Ovaj tekst donosi mnoštvo predložaka e-pošte za različite marketinške potrebe. Predlošci uključuju onaj za prodajne prezentacije, zahvalu na narudžbu, dobrodošlicu novom članu tima ili novom zaposleniku tvrtke, emailove za naplatu, predstavljanje proizvoda, ažuriranje proizvoda, najavu kompanije, zahtjev za studiju slučaja, te blagdanske i promotivne emailove. Uz to, predstavljeni su i predlošci za upoznavanje korisnika s proizvodima, kao i različite verzije sažetaka i podsjetnika na događaj.
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Rješavanje poziva u call centru može se unaprijediti revizijom politika i procedura te korištenjem analize govora. Do treniranja zaposlenika za rješavanje problema i kreiranja personaliziranih skripti, što rezultira izvrsnom korisničkom uslugom. Važno je biti empatičan prema klijentima i pokazati razumijevanje za njihove probleme. Praćenje izvedbe centra je također važno. Skripta pozivnog centra može povećati dosljednost u komunikaciji s klijentima te pružiti kvalitetnu korisničku uslugu.
LiveAgent omogućuje jednostavno kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete, poboljšavajući komunikaciju s klijentima. Također omogućuje kategorizaciju i prioritetizaciju tiketa, pružajući korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke. Također, olakšava slanje privitaka kao što su slike, videozapisi i dokumentacija, poboljšavajući tijek rada i komunikaciju.
"Jezično prilagodljivi widgeti omogućuju postavljanje widgeta za chat, kontakt ili povratne informacije na jeziku korisnika. Portal za korisnike pomaže tvrtki da radi 24/7. Također, potičite korisnike da šalju nove ideje i povratne informacije te priložite datoteke člancima iz baze znanja. Stvorite forum i izgradite internetsku zajednicu sa korisnicima. Također, omogućite korisnicima da pretražuju članke, forume i ploče za prijedloge putem widgeta za pretragu. Uz to, jednostavno uređujte i oblikujte sadržaj članaka putem WYSIWYG editora. Pružite podršku putem mobilnih aplikacija za Android i iOS. Također, pratite aktivnosti odjela za korisničku podršku, upravljajte SLA zahtjevima i pratite performanse agenata kroz različite izvještaje."
LiveAgent je softver za chat uživo i proaktivne pozivnice koji omogućuje direktnu komunikaciju s klijentima na web stranici. Pruža podršku u učinkovitoj timskoj suradnji i pametno distribuira razgovore između dostupnih agenata. Koristi se i u industriji nekretnina te pomaže u povećanju prodaje. LiveAgent je pouzdana platforma koju koriste poznate tvrtke. Isprobavanje nije potrebna kreditna kartica.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.