Što je korisnička interakcija?
Interakcija između tvrtke i kupca započinje kad ovaj podigne tiket. Snimljeni razgovori putem poziva, chata, tweeta ili e-pošte između kupca i tvrtke prije razrješenja tikete jednaki su broju interakcija s klijentom navedenim na listiću.
Poželjno je da se tiket riješi nakon početne komunikacije između klijenta i tvrtke kako bi se pružilo najveće zadovoljstvo kupaca.
Frequently asked questions
Što je korisnička interakcija?
Interakcija s klijentom odnos je s klijentom čiji je cilj zadovoljiti njegove potrebe i ispuniti njegova očekivanja. Međutim, to ne bi trebalo završiti samo na tome, već bi ga trebalo provesti i na način koji će izgraditi dugoročni odnos s klijentom.
Koji su primjeri interakcije s kupcem?
Primjera korisnička interakcija može biti onoliko koliko ima klijenata i njihovih pojedinačnih slučajeva. Općeniti primjeri su: telefonski poziv, odgovor na komentare na društvenim mrežama, kontakt e-poštom. Kao rezultat ovih interakcija, moguće je izgraditi emocionalni odnos s klijentom, koristiti povratne informacije klijenata i usredotočiti se prvenstveno na potrebe klijenta. Ostali zanimljivi primjeri su uporaba umjetne inteligencije koja može podržati akciju. Također je izuzetno važno koristiti iskren ljudski jezik.
Sprema li se korisnička interakcija u LiveAgent?
Interakcije s klijentima pohranjuju se u LiveAgent-u kako bi ih agenti mogli koristiti po potrebi. LiveAgent koristi mobilne aplikacije, hibridne tokove tiketa i pravila automatizacije koji pomažu pri automatskoj distribuciji karata.
- Komunikacija s kupcima - Savjeti i pogreške (ažurirano)
- Iskustvo s korisničkom službom (Objašnjeno)
- Višekanalno korisničko iskustvo (Objašnjeno)
- Angažiranje klijenata (Objašnjeno)
- Softver za upravljanje komunikacijom s kupcima | LiveAgent
- Korisnički obrazac (Obrazac)
- Što je dugme za chat? (+Besplatna proba) | LiveAgent
- Predlošci za pozivni centar (Kopirajte i koristite) | LiveAgent