Prelazak s jednog softvera službe za korisnike na drugi nije znanstvena fantastika. Prenesite sve svoje podatke s trenutačnog pružatelja usluga na LiveAgent pomoću jednog od naših unaprijed napravljenih dodataka ili dozvolite da naši specijalisti iz tehničke podrške odrade teži dio posla za vas.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
U pojedinim slučajevima nudimo unaprijed napravljeni dodatak koji će migrirati vaše podatke s vašeg starog pružatelja usluga na LiveAgent. Sve što trebate uraditi je prijaviti se u svoju nadzornu ploču LiveAgent i kliknuti na aktivacijski klizač. Migracija će zahtijevati samo vaš ključ API — dodatno programiranje nije potrebno.
Kontaktirajte nas putem čavrljanja uživo ili e-pošte i recite nam kakva vam je vrsta migracije potrebna. Rado ćemo migrirati vaše podatke dok se vi odmarate i uživate u šalici kave.
Kliknite na gumb kako biste pročitali naš detaljni postupni vodič za migraciju za Zendesk, Freshdesk, Desk.com, Jira i ostale!
LiveAgent nudi tarifu koja je besplatna zauvijek, kao i tri druge tarife s niskom cijenom.
LiveAgent je dostupan na 43 različita jezika (neki djelomično) i podržava widgete koji se prilagođavaju jeziku.
LiveAgent raskrčava i pojednostavljuje cijeli vaš proces pružanja podrške. Nema više potrebe da pratite višestruke kanale društvenih mreža ili uređaje. Naš univerzalni ulaznik spremnik pošte prima poruke sa svih vaših kanala – društvene mreže, e-pošta, čavrljanje uživo, telefon, video poziv — birajte. Nakon što su ove poruke proslijeđene na nadzornu ploču LiveAgent, automatski se pretvaraju u zahtjeve za podršku.
Iskoristite naš robusni softver za čavrljanje uživo. Omogućava vam čavljanje s posjetiteljima web-mjesta u stvarnom vremenu, a prima poruke čak i nakon radnog vremena. Poruke koje primate kada niste na mreži automatski se pretvaraju u zahtjeve za podršku u e-pošti unutar vaše nadzorne ploče LiveAgent.
Dodatne značajke uključuju gumbe za čavrljanje koji se mogu u potpunosti prilagoditi, obrasce prije čavrljanja, pozive na čavrljanje i način rada “vidim sve” koji vam omogućava da vidite što korisnici s kojima se dopisujete pišu prije nego pošalju svoju poruku. Način rada “vidim sve” također vam omogućava da vidite trenutačno otvoreni URL osobe s kojom čavrljate.
LiveAgent je softver za korisničku podršku s najviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrke u 2020. Pridružite se kompanijama kao što su Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilište Oxford u pružanju najbolje podrške svojim kupcima.
Najbolji izbor za male i srednje tvrtke te velike kompanije
Migrirajte besplatno svoje podatke s bilo kojeg od navedenih pružatelja usluga službe za korisnike. Prebacite se već danas. Bit ćemo uz vas.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma