Pozdravite se sa sporim, ispodprocječnim softverom

Prebacite se na LiveAgent i besplatno ćemo migrirati vaše podatke.

  • ✓ Bez naknade za instalaciju    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Mogućnost otkazivanja u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrirajte svoje podatke u LiveAgent

Prelazak s jednog softvera službe za korisnike na drugi nije znanstvena fantastika. Prenesite sve svoje podatke s trenutačnog pružatelja usluga na LiveAgent pomoću jednog od naših unaprijed napravljenih dodataka ili dozvolite da naši specijalisti iz tehničke podrške odrade teži dio posla za vas.

Migrate data to LiveAgent on your own

Koristite unaprijed napravljeni dodatak

U pojedinim slučajevima nudimo unaprijed napravljeni dodatak koji će migrirati vaše podatke s vašeg starog pružatelja usluga na LiveAgent. Sve što trebate uraditi je prijaviti se u svoju nadzornu ploču LiveAgent i kliknuti na aktivacijski klizač. Migracija će zahtijevati samo vaš ključ API — dodatno programiranje nije potrebno.

Besplatna migracija organizatora

Kontaktirajte nas putem čavrljanja uživo ili e-pošte i recite nam kakva vam je vrsta migracije potrebna. Rado ćemo migrirati vaše podatke dok se vi odmarate i uživate u šalici kave.

Data migration from one solution to another

Što možete migrirati sa svoje trenutačne službe za korisnike

Ljudi

Jednostavno migrirajte agente, administratore, krajnje korisnike i korisnike.

Oznake

Migrirajte sve svoje oznake odjela i zahtjeva za podršku.

Zahtjevi za podršku

Migrirajte zahtjeve za podršku, priloge, korisnička polja i polja zahtjeva za podršku.

Ključne prednosti koje naši korisnici ostvaruju nakon migracije na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Briljantna služba za korisnike

Naši su vam agenti spremni pomoći 24/7 oko bilo kojeg problema koji imate.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Rješenje za službu za korisnike sa svim značajkama

Naš softver nudi više od 179 značajki službe za korisnike, nadopunjenih s više od 40 integracija.

Person collecting papers into the net

Značajne uštede i povrat ulaganja

LiveAgent nudi tarifu koja je besplatna zauvijek, kao i tri druge tarife s niskom cijenom.

Multilingual support in LiveAgent

Mnogo podržanih jezika

LiveAgent je dostupan na 43 različita jezika (neki djelomično) i podržava widgete koji se prilagođavaju jeziku.

Email ticketing

Saznajte koliko je moćan univerzalni ulazni spremnik pošte

LiveAgent raskrčava i pojednostavljuje cijeli vaš proces pružanja podrške. Nema više potrebe da pratite višestruke kanale društvenih mreža ili uređaje. Naš univerzalni ulaznik spremnik pošte prima poruke sa svih vaših kanala – društvene mreže, e-pošta, čavrljanje uživo, telefon, video poziv — birajte. Nakon što su ove poruke proslijeđene na nadzornu ploču LiveAgent, automatski se pretvaraju u zahtjeve za podršku.

Čavrljanje uživo čak i kada niste na mreži

Iskoristite naš robusni softver za čavrljanje uživo. Omogućava vam čavljanje s posjetiteljima web-mjesta u stvarnom vremenu, a prima poruke čak i nakon radnog vremena. Poruke koje primate kada niste na mreži automatski se pretvaraju u zahtjeve za podršku u e-pošti unutar vaše nadzorne ploče LiveAgent.

Dodatne značajke uključuju gumbe za čavrljanje koji se mogu u potpunosti prilagoditi, obrasce prije čavrljanja, pozive na čavrljanje i način rada “vidim sve” koji vam omogućava da vidite što korisnici s kojima se dopisujete pišu prije nego pošalju svoju poruku. Način rada “vidim sve” također vam omogućava da vidite trenutačno otvoreni URL osobe s kojom čavrljate.

Live chat as a part of the help desk software
LiveAgent - Mobile help desk application

Usluga u pokretu s aplikacijama za iOS i Android

Budući da odlična korisnička podrška zahtijeva fleksibilnost, potrudili smo se da je LiveAgent dostupan i u iOS i Android trgovinama aplikacija. Odgovarajte na zahtjeve za podršku u pokretu kako bi vaši korisnici bili zadovoljni.

S LiveAgent-om ćete dobiti više za manje

LiveAgent je softver za korisničku podršku s najviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrke u 2020. Pridružite se kompanijama kao što su Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilište Oxford u pružanju najbolje podrške svojim kupcima.

Package Name

Zahtjev za podršku

Za male tvrtke i poduzetnike

$15 /mjesečno
Package Name

Zahtjev za podršku i čavrljanje

Najbolji izbor za male i srednje tvrtke te velike kompanije

$29 /mjesečno
  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Migracija na LiveAgent
Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale s mobilnim MEX ekstenzijama. Pročitajte više o Teletek integraciji.

Teletek

Teletek je pružatelj VoIP usluga u Europi od 2008. Integracija Teleteka u LiveAgent omogućuje ekonomičan način pristupa klijentima putem više uređaja. Nema dodatnih troškova za integraciju u LiveAgent.

Ako vas zanima integracija ClickPhone-a s LiveAgent pozivnim centrom, možete to učiniti odmah. Saznajte kako u ovome članku.

ClickPhone

Dobijte najnovije vijesti o ažuriranjima i popustima za LiveAgent. Isprobajte različite komunikacijske kanale i dogovorite demo poziv.

Pobrinite se za vaše klijente na vašim OpenCart web stranicama s live chatom. OpenCart integracija za LiveAgent vam omogućava da smjestite live chat gumb na vašu web stranicu.

OpenCart

Uvođenje live chata u OpenCart i Shopify trgovine poboljšava komunikaciju s kupcima, smanjuje vrijeme rješavanja problema i povećava prodaju.

Drupal integracija za LiveAgent vam omogućava postavljanje live chat gumba na vašu web stranicu. Konvertirajte svoje posjetitelje brže i odgovorite im putem sustava za tiketing.

Drupal

Prednosti korištenja Drupala su visoka razina sigurnosti, upravljanje stranicama iz jednog sučelja, optimizacija sadržaja za uređaje i ekstenzije modula.

Započnite Zendesk migraciju podataka klikom na jednostavni slider za aktivaciju. Svi Vaši tiketi i agenti bit će sigurno prebačeni u LiveAgent.

Migracija sa Zendesk-a?

LiveAgent je najbolje ocjenjeni softver za pomoć poduzećima. Pridružite se tvrtkama poput Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilišta Oxford.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo