Ticket polja su prilagođena polja koja se obično koriste za prikupljanje više informacija o vašim ticketima. LiveAgent vam omogućuje stvaranje neograničenih prilagođenih polja za tickete.
Primjer
Kad vas kupac kontaktira zbog problema s njihovom narudžbom. Spremanjem ID-a narudžbe u prilagođeno polje možete uštedjeti vrijeme ako ove podatke imate na raspolaganju.
Kada odgovarate ili izmjenjujete ticket možete dodati više informacija tako što će te dodati nova ticket polja s vašim tekstom.
Dodavanje ticket polja
Dodavanje ticket polja unutar ticket postavki
Ticket polje – ID narudžbe dodan u ticket
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Resursi baze znanja
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!