Pravi odabir za svako poslovanje

Potpuno podesiv, fleksibilan & prilagodljiv Vašim potrebama.

  • ✓ Pogledajte to na djelu   
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Ne zahtjeva kreditnu karticu   
  • ✓ Prekinite bilo kada
Korišten od strane
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite veće prihode

Stvorite nezaboravna korisnička iskustva koja povećavaju prihode.

97%

Poboljšana satisfakcija

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite više prodaje držeći svoje kupce lojalnima svome brendu.

Business background

Jedno složeno rješenje za različite vrste poduzeća

LiveAgent je softver za pomoć koji se prilagođava potrebama različitih poslovnih modela. Otkrijte kako Vašoj tvrtki može pomoći u korisničkoj podršci.

Istražite kako LiveAgent odgovara Vašoj niši

Dosegnite i utičite na posjetitelje web stranice, koji pregledavaju stranice visoke namjere, pomoću proaktivnih pozivnica za chat u nekoliko sekundi.

Saznajte više

Omogućite jednostavan pristup važnim informacijama pomoću zanimljivog samoposlužnog portala prepunog često postavljanih pitanja i foruma zajednice.

Saznajte više

Povećajte napore u službi za korisnike i automatizirajte tijek rada prije nego što podrška ophrva korisnike.

Saznajte više

Izgradite povjerenje nudeći najviše sigurnosne standarde kada je u pitanju zaštita podataka Vaših korisnika.

Saznajte više

Pretvorite korisničku uslugu u svoje najveće bogatstvo pružajući personalizirana iskustva koja čine da Vaši klijenti žele više.

Saznajte više

Uštedite vrijeme i novac upravljajući istovremeno više korisničkih razgovora.

Saznajte više

Pogledajte zašto tvrtke biraju LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Rastite s najboljima

Pridružite se sve većem popisu tvrtki koje se oslanjaju na LiveAgent i dolaze iz različitih poslovnih okruženja. Saznajte kako oni koriste prednosti višekanalne komunikacijske platforme kako i Vi od toga možete imati koristi.

LiveAgent također može ispuniti zahtjeve nekoliko sfera industrije. Saznajte kako i pogledajte njegov utjecaj.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Posao
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.

DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE

IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.

Videos - Otkrijte Liveagent

Otkrijte LiveAgent

Videos - Otkrijte Liveagent

Tiketing softver omogućava praćenje korisničkih problema i olakšano odgovaranje na upite. LiveAgent je odlična opcija s naprednim značajkama za optimizaciju korisničke službe.

Uronimo u softver za tiketing

Tiketing softver omogućava praćenje korisničkih problema i olakšano odgovaranje na upite. LiveAgent je odlična opcija s naprednim značajkama za optimizaciju korisničke službe.

Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.

Kontakti službe za pomoć tvrtke LiveAgent

The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo