Besplatna proba

Podrška za live chat

Što je podrška za live chat?

Live chat is one of the tools of a help desk software that enables customers to contact you through your website.

Live chat support icon

When choosing the right help desk solution complete with a native live chat application, it is important to consider the speed of the live chat widget, as well as the functionality. The faster the chat button widget loads, the faster you can convert your website visitors into paying customers. To learn more about live chat, check out this link.

Kako mogu razgovarati s korisničkom službom?

Korisnici mogu komunicirati s agentima za korisničku podršku u stvarnom vremenu pomoću widgeta za chat koji se nalazi na web stranici tvrtke.

Da li korisnici vole live chat?

Both customers and businesses love live chat support because it’s quick, efficient, and cost-effective. With live chat, customers can get answers to their questions in a matter of minutes. Although the average response time for live chat queries varies from business to business and from industry to industry, it is a universally accepted notion that live chat queries should be answered significantly faster than emails and phone calls.

If you’re ready to discover how you can improve your customer service with live chat, try LiveAgent’s free 14-day live chat trial.

Frequently asked questions

Što znači podrška za live chat?

Podrška za live chat je mogućnost provođenja tekstualnog razgovora između klijenta i tima za podršku putem Interneta. Korištenjem live chata korisnici mogu poslati svoja pitanja o proizvodima ili uslugama koje nudi tvrtka i vrlo brzo dobiti odgovore. Live chat također automatizira i ubrzava rad korisničkog tima.

 

Koji su elementi podrške za live chat?

Najvažniji dio live chata jest da Vam omogućuje jednostavnu komunikaciju. Osim toga, omogućuje interakciju i rukovanje korisnicima putem emotikona, razmjene videozapisa kao i glasovnih poruka. Važno je da klijent može započeti razgovor u bilo kojem trenutku i dobiti gotovo trenutni odgovor.

 

Kako LiveAgent pruža podršku za live chat?

Live chat je opcija dostupna u LiveAgent-u. To omogućava timovima za korisničku podršku koji koriste LiveAgent da pruže podršku korisnicima u stvarnom vremenu. Sadrži sve funkcionalnosti koje su Vam potrebne.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo