What is a support ticket?
Zahtjevi za podršku omogućuje kupcima slanje pitanja ili upita organizaciji. Zahtjev za podršku zahtjev je koji je primio ticketing sustav. Svaki kreirani ticket ima svoj jedinstveni ID. Zahtjev za podršku otvoren je dok ga ne riješe predstavnici kupaca. Na jednom mjestu pohranjuje sve poruke.
Frequently Asked Questions
Što je zahtjev za podršku?
Zahtjev za podršku ulazni je upit kupca o tvrtki, proizvodu ili usluzi. Može doći putem komunikacijskih kanala koje koristi tvrtka. Svaki ticket ima svoj vlastiti osobni ID. Izvještajem se bavi agent čiji je zadatak podržati klijenta i pružiti mu pomoć.
Kako se kreira zahtjev za podršku?
Zahtjev za podršku stvara kupac koji kontaktira putem bilo kojeg komunikacijskog kanala koji koristi tvrtka.
Gdje možete pronaći u LiveAgent-u zahtjeve za podrškom?
Lista zahtjeva u LiveAgent-u se može pronaći u sekciji Ticketi.
Expert note
Zahtjev za podršku je ulazni upit kupca o tvrtki, proizvodu ili usluzi koji se obrađuje putem ticketing sustava. Svaki ticket ima jedinstveni ID i pruža kontekst za rješavanje problema.

LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje korisnicima pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata i optimizaciju radnih procesa podrške. Webinari su efikasan način da se nauči o svim značajkama i prednostima ovog softvera.
DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.