Bezbrojna istraživanja dokazuju da live chat postaje i ostaje najpopularniji digitalni kanal za komunikaciju s klijentima. Također je jedan od najfleksibilnijih alata koje možete koristiti na svojoj web stranici za različite svrhe – od korisničke podrške do proaktivne prodaje i marketinga. Imamo dokazane primjere live chat scenarija (standardnih odgovora) za najčešće live chat scenarije koji će pomoći vašim agentima:
Live chat skripte imaju mnoge prednosti. Live chat skripte omogućuju vašim agentima da odgovaraju brže i održavaju pravi ton razgovora. Nadalje, poboljšavaju zadovoljstvo klijenata i povećavaju konverziju.
Bezbrojna istraživanja dokazuju da live chat postaje i ostaje najpopularniji digitalni kanal za komunikaciju s klijentima. Također je jedan od najfleksibilnijih alata koje možete koristiti na svojoj web stranici za različite svrhe – od korisničke podrške do proaktivne prodaje i marketinga.
Traženje oprosta je jednostavan način preuzimanja odgovornosti za pogrešku. Plus, to je najbolji način za dobiti povjerenje klijenata. Oni će cijeniti vašu iskrenost i biti skloniji opet poslovati s vama.
Ready to try our live chat templates?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
LiveAgent nudi besplatni online live chat softver s brzim odgovorom i prilagodbom jezika, te besplatan sustav prodaje tiketa s univerzalnom poštanskom poštom za primatelje, pozivnim centrom i korisničkim portalom. Online chat je ključan za zadovoljstvo i zadržavanje korisnika te je važan kanal za korisničku podršku. LiveAgent nudi razne dizajne gumbova za chat i omogućava usidrenje prozora za chat uživo.
LiveAgent nudi alat za chat u stvarnom vremenu za neposrednu komunikaciju s posjetiteljima web stranica koji povećava zadovoljstvo korisnika, poboljšava iskustvo i povećava konverziju. Ugrađeno praćenje chata omogućuje analizu utjecaja chata na prodaju i utjecaja agenata na kupce te bolje razumijevanje tržišta i konkurentsku prednost. Chat podrška je oblik sinkrone razmjene poruka između agenata korisničke podrške i klijenata koji su istovremeno online, uz naglasak na točan pravopis i personaliziran odgovor. LiveAgent nudi povoljne cijene i zadovoljavajuću prikladnost za tvrtke koje žele kompetitivnu prednost.
Prebacivanje s Pure Chat na LiveAgent?
LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi funkcije kao što su VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver i softver za upravljanje pritužbama. Postoje mogućnosti integracije i brojni jezici su podržani. LiveAgent također nudi Portal za podršku, a postoji i affiliate program i partnerski program. Tvrtka je osvojila nagrade i ima recenzije od korisnika. Trenutno se vrši izrada vašeg LiveAgent upravljača ploču (dashboard).
Kako dodati gumb za live chat na Vašu web stranicu
Najbolji načini za postavljanje podrške za live chat su: - Omogućite ga na odgovarajućim stranicama web stranice - Strateški koristite proaktivni chat - Neka posjetiteljima bude jasan status dostupnosti na mreži - Osigurajte ispravnu upotrebu unaprijed pripremljenih odgovora - Uložite u trening agenta za chat.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma