Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Praćenje posjetitelja web stranice

Otkrijte na kojoj je URL adresi vaš korisnik dok čavrljate pomoću naše značajke za praćenje posjetitelja web stranice. LiveAgent će vas također obavijestiti ako se korisnik prebaci na drugu stranicu.

Značajka praćenja posjetitelja web stranice je korisna pogotovo ako usmjeravate svoje korisnike na konkretnu adresu URL ili kada im želite dati najbolje moguće informacije. Na primjer, one koje se tiču cijena ili tehničkih pojedinosti vašeg proizvoda/usluge.

Prije nego bilo koja sesija čavrljanja uživo započne, možete vidjeti informacije o korisniku i mnoge druge pojedinosti, kao što je njihov Start URL. Start URL je obično mjesto s kojeg je korisnik ili agent započeo razgovor čavrljanja uživo.

Primjer:

U ovom primjeru možete vidjeti web stranicu;  https://support.ladesk.com/300428-IVR

Kako se čavrljanje nastavlja, korisnici mogu imati sve više i više pitanja. U našem je primjeru korisniku trebala pomoć sa sustavom IVR jer je to posljednji korak koji mu je potreban da ima u potpunosti integriran pozivni centar. Možete vidjeti kako su pretraživali različite članke u bazama znanja.

Osim toga, čavrljanju se kasnije pridružio još jedan kolega, nakon zahtjeva. Zapamtite da možete započeti interno čavrljanje u bilo kojem trenutku, a čak i možete ostaviti offline poruku svom suradniku.

Kada znate trenutačnu adresu URL vašeg posjetitelja čavrljanja uživo, možete pružiti najbolju i najtočniju podršku svojim korisnicima tako da vidite kako prelaze s jedne podstranice na drugu na vašoj web stranici.

Poslovne koristi

  • Štedi vrijeme
  • Odani korisnici
  • Učinkovita korisnička služba

Ready to try it out?

Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.

14-DAY FREE TRIAL

Otkrijte ostale značajke čavrljanja uživo

Raspodjela čavrljanja

Potrudite se da se vaša korisnička podrška učinkovito bavi upitima preko čavrljanja uživo. Značajka raspodjele čavrljanja vam omogućava da postavite konkretan način za usmjeravanje svih novih čavrljanja. Možete birati između usmjeravanja Randomly assigned (Slučajno dodijeljeno) do Max utilization (Maksimalno korištenje).

Raspodjela čavrljanja

Online posjetitelji

Steknite uvid u trenutačni promet vaše web stranice pomoću LiveAgent-a. U dijelu koji se zove Online visitors, možete vidjeti posjetitelje uživo vaše web stranice. Ova funkcija omogućava vašim agentima da pozivaju posjetitelje uživo na čavrljanje.

Povijest čavrljanja

Kad god je potrebno, uvijek možete biti obaviješteni o prethodnim korisničkim upitima pomoću Povijesti čavrljanja. Ova LiveAgent značajka vam pruža informacije koje mogu spriječiti frustraciju korisnika. Možete vidjeti zemlju posjetitelja, ime korisnika i agenata te cijele prošle razgovore. Zbog toga vaš predstavnik korisničke podrške može brzo i učinkovito rješavati zahtjeve za podršku.

Baza znanja resursa:

Želite li postaviti gumb za čavrljanje uživo na svojoj web stranici?

Pogledajte ovaj vodič za detaljne informacije o tome kako napraviti online gumb.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo