Tražite
ponudu?

Ispunite formu ispod ili nas kontaktirajte putem maila.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Zatražite više informacija

Potrebni su vam konkretni odgovori na vaša konkretna pitanja u vezi s našim softverom? Ako je tako, pogledajte dokumentaciju u nastavku i ostavite svoje podatke za kontak u obrascu za kontakt. Javit ćemo vam se s odgovorima.

Woman responding to text while walking
How it works

Želite saznati kako radi?

Pomažemo tvrtkama u svim industrijama da poboljšaju svoju službu za korisnike od 2004. Više od 150 milijuna krajnjih korisnika povjerilo nam je svoju službu za korisnike jer znamo da je pružanje odlične korisničke podrške težak posao. Upravo smo zbog toga stvorili LiveAgent– softver koji radi sav taj težak posao za vas.

Zakažite već danas demonstraciju kako biste saznali što sve LiveAgent nudi. Nećete se razočarati.

Cijene

Saznajte više o našem cjenovnom modelu freemium.

Značajke

Istražite više od 180 naprednih značajki službe za korisnike koje nudimo.

Pravila o zaštiti privatnosti

Pogledajte naša pravila o zaštiti privatnosti i sanznajte kako koristimo vaše podatke.

Trebate potpisani ugovor o neotkrivanju?

Ako želite da potpišemo ugovor o neotkrivanju (NDA), slobodno kontaktirajte Andyja na andy@liveagent.com. Rado će vam ga poslati.

Provide personalized customer service

Želite saznati još više?

Ispunite obrazac i brzo ćemo vam se javiti.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Zahtjev za ponudu
Naučite i provedite ovih 15 najboljih praksi korisničke podrške kao što su Metrike korisničke službe za pružanje više od prvoklasne korisničke službe.

Najbolje prakse korisničke podrške

Korisnici očekuju online portal za samoposlugu od brendova. Korisnički samoposlužni portal smanjuje posao agenata i omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno. Izgradnja opsežne baze znanja i anketa povećava kvalitetu korisničke službe. Metrike korisničke podrške, integracije treće strane i trening za tim podrške poboljšavaju proces pružanja usluga. Prikupljanje povratnih informacija i briga o timu podrške ključno je za zadovoljavajuće iskustvo korisničke podrške. Ako želite odabrati pravu korisničku podršku za svoju kompaniju, razmislite o faktorima kao što su vrsta korisničke službe, set značajki, opcije automatizacije, sigurnost, integracije kanala i opcije samoposluge. Automatizacija procesa korisničke službe omogućuje agentima fokus na važnije probleme. Metrike korisničke službe vrijedne su praćenja.

Izvrsna korisnička usluga započinje boljim help desk softverom. Isprobajte LiveAgent s 14-dnevnim besplatnim probnim razdobljem. Izgradite odnose, povećajte lojalnost i prodaju.

Recitezbogom lošoj usluzi uz help desk softver.

Planiranje korisničke podrške na društvenim medijima nudi prednosti kao što su niži troškovi i brža komunikacija. Radno vrijeme predstavnika korisničke službe treba biti jasno istaknuto, a odgovori na upite trebaju biti logički organizirani. Softveri kao što su LiveAgent i Groove nude integraciju društvenih medija i alate za produktivnost. Najbolje prakse za poboljšanje kvalitete poslovanja i iskustva korisnika uključuju odabir pravog softvera, automatiziranje procesa korisničke službe i izradu korisničkog samoposlužnog portala. LiveAgent softver za uspjeh kupaca ima potpunu ili djelomičnu višejezičnu podršku.

Imate problema s izborom pravih riječi? Iskoristite naših 10 pažljivo sastavljenih predložaka korisničke podrške za svaku priliku i to odmah.

Predlošci korisničke podrške

Baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima, a istraživanje je pokazalo da kvaliteta korisničkog iskustva ovisi o brzini rješavanja pitanja. Standardni odgovori i predlošci mogu pomoći agenticama korisničke podrške u povećanju efikasnosti i zadovoljstva klijenata. Članak nudi 10 primjera predložaka korisničke podrške za najčešće probleme i upite, uključujući resetiranje lozinke, odgovore na zahtjeve za informacijama i obavijesti o planiranim značajkama.

Saznajte kako napisati savršene predloške članaka za početak rada za svoju bazu znanja. Ključ? Pišite sažeto, ali informativano.

Baza znanja: Predlošci za početak rada

Tekst opisuje važnost organiziranja procesa za uspješnu korisničku službu putem društvenih medija i prednosti korištenja istih. LiveAgent je softver za podršku korisnicima s nekoliko besplatnih predložaka odgovora i informacija o bazi znanja. Kompanije koje nude opciju samoposluživanja trebaju imati pravila za upravljanje resursima i reakcije na neželjeno ponašanje. Predlošci korisničke podrške mogu pomoći agentima da uštede vrijeme, fokusiraju se na važne zahtjeve i poboljšaju produktivnost.

Ne znate kako odgovoriti na upite putem društvenih medija o vašem radnom vremenu? Iskoristite naše potpuno prilagodljive i unaprijed pripremljene predloške.

Predlošci za odgovor na pitanje o radnom vremenu

Planiranje korisničke službe na društvenim medijima donosi mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Radno vrijeme predstavnika korisničke službe treba biti jasno istaknuto, a odgovori na upite trebaju biti logički organizirani. Predlošci za odgovore uključuju informaciju o radnom vremenu te ponudu alternativnih kanala za neposredniju pomoć poput live chata. Najčešća pitanja uključuju odgovor na potrebu istaknutog radnog vremena na društvenoj mreži i tipično radno vrijeme korisničke službe na društvenim medijima.

Ako želite pružiti izvanrednu korisničku uslugu svojim korisnicima, korištenje besplatnog softvera virtualnog pozivnog centra odličan je način za početak.

Besplatni softver pozivnog centra

Upotreba softvera za pozivni centar može poboljšati učinkovitost vaših agenata i povećati korisničko zadovoljstvo kroz transparentnost i personalizaciju usluge. Besplatni softver ima svoje prednosti, poput niže cijene, jednostavne implementacije i skalabilnosti, ali treba razmotriti svoje poslovne potrebe prije donošenja odluke. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju, a tvrtke mogu odlučiti hoće li nadograditi na plaćeno rješenje.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo