Alat za chat

Što je alat za chat?

Alati za chat često se temelje na pregledniku i omogućuju korisnicima da počnu razgovarati s drugim korisnicima u stvarnom vremenu. Također omogućuje korisnicima prijenos tekstualnih poruka, slika, videozapisa i hiperveza. Napredni alati za web chat omogućuju korisnicima dijeljenje zaslona, ​​pa čak i glasovne i video pozive.

Kako možete koristiti alat za chat?

Mnoge tvrtke koriste alate za chat uživo na svojim web stranicama kako bi postale pristupačnije kupcima. Dodavanjem widgeta za chat na vašu web stranicu, vaša će tvrtka moći primati povratne informacije i pitanja od posjetitelja web stranice i kupaca.

LiveAgent-alat za chat

Zašto biste trebali koristiti alat za chat uživo?

Korištenje takvog alata najisplativiji je način pretvaranja posjetitelja web stranice u kupca. Pravodobnim odgovaranjem na pitanja potencijalnih kupaca značajno smanjujete šanse da oni odu kod konkurencije. Osim toga, to je jednostavan i učinkovit način kontaktiranja ljudi širom svijeta. Vaši kupci mogu biti u potpuno drugom dijelu svijeta i s lakoćom vam se obratiti.

Koje druge funkcije imaju web alati za chat?

Aside from the transmission of text messages, images, videos, and links, the tool provides users with a multitude of functions. Advanced live chat tools found in customer service software allow users to utilize pre-chat forms, offline forms, pro-active chat invitations, and even track website visitors.

Korištenje ovih naprednih značajki omogućuje agentima prikupljanje dodatnih informacija od posjetitelja web stranice, što im pomaže da učinkovitije odgovaraju na upite kupaca.

Značajke LiveAgent chata uživo:

  • Trenutni URL posjetitelja chata uživo:
  • Usidrenje prozora za chat
  • Maksimalna duljina reda čekanja
  • Proaktivne chat pozivnice
  • Chat embedded tracking
  • Prikaz tipkanja u stvarnom vremenu
  • Distribucija chata
  • Interni chat
  • Povijest chata
  • Online posjetitelji
  • Pregled chata

Kako možete napraviti alat za chat?

To add a chat tool to your website, you’ll have to use live chat software. LiveAgent also includes live chat. Simply create an account and go through the get started guide. After getting familiar with the software, simply customize your own chat button.

Pročitajte detaljni vodič za izradu gumba za chat uživo u LiveAgentu.

Što je softver za chat uživo?

Live chat software, such as LiveAgent is often a part of a bigger help desk solution utilized by customer service teams. A live chat software enables you to chat with customers in real-time and converts your live chat conversations into tickets, that are stored inside a Universal inbox.

If you would like to learn more, read Live Agent – Live Chat Software.

Ostale ključne LiveAgent značajke:

  • Tiketiranje
  • Pravila & SLA-ovi
  • CRM
  • Pripremljene poruke & Prethodno pripremljeni odgovori
  • Baza znanja
  • IVR

Find out more about all LiveAgent – Features.

Youtube video:

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Što je alat za chat?

Alati za chat su alati koji vam omogućuju razgovor s klijentom, slanje tekstualnih poruka, slika, videozapisa i hiperveza. Napredniji alati za chat omogućuju dijeljenje zaslona, ​​glasovne i video pozive.

Pruža li LiveAgent alat za chat?

LiveAgent nudi alat za chat. To je jedan od najvažnijih elemenata u službi za korisnike koji omogućuje timu za korisničku podršku da lako i izravno komunicira s kupcima. Osim slanja tekstualnih poruka, pruža i mnoge dodatne elemente, kao što je mogućnost slanja slika i videozapisa ili dijeljenje zaslona, ​​što može biti korisno kada trebate vizualizirati nešto kako biste pomogli kupcu.

Koje su najbolje prakse korištenja alata za chat?

Zahvaljujući alatu za chat možete brzo komunicirati s klijentom, stoga je toliko važno da razgovor teče glatko. Zahvaljujući tome, imamo veće šanse da kupac odabere proizvod ili uslugu našeg branda. Dobro je koristiti značajke koje chat nudi kada je problem kompleksnije prirode. Zahvaljujući mogućnosti slanja slika, videozapisa ili dijeljenju zaslona, ​​tako se može izravno pokazati korisniku što treba učiniti. Također je važno da klijent ima vrlo jednostavan pristup chatu kako bi mogao kontaktirati tim za podršku sa bilo koje podstranice. Treba se sjetiti i personalizacije odgovora i važnosti izgradnje odnosa s klijentom - a odličan alat za izgradnju odnosa je chat uživo, koji radi u stvarnom vremenu.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo