Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Prijenos poziva

Što su praćeni prijenosi poziva?  

Praćeni prijenosi poziva čekaju završetak poziva sve dok nije bilo odgovoren, odbačen ili jednostavno nije odgovoren od strane drugog agenta. Jednostavno prenosi (prebacuje) poziv s jednog agenta drugome. To znači da vaši agenti neće trebati ostaviti vaše korisnike da čekaju nepotrebno puno vremena na kolegu.

Praćeni prijenos obavlja ovo na puno pristojniji način od automatskog prijenosa poziva, kada ni vi ni korisnici ne znate hoće li se osoba na drugom kraju javiti.

Kada korisnik nazove i agent ga treba prebaciti, poziv se stavlja na čekanje. U međuvremenu se započinje novi poziv kako bi se osiguralno da krajnje odredište može odgovoriti. Ako nije odgovoreno na poziv, vraća se početnom agentu.

Tko ima koristi od praćenih prijenosa poziva?

Međunarodne korporacije, velike kompanije te internacionalne tvrtke koje imaju nekoliko odjela i stotine agenata koji trebaju svaki dan prenositi pozive. Mnogi pozivi mogu završiti u krivom odjelu ili ih može dobiti krivi agent. U ovom slučaju na scenu stupa praćeni prijenos poziva.

Prednosti praćenih prijenosa poziva

Kontakt s nestrpljivim korisnicima

Nestrpljive je korisnike koji očekuju trenutačne odgovore sada moguće opslužiti u nekoliko sekundi, čak i ako nazovu krivi odjel ili agenta.

Agenti imaju vremena za pripremu

Dok se dolazni poziv prenosi na drugog agenta, korisnik može dobiti dodatne informacije od agenta koji se prvi javio.

Povećanje korisničkog zadovoljstva

Sretni su korisnici jedan od najvažnijih resursa koje bilo koja kompanija može imati. Poboljšanje zadovoljstva pomoću personaliziranog pristupa, kao što su praćeni prijenosi poziva, vrijedi tog truda.

Ostale korisne značajke pozivnog centra

IVR

Iskoristite robusnu tehnologiju Interaktivnog glasovnog odgovora (IVR) kako biste usmjerili svoje pozivatelje u odgovarajući odjel ili agentu. Napravite jedinstvena IVR stabla koja mogu biti gotova za nekoliko minuta. Određivanjem konkretnog kompleta mogućnosti koje mogu odabrati vaši korisnici, učitavanjem pozdravne poruke ili kratkog glazbenog odlomka, moći ćete pružati puno više personaliziran pristup korisniku.

Pametno preusmjeravanje poziva

Osnovni dio softvera pozivnog centra je preusmjeravanje poziva, poznato i pod nazivom Automatska raspodjela poziva (ACD), što je značajka koja automatski raspoređuje pozive agnetima na temelju unaprijed odabranih zahtjeva. LiveAgent podružava preusmjeravanje poziva na temelju slučajne dodjele ili dodjele prema prioritetu. Uvođenjem slučajne dodjele, svi će pozivi biti raspoređeni agentima slučajnim redom. Dodjela prema prioritetu maksimizira dostupnost agenata i minimizira neiskorišteno vrijeme.

Test attended call transfers for free

Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is the Attended call transfers feature in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Attended call transfer is a feature in LiveAgent’s call center that allows your agents to connect customers to a different department if needed.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How do Attended call transfers work in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The attended call transfer feature in LiveAgent is programmed to wait until the call is picked up or rejected by another agent before it is terminated. As a result, the customer does not need to wait an unnecessarily long time. Warm transfers are smoother, more productive, and overall preferred.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you benefit from using the Attended call transfers feature in LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The benefits of attended call transfers include increased customer satisfaction, customer loyalty, and improved agent workflow.” } }] }

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo