Otkrijte na kojoj je URL adresi vaš korisnik dok čavrljate pomoću naše značajke za praćenje posjetitelja web stranice. LiveAgent će vas također obavijestiti ako se korisnik prebaci na drugu stranicu.
Značajka praćenja posjetitelja web stranice je korisna pogotovo ako usmjeravate svoje korisnike na konkretnu adresu URL ili kada im želite dati najbolje moguće informacije. Na primjer, one koje se tiču cijena ili tehničkih pojedinosti vašeg proizvoda/usluge.
Prije nego bilo koja sesija čavrljanja uživo započne, možete vidjeti informacije o korisniku i mnoge druge pojedinosti, kao što je njihov Start URL. Start URL je obično mjesto s kojeg je korisnik ili agent započeo razgovor čavrljanja uživo.
Primjer:
U ovom primjeru možete vidjeti web stranicu; https://support.ladesk.com/300428-IVR
Kako se čavrljanje nastavlja, korisnici mogu imati sve više i više pitanja. U našem je primjeru korisniku trebala pomoć sa sustavom IVR jer je to posljednji korak koji mu je potreban da ima u potpunosti integriran pozivni centar. Možete vidjeti kako su pretraživali različite članke u bazama znanja.
Osim toga, čavrljanju se kasnije pridružio još jedan kolega, nakon zahtjeva. Zapamtite da možete započeti interno čavrljanje u bilo kojem trenutku, a čak i možete ostaviti offline poruku svom suradniku.
Kada znate trenutačnu adresu URL vašeg posjetitelja čavrljanja uživo, možete pružiti najbolju i najtočniju podršku svojim korisnicima tako da vidite kako prelaze s jedne podstranice na drugu na vašoj web stranici.
Poslovne koristi
- Štedi vrijeme
- Odani korisnici
- Učinkovita korisnička služba
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.
Otkrijte ostale značajke čavrljanja uživo
Raspodjela čavrljanja
Potrudite se da se vaša korisnička podrška učinkovito bavi upitima preko čavrljanja uživo. Značajka raspodjele čavrljanja vam omogućava da postavite konkretan način za usmjeravanje svih novih čavrljanja. Možete birati između usmjeravanja Randomly assigned (Slučajno dodijeljeno) do Max utilization (Maksimalno korištenje).
Online posjetitelji
Steknite uvid u trenutačni promet vaše web stranice pomoću LiveAgent-a. U dijelu koji se zove Online visitors, možete vidjeti posjetitelje uživo vaše web stranice. Ova funkcija omogućava vašim agentima da pozivaju posjetitelje uživo na čavrljanje.
Povijest čavrljanja
Kad god je potrebno, uvijek možete biti obaviješteni o prethodnim korisničkim upitima pomoću Povijesti čavrljanja. Ova LiveAgent značajka vam pruža informacije koje mogu spriječiti frustraciju korisnika. Možete vidjeti zemlju posjetitelja, ime korisnika i agenata te cijele prošle razgovore. Zbog toga vaš predstavnik korisničke podrške može brzo i učinkovito rješavati zahtjeve za podršku.
Baza znanja resursa:
Želite li postaviti gumb za čavrljanje uživo na svojoj web stranici?
Pogledajte ovaj vodič za detaljne informacije o tome kako napraviti online gumb.
Kontrolni popis za pokretanje nove web stranice
Naš kontrolni popis za pokretanje web stranice će vam pomoći minimizirati greške i pripremiti vašu novu stranicu za objavljivanje. Ultimativni vodič za sve točke.
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama omogućava tvrtkama jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje online ugleda. Pruža važne informacije o posjetiteljima web stranice i omogućuje proaktivno pozivanje na chat. Također pruža uvid u broj posjetitelja i dostupnih agenata za chat, te omogućuje praćenje URL-ova koje posjetitelji pregledavaju.
Kontrolni popis za odredišnu stranicu
Prodajna ponuda treba biti jasna i vrijedna, a prezentacija prednosti važna je za demonstriranje vrijednosti proizvoda. Završni argument treba biti uvjerljiv, a naslovna slika i raspored jasni i privlačni. Bilješke stručnjaka i svjedočanstva klijenata povećavaju kredibilitet. Slike i videozapisi proizvoda poboljšavaju korisničko iskustvo, a statistički podaci dodaju kredibilitet.