Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Povijest razgovora

Jeste li ikad imali posla s kupcem koji je nervozan jer vaš agent nije upoznat s prethodnim razgovorom?

Pa, to se događa češće nego što mislite.

LiveAgent je softversko rješenje za korisničku službu za svaku tvrtku koja želi poboljšati svoje svakodnevne aktivnosti korisničke podrške. Dakle, pomaže vam u obradi upita kupaca s više kanala na vremenski učinkovit način. U osnovi se sve nalazi pod jednim krovom. Sve potrebne informacije dostupne su unutar tiketa/chat razgovora.

Što je Povijest razgovora?

Povijest razgovora jedna je od mnogih značajki LiveAgent-a. Može se nazvati dnevnikom chat zapisa ili poviješću razgovora prethodne komunikacije s kupcima.

Prilično je samorazumljiva i može biti izuzetno korisna u raznim scenarijima. Pomoću nje možete provjeriti prethodne upite kupaca, potražiti podatke i informacije, kao i prethodna rješenja problema. Samo je vaša kreativnost granica.

Još preciznije, na jednom zaslonu možete pregledati povijest razgovora s korisničkom službom i sve trenutne Chatsove. Štoviše, u mogućnosti ste izravno pristupiti i filtrirati chat komunikaciju prema svojim željama. Na primjer, svoje chatove možete filtrirati prema OznakamaOdjelima, Datumu, Nazivu itd.

Kako povijest chata može poboljšati vašu službu za korisnike?

Vjerojatno smo svi bili u toj situaciji. Objašnjavanje prethodnog problema novom predstavniku kupaca. Sjećate li se koliko je to frustrirajuće? Zadovoljstvo kupaca smanjuje se što duže vaš kupac mora objašnjavati problem. Sve u svemu, to dovodi do prilično stresnih i nepotrebno zahuktalih chat razgovora. Da bi to spriječio, LiveAgent je stvorio značajku povijesti razgovora s kupcima u kojoj možete lako pretraživati ​​chatove.

Što možete vidjeti u povijesti razgovora?

  • Ime posjetitelja
  • Ime agenta
  • Zemlju posjetitelja
  • Datum
  • Vrijeme
  • Odjel
  • Oznake

Primjer iz stvarnog života:

Recimo da Wendy želi putem chata uživo pitati agenta o problemu koji je doživjela prije mjesec dana. Riješen je, ali se ponovio. Agent koji radi na chatu uživo može na brzinu pogledati prethodni razgovor. Samim time, može vidjeti rješenje i zašto ono nije bilo trajno. S tim podacima na raspolaganju agent može predložiti drugačiji pristup. Ili s druge strane objasniti što treba učiniti drugačije. Zato se ovaj problem neće pojavljivati ​​u budućnosti.

Prednosti:

  • Brzo rješavanje tiketa
  • Poboljšano zadovoljstvo kupaca
  • Bolje korisničko iskustvo
  • Glatki tijek rada službe za korisnike

Ready to provide efficient customer service?

Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.

FREE TRIAL

Bonus značajke koje vam pomažu poboljšati korisničko iskustvo:

Trenutni URL korisnika chata

Brzo saznajte koju web stranicu kupac pretražuje. Ova značajka omogućuje vam da budete spremni pružiti odgovarajuće informacije i sprječava nepotrebne frustracije kupaca.

Trenutni URL posjetitelja live chata

Interni chat

Interni chat je chat vaših agenata unutar LiveAgent-a. Ali kako se to veže za CX? Pa, interni chat stvoren je da pomogne poboljšati svakodnevne zadatke vaših agenata. Ako trebaju kontaktirati drugog agenta, to mogu jednostavno učiniti putem LiveAgent-a bez promjene sučelja. Samim time, agent brže može pružiti potrebnu pomoć. Što više poboljšavate tijek rada predstavnika svojih kupaca, to vaša usluga može biti bolja.

Interni chat

Prikaz tipkanja u stvarnom vremenu

Ova vam značajka omogućuje pregled onoga što kupac piše u stvarnom vremenu. Kao rezultat toga, u međuvremenu možete pokušati razumjeti problem kupca ili potražiti potrebne informacije.

Tipkanje u stvarnom vremenu

Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – Značajke.

Resursi iz baze znanja

Već imate LiveAgent?

Naučite kako napraviti chat gumb.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo