Najbolje prakse korisničke podrške
Korisnici očekuju online portal za samoposlugu od brendova. Korisnički samoposlužni portal smanjuje posao agenata i omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno. Izgradnja opsežne baze znanja i anketa povećava kvalitetu korisničke službe. Metrike korisničke podrške, integracije treće strane i trening za tim podrške poboljšavaju proces pružanja usluga. Prikupljanje povratnih informacija i briga o timu podrške ključno je za zadovoljavajuće iskustvo korisničke podrške. Ako želite odabrati pravu korisničku podršku za svoju kompaniju, razmislite o faktorima kao što su vrsta korisničke službe, set značajki, opcije automatizacije, sigurnost, integracije kanala i opcije samoposluge. Automatizacija procesa korisničke službe omogućuje agentima fokus na važnije probleme. Metrike korisničke službe vrijedne su praćenja.
Recitezbogom lošoj usluzi uz help desk softver.
Planiranje korisničke podrške na društvenim medijima nudi prednosti kao što su niži troškovi i brža komunikacija. Radno vrijeme predstavnika korisničke službe treba biti jasno istaknuto, a odgovori na upite trebaju biti logički organizirani. Softveri kao što su LiveAgent i Groove nude integraciju društvenih medija i alate za produktivnost. Najbolje prakse za poboljšanje kvalitete poslovanja i iskustva korisnika uključuju odabir pravog softvera, automatiziranje procesa korisničke službe i izradu korisničkog samoposlužnog portala. LiveAgent softver za uspjeh kupaca ima potpunu ili djelomičnu višejezičnu podršku.
Baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima, a istraživanje je pokazalo da kvaliteta korisničkog iskustva ovisi o brzini rješavanja pitanja. Standardni odgovori i predlošci mogu pomoći agenticama korisničke podrške u povećanju efikasnosti i zadovoljstva klijenata. Članak nudi 10 primjera predložaka korisničke podrške za najčešće probleme i upite, uključujući resetiranje lozinke, odgovore na zahtjeve za informacijama i obavijesti o planiranim značajkama.
Baza znanja: Predlošci za početak rada
Tekst opisuje važnost organiziranja procesa za uspješnu korisničku službu putem društvenih medija i prednosti korištenja istih. LiveAgent je softver za podršku korisnicima s nekoliko besplatnih predložaka odgovora i informacija o bazi znanja. Kompanije koje nude opciju samoposluživanja trebaju imati pravila za upravljanje resursima i reakcije na neželjeno ponašanje. Predlošci korisničke podrške mogu pomoći agentima da uštede vrijeme, fokusiraju se na važne zahtjeve i poboljšaju produktivnost.
Predlošci za odgovor na pitanje o radnom vremenu
Planiranje korisničke službe na društvenim medijima donosi mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Radno vrijeme predstavnika korisničke službe treba biti jasno istaknuto, a odgovori na upite trebaju biti logički organizirani. Predlošci za odgovore uključuju informaciju o radnom vremenu te ponudu alternativnih kanala za neposredniju pomoć poput live chata. Najčešća pitanja uključuju odgovor na potrebu istaknutog radnog vremena na društvenoj mreži i tipično radno vrijeme korisničke službe na društvenim medijima.
Besplatni softver pozivnog centra
Upotreba softvera za pozivni centar može poboljšati učinkovitost vaših agenata i povećati korisničko zadovoljstvo kroz transparentnost i personalizaciju usluge. Besplatni softver ima svoje prednosti, poput niže cijene, jednostavne implementacije i skalabilnosti, ali treba razmotriti svoje poslovne potrebe prije donošenja odluke. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju, a tvrtke mogu odlučiti hoće li nadograditi na plaćeno rješenje.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma