Pravi odabir za svako poslovanje

Potpuno podesiv, fleksibilan & prilagodljiv Vašim potrebama.

  • ✓ Pogledajte to na djelu   
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Ne zahtjeva kreditnu karticu   
  • ✓ Prekinite bilo kada
Korišten od strane
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite veće prihode

Stvorite nezaboravna korisnička iskustva koja povećavaju prihode.

97%

Poboljšana satisfakcija

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite više prodaje držeći svoje kupce lojalnima svome brendu.

Business background

Jedno složeno rješenje za različite vrste poduzeća

LiveAgent je softver za pomoć koji se prilagođava potrebama različitih poslovnih modela. Otkrijte kako Vašoj tvrtki može pomoći u korisničkoj podršci.

Istražite kako LiveAgent odgovara Vašoj niši

Dosegnite i utičite na posjetitelje web stranice, koji pregledavaju stranice visoke namjere, pomoću proaktivnih pozivnica za chat u nekoliko sekundi.

Saznajte više

Omogućite jednostavan pristup važnim informacijama pomoću zanimljivog samoposlužnog portala prepunog često postavljanih pitanja i foruma zajednice.

Saznajte više

Povećajte napore u službi za korisnike i automatizirajte tijek rada prije nego što podrška ophrva korisnike.

Saznajte više

Izgradite povjerenje nudeći najviše sigurnosne standarde kada je u pitanju zaštita podataka Vaših korisnika.

Saznajte više

Pretvorite korisničku uslugu u svoje najveće bogatstvo pružajući personalizirana iskustva koja čine da Vaši klijenti žele više.

Saznajte više

Uštedite vrijeme i novac upravljajući istovremeno više korisničkih razgovora.

Saznajte više

Pogledajte zašto tvrtke biraju LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Rastite s najboljima

Pridružite se sve većem popisu tvrtki koje se oslanjaju na LiveAgent i dolaze iz različitih poslovnih okruženja. Saznajte kako oni koriste prednosti višekanalne komunikacijske platforme kako i Vi od toga možete imati koristi.

LiveAgent također može ispuniti zahtjeve nekoliko sfera industrije. Saznajte kako i pogledajte njegov utjecaj.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što čini podrška službe za pomoć?

Podrška službe za pomoć pruža pomoć kupcima, obično pomoću softvera za korisničku podršku. Štoviše, softver omogućava agentima da se bave svim upitima s jedne platforme.

Što čini dobru službu za pomoć?

Dobar služba za pomoć pruža potrebnu pomoć i znanje za trenutno rješavanje problema kupaca. Štoviše, koristi ispravne alate za učinkovito upravljanje svim zahtjevima.

Zašto bi tvrtke trebale ulagati u softver službe za pomoć?

Softver službe za pomoć povećava zadovoljstvo kupaca, prihod i zadržavanje kupaca za bilo koju tvrtku veličine.

Related Articles to Posao
LiveAgent webinar za korisničku službu fokusira se na višekanalno help desk rješenje. Uključeni su chat uživo, softver za tiketiranje, chat uživo, ugrađeni pozivni centar i još mnogo toga. Besplatna proba usluge LiveAgent dostupna je na ograničeno vrijeme.

Učite s LiveAgent webinarima

Softver za chat uživo ili proaktivne pozivnice važni su za direktnu komunikaciju s klijentima na vašoj web stranici, dok je Multi KB izvrstan dodatak za odvajanje znanja. LiveAgent je pouzdana platforma koju koriste poznate tvrtke, a za isprobavanje nije potrebna kreditna kartica.

LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima i ima više od 175 help desk značajki i preko 40 integracija. Pogledajte više.

Tražite alternativu za LiveHelpNow?

Korisnici su prešli s ZenDeska na LiveAgent zbog napredne automatizacije, korisničke podrške te mogućnosti slanja priloga putem maila. LiveAgent također ima chat uživo, baze podataka i podržava proračunske tablice. Cijena je pristupačna, a podrška dostupna 24/7. LiveAgent je dobivao pohvale zbog svojih značajki i funkcionalnosti koje su korisne za male tvrtke.

Liveagent je vrhunsko višekanalno rješenje za vašu tvrtku. Iskoristite 175+ funkcionalnosti i 40+ integracija te sjajne alate već danas.

Tražite alternativu za Customerly?

LiveAgent je sve popularniji među tvrtkama zbog svoje pristupačne cijene, napredne automatizacije i mogućnosti integracije. Mnogi korisnici prelaze na LiveAgent nakon iskustva s drugim rješenjima poput Zendesk ili Freshdesk. LiveAgent nudi alat za podršku koji je jednostavan za korištenje, podržava e-poštu, datoteke, chat uživo i proračunske tablice te ima sjajan tim za podršku.

LiveAgent je ultimativno višekanalno rješenje za vaš help desk. Postanite korisnik LiveAgent-a već danas i pridružite se drugim tvrtkama u pružanju bolje podrške.

Tražite alternativu za Smartsupp?

LiveAgent je popularna alternativa za Zendesk, sa izvrsnom podrškom i korisničkim recenzijama. Korisnici hvale naprednu razinu automatizacije i integracije, kao i sposobnost slanja e-pošte i lakše organizacije protoka e-pošte. LiveAgent podržava proračunske tablice u e-porukama i chat uživo, baze podataka, obrasci za kontakt, te društvene mreže. Iako su mnogi imali problema sa Zendeskom, korisnici LiveAgenta su zadovoljni i preporučuju alat kao najbolju vrijednost za novac za alat za podršku.

LiveAgent pomaže poboljšati korisničko iskustvo u raznim poslovnim branšama. Pogledajte uspješnu priču naših klijenata iz FrëschKëschta i odlučite sami.

FrëschKëscht - LiveAgent

LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver za pozivni centar, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje e-mailovima. LiveAgent također nudi demo, newsletter, softver za pozivni centar i poboljšanja. Uz to, web stranica koristi kolačiće.

LiveAgent je help desk rješenje koje spaja različite kanale u jedno sučelje. Saznaj više o alternativi za Genesys i započni prikupljati pogodnosti industrije.

Tražite pravu alternativu za Genesys?

LiveAgent je alat za podršku koji je pobijedio u usporedbi s drugim platformama kao što su Zendesk, Freshdesk, Desk.com i LiveZilla. Neki od ključnih razloga zašto su klijenti prešli na LiveAgent je zbog njegove cijene, značajki, korisničke podrške, podrške za mobilni telefon i napredne razine automatizacije. LiveAgent nudi bogatstvo funkcija, uključujući online chat, baze podataka i integracije s društvenim mrežama. Klijenti također vole stabilnost usluge, čak i na mobilnim platformama, te veliku podršku i pomoć pri implementaciji.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo