Tražite besplatni softver za bazu znanja?
Stvorite detaljne članke baze znanja za sretnije korisnike i podršku 24/7. Smanjite opterećenje upitima omogućujući kupcima da samostalno pronađu informacije.
10 pravila korisničke službe za web profesionalce
Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.
Obuka pozivnog centra | Igranje uloga za korisničku službu za kreditne kartice
Pravilna obuka u pozivnom centru je ključna za izvrsnu uslugu i održavanje pozitivne slike brenda. Obuka u korisničkoj službi za kreditne kartice također osigurava usklađenost s propisima.
Izgradite bazu znanja i dokumentiranu podršku s lakoćom
Proizvod LiveAgent je ključan za podršku i upravljanje na društvenim mrežama. Korisnička podrška se poboljšava kroz besplatne predloške odgovora i softver za kontakt centre. Višekanalna podrška povećava efikasnost i zadovoljstvo kupaca.
Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?
Ključna za uspjeh korisničke usluge su vještine komunikacije i bihevioralni dizajn. L.A.S.T. pristup poboljšava zadovoljstvo klijenata.
Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo
LiveAgent je softver za podršku korisnicima s nekoliko predložaka odgovora i informacija iz baze znanja. Planiranje korisničke usluge na društvenim mrežama ima mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Korištenje software-a za centar za pozive može poboljšati učinkovitost agenata i povećati zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma