Što je dodjela tiketa?
Tiket je komunikacija između agenata i klijenata. Tiketi su kreirani bez prava vlasništva. Potrebno je dodijeliti tikete pravom agentu ili odjelu i ručno promijeniti vlasništvo. Uvijek znajte tko je odgovoran za rješavanje problema i upita i izbjegnite bilo kakve pogreške.
In LiveAgent you are able to set up automatically assigning tickets to a customer representative after reply. Customize your own criteria, rules and conditions in configuration and run it automatically.

Expert note
Dodjela tiketa je ključan dio komunikacije s klijentima koji omogućuje brzo i kvalitetno rješavanje problema. U LiveAgent-u, dodijeljeni tiketi pomažu u izbjegavanju pogrešaka i olakšavaju praćenje odgovornosti.

Kako postaviti pravila u LiveAgent-u
U LiveAgent-u možete postaviti pravila koja automatiziraju upravljanje tiketima. Pravila poboljšavaju efikasnost procesa, brže obrađuju tikete i povećavaju točnost.
Kako ispisati tikete u LiveAgent-u
LiveAgent omogućuje tvrtkama brzo i jednostavno ispisivanje tiketa korisnika u fizičkom formatu ili za daljnju istragu.