Ugrađeno praćenje chata

Želite li vidjeti podatke o konverziji Google Analyticsa iz svog chata uživo?

Pa, to je moguće i lako učiniti s LiveAgent-om.

Chat uživo u LiveAgent-u ima veliki broj značajki. Ugrađeno praćenje chata omogućuje vašoj tvrtki praćenje konverzija iz chata uživo, što vam može pomoći u analizi ukupnog utjecaja online gumba.

Za što se koristi ugrađeno praćenje u chatu?

Koristi se za praćenje događaja u sesijama chata uživo u Google Analyticsu. ahvaljujući podacima možete procijeniti utjecaj chata uživo na konverzije na vašoj web lokaciji. Štoviše, možete vidjeti utjecaj svojih agenata na prodaju.

Koje su opcije koje možete pratiti?

  • Započni chat
  • Završi chat
  • Svaka poruka agenta
  • Svaka poruka kupca

Kako funkcionira ugrađeno praćenje chata?

U LiveAgent-u možete jednostavno otići na dodatke i aktivirati praćenje chata uživo. Nakon toga slijedite jednostavne upute i odmah pogledajte analitiku chata.

Ali da budemo precizniji, događaji generiraju javascript koji zapovijeda izravno na vašoj web stranici, gdje je chat započeo. Dodatak bi se mogao koristiti za;

  • signaliziranje događaja iz chata u vašoj web aplikaciji
  • pokretanje određenih funkcija javascripta
  • promijenite sadržaj svoje web stranice na temelju aktivne sesije chata

Za detaljne informacije idite na Google Analytics integracija – LiveAgent.

Prednosti:

  • Kompetitivna prednost
  • Bolje razumijevanje tržišta/kupaca
  • Svi podaci na jednom mjestu

Get the live chat data in Google Analytics now!

Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!

Ostale značajke chata u LiveAgentu:

Povijest chata

Dobijte brz pregled nad problemima kupaca u povijesti chata i spriječite njihove frustracije. Tako možete brže analizirati problem i znati tko je odgovoran za svaki tiket.

Maksimalna duljina reda

Stvorite učinkovit tijek korisničke službe postavljanjem maksimalne duljine reda u chatu uživo. Na taj se način vaša korisnička služba može učinkovito nositi s upitima kupaca i neće biti preopterećena. Ovo također sprječava loše korisničko iskustvo. Ako to dopustite, chat uživo prikazat će se samo određenoj količini ljudi, a ostali će dobiti mogućnost kontaktiranja putem obrasca.

Trenutni URL posjetitelja chata uživo

Pružite najbolju korisničku uslugu s trenutnim URL-om posjetitelja chata uživo. Ova značajka u LiveAgentu pokazuje vam web stranicu koju posjetitelj trenutno pregledava. Stoga, dajete svojim agentima više uvida u ono što kupci traže i traže. Također vam pokazuje je li se posjetitelj prebacio na drugi URL.

Trenutni URL posjetitelja live chata

Za više informacija pogledajte sve LiveAgent – Značajke.

Resursi iz baze znanja:

Jeste li spremni implementirati dodatak za praćenje chata uživo?

Saznajte više pojedinosti o praćenju događaja u Google Analyticsu.

Nema razloga za brigu, evo detaljnog članka za stvaranje chat gumba u LiveAgent-u?

Nema razloga za brigu, evo detaljnog članka za stvaranje chat gumba u LiveAgent-u

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Resursi iz baze znanja:
Slido green logo

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo