Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sve što trebate znati o LiveAgent-ovoj GDPR sukladnosti

LiveAgent je posvećen privatnosti, sigurnosti, sukladnosti i transparentnosti. Ovaj pristup uključuje podržavanje sukladnosti naših klijenata s EU zahtjevima o zaštiti podataka, uključujući one postavljene u Općoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR), koja je postala izvršna 25. svibnja 2018.

Što je GDPR?

Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) (Regulacija (EU) 2016/679) je regulacija kojom Europski Parlament, Vijeće Europske Unije i Europska Komisija namjeravaju ojačati i ujediniti zaštitu podataka za sve pojedince unutar Europske Unije (EU).

Na koga se GDPR odnosi?

Jedini način na koji se osobni podaci EU građanina mogu prikupiti pri korištenju LiveAgent-a je kada vi pravite bazu podataka kontakta, njihovih informacija i poslovnih odnosa s njima (tj. CRM sustav). Neće svi klijenti biti “subjekti obrade podataka” nego samo privatne osobe. Neki od vaših klijenata mogu biti poslovne ili vladine organizacije, na koje se GDPR ne odnosi.

Je li LiveAgent GDPR sukladan?

Da, LiveAgent je u potpunosti GDPR sukladan još od svibnja 2018.

Najčešća GDPR pitanja

  • Imate li službenika posvećenog za zaštitu podataka (DPO) ili tim za sukladnost/sigurnost? Da, imamo i interni tim i službenika za zaštitu podataka. Molimo vas da usmjerite sva pitanja vezana za GDPR sukladnost na info@liveagent.com
  • Kako možete potvrditi svojim klijentima da ste u sukladnosti s novim regulacijama? Ako želite formalnu verifikaciju, pošaljite nam vaš predložak sporazuma o obradi podataka, koji ćemo vratiti popunjen i potpisan.
  • Kako se osjetljive informacije spremaju i imate li spremne procese u slučaju povrede podataka? Osjetljive informacije su spremljene na sigurno, s ograničenim pristupom. Mi odmah reagiramo na povredu podataka, odmah obavještavajući oštećene stranke, DPO službenike i lokalne institucije, sukladno našim internim GDPR smjernicama.
  • Koliko dugo čuvate podatke korisnika? Mi čuvamo podatke naših korisnika samo za vrijeme korištenja naših usluga ili dok ne pošalju zahtjev za brisanje podataka.
  • Gdje su podaci vaših korisnika fizički spremljeni? Podaci naših EU klijenata su spremljeni u našim europskim centrima podataka lociranim u Njemačkoj, Ujedinjenom Kraljevstvu i Slovačkoj i hostani su od strane Linode, Inc.
  • Koji od vaših timova ima pristup osobnim informacijama korisnika? Mi pristupamo osobnim informacijama korisnika jedino po zahtjevu korisnika ili s njegovim dopuštenjem. U većini slučajeva, to je tim korisničke podrške, razvoja ili marketinga.
  • Kako vaša organizacija rješava zahtjeve kada korisnici zahtijevaju brisanje svojih podataka iz vašeg sustava? Kada korisnik zatraži brisanje svojih podataka, mi ih odmah i izbrišemo, bez daljnjih odgoda.
  • Kako rješavate zahtjeve o zaštiti podataka s bilo kojim od vaših podprocesora? Mi potpisujemo ugovore o obradi podataka sa svakim od naših podprocesora ili podizvođača.
  • S kojim organizacijama treće strane (podprocesorima) surađujete, a koje mogu imati pristup podacima koje dijelimo s vama? Pogledajte popis LiveAgent-ovih podprocesora i podizvođača.
  • Koje ste nove mjere zaštite i procese implementirali kako bi ispoštovali rok 25. svibnja? Većina zaštitnih mjera i procesa su bili tu i prije roka, jer mi brinemo o privatnosti podataka naših korisnika. Implementirali smo još smjernica o tome kako rukovati osjetljivim podacima, kako reagirati na incidente i povrede podataka i slično.
  • Koji operacijski procesi se izvršavaju od strane obrađivača podataka (LiveAgent-a)? Sve radnje potrebne za pružanje adekvatne korisničke podrške i pouzdane usluge.
  • Tko su subjekti obrade podataka? Osobe čiji podaci su podijeljeni s korisnicima ili s LiveAgent-om.
  • Koje su kategorije podataka? Ime, email, telefonski broj, adresa, IP adresa, vremenske oznake akcija, kolačići u pregledniku, dodatni podaci prikupljeni od strane korisnika.
  • Postoje li specijalne kategorije podataka? Ne, mi nemamo specijalne kategorije podataka
  • Kako se transferi preko granica rješavaju, tko je izvoznik a tko uvoznik podataka? Transferi preko granice se rješavaju unutar EU ili SAD granica.

Dodatne sigurnosne mjere

Provjera u dva koraka

Provjera u dva koraka daje dodatnu sigurnost vašem LiveAgent računu. Kada imate omogućenu provjeru u dva koraka, bilo koji pokušaj prijave u vaš račun mora biti popraćen kodom koji ste generirali u Google Authenticator aplikaciji. Provjera u dva koraka može pomoći držati nepoznate osobe podalje, čak i kada imaju vašu šifru.

HTTPS Enkripcija

Svi LiveAgent hostirani računi idu preko sigurne konekcije koja koristi HTTPS protokol. Sigurni protokol transfera hiperteksta (HTTPS) je sigurnija verzija HTTP-a, protokola kojim se podaci šalju između vašeg preglednika i web stranice na koju ste povezani. To znači da je sva komunikacija između vašeg preglednika i LiveAgent-a enkriptirana, što uključuje i vašu chat i email komunikaciju.

Sigurno spremanje kredencijala

Slijedimo najmodernije i najbolje prakse za spremanje i zaštitu kredencijala za prijavu i šifri u cloud-u.

IP & mrežne restrikcije

Vaš LiveAgent panel se može namjestiti tako da dopusti pristup samo iz određenog raspona IP adresa.

API sigurnost

LiveAgent-ov REST API je ograničen na korisnike s dozvolom temeljenom na korisničkom imenu i šifri ili korisničkom imenu i API tokenima.

SPAM filtriranje

LiveAgent ima ugradeni inteligentni SPAM filter koji neprestano uči i poboljšava svoje sposobnosti filtriranja.

Značajke/funkcionalnosti za pomoć s programom GDPR sukladnosti

LiveAgent pruža klijentima opciju brisanja podataka usluge koji mogu sadržavati osobne podatke, kao što su profili, tiketi, slike i prilozi, unutar aktivnih LiveAgent računa. Unutar LiveAgent-a administratori i agenti (kolektivno opisani kao “Users”) imaju profile s hijerarhijskim privilegijama kao što je opisano ovdje.

Brisanje profila agenta LiveAgent trenutno podržava brisanje informacija o profilu agenta kao što je opisano ovdje. Administratori i vlasnik mogu izbrisati profile svih korisnika, uključujući i agente. Mogu izbrisati agente u Konfiguracija>Agenti>Izbriši Agente. LiveAgent zadržava informacije vlasnika računa kako bi nastavio s pružanjem usluge. Kada je račun izbrisan, LiveAgent slijedi svoju Politiku brisanja podataka za preostale informacije profila.

Brisanje profila krajnjeg korisnika LiveAgent trenutno podržava brisanje  informacija profila krajnjeg korisnika kako je opisano ovdje. Vlasnik, administratori i agenti mogu izbrisati profile krajnjih korisnika. Nakon radnje brisanja, profil krajnjeg korisnika se uklanja iz korisničkog sučelja i identitet krajnjeg korisnika se briše iz sustava, zajedno s OAuth tokenima, sesijama i spremljenim pretragama.

Brisanje tiketa Tiketi se mogu obrisati ako slijedite korake naznačene ovdje. Ovaj članak također govori o tome kako trajno obrisati tikete.

Brisanje profila korisničkog portala Korisnici mogu izbrisati svoje profile s korisničkog portala prateći korake opisane ovdje (Brisanje profila s korisničkog portala je isti proces kao i brisanje profila krajnjeg korisnika).

Prihvaćanje dopuštenja za pružanje podrške uživo putem live chata Jedan od GDPR zahtjeva je vaša obaveza da obavijestite vaše klijente da ćete vi i/Ili procesori treće strane prikupiti njihove osobne podatke. Kada pružate korisničku uslugu putem live chata, savjetujemo vam da postavite prihvaćanje dopuštenja u obrazac prije chata.

Pravo na brisanje (“Pravo na zaborav”)

LiveAgent aplikacija vam omogućuje brisanje svih osjetljivih podataka o vašim klijentima, po njihovom zahtjevu, izravno u LiveAgent aplikaciji brisanjem svih tiketa i kontakta povezanih s vašim klijentima.

Dodatno, svaki vlasnik LiveAgent računa ima potpunu kontrolu nad svojim računom i može zatražiti da bude izbrisan bilo kada slanjem maila na support@liveagent.com. LiveaAgent cloud također ima automatske procedure za brisanje suspendiranih računa, kako bi bili sigurni da ne spremamo trajno vaše podatke nakon što ste prestali koristiti naše usluge.

Automatske procedure

U slučaju da se probni račun ne nadogradi u plaćeni nakon 14 dana ili plaćanje već nadograđenog računa ne uspijeva više od sedam dana, račun biva suspendiran. Suspendirani računi ne dozvoljavaju prijavu korisnika ili pristup podacima ni vlasniku računa ni njegovim klijentima.

U slučaju da vlasnik računa ne zatraži prestanak suspenzije računa bilo emailom ili putem chata, u idućih 60 dana račun se uklanja (domena prestaje biti aktvna, mi uklanjamo konfiguraciju računa s clouda, ali čuvamo podatke u spremištu).

Uklonjeni računi se automatski brišu s našeg clouda u idućih 30 dana. U ovoj točki mi više nemamo nikakvih aktivnih podataka u LiveAgent cloudu, nego čuvamo sigurnosnu kopiju baze još 30 dana. Jednom kad kopija istekne, mi više ne spremamo nikakve podatke o vašem računu.

Dodatni izvori

Imate li pitanja?

Kontaktirajte nas na: info@liveagent.com.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo