Zahtjev za podršku

What is a support ticket?

Zahtjevi za podršku omogućuje kupcima slanje pitanja ili upita organizaciji. Zahtjev za podršku zahtjev je koji je primio ticketing sustav. Svaki kreirani ticket ima svoj jedinstveni ID. Zahtjev za podršku otvoren je dok ga ne riješe predstavnici kupaca. Na jednom mjestu pohranjuje sve poruke.

Frequently asked questions

Što je zahtjev za podršku?

Zahtjev za podršku ulazni je upit kupca o tvrtki, proizvodu ili usluzi. Može doći putem komunikacijskih kanala koje koristi tvrtka. Svaki ticket ima svoj vlastiti osobni ID. Izvještajem se bavi agent čiji je zadatak podržati klijenta i pružiti mu pomoć.

Kako se kreira zahtjev za podršku?

Zahtjev za podršku stvara kupac koji kontaktira putem bilo kojeg komunikacijskog kanala koji koristi tvrtka.

 

Gdje možete pronaći u LiveAgent-u zahtjeve za podrškom?

Lista zahtjeva u LiveAgent-u se može pronaći u sekciji Ticketi.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo