Pravi odabir za svako poslovanje

Potpuno podesiv, fleksibilan & prilagodljiv Vašim potrebama.

  • ✓ Pogledajte to na djelu
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Ne zahtjeva kreditnu karticu
  • ✓ Prekinite bilo kada
Korišten od strane
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite veće prihode

Stvorite nezaboravna korisnička iskustva koja povećavaju prihode.

97%

Poboljšana satisfakcija

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite više prodaje držeći svoje kupce lojalnima svome brendu.

Business background

Jedno složeno rješenje za različite vrste poduzeća

LiveAgent je softver za pomoć koji se prilagođava potrebama različitih poslovnih modela. Otkrijte kako Vašoj tvrtki može pomoći u korisničkoj podršci.

Istražite kako LiveAgent odgovara Vašoj niši

Dosegnite i utičite na posjetitelje web stranice, koji pregledavaju stranice visoke namjere, pomoću proaktivnih pozivnica za chat u nekoliko sekundi.

Saznajte više

Omogućite jednostavan pristup važnim informacijama pomoću zanimljivog samoposlužnog portala prepunog često postavljanih pitanja i foruma zajednice.

Saznajte više

Povećajte napore u službi za korisnike i automatizirajte tijek rada prije nego što podrška ophrva korisnike.

Saznajte više

Izgradite povjerenje nudeći najviše sigurnosne standarde kada je u pitanju zaštita podataka Vaših korisnika.

Saznajte više

Pretvorite korisničku uslugu u svoje najveće bogatstvo pružajući personalizirana iskustva koja čine da Vaši klijenti žele više.

Saznajte više

Pokretanja i mala i srednja poduzeća

Uštedite vrijeme i novac upravljajući istovremeno više korisničkih razgovora.

Saznajte više

Pogledajte zašto tvrtke biraju LiveAgent

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Rastite s najboljima

Pridružite se sve većem popisu tvrtki koje se oslanjaju na LiveAgent i dolaze iz različitih poslovnih okruženja. Saznajte kako oni koriste prednosti višekanalne komunikacijske platforme kako i Vi od toga možete imati koristi.

LiveAgent također može ispuniti zahtjeve nekoliko sfera industrije. Saznajte kako i pogledajte njegov utjecaj.

Related Articles to Posao
Funkcionalnosti - Korisnicka Podrska Izvjestaji

Izvještaji o korisničkoj podršci

Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.

Liveagent je najpregledaniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za mala i srednja poduzeća u 2019. Velika poduzeća često dobivaju svoj ROI od liveagenta pomoću značajke pregleda tipkanja u stvarnom vremenu.

Softver službe za pomoć poduzećima

Softver LiveAgent pruža vrhunsku korisničku podršku 24/7 sa više od 175 značajki i 40 integracija, omogućujući uštedu i povrat ulaganja. Pruža besplatnu probnu verziju i usluge migracije vratarica iz popularnih help desk rješenja. Poslovni se poslovi više ne odvijaju na lokalnoj razini, pa je važno prilagoditi se globalnom tržištu i pozdraviti međunarodne klijente na njihovom preferiranom jeziku. Softver za chat uživo omogućuje proactive chat invitations i proaktivnu komunikaciju po pristupačnoj cijeni, što rezultira zadovoljnijim korisnicima i boljim iskustvom.

Najbolja korisnička služba je ona koja uvijek radi. Pobrinite se da je vaše osoblje spremno za sve uz naš kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe.

Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe

LiveAgent's CRM software and help desk tools are being used to train and assess the performance of new customer service agents. It is important for new agents to work independently during their first regular shift to demonstrate their knowledge and skill. After the probationary period, managers should evaluate the agent's performance to provide feedback and identify areas for improvement. Soft skills, such as active listening and empathy, are important for building long-term relationships with customers. Proper training for customer service employees is key to providing excellent support and maintaining customer loyalty.

LiveAgent je sposoban ispuniti zahtjeve više poslovnih sfera. Vidite kako LiveAgent može ispuniti vaše zahtjeve i poboljšati vašu korisničku podršku.

Vrijedan u svakoj industriji

LiveAgent pruža personaliziranu podršku i pretvara web promet u rastući izvor prihoda u maloprodaji, SaaS i internetskom softveru. Također nudi podršku za putovanja, web hosting i druge industrije. Identificira potencijalne klijente i nudi napredne značajke poput chat-a u stvarnom vremenu i HD video poziva. Pruža sveobuhvatne profile klijenata i podršku preko više kanala u bankarstvu i osiguranju. LiveAgent je također koristan za računovodstvo i pravo te u industriji automobila.

Imate problema s izborom pravih riječi? Iskoristite naših 10 pažljivo sastavljenih predložaka korisničke podrške za svaku priliku i to odmah.

Predlošci korisničke podrške

The article discusses the importance of involving customers in the early stages of their user journey and how customer support within an application can improve customer experience. It also highlights the benefits of using customer service templates and surveys to gather feedback from customers. The use of canned messages and templates for customer support can improve efficiency, consistency, and productivity while maintaining the brand's tone. The article provides ten examples of customer support templates for common issues and inquiries.

Poboljšajte svoju brzinu odgovora za 26% uz LiveAgent. Vaši klijenti će biti oduševljeni i vaša prodaja će porasti. isprobajte LiveAgent danas.

Trebate povećati brzinu odgovora?

Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama jača odnose s klijentima i poboljšava online ugled. Ključno je dizajnirati klijento-centrični poslovni model za vjernost klijenata. Kvalitetna korisnička usluga i brzi odgovori povećavaju prihod i vjernost.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x