Što je transfer sa sudjelovanjem?
U telekomunikacijskom rječniku, transfer sa sudjelovanjem znači da poziv može biti transferiran drugom korisniku koji se može javiti na njega. U LiveAgent-u, transfer sa sudjelovanjem čeka dok se netko ne javi, odbije ili jednostavno ne odgovori. Onda se poziv transferira idućem agentu.
Expert note
Transfer sa sudjelovanjem omogućuje transfer poziva drugom agentu koji se može javiti na njega, pružajući personaliziran pristup i povećavajući produktivnost i učinkovitost pozivnog centra.

DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
Engleski za pozivne centre | Obuka za agente korisničke službe: Rješavanje upita korisnika
Važnost učinkovite komunikacije u korisničkoj podršci. Slušanje klijenata, davanje informacija i rješavanje upita pomaže u održavanju zadovoljnih korisnika i izbjegavanju negativnih posljedica poput gubitka klijenata.
Portal za podršku Prebacivanje podataka Status sustava Zapis izmjena Zahtjev za prijedlog. Nagrade, certifikati i recenzije korisnika. Blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i kalkulator troškova. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. Sales contacts. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Izrađujemo vaš LiveAgent. Isprobajte sve komunikacijske kanale. Naša web stranica koristi kolačiće. Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte pogodnosti LiveAgent-a.
Pozivni centar za dolazne pozive
Pozivni centar za dolazne pozive je centar koji se bavi primanjem i obradom dolaznih telefonskih poziva korisnika. Pruža razne usluge kao što su podrška za korisnike, rješavanje problema i prijem narudžbi. Telefon je i dalje najčešće korišten kanal za korisničku uslugu.