Što su pojedinosti tiketa?
Nakon što kliknete na ID tiketa u temi za tikete, prikazat će se pojedinosti tiketa. One pružaju dodatne informacije o tiketu poput predmeta, prilagođenih polja, primatelja, napomena, vremenskih izvješća i priloga.
Frequently Asked Questions
Što su pojedinosti tiketa?
Pojedinosti o tiketu su podaci o pristiglom tiketu.
Kako možete pristupiti pojedinostima tiketa?
Kliknite na ID tiketa za pristup pojedinostima tiketa. Tada će vam se prikazati podaci o određenom tiketu.
Koje informacije sadrže pojedinosti tiketa?
Pojedinosti tiketa sastoje se, između ostalog od predmeta, imena primatelja, osobnih napomena, vremenskih izvješća i prilagođenih polja.
Expert’s note
Pojedinosti tiketa sadrže informacije o predmetu, primatelju, napomenama, vremenskim izvješćima i prilozima. Klikom na ID tiketa otvaraju se pojedinosti.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
Na temelju analize tržišta, utvrđeno je da postoji potreba za novim proizvodom. Cilj je povećati prodaju i osvojiti nove kupce. Plan je usmjeren na razvoj proizvoda i promociju putem digitalnog oglašavanja. Nakon provedbe plana, očekuju se pozitivni rezultati u poslovanju.