Jeste li ikad imali posla s kupcem koji je nervozan jer vaš agent nije upoznat s prethodnim razgovorom?
Pa, to se događa češće nego što mislite.
LiveAgent je softversko rješenje za korisničku službu za svaku tvrtku koja želi poboljšati svoje svakodnevne aktivnosti korisničke podrške. Dakle, pomaže vam u obradi upita kupaca s više kanala na vremenski učinkovit način. U osnovi se sve nalazi pod jednim krovom. Sve potrebne informacije dostupne su unutar tiketa/chat razgovora.
Što je Povijest razgovora?
Povijest razgovora jedna je od mnogih značajki LiveAgent-a. Može se nazvati dnevnikom chat zapisa ili poviješću razgovora prethodne komunikacije s kupcima.
Prilično je samorazumljiva i može biti izuzetno korisna u raznim scenarijima. Pomoću nje možete provjeriti prethodne upite kupaca, potražiti podatke i informacije, kao i prethodna rješenja problema. Samo je vaša kreativnost granica.
Kako povijest chata može poboljšati vašu službu za korisnike?
Vjerojatno smo svi bili u toj situaciji. Objašnjavanje prethodnog problema novom predstavniku kupaca. Sjećate li se koliko je to frustrirajuće? Zadovoljstvo kupaca smanjuje se što duže vaš kupac mora objašnjavati problem. Sve u svemu, to dovodi do prilično stresnih i nepotrebno zahuktalih chat razgovora. Da bi to spriječio, LiveAgent je stvorio značajku povijesti razgovora s kupcima u kojoj možete lako pretraživati chatove.
Što možete vidjeti u povijesti razgovora?
- Ime posjetitelja
- Ime agenta
- Zemlju posjetitelja
- Datum
- Vrijeme
- Odjel
- Oznake
Primjer iz stvarnog života:
Recimo da Wendy želi putem chata uživo pitati agenta o problemu koji je doživjela prije mjesec dana. Riješen je, ali se ponovio. Agent koji radi na chatu uživo može na brzinu pogledati prethodni razgovor. Samim time, može vidjeti rješenje i zašto ono nije bilo trajno. S tim podacima na raspolaganju agent može predložiti drugačiji pristup. Ili s druge strane objasniti što treba učiniti drugačije. Zato se ovaj problem neće pojavljivati u budućnosti.
Prednosti:
- Brzo rješavanje tiketa
- Poboljšano zadovoljstvo kupaca
- Bolje korisničko iskustvo
- Glatki tijek rada službe za korisnike
Ready to provide efficient customer service?
Try our 30-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.
Bonus značajke koje vam pomažu poboljšati korisničko iskustvo:
Trenutni URL korisnika chata
Brzo saznajte koju web stranicu kupac pretražuje. Ova značajka omogućuje vam da budete spremni pružiti odgovarajuće informacije i sprječava nepotrebne frustracije kupaca.
Interni chat
Interni chat je chat vaših agenata unutar LiveAgent-a. Ali kako se to veže za CX? Pa, interni chat stvoren je da pomogne poboljšati svakodnevne zadatke vaših agenata. Ako trebaju kontaktirati drugog agenta, to mogu jednostavno učiniti putem LiveAgent-a bez promjene sučelja. Samim time, agent brže može pružiti potrebnu pomoć. Što više poboljšavate tijek rada predstavnika svojih kupaca, to vaša usluga može biti bolja.
Prikaz tipkanja u stvarnom vremenu
Ova vam značajka omogućuje pregled onoga što kupac piše u stvarnom vremenu. Kao rezultat toga, u međuvremenu možete pokušati razumjeti problem kupca ili potražiti potrebne informacije.
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – Značajke.
Resursi iz baze znanja
Već imate LiveAgent?
Naučite kako napraviti chat gumb.
Kvalitetna korisnička podrška je ključna za uspjeh tvrtke. ChatGPT je AI model koji može poboljšati podršku generiranjem točnih odgovora i održavanjem konstantnog tona. LiveAgent nudi značajke kao što su baza znanja, višestruka baza znanja i korisnički forum za unapređenje samoposluživanja i podrške korisnicima.
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama omogućava tvrtkama jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje online ugleda. Pruža važne informacije o posjetiteljima web stranice i omogućuje proaktivno pozivanje na chat. Također pruža uvid u broj posjetitelja i dostupnih agenata za chat, te omogućuje praćenje URL-ova koje posjetitelji pregledavaju.