Besplatna proba

Korisnička interakcija

Što je korisnička interakcija?

Interakcija između tvrtke i kupca započinje kad ovaj podigne tiket. Snimljeni razgovori putem poziva, chata, tweeta ili e-pošte između kupca i tvrtke prije razrješenja tikete jednaki su broju interakcija s klijentom navedenim na listiću.

Poželjno je da se tiket riješi nakon početne komunikacije između klijenta i tvrtke kako bi se pružilo najveće zadovoljstvo kupaca.

Frequently asked questions

Što je korisnička interakcija?

Interakcija s klijentom odnos je s klijentom čiji je cilj zadovoljiti njegove potrebe i ispuniti njegova očekivanja. Međutim, to ne bi trebalo završiti samo na tome, već bi ga trebalo provesti i na način koji će izgraditi dugoročni odnos s klijentom.

Koji su primjeri interakcije s kupcem?

Primjera korisnička interakcija može biti onoliko koliko ima klijenata i njihovih pojedinačnih slučajeva. Općeniti primjeri su: telefonski poziv, odgovor na komentare na društvenim mrežama, kontakt e-poštom. Kao rezultat ovih interakcija, moguće je izgraditi emocionalni odnos s klijentom, koristiti povratne informacije klijenata i usredotočiti se prvenstveno na potrebe klijenta. Ostali zanimljivi primjeri su uporaba umjetne inteligencije koja može podržati akciju. Također je izuzetno važno koristiti iskren ljudski jezik.

Sprema li se korisnička interakcija u LiveAgent?

Interakcije s klijentima pohranjuju se u LiveAgent-u kako bi ih agenti mogli koristiti po potrebi. LiveAgent koristi mobilne aplikacije, hibridne tokove tiketa i pravila automatizacije koji pomažu pri automatskoj distribuciji karata.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo