Pravi izbor za samostalno poslovanje

Potpuno podesiv, fleksibilan & prilagodljiv Vašim potrebama.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravno korisničko iskustvo koje će povećati prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite veću prodaju održavajući svoje korisnike lojalnima Vašem brendu.

Business background

Softver za pomoć samostalnim poduzetnicima

Razvijte svoje solo i samostalno poslovanje s LiveAgent-om, najgledanijim i najbolje ocijenjenim softverom za pomoć malim i srednjim poduzećima u 2020. Budite bliži svojim kupcima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Iskoristite višekanalnu korisničku uslugu

Pojedinci uglavnom mogu imati koristi od ugrađenog softvera za tiketiranje unutar LiveAgent-a, koji u potpunosti zamjenjuje način upravljanja e-poštom. Potpuna kontrola nad poviješću e-pošte, neograničenom pohranom i stotinama drugih značajki kao što su pravila i automatizacija koja Vam olakšava život. Ne zaboravite, vrijeme je novac.

Imajte najbolji pregled svoje komunikacije

Uz pojednostavljenu komunikaciju na jednom mjestu, vrlo je jednostavno provjeriti povijest razgovora. Ne sjećate se koja je bila adresa ili dogovoreni uvjeti? Nema veze! Pomoću LiveAgent-a možete jasno vidjeti sve podatke iz prošlosti.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizirajte svoje profesionalne i privatne projekte

Nikada više ne tražite stare e-adrese. Freelanceri mogu iskoristiti složenost nadzornih ploča LiveAgent za zasebne projekte/klijente, korisnički portal za informacije o svojim uslugama i softver za chat uživo za izravne upite. Ne biste trebali provoditi bezbroj sati s komunikacijom, trebali biste ga potrošiti na sate koje fakturirate.

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo usluge migracije vratarica iz većine popularnih rješenja službe za pomoć.

Kakve će koristi imati Vaše slobodno poslovanje od korištenja LiveAgent-a?

Pojednostavite poruke

Racionalizirajte sve svoje zahtjeve za podršku putem e-pošte, društvenih mreža, telefona i chata uživo u jednu pristiglu poštu i upravljajte svakim upitom s lakoćom.

Prioritizajte svoj rad

Delegirajte svakodnevne i ponavljajuće zadatke u softver službe za pomoć kako bi se Vaši agenti mogli usredotočiti na njegovanje korisničkih odnosa.

Korisnička podrška 24/7

Smanjite broj dolaznih tiketa za podršku pružanjem sveobuhvatnog portala o samopomoći koji je dostupan 24/7/365.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Višenamjenski softver službe za pomoć

Koristite izvorni višekanalni pristup LiveAgent-a, pružite izvrsnu korisničku uslugu u svim glavnim komunikacijskim kanalima i automatizirajte svoje ponavljajuće zadatke. Nikada nećete izgubiti e-poštu ili zaboraviti odgovoriti. Stvorite korisničke profile i prikupljajte dodatne informacije o svojim klijentima izravno u LiveAgent-u.

Zaključite više ponuda u aktualnom vremenu

Zaboravite na integraciju softvera za chat uživo od treće strane sa svojim LiveAgent help deskom. Chat uživo izvorni je dio LiveAgent-a s naprednim značajkama automatizacije, poput obrazaca prije chata, a uključuje i privitke, ankete o zadovoljstvu i kompletnu prilagodbu. Stvorite jedinstveni izgled prema svojim željama i odaberite jezik.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Budite u kontaktu čak i dok ste u pokretu

Provodite li puno vremena dalje od svog računala i trebate li biti u toku s korisnicima dok ste u pokretu? LiveAgent nudi izvorne aplikacije za iOS i Android uređaje.

Transparentne i pristupačne cijene

Nabavite naše rješenje za profesionalnu službu za pomoć po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih naknada ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za 14-dnevno besplatno probno razdoblje da biste dobili potpuni pristup svim dostupnim značajkama. Što čekaš? Počnite ubrzavati odgovor već danas!

$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Solo
Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.

Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva

Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.

Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.

10 pravila korisničke službe za web profesionalce

Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.

Pravilna obuka u pozivnom centru je ključna za izvrsnu uslugu i održavanje pozitivne slike brenda. Obuka u korisničkoj službi za kreditne kartice također osigurava usklađenost s propisima.

Obuka pozivnog centra | Igranje uloga za korisničku službu za kreditne kartice

Pravilna obuka u pozivnom centru je ključna za izvrsnu uslugu i održavanje pozitivne slike brenda. Obuka u korisničkoj službi za kreditne kartice također osigurava usklađenost s propisima.

Web help desk, skraćeno WHD, je tehnologija koja pruža službu za pomoć - upravljanje tiketama. Omogućuje korisnicima olakšano upravljanje korisničkom službom

Web help desk

Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.

Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.

"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."

LiveAgent je service desk softver u sa svim značajkama koji koristi tiketing sustav kako bi spojio sve procese vaše servisne službe.

Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo

LiveAgent je softver za podršku korisnicima s nekoliko predložaka odgovora i informacija iz baze znanja. Planiranje korisničke usluge na društvenim mrežama ima mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Korištenje software-a za centar za pozive može poboljšati učinkovitost agenata i povećati zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo