Što je korisnička interakcija?
Interakcija između tvrtke i kupca započinje kad ovaj podigne tiket. Snimljeni razgovori putem poziva, chata, tweeta ili e-pošte između kupca i tvrtke prije razrješenja tikete jednaki su broju interakcija s klijentom navedenim na listiću.
Poželjno je da se tiket riješi nakon početne komunikacije između klijenta i tvrtke kako bi se pružilo najveće zadovoljstvo kupaca.
Frequently asked questions
Što je korisnička interakcija?
Interakcija s klijentom odnos je s klijentom čiji je cilj zadovoljiti njegove potrebe i ispuniti njegova očekivanja. Međutim, to ne bi trebalo završiti samo na tome, već bi ga trebalo provesti i na način koji će izgraditi dugoročni odnos s klijentom.
Koji su primjeri interakcije s kupcem?
Primjera korisnička interakcija može biti onoliko koliko ima klijenata i njihovih pojedinačnih slučajeva. Općeniti primjeri su: telefonski poziv, odgovor na komentare na društvenim mrežama, kontakt e-poštom. Kao rezultat ovih interakcija, moguće je izgraditi emocionalni odnos s klijentom, koristiti povratne informacije klijenata i usredotočiti se prvenstveno na potrebe klijenta. Ostali zanimljivi primjeri su uporaba umjetne inteligencije koja može podržati akciju. Također je izuzetno važno koristiti iskren ljudski jezik.
Sprema li se korisnička interakcija u LiveAgent?
Interakcije s klijentima pohranjuju se u LiveAgent-u kako bi ih agenti mogli koristiti po potrebi. LiveAgent koristi mobilne aplikacije, hibridne tokove tiketa i pravila automatizacije koji pomažu pri automatskoj distribuciji karata.
Expert note
Korisnička interakcija ključna je za izgradnju dugoročnog odnosa s klijentom. Potrebno je pažljivo slušati i zadovoljiti njihove potrebe.

Korisnička komunikacija je važna za razmjenu informacija između tvrtke i kupca. Kupci mogu koristiti e-poštu, telefon ili chat komunikaciju. Odgovarajuće vještine komunikacije s kupcima su ključne za brzo i učinkovito rješavanje žalbi kupaca. Visokokvalitetna korisnička usluga je važna za zadovoljstvo kupaca i može dovesti do povećanja prometa. Live chat komunikacija s korisničkom službom može biti izazovna i može dovesti do lošeg iskustva kupaca. Savjeti za komunikaciju uključuju korištenje imena, indikatora tipkanja, izbjegavanje Caps Locka i elipsi te korištenje emojija i pripremljenih odgovora.
Iskustvo s korisničkom službom
Članak govori o važnosti kvalitetne korisničke podrške za uspjeh poslovanja. Ističe se važnost usmjeravanja na kupca, obrazovanja zaposlenika te korištenja softvera i tehnologije za podršku. Agenti korisničke službe moraju imati dobre komunikacijske vještine, biti strpljivi i empatični. Usluge koje su usmjerene na korisnika su ključne za zadržavanje klijenata i povećanje prodaje. Važno je imati organiziran tim korisničke podrške s mekim vještinama za pružanje izvrsne korisničke usluge.
Softver za upravljanje komunikacijom s kupcima
Kupci ne vole prikazivanje nerelevantnog sadržaja, stoga je važno učinkovito upravljati komunikacijom s njima. CCM softver omogućuje personalizirane, relevantne i dosljedne komunikacije putem različitih kanala te se temelji na podacima iz prošlih iskustava s kupcima. Softver je alat koji pomaže u upravljanju velikim brojem dolaznih i odlaznih komunikacija.
Višekanalno korisničko iskustvo
Višekanalno korisničko iskustvo ključno je za uspjeh u poslovanju. Definiranje identiteta brenda na svim kanalima omogućava vjerodostojnost i ciljane oglase. Kvalitetni podaci pomažu u donošenju odluka. Savjeti poput upoznavanja publike, mapiranja putovanja klijenta i primjene pravih rješenja su korisni za pružanje odličnog iskustva. Korisnička podrška putem različitih komunikacijskih kanala poboljšava ujednačenost i nesmetano korisničko iskustvo. Povratne informacije klijenata su važne za prepoznavanje trendova i zajedničkih tema. Omnichannel pruža dosljedno korisničko iskustvo.