Besplatna proba

Dodjela tiketa

Što je dodjela tiketa?

Tiket je komunikacija između agenata i klijenata. Tiketi su kreirani bez prava vlasništva. Potrebno je dodijeliti tikete pravom agentu ili odjelu i ručno promijeniti vlasništvo. Uvijek znajte tko je odgovoran za rješavanje problema i upita i izbjegnite bilo kakve pogreške.

In LiveAgent you are able to set up automatically assigning tickets to a customer representative after reply. Customize your own criteria, rules and conditions in configuration and run it automatically.

LiveAgent's assign ticket function

FAQ

Što znači dodjela tiketa?

Tiket je glavni alat za komunikaciju između agenata i klijenata. Dodjela tiketa znači da tiket mora biti dodijeljen prikladnom agentu ili odjelu, kako bi mogli reagirati na njega.

Kako možete dodjeljivati tikete koristeći LiveAgent?

U LiveAgent-u možete dodjeljivati tikete prikladnim agentima. To se može dogoditi i automatski nakon što agent odgovori klijentu. Vlasnik date notifikacije se također može promijeniti.

Je li dodjela tiketa automatizirana?

LiveAgent ima opciju automatske dodjele tiketa. To se događa kada upitani agent odgovori klijentu. Možete i prilagoditi vlastite kriterije, pravila i uvjete unutar konfiguracije.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo