Što je korisnička interakcija?
Interakcija između tvrtke i kupca započinje kad ovaj podigne tiket. Snimljeni razgovori putem poziva, chata, tweeta ili e-pošte između kupca i tvrtke prije razrješenja tikete jednaki su broju interakcija s klijentom navedenim na listiću.
Poželjno je da se tiket riješi nakon početne komunikacije između klijenta i tvrtke kako bi se pružilo najveće zadovoljstvo kupaca.
Frequently Asked Questions
Što je korisnička interakcija?
Interakcija s klijentom odnos je s klijentom čiji je cilj zadovoljiti njegove potrebe i ispuniti njegova očekivanja. Međutim, to ne bi trebalo završiti samo na tome, već bi ga trebalo provesti i na način koji će izgraditi dugoročni odnos s klijentom.
Koji su primjeri interakcije s kupcem?
Primjera korisnička interakcija može biti onoliko koliko ima klijenata i njihovih pojedinačnih slučajeva. Općeniti primjeri su: telefonski poziv, odgovor na komentare na društvenim mrežama, kontakt e-poštom. Kao rezultat ovih interakcija, moguće je izgraditi emocionalni odnos s klijentom, koristiti povratne informacije klijenata i usredotočiti se prvenstveno na potrebe klijenta. Ostali zanimljivi primjeri su uporaba umjetne inteligencije koja može podržati akciju. Također je izuzetno važno koristiti iskren ljudski jezik.
Sprema li se korisnička interakcija u LiveAgent?
Interakcije s klijentima pohranjuju se u LiveAgent-u kako bi ih agenti mogli koristiti po potrebi. LiveAgent koristi mobilne aplikacije, hibridne tokove tiketa i pravila automatizacije koji pomažu pri automatskoj distribuciji karata.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Softver korisničke službe za maloprodaju
LiveAgent pomaže u maloprodaji pružanjem najbolje moguće korisničke usluge. LiveAgent - jedno višekanalno rješenje za zadovoljstvo svakog klijenta.
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Obrasci zahtjeva za Help desk trebaju biti kratki i sadržavati samo najvažnije polja poput podataka o kupcu i polje za opisivanje zahtjeva. Jezik u obrascu mora biti jednostavan, bez tehničkog žargona ili složenih rečenica. Odgovor na zahtjev kupca treba biti što brži moguć, a vrijeme odgovora se može razlikovati ovisno o raznim uvjetima poput broja agenata u timu i količine zahtjeva. Agenti za korisničku službu trebaju težiti odgovoriti na zahtjeve kupaca odmah.