Sve što trebate znati o LiveAgent-ovoj GDPR sukladnosti
LiveAgent je posvećen privatnosti, sigurnosti, sukladnosti i transparentnosti. Ovaj pristup uključuje podržavanje sukladnosti naših klijenata s EU zahtjevima o zaštiti podataka, uključujući one postavljene u Općoj uredbi o zaštiti podataka (GDPR), koja je postala izvršna 25. svibnja 2018.
Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) (Regulacija (EU) 2016/679) je regulacija kojom Europski Parlament, Vijeće Europske Unije i Europska Komisija namjeravaju ojačati i ujediniti zaštitu podataka za sve pojedince unutar Europske Unije (EU).
Jedini način na koji se osobni podaci EU građanina mogu prikupiti pri korištenju LiveAgent-a je kada vi pravite bazu podataka kontakta, njihovih informacija i poslovnih odnosa s njima (tj. CRM sustav). Neće svi klijenti biti “subjekti obrade podataka” nego samo privatne osobe. Neki od vaših klijenata mogu biti poslovne ili vladine organizacije, na koje se GDPR ne odnosi.
Da, LiveAgent je u potpunosti GDPR sukladan još od svibnja 2018.
Provjera u dva koraka
Provjera u dva koraka daje dodatnu sigurnost vašem LiveAgent računu. Kada imate omogućenu provjeru u dva koraka, bilo koji pokušaj prijave u vaš račun mora biti popraćen kodom koji ste generirali u Google Authenticator aplikaciji. Provjera u dva koraka može pomoći držati nepoznate osobe podalje, čak i kada imaju vašu šifru.
HTTPS Enkripcija
Svi LiveAgent hostirani računi idu preko sigurne konekcije koja koristi HTTPS protokol. Sigurni protokol transfera hiperteksta (HTTPS) je sigurnija verzija HTTP-a, protokola kojim se podaci šalju između vašeg preglednika i web stranice na koju ste povezani. To znači da je sva komunikacija između vašeg preglednika i LiveAgent-a enkriptirana, što uključuje i vašu chat i email komunikaciju.
Sigurno spremanje kredencijala
Slijedimo najmodernije i najbolje prakse za spremanje i zaštitu kredencijala za prijavu i šifri u cloud-u.
IP & mrežne restrikcije
Vaš LiveAgent panel se može namjestiti tako da dopusti pristup samo iz određenog raspona IP adresa.
API sigurnost
LiveAgent-ov REST API je ograničen na korisnike s dozvolom temeljenom na korisničkom imenu i šifri ili korisničkom imenu i API tokenima.
SPAM filtriranje
LiveAgent ima ugradeni inteligentni SPAM filter koji neprestano uči i poboljšava svoje sposobnosti filtriranja.
LiveAgent pruža klijentima opciju brisanja podataka usluge koji mogu sadržavati osobne podatke, kao što su profili, tiketi, slike i prilozi, unutar aktivnih LiveAgent računa. Unutar LiveAgent-a administratori i agenti (kolektivno opisani kao “Users”) imaju profile s hijerarhijskim privilegijama kao što je opisano ovdje.
Brisanje profila agenta LiveAgent trenutno podržava brisanje informacija o profilu agenta kao što je opisano ovdje. Administratori i vlasnik mogu izbrisati profile svih korisnika, uključujući i agente. Mogu izbrisati agente u Konfiguracija>Agenti>Izbriši Agente. LiveAgent zadržava informacije vlasnika računa kako bi nastavio s pružanjem usluge. Kada je račun izbrisan, LiveAgent slijedi svoju Politiku brisanja podataka za preostale informacije profila.
Brisanje profila krajnjeg korisnika LiveAgent trenutno podržava brisanje informacija profila krajnjeg korisnika kako je opisano ovdje. Vlasnik, administratori i agenti mogu izbrisati profile krajnjih korisnika. Nakon radnje brisanja, profil krajnjeg korisnika se uklanja iz korisničkog sučelja i identitet krajnjeg korisnika se briše iz sustava, zajedno s OAuth tokenima, sesijama i spremljenim pretragama.
Brisanje tiketa Tiketi se mogu obrisati ako slijedite korake naznačene ovdje. Ovaj članak također govori o tome kako trajno obrisati tikete.
Brisanje profila korisničkog portala Korisnici mogu izbrisati svoje profile s korisničkog portala prateći korake opisane ovdje (Brisanje profila s korisničkog portala je isti proces kao i brisanje profila krajnjeg korisnika).
Prihvaćanje dopuštenja za pružanje podrške uživo putem live chata Jedan od GDPR zahtjeva je vaša obaveza da obavijestite vaše klijente da ćete vi i/Ili procesori treće strane prikupiti njihove osobne podatke. Kada pružate korisničku uslugu putem live chata, savjetujemo vam da postavite prihvaćanje dopuštenja u obrazac prije chata.
LiveAgent aplikacija vam omogućuje brisanje svih osjetljivih podataka o vašim klijentima, po njihovom zahtjevu, izravno u LiveAgent aplikaciji brisanjem svih tiketa i kontakta povezanih s vašim klijentima.
Dodatno, svaki vlasnik LiveAgent računa ima potpunu kontrolu nad svojim računom i može zatražiti da bude izbrisan bilo kada slanjem maila na support@liveagent.com. LiveaAgent cloud također ima automatske procedure za brisanje suspendiranih računa, kako bi bili sigurni da ne spremamo trajno vaše podatke nakon što ste prestali koristiti naše usluge.
U slučaju da se probni račun ne nadogradi u plaćeni nakon 14 dana ili plaćanje već nadograđenog računa ne uspijeva više od sedam dana, račun biva suspendiran. Suspendirani računi ne dozvoljavaju prijavu korisnika ili pristup podacima ni vlasniku računa ni njegovim klijentima.
U slučaju da vlasnik računa ne zatraži prestanak suspenzije računa bilo emailom ili putem chata, u idućih 60 dana račun se uklanja (domena prestaje biti aktvna, mi uklanjamo konfiguraciju računa s clouda, ali čuvamo podatke u spremištu).
Uklonjeni računi se automatski brišu s našeg clouda u idućih 30 dana. U ovoj točki mi više nemamo nikakvih aktivnih podataka u LiveAgent cloudu, nego čuvamo sigurnosnu kopiju baze još 30 dana. Jednom kad kopija istekne, mi više ne spremamo nikakve podatke o vašem računu.
Kontaktirajte nas na: info@liveagent.com.
Live chat bonton za korisničku podršku
Slijedite protokole pristojnog chata razgovora. Istražite pravilni bonton komunikacije putem chata uživo i naučite pravila o korisničkoj podršci.
Prebacujete se s Crispa na LIveAgent?
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen SMB softver za korisničku službu u 2020. Pridružite se kompanijama kao što su Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilište u Oxfordu u pružanju prvoklasne korisničke podrške vašim klijentima. Tiket i Tiket+chat su idealni za mala i srednja poduzeća, a LiveAgent je popularan među velikim kompanijama. Bez kreditne kartice, možete isprobati njihov softver za chat. LiveAgent može pomoći vašem poduzeću da migrira podatke s drugih live chat ponuđača.
Live chat gumb ima brojne prednosti za tvrtke koje koriste sustav za kolica za kupovinu kao što je OpenCart, uključujući smanjenje troškova, poboljšanje prodaje i povećanje zadovoljstva klijenata. LiveAgent nudi integraciju s OpenCartom i mogućnost postavljanja live chat gumbe na web stranice, a svojim korisnicima pružaju i brojne značajke i alate za korisničku podršku. Vlasnici uKit poslovnih web stranica također mogu integrirati LiveAgent za postavljanje live chat gumbe. LiveAgent je softver za live chat koji omogućuje 24/7 korisničku podršku i besplatan probni period od 14 dana.
Migrirate s Freshcaller-a na LiveAgent?
LiveAgent nudi alate sa više od 175 značajki i preko 40 integracija, uz mogućnost izbora između besplatnog trajnog i triju plaćenih planova. Može se izabrati jezik među 43 opcije, a LiveAgent podržava widgete prilagodljive jeziku. Softver je idealan za poduzeća svih veličina, a naknada iznosi 39 $ mjesečno. LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma