Što je chat podrška?
Tražite pomoć u vezi svojih upita koristeći online chat s timom korisničke podrške. Agent će riješiti vaše zahtjeve lagano i u realnom vremenu.Online chat podrška je brz način rješavanja svih vaših potreba.
Frequently asked questions
Što je chat podrška?
Chat podrška je oblik sinkrone razmjene poruke. Agent i klijent moraju biti tu u isto vrijeme. Ovaj komunikacijski kanal je obično dostupan na web stranicama u obliku pop-up dijaloga. Zahvaljujući tome, agent može brzo dati informacije u vezi pitanja koja muče klijenta.
Možete li pružati chat podršku koristeći LiveAgent?
Naravno, LiveAgent nudi mogućnost korištenja chata kao alata za komunikaciju s klijentima. To je trenutno jedan od najpopularnijih kanala za komunikaciju između klijenta i brenda.
Koja su osnovna pravila chat podrške?
Postoji par pravila koje morate imati na umu, kao par osnovnih pravila chata. Prvo je da održavate točnost gramatike i pravopisa. Greške čine da tim korisničke službe izgleda manje stručno u očima klijenta. Drugo pravilo je pružanje najbržeg mogućeg odgovora, tako da je brzina tipkanja agenta bitan dio konverzacije. Još jedno od bitnih pravila je da ne koristite akronime ili skraćenice. Njihova upotreba nije profesionalna. Slično je s pisanjem kratkih da/ne odgovora. Uvijek nastojte koristiti proširene rečenice. Predefinirani odgovori su podrška u radu tima korisničke službe, ali nemojte ih bezumno slati. Agenti uvijek trebaju personalizirati odgovore. Obraćanje klijentu koristeći njegovo ime je uvijek lijepo. Klijent se onda osjeća da je tim podrške posvećen njemu, a ne masi korisnika.
Expert note
<p>Live chat podrška je brz i učinkovit način pružanja pomoći klijentima. Važno je voditi računa o gramatici, brzini odgovora i personalizaciji poruka.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Tražite li alternativu za Rocket.Chat?
LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.