke

Intercom se ističe od ostalih sustava pružanjem efikasnijeg načina za skaliranje vaših poslovnih operacija.

Ključne značajke uključuju:

  • Samoposlužni portal
  • Integracije s društvenim medijima
  • Proaktivni chat
  • Upravljanje redom čekanja
  • Izvještaji i analiza
  • Akcije na temelju okidača

Prednosti

  • Lak za instalirati
  • Pohranjuje odgovore klijenata
  • Lak za chat s potencijalnim kupcima

Nedostaci

  • Ograničena korisnička podrška
  • API ne može arhivirati segmente
  • Ograničene opcije izvještavanja

Cijena

Možete koristiti Intercom značajke u planovima od $38 i $75. Prilagođeni botovi i botovi za odgovaranje počinju od $99, upoznavanje s proizvodom od $119, a članci baze znanja od $49. Sve cijene su mjesečne, a postoji i besplatna probna verzija. Morate im se izravno obratiti za daljnje procjene cijena.

4. Help Scout

4. Help Scout - App - Uploads - 2021 - 12 - Help Scout Homepage.png

Help Scout pruža izvještaje, robusni API i integriranu bazu znanja. Dakle, omogućuje vam da se fokusirate na vašu korisničku službu i poslovne ciljeve, umjesto na manje probleme korisnika..

Help Scout-ove uredne značajke i jednostavno korištenje su preporučene za organizacije s više od 500 korisnika. Njihove samoposlužne potrebe se mogu nositi s vašim poslovanjem, a ne usporavati ga.

Ključne značajke

Help Scout se izdvaja sa svojim fokusom na poboljšanje zadovoljstva korisnika.

Ključne značajke uključuju:

  • Samoposlužni portal
  • Upravljanje odgovorima
  • Ankete i povratne informacije
  • Chat i poruke
  • Upravljanje pozivnim centrom
  • Značajka za standardne odgovore

Prednosti

  • Lak za implementirati
  • Kompaktno rješenje
  • Lak za koristiti

Nedostaci

  • Orijentiran na tikete
  • Ograničena integracija na web stranice
  • Ograničena prilagodba

Cijena

Help Scout nudi pakete od $15, $25 i $40 po agentu mjesečno. Ako plaćate godišnje, cijena je niža. Takožer možete isprobati Help Scout potpuno besplatno.

5. Whatfix

5. Whatfix - App - Uploads - 2021 - 12 - Whatfix Home Page.png

Whatfix je samoposlužni softver koji omogućuje korisnicima samostalno rješavanje jednostavnih IT problema u aplikaciji, minimizirajući korištenje vašeg tima podrške dok povećavate zadovoljstvo klijenata..

Whatfix samoposlužni softver smanjuje vrijeme lansiranja, poboljšava zadovoljstvo zaposlenika i stvara pozitivan ROI softvera kroz svoje automatizirane znnačajke.

Ključne značajke

Whatfixse ističe po brou platformi na kojima rade, kao što su Salesforce, Office 365, Oracle CRM i više.

Ključne značajke uključuju:

  • Samoposlužni alati
  • Ciljanje publike
  • Kontrola kvalitete podataka
  • Trening unutar aplikacije
  • Višejezičnost
  • Kreiranje sadržaja

Prednosti

  • Korisnička podrška koja odgovara na upite
  • Lak za koristiti
  • Kreirajte vodiče na više jezika

Nedostaci

  • Nije dostupan na mobilnim uređajima
  • Ograničena analitika
  • Nije idealan za velike web stranice

Cijena

Whatfix ima besplatnu probnu verziju i besplatan softver. Međutim, morate ih izravno kontaktirati za cijenu njihovog samoposlužnog softvera.

6. Zendesk

Zendesk stranica

Zendesksamoposlužni softver vam pruža načine da pojednostavite svoje upravljanje korisničkom podrškom i ponudite samoposlužne opcije unutar jednog alata.

Zendesk samoposlužni softver je fleksibilan, sa moćnim alatima za automatizaciju i omogućava vam da se fokusirate na pružanje bolje korisničke usluge umjesto da provodite cijelo vrijeme odgovoarajući na pitanja klijenata. Mala poduzeća mogu imati ogromne koristi od Zendesk značajki.

Ključne značajke

Zendesk se istilče od ostalih samoposlužnih sustava svojom chatbot integracijom koja brzo rješava probleme klijenata 24/7 u poduzećima bilo koje veličine.

Ključne značajke uključuju:

  • Samoposlužni portal
  • Virtualni pomoćnik
  • Nadzor društvenih medija
  • IVR i prepoznavanje glasa
  • Upravljanje zadacima
  • Upravljanje negativnim povratnim informacijama

Prednosti

  • Bogat značajkama
  • Dostupan u 40 jezika
  • Lak za koristiti

Nedostaci

  • Komplicirane licence
  • Ograničena korisnička podrška
  • Zahtjeva treniranje agenata

Cijena

Zendesk ima cijenu samo za podršku koja počinje od $19.99 po agentu mjesečno i paket ponudu koja počinje od $49.99 po agentu mjesečno. Zendesk ima besplatnu probnu verziju. Morate ih izravno kontaktirati za cijenu.

7. Gladly

7. Gladly - App - Uploads - 2021 - 12 - Gladly Homepage.png

Gladly je personalizirani samoposlužni softver koji nema odvojenih integracija i ima odličnu podršku putem poziva, omogućujući vašem poduzeću brzo i lako pružanje samoposlužnih opcija.

Uz Gladly, klijenti mogu iskoristiti besprijekorne i brze samoposlužne opcije izgrađene unutar njihovog softvera. Gladly-jev softver je koristan u industrijama kao što su ugostiteljstvo i putovanja zbog svoje lakoće upotrebe.

Ključne značajke

Zbog svojih izvornih značajki samoposluge, Gladly se ističe od konkurencije, te pruža malim poduzećima i startupima alat koji im treba, bez zahtjeva za dodatnim integracijama.

Ključne značajke uključuju:

  • Personalizacija
  • Samoposlužni portal
  • Upravljanje znanjem
  • Praćenje problema
  • Izvještaji i analiza
  • Analiza tekstova

Prednosti

  • Lak za koristiti
  • Velik broj značajki
  • Organizirana prezentacija informacija

Nedostaci

  • Ograničena korisnička podrška
  • Noviji softver
  • Greške u pozivima

Cijena

Gladly nudi besplatnu verziju, kao i opcije od $38 i $150 po agentu mjesečno.

8. HubSpot

8. HubSpot - App - Uploads - 2021 - 12 - Hubspot Homepage.png

HubSpot omogućuje kompanijama svih veličina povećanje angažmana klijenata putem blogova, društvenih medija, odredišnih stranica, email kampanja, upravljanja sadržajem web stranica, web analitikom i izvještavanjem.

Hubspot je preporučen za poduzeća koja koriste email marketing. Hubspot omogućuje 24/7 samoposlužna rješenja dok nudi značajke za email marketing, čineći ih prikladnima za sve u različitim dijelovima e-marketinga.

Ključne značajke

Hubspot je jedinstven po nuđenju pristupa personaliziranim email rješenjima i rješenjima korisničke službe u jednoj aplikaciji. Hubspot je u startu skuplji od ostalih opcija, ali ima raznolike mogućnosti, što čini Hubspot prikladnijim za srednja i velika poduzeća.

Ključne značajke uključuju:

  • Analiza u realnom vremenu
  • Samoposlužni portal
  • Akcije na temelju okidača
  • Google Analytics integracija
  • Vođenje više računa
  • SEO upravljanje

Cijena

Hubspot nudi besplatnu verziju i besplatnu probnu verziju. Osim toga, postoje opcije od $50/mjesec – $600/godina, $1,780/mjesec – $19,200/godina i $4,000/mjesec – $48,000/godina.

9. Ada

9. Ada - App - Uploads - 2021 - 12 - Ada Home Page.png

Ada kombinira alate platforme za upravljanje klijentima koju je jednostavno koristiti i vaše omiljene CRM alate.

Uz Ada, poduzeća mogu kreirati fascinantne i angažirajuće marketinške kampanje optimizirane za mobilne uređaje. To čini Ada odličnim rješenjem za male i mikro kompanije.

Ključne značajke

Ada je različita od ostalih ponuđača zbog svog naglaska na mobilna rješenja koja osnažuju vašu korisničku službu.

Ključne značajke uključuju:

  • Društveni marketing
  • Samoposlužna rješenja
  • Prilagodljivi CTA
  • Upravljanje kanalima
  • Dinamični sadržaj
  • Upravljanje mogućim klijentima

Prednosti

  • Pojedostavljuje marketinške napore
  • Praktična i laka za upotrebu
  • Cloud-based

Nedostaci

  • Email alati mogu biti bolji
  • Nema Instagram integracije
  • Minimalne telefonske značajke

Cijena

Ada ima besplatan probni period a pretplate počinju od $40 po agentu mjesečno. Dodatno, Ada nudi 40% popusta za godišnju pretplatu, ali morate im se izravno obratiti za procjenu.

10. Document360

10. Document360 - App - Uploads - 2021 - 12 - Document360 Homepage.png

Document360 vam omogućuje kreiranje baza znanja kako bi smanjili zahtjeve za podrškom i do 50%.

Document360 je odličan za poduzeća svih veličina koja žele kreirati i objaviti korisne baze znanja koje se slažu s identitetom vašeg brenda, Zbog toga, mala i srednja poduzeća najbolje mogu iskoristiti Document360.

Ključne značajke

Razlog zašto je Document360 različit od ostalih samoposlužnih ponuđača je taj što različite institucije, kao što je Harvard, vjeruju njegovom softveru za bazu znanja.

Ključne značajke uključuju:

  • Samoposlužni portal
  • Upravljanje sadržajem
  • Alati za suradnju
  • Upravljanje bazom znanja
  • Rasprave i forumi
  • Pretraga cijelog teksta

Prednosti

  • Korisna korisnička podrška
  • Centralno čvorište informacija
  • Koristite ga kao internu ili eksternu bazu znanja

Nedostaci

  • Ograničene značajke
  • Nema provjere gramatike
  • Nema mobilne aplikacije

Cijena

Document360 nudi opcije od $49, $149 i $299 mjesečno, uz dodatak besplatne probne verzije. Nadalje, postoji i enterprise plus plan, ali im se morate izravno obratiti za cijenu.

11. Hornbill Service Manager

11. Hornbill Service Manager - App - Uploads - 2021 - 12 - Hornbill Home Page.png

Hornbill Service Manager nudi 100% okruženje bez kodiranja uz moćne automatizirane procese koji pružaju brzu uslugu dok ujedno smanjuju troškove.

Hornbill Service Manager uklanja ograničenja koda samoposlužnog softvera, što koristi automatska ažuriranja i dodijeljene resurse.

Ključne značajke

Hornbill upravitelj službe se izdvaja svojom automatizacijom i samoposlužnim softverom koji je lako koristiti, što može pomoći rastu malih poduzeća.

Ključne značajke uključuju:

  • Upravljanje izdanjima softvera
  • Upravljanje bazom znanja
  • Izvještaji o usluzi
  • Upravljanje problemima
  • Upravljanje konfiguracijom
  • Praćenje imovine

Prednosti

  • Lak za koristiti
  • Jednostavno postavljanje
  • Prilagodljivi procesi

Nedostaci

  • Ograničene značajke poput funkcionalnosti kontrolne ploče
  • Izvještaji mogu biti teški za implementaciju
  • Jednom kada je tiket kreiran, nemoguće je promijeniti vrstu

Cijena

Hornbill Service Manager nudi besplatni probni period. Za sve ostalo, morat ćete ih kontaktirati izravno za cijenu.

12. Freshdesk contact center

Freshdesk stranica

Freshdesk pretvara agente u zastupnike klijenata kroz integraciju za društvene medije kao što su Facebook, Twitter, Gmail, LinkedIn i više.

Freshdesk kontaktni centar upravlja i pojednostavljuje telefonske konverzacije za NGO, NFP i BFSI industrije nudeći samoodrživa samoposlužna rješenja.

Ključne značajke

Freshdesk kontaktni centar se izdvaja svojom mogućnošću za lako upravljanje i pojednostavljivanje operacija unutar samoposlužnih operacija srednjih i velikih poduzeća.

Ključne značajke uključuju:

  • Virtualni pozivni centar
  • Izvještaji i analiza
  • Nadzor aktivnosti zaposlenika
  • Alati za suradnju
  • Kombinirani pozivni centar
  • Samoposlužne opcije

Prednosti

  • Analizira tjednu količinu poziva
  • Nadzire i prati probleme klijenata
  • Lako postavljanje

Nedostaci

  • Svaki tiket se usmjerava upravitelju računa
  • Spora reakcija korisničke službe
  • Tijek poziva nije lako prilagoditi

Cijena

Postoji besplatna verzija, kao i opcije od $15 i $39 po agentu mjesečno. Besplatna probna verzija sustava je također dostupna.

13. Helpshift

13. Helpshift - App - Uploads - 2021 - 12 - Helpshift Homepage.png

Helpshift platforma integrira automatizaciju, botove, poruke i AI u skalabilnu platformu za korisničku službu.

Dizajniran za mala i srednja poduzeća, Helpshift nudi telefonsku i web chat podršku s jedinstvenim cjenovnim planovima koji se temelje na aktivnosti korisnika.

Ključne značajke

Helpshift je jedinstven zbog svog iskustva sa samoposlužnim rješenjima za mobilne platforme i mobilne igre koje koriste AI, što čini Helpshift savršenim za samostalne poduzetnike u području digitalne kreacije.

Ključne značajke uključuju:

  • Chatbot
  • Upravljanje bazom znanja
  • Remote pristup i kontrola
  • Predefinirani odgovori
  • Upravljanje tiketima
  • Samoposlužni portal

Cijena

Helpshift-ov cjenovni model je temeljen na ostvarenoj komunikaciji sa korisničkom službom, što znači da plaćate samo za probleme koje riješite. Helpshift nudi besplatnu probnu verziju kao i besplatnu verziju svog softvera. Međutim, morate im se obratiti ako želite cijenu.

14. TeamSupport

TeamSupport stranica

Teamsupport koristi efikasno upravljanje tiketima i višekanalnu podršku za pružanje samoposlužnih opcija diljem više digitalnih kanala, omogućujući kompanijama laku skalabilnost dok pružaju vrhunsku korisničku uslugu.

Dizajniran isključivo za kompanije koje trebaju skalirati svoje alate za rješavanje problema na većoj razini, Teamsupport je pravo rješenje.

Ključne značajke

Teamsupport je jedinstven jer omogućuje velikim timovima praćenje dodatnih informacija na tiketima, ne samo problema. Dodatno, možete pojednostaviti samoposlužne opcije svog poduzeća.

Ključne značajke uključuju:

  • Višekanalna komunikacija
  • Samoposlužni portal
  • Upravljanje pozivnim centrom
  • Konfiguracija tijeka rada
  • Izvještaji i analiza
  • Chat u realnom vremenu

Prednosti

  • 24/7 podrška
  • Upravljanje timovima i tijekom rada
  • Intuitivna funkcionalnost

Nedostaci

  • Nezgrapan softver
  • Postavljanje može biti zbunjujuće
  • Ograničena prilagodba

Cijena

Teamsupport nudi besplatnu probnu verziju, kao i opcije od $50 i $69 po agentu mjesečno. Teamsupport također nudi i besplatnu probnu verziju svog softvera.

15. Kustomer

15. Kustomer - App - Uploads - 2021 - 12 - Kustomer Home Page.png

Kustomer vam omogućuje automatizaciju 40% vaših konverzacija bez kompromitiranja kvalitete usluge koju nudite.

Kustomer omogućuje korisnicima kreiranje prilagodljivih botova koji mogu pomoći u tijekovima rada i interakcijama s klijentima – pojednostavljujući vaše operacije i smanjujući troškove kompanije.

Ključne značajke

Unikatni aspekt koji Kustomer nudi je njegov AI-pogonjen sustav otklona koji djeluje kao prva crta obrane kada rješavate probleme s klijentima. Nadalje, Kustomer odlično radi za mala i srednja poduzeća.

Ključne značajke uključuju:

  • Samoposlužni portal
  • Izvještaji i analitika
  • Chat u realnom vremenu
  • Virtualni pomoćnik
  • Nadzor mreže
  • Višekanalno prikupljanje podataka

Cijena

Kustomer-ov softver košta $89 i $139. Nema besplatne probne verzije niti besplatne verzije softvera.

16. Airkit

Airkit se integrira u backend vaše web stranice kako bi ponudio samoposlužne opcije dok pruža digitalno iskustvo vašim klijentima.

16. Airkit - App - Uploads - 2021 - 12 - Airkit Home Page.png

Airkit omogućuje timovima inžinjera implementaciju dodatnih značajki korisničke službe u backend web stranice bez potrebe za zapošljavanjem dodatnih zaposlenika.

Ključne značajke

Za razliku od ostalih ponuđača, Airkit nudi prilagođenu automatizaciju koja može biti integrirana u vaš backend, stoga je odličan izbor za srednja i velika poduzeća.

Ključne značajke uključuju:

  • Izvještaji i analiza
  • Samoposlužne opcije
  • API
  • Integracije treće strane
  • Prikupljanje podataka
  • Prilagodljivi predlošci

Prednosti

  • Lak za koristiti
  • Podrška za korisničku službu
  • Samoposlužne značajke

Nedostaci

  • Ograničene značajke
  • Novi softver
  • Nema integracije za Google Analytics

Cijena

Možete isprobati Airkit besplatno, ali im se morate izravno obratiti za cijenu prilagođenu vašem poslovanju.

17. LiveHelpNow

17. LiveHelpNow - App - Uploads - 2021 - 12 - Livehelpnow Home Page.png

LiveHelpNow nudi više značajki u svom help desk softveru kao što je live chat, baza znanja i upravljanje emailom.

LiveHelpNow je preporučen zbog svog nagrađivanog chat softvera koji može svojim značajkama pomoći vrlo malim, kao i srednjim poduzećima,

Ključne značajke

LiveHelpNow se izdvaja sa svojim fokusom na poboljšanje zadovoljstva klijenata kroz samoposlužna rješenja i povećanje prodaje generiranjem potencijalnih kupaca.

Ključne značajke uključuju:

  • Samoposlužni portal
  • Prilagodljivi i ugrađeni prozorčići
  • Višekanalna komunikacija
  • Geotargetiranje
  • Upravljanje pozivnim centrom
  • Predefinirani odgovori
  • Upravljanje IT imovinom

Prednosti

  • Lak za implementirati
  • Korisna analitika
  • Automatizacija korisničke službe

Nedostaci

  • Ograničena korisnička podrška
  • Ograničena prilagodba
  • Ograničene značajke i UI

Cijena

LiveHelpNow nudi opcije za upravljanje email tiketima, live chat i bazu znanja koje počinju od $21. Nadalje, ne nude besplatnu verziju, samo besplatnu probu.

18. Replicant

Replicant stranica

Replicant pruža softver za korisničku podršku koji koristi AI za prirodnu komunikaciju s klijentima i odgovor na pitanja bez odgađanja odgovaranja.

Replicant može pomoći velikim poduzećima automatizirati korisničku službu koristeći AI glasovne pozive. Može se upravljati svim aspektima korisničkih poziva, zajedno s bazama znanja koje pružaju izravna rješenja. Replicant nudi 24/7 korisničku podršku putem glasovne AI putem telefona za brzo i prirodno rješavanje korisničkih problema.

Ključne značajke

Replicant je jedinstven zbog svoje sposobnosti da koristi AI glasovnu podršku za automatizaciju vaše korisničke službe.

Ključne značajke uključuju:

  • Sinteza govora
  • Chatbot
  • Kontekstualno navođenje
  • Live chat
  • Višekanalna komunikacija
  • Višejezičnost

Prednosti

  • Korisna korisnička služba
  • AI glasovni pozivi
  • Softver s fokusom na klijente

Nedostaci

  • Ograničene značajke
  • Proces učenja
  • Ograničena prilagodba

Cijena

Replicant nudi besplatni demo svog autonomnog kontakt centra, ali ih trebate izravno kontaktirati za cijenu.

19. Apty

19. Apty - App - Uploads - 2021 - 12 - Apty Home Page.png

Apty pomaže za produktivnost zaposlenika, smanjene troškove treninga i povećan ROI softvera korištenjem svoje vizualne platforme za navođenje.

Apty pomaže kompanijama da poboljšaju svoj trenutni proizvod i usvoje značajke usmjerene na klijente koristeći svoj SaaS proizvod.

Ključne značajke

Apty se ističe od ostalih ponuđača svojom sposobnosti da ponudi značajke usmjerene na klijente po cijeni nižoj od ostalih ponuđača, što čini Apty rješenjem korisničke službe prilagođenim za male i srednje kompanije.

Ključne značajke uključuju:

  • Uključivanje korisnika
  • Upravljanje lansiranjem
  • Trening unutar aplikacije
  • Kontekstualno navođenje
  • Kreiranje sadržaja
  • Ankete i povratne informacije

Prednosti

  • Uvidi i podaci
  • Pomače u uključivanju korisnika
  • Korisna korisnička podrška

Nedostaci

  • Proces učenja za korisnike
  • Ograničena integracija softvera
  • Nema online foruma ili zajednice

Cijena

Apty nudi besplatnu probnu verziju i besplatnu verziju svog softvera. Kontaktirajte Apty izravno kako bi kreirali prilagođeni plan i dobili cijenu koja vam odgovara ako želite koristiti sve njiihove značajke.

20. Solvvy

20. Solvvy - App - Uploads - 2021 - 12 - Solvvy Home Page.png

Solvvy je cloud-based rješenje koje automatizira vaše poslovanje s praćenjem performansi i podršku tijekovima rada korištenjem chatbotova za podršku potrebama vaše korisničke službe.

Solvvy nudi skalabilno i personalizirano korisničko iskustvo korištenjem značajki automatizacije i modernih chatbotova, što ga čini savršenim rješenjem za mala, kao i velika poduzeća koja žele automatizirati operacije.

Ključne značajke

Solvvy se izdvaja od ostalih ponuđača korištenjem modernih chatbotova za automatizaciju korisničkog iskustva.

Ključne značajke uključuju:

  • Chatbot
  • Samoposlužne značajke
  • Prethodno konfigurirani botovi
  • Višekanalna komunikacija
  • Baza znanja
  • Tijekovi rada

Cijena

Solvvy nudi tri razine usluge:

Still didn't make up your mind?

LiveAgent offers you free trial so you can try all those features and integrations for yourself. Curious about all the opportunities?

Je li probna verzija samoposlužnih softvera korisna?

Najbolji samoposlužni softver ima probnu verziju koja omogućuje da ga zaposlenici testiraju prije kupovine ili implementacije u kompaniju. To daje vlasniku mogućnost nadzora iz prve ruke kako zaposlenici koriste softver i pomaže u odluci trebaju li posebne značajke ili ne.

Prednosti demo verzije samoposlužnog softvera

  • Besplatne probne verzije vam pomažu odlučiti odgovara li određeni proizvod svrhama vašeg poduzeća.
  • Besplatna proba vam omogućuje da isprobate nešto bez plaćanja. Ako vam se ne sviđa nakon probnog perioda, možete ga deinstalirati.
  • Demo verzija minimizira trošenje novca i vremena na kupnje koje ne odgovaraju vašem poduzeću.
  • Demo verzija omogućuje poduzećima da vide kako se njihov cijeli tim uklapa u svaki modul unutar softvera bez zahtjeva za kupovinom različitih verzija.

Uzmite probnu verziju samoposlužnog softvera

Možete se prijaviti za besplatnu 14-dnevnu probnu verziju LiveAgent-ovog samoposlužnog softvera na /trial/. Kreditna kartica vam nije potrebna, što čini besplatno isprobavanje softvera kako bi vidjeli odgovara li vašim potrebama lakšim no ikad.

Zaključak

Ako ste vlasnik poduzeća, znate koliko je važna korisnička služba. Pored svih vaših obaveza i odgovornosti, pružanje podrške 24/7 može predstavljati izazov. Tu vam samoposlužni softver može pomoći. Jedan od tih sustava je i LiveAgent, koji je dizajniran posebno za poduzeća koja žele lak način da oslobode svoje agente od odgovaranja na ponavljajuća pitanja, omogućujući im da se fokusiraju na kvalitetniju uslugu i kompleksnije probleme. Klijenti će moći naći odgovore sami, bez potrebe za kontaktiranjem ikoga iz vaše organizacije – štedeći vrijeme objema stranama.  LiveAgent nudi besplatnu 14-dnevnu probu, tako da ga možete iskušati prije kupnje i uvjeriti se odgovara li ovaj samoposlužni softver vašem timu.

FAQ

What is a customer self-service software?

Customer self-service software is an online service that allows companies to communicate with their customers. It can automate many of the processes associated with customer service, such as updating records in real-time, allowing users to view account information, and answering common questions. Customer self-service software is a convenient way of interacting with company services than face-to-face or telephone communication. E-mail messages and their automated responses are stored on servers for later reference, making self-service software easier than going through the customer service department again.

How does self-service software work?

Self-service software is software that provides specific services directly to consumers without human interaction. Self-service software can reduce workloads for both companies providing the service and customers themselves because it can answer emails, chat with customers online, or navigate digital platforms accurately to provide requested information. If customer issues can not be addressed through self-service systems, you can route customers to your customer support team.

What are the key features of self-service software?

Self-service software gives you access to all your data from one platform. This means when a user encounters a problem, they can search for a solution in their all-in-one support center. If users cannot find a satisfactory answer, escalation options like e-mail support or live chat are at their disposal.

How to choose the best self-service software?

Several simple questions should be answered in order to select the right self-service solution. Ask yourself how much technology you want to manage and support. Consider what types of service incidents your users encounter most frequently and what level of access they need to solve problems independently. When you identify the critical features for your environment, it is easy to find free trial software solutions that fit your business and users.

What are the benefits of using self-service software?

There are multiple benefits to using self-service software. One is convenience, allowing your customers to save time and access the information they need 24/7. In addition to ensuring the quality of customer service, you will maintain updated records on your customers through their self-service interactions. This new information and automation will reduce the costs of your customer service needs.

What are trends related to customer self-service software in 2022?

The market size of customer self-service software is expected to grow an annual average of 15% until 2027. To best utilize self-service software, you must identify customer trends in their purchase data, support needs and always stay up to date with this information. There has been an increasing number of home offices that need to utilize self-service software and small businesses. By using artificial intelligence in self-service software, these businesses can use conversational marketing to decrease costs and increase customer satisfaction.

How to implement self-service software?

Self-service software can be easily implemented within your business. The exact way relies on the software you have. Some self-service software allows for the creation as well as the implementation of knowledge bases. You will need to upload this software to your devices, integrate this software into your website, and customize your information for your customers for the software to be completely operational.

Is self-service customer software expensive?

Customer self-service software can be expensive, while others will be more affordable. Scaling options with plans allow you only to get the features you need for your team members at a reduced price that fits your budget. It would help if you versed yourself with the payment plan of the self-service software system you are considering.

Is a trial version of self-service software useful?

Yes! A free trial version of self-service software allows you to test the software before purchasing it. Allowing you to see if its various features match your company's customer self-service needs before purchasing them.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo