What is a support ticket?
Zahtjevi za podršku omogućuje kupcima slanje pitanja ili upita organizaciji. Zahtjev za podršku zahtjev je koji je primio ticketing sustav. Svaki kreirani ticket ima svoj jedinstveni ID. Zahtjev za podršku otvoren je dok ga ne riješe predstavnici kupaca. Na jednom mjestu pohranjuje sve poruke.
Frequently Asked Questions
Što je zahtjev za podršku?
Zahtjev za podršku ulazni je upit kupca o tvrtki, proizvodu ili usluzi. Može doći putem komunikacijskih kanala koje koristi tvrtka. Svaki ticket ima svoj vlastiti osobni ID. Izvještajem se bavi agent čiji je zadatak podržati klijenta i pružiti mu pomoć.
Kako se kreira zahtjev za podršku?
Zahtjev za podršku stvara kupac koji kontaktira putem bilo kojeg komunikacijskog kanala koji koristi tvrtka.
Gdje možete pronaći u LiveAgent-u zahtjeve za podrškom?
Lista zahtjeva u LiveAgent-u se može pronaći u sekciji Ticketi.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Kontrolni popis za regrutiranje službenika korisničke službe
Kontrolni popis za zapošljavanje službenika korisničke službe: Koristite ovaj kontrolni popis kako bi pronašli idealnog kandidata za izvrsnu pomoć u ulozi.
Predlošci za korisničku službu
Kompanije trebaju ozbiljno razmotriti važnost popratnih emailova u komunikaciji s klijentima i korisnicima. Korištenje predloženih predložaka može pomoći timovima korisničke službe da pruže brze i profesionalne odgovore u velikom broju emailova. Važno je koristiti jasan i pozitivan ton, te se preporučuje korištenje privitaka i poziva na akciju. Osim toga, istraživanje je pokazalo da mnoge kompanije ne odgovaraju na emailove korisničke službe. Stoga, izgradnja vlastite knjižnice email predložaka i obuka agenata za njihovo korištenje može pomoći u pružanju dosljedne usluge.
Predlošci za korisničku službu
Tekst govori o važnosti popratnih emailova za komunikaciju s klijentima i korisnicima te preporučuje različite predloške za informativne, prodajne i popratne emailove. Spominje se Dijeljeni poštanski pretinac i program LiveAgent koji olakšava pregled, slanje i oblikovanje emailova. Naglašava se važnost jasnog i pozitivnog toniranja emailova te korištenja privitaka i poziva na akciju. Također se navode funkcionalnosti, integracije te alternative softvera za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver i sustav za upravljanje pritužbama. Sales kontakte možete naći na kraju teksta.