Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Osnažite svoje korisnike samoposlužnim proizvodima

Budući da su današnji korisnici postali sve zahtjevniji i samostalniji nego ikada prije, samoposlužni proizvodi više nisu fakultativni za poslovanje. Zapravo, 70% korisnika više voli tražiti odgovore online prije kontaktiranja korisničke službe za pomoć.

Pomoću LiveAgent službe za korisnike i samoposlužnog softvera, možete povećati svoje mogućnosti pružanja podrške i omogućiti korisnicima da sami rješavaju probleme — 24/7, bilo gdje, bilo kada. Kada korisnicima date pomoć putem samoposluživanja, činite i njima, i svojim agentima korisničke podrške, veliku uslugu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Prekrasna baza znanja za vašu publiku

Knowledge Base Software by LiveAgent
undraw analyze 17kw

Što je samoposlužni softver?

Samoposlužni softver omogućava korisnicima da pristupe informacijama o proizvodu/usluzi, pronađu odgovore na svoja pitanja i riješe probleme bez kontaktiranja predstavnika kompanije. Samoposlužni portali mogu imati članke baze znanja, stranice s često postavljanim pitanjima (FAQ),  vodiče za rješavanje problema, video upute, forume korisničke zajednice, predaju zahtjeva za podršku i praćenje, itd.

90% globalnih korisnika očekuje da brendovi i organizacije ponude online portal za samoposluživanje i tržište samoposlužnog softvera bi trebalo dosegnuti vrijednost 18,12 milijardi američkih dolara do 2024.

Ključne prednosti samoposlužnog softvera za poslovanje

Kada su korisnici osnaženi da si sami pomognu, tada stvari postaju bolje za sve. Najnaprednije tvrtke su već prepoznale brojne prednosti nuđenja samoposlužnih mogućnosti svojim korisnicima.

Tachometer icon

Povećana produktivnost agenta

Samoposlužni softver povećava efikasnost i produktivnost agenata. Umjesto da troše vrijeme rješavajući male probleme koji se ponavljaju, agenti se mogu usredotočiti na kritičnije upite koji imaju veću vrijednost.

Stars

Povećano zadovoljstvo korisnika

S danonoćnim pristupom do bitnih informacija, samoposlužni portali povećavaju zadovoljstvo pružajući korisnicima jednostavan način pronalaska rješenja kad god im je to najzgodnije.

dollar in zoom

Smanjeni troškovi podrške

Ulaganje u samoposlužni softver pomaže smanjiti trošak rada jer doslovno pružate podršku svojim korisnicima i van radnog vremena, čime uklanjate potrebu za zapošljavanje dodatnih zaposlenika za pružanje podrške.

Sveobuhvatan samoposlužni portal LiveAgent-a

Dajte svojim korisnicima kontrolu nad njihovim iskustvom pružanja podrške. Neka potraže članke baze znanja, sudjeluju u forumima zajednice, ostave povratne informacije, ostavljaju i prate status zahtjeva za podršku – sve u jednom samoposlužnom portalu.

undraw book lover mkck

Baza znanja i često postavljana pitanja

Postavite sveobuhvatnu bazu znanja u 4 jednostavna koraka. Dajte svojim korisnicima korisne informacije koje trebaju, vodiče kako započeti korištenje, vodiče, savjete za uklanjanje grešaka, često postavljana pitanja i ostalo. Vaši ih korisnici mogu jednostavno naći nakon vašeg radnog vremena i kada vaši agenti nisu na mreži. Napravite nekoliko baza znanja, svaku sa svojim jedinstvenim dizajnom, postavkama i sadržajem. Ako prodajete nekoliko proizvoda ili imate više brendova, vašim će internim bazama podataka moći pristupiti samo vaši agenti.

Forumi zajednice korisnika

Proširite svoju samoposlužnu ponudu s forumom za zajednicu koji potiče komunikaciju među vašim korisnicima i povećava uključenost korisnika. Potaknite svoje korisnike da si međusobno pomažu odgovaranjem na pitanja, dijeljenjem znanja, informacija, savjeta i najboljih praksi. Svaki se unos na forumu pretvara u zahtjev za podršku kako bi vaši agenti mogli uvijek uskočiti i pomoći ako je potrebno.

undraw online discussion 5wgl
undraw to do list a49b

Prikupljajte povratne informacije i prijedloge

Znate li koje značajke vaši korisnici najviše cijene i žele vidjeti u vašim proizvodima? Omogućite korisnicima da znaju da je njihovo mišljenje važno – omogućite im da dijele povratne informacije i prijedloge, glasaju za postojeće prijedloge i prate napredak njihove provedbe. Postavite gumb za Povratne informacije na nekom mjestu na vašoj web stranici i prilagodite ga da odgovara vašem poslovnom stilu kako biste počeli primati povratne informacije.

Podnosite probleme i pratite njihov napredak

Osigurajte da korisnici koji sami traže pomoć mogu jednostavno predati zahtjeve za pomoć (ako ne uspiju pronaći ono što su tražili na dostupnim samoposlužnim resursima.)

Resoursi kao što su korisnički portal omogućavaju korisnicima da upravljaju vlastitim zahtjevima za podršku i prate njihov napredak i status.

undraw progress overview 2dik

LiveAgent nudi još više

Samoposlužni je softver samo vrh sante leda od onoga što sve LiveAgent može ponuditi. Podignite svoju korisničku podršku na višu razinu korištenjem svih mogućnosti i značajki koje su osmišljene za pružanje podrške preko više kanala i neometanog iskustva pružanja podrške.

undraw email campaign qa8y

Robusno upravljanje zahtjevima za podršku

LiveAgent omogućuje moćne značajke obrade zahtjeva za podršku – uključujući distribuciju pametnih zahtjeva za podršku, automatizaciju radnih tokova, upravljanje ugovorima SLA, pametne odgovore, raspodjelu i spajanje zahtjeva za podršku, alate za suradnju tima, izvještavanje i analitiku. Držite svu komunikaciju s korisnicima s više kanala pod istim krovom i rješavajte zahtjeve za podršku brzo i učinkovito.

Glasovni i video pozivi

Usprkos brzom porastu samoposlužnih i digitalnih kanala, velik broj korisnika i dalje više voli podršku putem telefona. LiveAgent sadrži ugrađeni pozivni centar temeljen na oblaku koji vam omogućuje centralizaciju poziva s vaše web stranice ili fiksne linije na jedno mjesto. Osmislite prilagođena IVR stabla, automatizirajte preusmjeravanje poziva, neograničeno snimajte pozive, i još mnogo toga.

undraw video call kxyp
quick quality customer service through live chat

Čavrljanje uživo u stvarnom vremenu

Omogućite svojim korisnicima da vas kontaktiraju u samo nekoliko klikova pružanjem podrške u stvarnom vremenu pomoću čavrljanja uživo. LiveAgent-ov alat za čavrljanje spaja uobičajene i jedinstvene značajke, uključujući mogućnosti preusmjeravanja višestrukog čavrljanja i distribucije, proaktivne pozive na čavrljanje, nadzor online posjetitelja, pisanje u stvarnom vremenu i još više.

Povežite račune društvenih mreža

Integrirajte svoju službu za korisnike s najpopularnijim kanalima društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter i Instagram. Možete jednostavno nadzirati i odgovarati na sve svoje poruke koje ste primili preko društvenih mreža, komentare i spominjanja brenda jer se pretvaraju u zahtjeve za podršku. Upravljajte svime s jedne ploče i uštedite svoje dragocjeno vrijeme tako da se ne morate prebacivati između mnogo računa.

undraw social notifications ro8o

Zbog čega je LiveAgent-ova služba za korisnike i samoposlužno rješenje najbolji odabir

Group 370 icon

Više od samoposlužnog softvera

To je jedinstveno mjesto za sve potrebe za podrškom vaših korisnika, uključujući zahtjeve za podršku, čavrljanje uživo, pozivni centar i podršku za društvene mreže.

1st place icon

Rješenje s najviše recenzija i najboljim ocjenama

LiveAgent je softversko rješenje službe za korisnike s najviše recenzija i najboljim ocjenama za male tvrtke u 2019-2020.

Statistic icon

Puno značajki i prilagodljivost

Alat ima više od 179 značajki, više od 40 integracija i gotovo beskonačne mogućnosti prilagodbe vašim potrebama.

undraw Savings dwkw

Samoposlužni softver za razumnu cijenu

Bez dugoročnih ugovora ili prikrivenih naknada, LiveAgent daje najbolju vrijednost za vaš novac s potpuno transparetnim i poštenim tarifama, koje se naplaćuju samo za stvarno korištenje svaki mjesec. Samoposlužne mogućnosti ugrađene su u svaku tarifu – osim one koja je besplatna.

FAQ

Kako mogu napraviti samoposlužno iskustvo za korisnike i zaposlenike?

Samoposlužni softver je potreba ovih dana. Ako tražite samoposlužno iskustvo, i za korisnike i zaposlenike, trebali biste razmisliti o samoposlužnom softveru ili softveru službe za korisnike s korisničkim portalom. Korisnički portal vam omogućava kreiranje nekoliko baza znanja, i privatne i javne.

Što je samoposlužni portal?

Samoposlužni portal ili portal klijenta je portal za korisnike gdje mogu pronaći dodatne informacije bez da moraju kontatirati predstavnika podrške. Ovo može biti u obliku članka baze znanja ili Foruma.

Koje su prednosti samoposlužnog softvera?

Prednosti samoposlužnog softvera su manji troškovi korisničke podrške, povećana prodaja, poboljšano korisničko iskustvo i zadržavanje korisnika.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo