Migrirate s Freshdesk-a?

LiveAgent nudi jednostavnu migraciju s Freshdesk-a putem našeg API-ja ili pomoću naših tehničara za podršku. Jednostavno odaberite metodu koja vam najviše odgovara i vaše prebacivanje podataka s Freshdesk-a može započeti!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Import tickets from Freshdesk to LiveAgent | Live Agent01:40Youtube video: Import tickets from Freshdesk to LiveAgent
Live Agent

Upotrijebite naš dodatak za migraciju s Freshdesk-a

Od prijenosa podataka s Freshdesk-a u LiveAgent dijeli vas samo nekoliko klikova. Sve što morate učiniti je prijaviti se u upravljačku ploču LiveAgent-a i kliknuti na aktivacijski klizač unutar vaših dodataka. Za migraciju s Freshdesk-a potreban je samo vaš API ključ — nije potrebno dodatno kodiranje.

Praktična migracija s Freshdesk-a

Obratite nam se putem chata uživo ili e-poruke kako biste nas obavijestili da želite migrirati svoje podatke s Freshdesk-a. Sigurno i besplatno ćemo prebaciti sve vaše podatke. U međuvremenu možete sjesti, opustiti se i uživati ​​u šalici kave.

Migrate data to LiveAgent on your own

Što možete prebaciti s Freshdesk-a

Ljude

Jednostavno prebacite agente, administratore, krajnje korisnike i kupce.

Oznake

Prebacite sve oznake svojih odjela i tiketa.

Tiketi

Prebacite tikete, privitke, polja za korisnike i tikete.

Pogodnosti prebacivanja podataka s Freshdesk-a na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Briljantna služba za korisnike

Naši agenti spremni su vam pomoći s bilo kakvim problemom 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Potpuno opremljeno help desk rješenje

Naš softver nudi više od 179 help desk značajki, popraćenih s više od 40 integracija.

Person collecting papers into the net

Značajne uštede i povrat ulaganja

LiveAgent nudi doživotno besplatan plan, kao i tri plaćena plana po povoljnoj cijeni.

Multilingual support in LiveAgent

Mnogo podržanih jezika

LiveAgent ima prijevode na 43 različita jezika (od kojih su neki djelomično prevedeni) i podržava widgete prilagodljive jeziku.

Migrirajte s Freshdesk-a danas

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2019. i 2020. Pridružite se tvrtkama poput Huawei-a, BMW-a, Yamahe i Sveučilišta Oxford u pružanju prvoklasne podrške vašim korisnicima.

Naziv paketa

Tiket

Za mala poduzeća i profesionalne trgovce

$15 /mj
Naziv paketa

Tiket+Chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mj

Migrirate s drugog help desk softvera?

Migrirajte svoje podatke s bilo kojeg od dolje navedenih help desk rješenja potpuno besplatno. Prebacite se već danas. Mi vas pokrivamo.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Migracija s Freshdesk-a
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x