Zajednopodignimo
vašu korisničku podršku na višu razinu.

Smanjite vrijeme potrebno za odgovor i povećajte zadovoljstvo korisnika.

  • ✓ Bez troška postavljanja;
  • ✓ 24/7  korisnička podrška; 
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna;
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Budite uz svoje klijente cijelo vrijeme

Ojačajte veze s klijentima i povećajte konverziju sa superiornom uslugom na svim kanalima

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nadzirite ponašanje i uključite se u pravom trenutku

Podržite svoje posjetitelje web stranice putem personaliziranih chat pozivnica baziranih na CRM uvidima,  praćenju ponašanja, i zavirivanju u poruke.

S lakoćom prilagodite svaki chat gumb i widget te ih postavite na više web stranica u sekundi. Saznajte više

Mass actions feature in Help desk software - LiveAgent

Povećajte efikasnost uz automatizaciju

Automatizirajte dosadne zadatke, iskoristite prednost grupnih akcija, postavite gamifikaciju, koristite zadane odgovore i automatski usmjerite tikete prema pravim agentima i odjelima.

Izluđuju li vas obavijesti društvenih medija?

Preuzmite kontrolu uz LiveAgent. Odgovorite na svaku Instagram, Twitter, Facebook, Messenger i Viber poruku izravno iz LiveAgent upravljačke ploče.

Nije dovoljno? Postavite nadzor ključnih riječi i pružajte podršku čak i kada niste izričito označeni ili spomenuti u objavi.

Social customer service templates

Zaustavite lošu korisničku uslugu

Nadgledajte izvedbu vašeg tima. Uskladite smjene agenata sukladno obujmu tiketa i očekivanoj gužvi, nadgledajte tko razgovara s kime, pogledajte što kažu i učite iz ocjena agenata.

Reports feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Cloud pozivni centar za pametniju prodaju

Centralizirajte telefonske pozive s vaše web stranice ili fiksne linije i usmjerite ih k najprikladnijim agentima zahvaljujući ACD i prilagođenim IVR porukama.

Nije dovoljno? Obradujte svoje klijente s opcijom automatskog ponovnog pozivanja bez čekanja i integriranog video chata.

Ponudite 24/7 podršku bez smjena

Izgradite više baza znanja zajedno s forumima zajednice, “uradi sam” člancima, najčešćim pitanjima i sandučićima za povratne informacije i prijedloge.

Uskladite svaku bazu znanja s vašom poslovnom estetikom koristeći prilagođeni CSS ili naš intuitivni WYSIWYG uređivač.

Besprijekorna podrška na svakom kanalu

Chat, pozivi i odgovaranje na emailove i poruke društvenih medija iz jedne centralizirane upravljačke ploče.

S lakoćom pristupite svim alatima i integracijama te pružite nezaboravno superiorno korisničko iskustvo.

Ostale značajke koje ćete obožavati

Preuzmite naše iOS i Android aplikacije i rješavajte tikete u pokretu.

Uživajte u besplatnom internom chatu i pozivima unutar LiveAgent upravljačke ploče.

Učinite korisničku podršku zabavnom uz LiveAgent značajke gamifikacije.

Postavite jedinstveno radno vrijeme za svaku od svojih poslovnih web stranica

Pišite privatne bilješke za tiket, kao podsjetnik vama ili ostalim agentima.

Kreirajte prilagođena CRM polja za pohranu svih bitnih informacija o vašim klijentima.

Građen za suradnju i efikasnost na daljinu.

Napravljen od predstavnika korisničke službe za predstavnike korisničke službe.

Bez laži. Bez glavobolja. Samo važne značajke korisničke podrške.

Održite vaše poslovanje neometanim uz LiveAgent.
Besplatan probni period | Kreditna kartica nije potrebna
Person speaking multiple languages

40+ jezika aplikacije

Security lock and badge

Vrhunsko osiguranje

Customer service templates

24/7 x 365 podrška

Naši korisnici to kažu najbolje

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Započnite konverziju web posjetitelja u klijente koji plaćaju

Nudimo vođenu uslugu migracije s najpopularnijih rješenja korisničke službe kao što su Zendesk, Kayako, Freshdesk, Comm100, Help Scout, Jira ServiceDesk, LiveChat i mnogi drugi.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Obilazak
LiveAgent je broj jedan help desk softver za male tvrtke u 2022. Započnite besplatno probno razdoblje i odmah proširite svoje poslovanje!

Help desk softver za male tvrtke

Kako biste imali uspješan start-up, važno je biti pristupačan i dostupan putem različitih kanala kao što su redovna pošta, telefonski pozivi i online chat. Svaki kontakt s potencijalnim kupcima ili investitorima je važan, stoga se preporučuje korištenje softvera za optimizaciju svakodnevnih zadataka putem automatizacije. To će uštedjeti vrijeme koje se može uložiti u važnije dijelove poslovanja. Saznajte više o ovim alatima.

Istraživanje pokazuje kako 39% potrošača više voli podršku putem telefona u odnosu na druge komunikacijske kanale. Pomoću liveagent-a možete postaviti virtualni pozivni centar u vašem help desk-u. Jednostavno upravljajte dolaznom komunikacijom s kupcima, poboljšajte performanse tima za podršku i generirajte više prodaje.

Softver za dolazne pozive call centra

Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.

Obrazovanje i nevladine organizacije obično žele izgraditi snažne osobne odnose, jer u njima djeluju. Međutim, dobra je ideja da pokrivaju svoje osobne aktivnosti LiveAgentom kako bi uštedjeli svoje operativne vremenske resurse.

Softver za pomoć obrazovnim i nevladinim organizacijama

Modernizirajte korisničku podršku svoje institucije uz pristupačnu i pametnu organizaciju te korisnu internetsku prisutnost usmjerenu na kupce. Potencijalne učenike i roditelje privucite uz chat uživo, a nove donatore uz modernu razmišljajuću strategiju. Sretne korisnike najbolji su korisnici, a mi nudimo recepcionarske usluge migracije iz popularnih help desk rješenja. Saznajte detaljnije.

Privucite pažnju klijentele vaše agencije i pružite instant podršku posjetiteljima vaše web stranice s najbržim live chat softverom na tržištu.

Live chat softver za agencije

Live chat softver može biti koristan za razne agencije poput agencija za oglašavanje, digitalnih agencija, promocijskih agencija, agencija za društvene mreže i ABM agencija. Omogućuje praćenje i izvještavanje, višejezičnost, offline obrasce i ankete nakon chata. Live chat može poboljšati stopu konverzije i pružiti personalizirani pristup. Može se integrirati s društvenim mrežama i pružiti proaktivnu podršku. Odnosi s javnošću također mogu profitirati od korištenja live chata.

LiveAgent webinar za korisničku službu fokusira se na višekanalno help desk rješenje. Uključeni su chat uživo, softver za tiketiranje, chat uživo, ugrađeni pozivni centar i još mnogo toga. Besplatna proba usluge LiveAgent dostupna je na ograničeno vrijeme.

Učite s LiveAgent webinarima

LiveAgent nudi pojednostavljeno tiketiranje za produktivniju komunikaciju s kupcima, kao i izravan kontakt s njima putem softvera za chat uživo ili proaktivnih pozivnica. Više baza znanja olakšava organizaciju znanja, a webinar o osnovama upravljačke ploče LiveAgent-a pruža uvid u najvažnije značajke i postavke.

Izvrsna korisnička usluga započinje boljim help desk softverom. Isprobajte LiveAgent s 14-dnevnim besplatnim probnim razdobljem. Izgradite odnose, povećajte lojalnost i prodaju.

Recitezbogom lošoj usluzi uz help desk softver.

Planiranje korisničke podrške na društvenim medijima nudi prednosti kao što su niži troškovi i brža komunikacija. Radno vrijeme predstavnika korisničke službe treba biti jasno istaknuto, a odgovori na upite trebaju biti logički organizirani. Softveri kao što su LiveAgent i Groove nude integraciju društvenih medija i alate za produktivnost. Najbolje prakse za poboljšanje kvalitete poslovanja i iskustva korisnika uključuju odabir pravog softvera, automatiziranje procesa korisničke službe i izradu korisničkog samoposlužnog portala. LiveAgent softver za uspjeh kupaca ima potpunu ili djelomičnu višejezičnu podršku.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo