Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ugrađeno praćenje chata

Želite li vidjeti podatke o konverziji Google Analyticsa iz svog chata uživo?

Pa, to je moguće i lako učiniti s LiveAgent-om.

Chat uživo u LiveAgent-u ima veliki broj značajki. Ugrađeno praćenje chata omogućuje vašoj tvrtki praćenje konverzija iz chata uživo, što vam može pomoći u analizi ukupnog utjecaja online gumba.

Za što se koristi ugrađeno praćenje u chatu?

Koristi se za praćenje događaja u sesijama chata uživo u  Google Analyticsu. Zahvaljujući podacima možete procijeniti utjecaj chata uživo na konverzije na vašoj web lokaciji. Štoviše, možete vidjeti utjecaj svojih agenata na prodaju.

Koje su opcije koje možete pratiti?

  • Započni chat
  • Završi chat
  • Svaka poruka agenta
  • Svaka poruka kupca

Kako funkcionira ugrađeno praćenje chata?

U LiveAgent-u možete jednostavno otići na dodatke i aktivirati praćenje chata uživo. Nakon toga slijedite jednostavne upute i odmah pogledajte analitiku chata.

Ali da budemo precizniji, događaji generiraju javascript koji zapovijeda izravno na vašoj web stranici, gdje je chat započeo. Dodatak bi se mogao koristiti za;

  • signaliziranje događaja iz chata u vašoj web aplikaciji
  • pokretanje određenih funkcija javascripta
  • promijenite sadržaj svoje web stranice na temelju aktivne sesije chata

Za detaljne informacije idite na Google Analytics integracija – LiveAgent.

Prednosti:

  • Kompetitivna prednost
  • Bolje razumijevanje tržišta/kupaca
  • Svi podaci na jednom mjestu

Get the live chat data in Google Analytics now!

Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!

14-DAY FREE TRIAL

Ostale značajke chata u LiveAgentu:

Povijest chata

Dobijte brz pregled nad problemima kupaca u povijesti chata i spriječite njihove frustracije. Tako možete brže analizirati problem i znati tko je odgovoran za svaki tiket.

Maksimalna duljina reda

Stvorite učinkovit tijek korisničke službe postavljanjem maksimalne duljine reda u chatu uživo. Na taj se način vaša korisnička služba može učinkovito nositi s upitima kupaca i neće biti preopterećena. Ovo također sprječava loše korisničko iskustvo. Ako to dopustite, chat uživo prikazat će se samo određenoj količini ljudi, a ostali će dobiti mogućnost kontaktiranja putem obrasca.

Trenutni URL posjetitelja chata uživo

Pružite najbolju korisničku uslugu s trenutnim URL-om posjetitelja chata uživo. Ova značajka u LiveAgentu pokazuje vam web stranicu koju posjetitelj trenutno pregledava. Stoga, dajete svojim agentima više uvida u ono što kupci traže i traže. Također vam pokazuje je li se posjetitelj prebacio na drugi URL.

Trenutni URL posjetitelja live chata

Za više informacija pogledajte sve LiveAgent – Značajke

Resursi iz baze znanja:

Jeste li spremni implementirati dodatak za praćenje chata uživo?

Saznajte više pojedinosti o praćenju događaja u Google Analyticsu.

Nemate gumb za chat?

Nema razloga za brigu, evo detaljnog članka za stvaranje chat gumba u LiveAgent-u

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo