Zajednopodignimo
vašu korisničku podršku na višu razinu.

Smanjite vrijeme potrebno za odgovor i povećajte zadovoljstvo korisnika.

  • ✓ Bez troška postavljanja;
  • ✓ 24/7  korisnička podrška; 
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna;
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Budite uz svoje klijente cijelo vrijeme

Ojačajte veze s klijentima i povećajte konverziju sa superiornom uslugom na svim kanalima

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nadzirite ponašanje i uključite se u pravom trenutku

Podržite svoje posjetitelje web stranice putem personaliziranih chat pozivnica baziranih na CRM uvidima,  praćenju ponašanja, i zavirivanju u poruke.

S lakoćom prilagodite svaki chat gumb i widget te ih postavite na više web stranica u sekundi. Saznajte više

Mass actions feature in Help desk software - LiveAgent

Povećajte efikasnost uz automatizaciju

Automatizirajte dosadne zadatke, iskoristite prednost grupnih akcija, postavite gamifikaciju, koristite zadane odgovore i automatski usmjerite tikete prema pravim agentima i odjelima.

Izluđuju li vas obavijesti društvenih medija?

Preuzmite kontrolu uz LiveAgent. Odgovorite na svaku Instagram, Twitter, Facebook, Messenger i Viber poruku izravno iz LiveAgent upravljačke ploče.

Nije dovoljno? Postavite nadzor ključnih riječi i pružajte podršku čak i kada niste izričito označeni ili spomenuti u objavi.

Social customer service templates

Zaustavite lošu korisničku uslugu

Nadgledajte izvedbu vašeg tima. Uskladite smjene agenata sukladno obujmu tiketa i očekivanoj gužvi, nadgledajte tko razgovara s kime, pogledajte što kažu i učite iz ocjena agenata.

Reports feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Cloud pozivni centar za pametniju prodaju

Centralizirajte telefonske pozive s vaše web stranice ili fiksne linije i usmjerite ih k najprikladnijim agentima zahvaljujući ACD i prilagođenim IVR porukama.

Nije dovoljno? Obradujte svoje klijente s opcijom automatskog ponovnog pozivanja bez čekanja i integriranog video chata.

Ponudite 24/7 podršku bez smjena

Izgradite više baza znanja zajedno s forumima zajednice, “uradi sam” člancima, najčešćim pitanjima i sandučićima za povratne informacije i prijedloge.

Uskladite svaku bazu znanja s vašom poslovnom estetikom koristeći prilagođeni CSS ili naš intuitivni WYSIWYG uređivač.

Besprijekorna podrška na svakom kanalu

Chat, pozivi i odgovaranje na emailove i poruke društvenih medija iz jedne centralizirane upravljačke ploče.

S lakoćom pristupite svim alatima i integracijama te pružite nezaboravno superiorno korisničko iskustvo.

Ostale značajke koje ćete obožavati

Preuzmite naše iOS i Android aplikacije i rješavajte tikete u pokretu.

Uživajte u besplatnom internom chatu i pozivima unutar LiveAgent upravljačke ploče.

Učinite korisničku podršku zabavnom uz LiveAgent značajke gamifikacije.

Postavite jedinstveno radno vrijeme za svaku od svojih poslovnih web stranica

Pišite privatne bilješke za tiket, kao podsjetnik vama ili ostalim agentima.

Kreirajte prilagođena CRM polja za pohranu svih bitnih informacija o vašim klijentima.

Građen za suradnju i efikasnost na daljinu.

Napravljen od predstavnika korisničke službe za predstavnike korisničke službe.

Bez laži. Bez glavobolja. Samo važne značajke korisničke podrške.

Održite vaše poslovanje neometanim uz LiveAgent.
Besplatan probni period | Kreditna kartica nije potrebna
Person speaking multiple languages

40+ jezika aplikacije

Security lock and badge

Vrhunsko osiguranje

Customer service templates

24/7 x 365 podrška

Naši korisnici to kažu najbolje

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Započnite konverziju web posjetitelja u klijente koji plaćaju

Nudimo vođenu uslugu migracije s najpopularnijih rješenja korisničke službe kao što su Zendesk, Kayako, Freshdesk, Comm100, Help Scout, Jira ServiceDesk, LiveChat i mnogi drugi.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Obilazak
Ako tražite besplatnu bazu znanja, LiveAgent vas može opskrbiti s jednom besplatnom bazom znanja. Pogledajte naš help desk i saznajte više.

Tražite besplatni softver za bazu znanja?

Stvorite detaljne članke baze znanja za sretnije korisnike i podršku 24/7. Smanjite opterećenje upitima omogućujući kupcima da samostalno pronađu informacije.

Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.

10 pravila korisničke službe za web profesionalce

Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.

Pravilna obuka u pozivnom centru je ključna za izvrsnu uslugu i održavanje pozitivne slike brenda. Obuka u korisničkoj službi za kreditne kartice također osigurava usklađenost s propisima.

Obuka pozivnog centra | Igranje uloga za korisničku službu za kreditne kartice

Pravilna obuka u pozivnom centru je ključna za izvrsnu uslugu i održavanje pozitivne slike brenda. Obuka u korisničkoj službi za kreditne kartice također osigurava usklađenost s propisima.

Uz LiveAgent-ov softver za dokumentiranu podršku možete s lakoćom kreirati sveobuhvatnu bazu znanja sa dokumentiranom podrškom kako bi omogućili samoposlugu.

Izgradite bazu znanja i dokumentiranu podršku s lakoćom

Proizvod LiveAgent je ključan za podršku i upravljanje na društvenim mrežama. Korisnička podrška se poboljšava kroz besplatne predloške odgovora i softver za kontakt centre. Višekanalna podrška povećava efikasnost i zadovoljstvo kupaca.

Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Ključna za uspjeh korisničke usluge su vještine komunikacije i bihevioralni dizajn. L.A.S.T. pristup poboljšava zadovoljstvo klijenata.

LiveAgent je service desk softver u sa svim značajkama koji koristi tiketing sustav kako bi spojio sve procese vaše servisne službe.

Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo

LiveAgent je softver za podršku korisnicima s nekoliko predložaka odgovora i informacija iz baze znanja. Planiranje korisničke usluge na društvenim mrežama ima mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Korištenje software-a za centar za pozive može poboljšati učinkovitost agenata i povećati zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo