Jeste li umorni od dosadnog tiketing softvera? I mi smo. S LiveAgent-om, vaši emailovi, chatovi, pozivi, spominjanja na društvenim medijima i ostali kanali će završiti u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti i uz pomoć naprednih pravila automatizacije i integracija noćna mora u vašoj korisničkoj službi će završiti jednim klikom na gumb “Prijavi se”.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
00:00/03:20
00:00/02:24
LiveAgent tiketing softver automatski prati i pretvara sve upite vaših klijenata u tikete. Svaki dolazni oblik komunikacije se transformira u tikete za praktičnost i lakše upravljanje zadacima. Korisničko sučelje je prilagodljivo i intuitivno.
Unaprijedite svoje mogućnosti servisa za korisničku podršku s odgovarajućim rješenjem za upravljanje tiketima. Ojačajte svoj tim za podršku korisnicima s raznovrsnim alatima i značajkama. Pogledajte što vaši agenti za podršku dobivaju s LiveAgentom.
Evo što vaš tim za podršku dobiva:
Poboljšajte vašu web stranicu i započnite konverzaciju s klijentima zahvaljujući modernom softveru za poruke. Poboljšajte vjernost klijenata s brzim odgovorima na chat alate zahvaljujući moćnom alatu. Pogledajte što vaši klijenti i timovi korisničke službe dobivaju s LiveAgent-om.
Poboljšajte korisničko putovanje s:
LiveAgent je IT tiketing softver koji kombinira više kanala kao što su email, chatovi, pozivi i društveni mediji kako bi pružio holističku korisničku uslugu vašim klijentima. No to nije sve. LiveAgent nudi korisnički portal s podrškom za više baza znanja, forume i povratne informacije i sugestije klijenata. Otkrijte što najnapredniji helpdesk tiketing sustav ima za ponuditi vašoj organizaciji.
Kompaktno rješenje
Hibridni tiketing
Dolazni tiket može doći s bilo kojeg kanala svaki put kada klijent kontaktira podršku. LiveAgent organizira svu komunikaciju, tako da ne morate dugo pretraživati. Zadržite svaki zahtjev klijenta u jednom nizu help desk tiketa, neovisno od toga dolazi li putem emaila, live chata ili društvenih medija.
Komunikacija unutar tima
Efikasan tijek rada
Koristite standardne odgovore kako bi odgovorili na često postavljena pitanja u tiketima klijenata i skratili vrijeme odgovora. Help desk tim može riješiti obične probleme znatno brže i fokusirati se na složenije upite klijenata. Držite fokus na stvarima koje zahtijevaju vašu pažnju.
Upravljanje znanjem
Istražite kako tiketing može pomoći u rješavanju zahtjeva klijenata, povećavanju zadržavanja klijenata ili povećanju zadovoljstva klijenata
Zadovoljite klijente
Zadovoljite svoje klijente s tiketing sustavom koji vam pomaže u pružanju bržih i stručnijih odgovora. Ponudite praktičnost svojim klijentima i odgovarajte putem više kanala dok držite sve organizirano.
80 %>
potrošača očekuje brzinu i praktičnost
Većina klijenata smatra brzinu, stručnu pomoć, praktičnost i prijateljski stav važnim elementima korisničke usluge.
Povećajte ROI
Klijenti cijene dobru korisničku službu u svakom poslu. Povećajte vaš prihod s bržom i pouzdanom podrškom, ujedno režući troškove odjela korisničke službe koristeći jedan posvećeni help desk tiketing sustav.
86 %
je voljno platiti za dobru uslugu
Srežite svoje troškove ujedno zarađujući više. Klijenti su uvijek voljni platiti više za odlično iskustvo korisničke službe.
Dobijte vjernost
Zahvalni klijenti uvijek cijene dobru uslugu i stručnu pomoć od agenata korisničke podrške. Unaprijedite svoju korisničku službu za vrijeme veće količine tiketa i izgradite snažnu vjernost klijenata odličnim interakcijama.
73%
Veće stope zadovoljstva
Pružajte personalizirane konverzacije i učinite klijente sretnima. Naš live chat softver je pun značajki i može vam pomoći sa zadovoljstvom klijenata i boljim iskustvom za agente.
Unaprijedite upravljanje korisničkom podrškom po pristupačnoj cijeni. Dobijte odgovarajuće značajke za interakciju s korisnicima i uštedite novac na rješenju za upravljanje tiketima.
Svjedočanstva
Bez ugovora, bez skrivenih troškova – samo mjesečno naplaćivanje. Potpuno transparentne cijene, plaćanje samo za korištenje, na mjesečnoj bazi. Izaberite pravi plan i započnite s pružanjem najbolje korisničke podrške.
Most Popular
Pružite najbolju brigu za klijente i organizirajte upite koristeći tiketing
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Upoznajte se s tiketing rješenjima i saznajte o obvezama softvera. One uključuju osnovnu cijenu, zahtjeve softvera ili hardvera, ugrađene značajke, integracije, podržane kanale za komunikaciju s korisnicima, čak i korisničku podršku za help desk korisnike. Jednom kada dobijete sve vitalne informacije, možete napraviti informiranu odluku o tome koji je softver najbolji za vašu situaciju.
Najčešći problemi u vezi izbora najboljeg tiketing softvera za vaše poslovanje uključuju cjenovne opcije. Cijene tiketing softvera ovise o nekoliko faktora, kao što su osnovne značajke, prilagođene integracije, pouzdanost i više. Uvjerite se da ste razmotrili sve ove opcije i usporedili cjenovne razrede kako bi osigurali da ćete dobiti softver koji trebate, bez preplaćivanja.
Svaki help desk softver bi trebao pružati zvjezdanu podršku svojim korisnicima. Dakle, samoposlužne opcije prilagođene korisnicima i opcije za izravni kontakt su nužne. LiveAgent klijenti mogu kontaktirati našu 24/7 podršku koristeći email, live chat ili telefon, bilo kad. Također možete pretraživati našu eksternu korisničku bazu znanja za opcije samoposluge.
Pružite zvjezdanu korisničku uslugu sa izborom alata koji vam pomažu doseći svaki važni korisnički kanal. Na primjer, dajte svojim klijentima opciju da vas kontaktiraju koristeći email, live chat, pozive ili čak društvene medije. Uz dodatak korisničkog portala i eksterne baze znanja, možete osigurati da će klijenti naći opciju koju preferiraju.
Preplavljuju li vas dolazni zahtjevi? Svaki dobar tiketing softver vam može pomoći da skalirate kad god je potrebno i pomoći vam da stvorite prostor za više agenata korisničke podrške. Naravno, to radi u oba smjera. Slobodno smanjite paket kad god mislite da previše plaćate za značajke koje ne koristite.
Vaš tim korisničke podrške bi trebao imati sve potrebno za pružanje podrške. Softverska ograničenja ne moraju nužno biti loša, pogotovo za help deskove kojima ne treba svaki alat i značajka koje softver nudi. Razmotrite sve što trebate i izaberite najbolje opcije za poštenu cijenu..
Predstavnici korisničke službe trebaju raditi kao tim. Iskoristite help desk alate za suradnju, dijelite profile korisnika i s lakoćom surađujte na problemima korisnika. Bilo tko se može priključiti. LiveAgent vam može pomoći s bilješkama, oznakama, kontakt informacijama i podjelom tiketa klijenata kada je nužno.
Preporučen za sve koji žele pružati zvjezdanu korisničku uslugu na svim kanalima
LiveAgent je odličan opći help desk sustav sposoban rješavati skoro sve vrste korisničke podrške. Dolazi s podrškom za email, live chat, pozivni centar, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja. LiveAgent također nudi razne značajke za produktivnost, analizu i velik broj izvornih integracija s ostalim korisnim softverima. Nadalje, LiveAgent agenti za korisničku podršku su dostupni svima 24/7.
LiveAgent klijenti su neke od veoma poznatin kompanija kao što su BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar i Airbus.
LiveAgent nudi četiri cjenovna plana s različitim značajkama i pristupom komunikacijskim kanalima. Izaberite onaj koji vam odgovara za poštenu cijenu. Nadalje, uvijek možete kupiti odvojene značajke bez nadogradnje vašeg plana.
Free $0 po agentu/mjesečnoNaš besplatni račun nudi tiketing značajke koje će vam dobro poslužiti ako ne tražite rješenje za korisničku podršku na višem nivou.
Small $9 po agentu/mjesečnoLiveAgent tiketing koji može rješavati svu vašu email komunikaciju. Plan dolazi s korisnim tiketing značajkama koje vam mogu pomoći u svakodnevnim aktivnostima, kao i s korisničkim portalom s eksternom i internom bazom znanja.
Medium $29 po agentu/mjesečnoDodajte najbrži live chat widget na tržištu na svoju web stranicu. Dobijte brz i popularan komunikacijski kanal kao dodatak vašem tiketingu. Također dobijate i moćno praćenje za web stranicu, kao i ostale odlične chat značajke.
Large $49 po agentu/mjesečnoNaš Large plan sadrži sve spomenuto u prethodnim planovima i dodaje mogućnosti pozivnog centra s neograničenim snimanjem poziva, IVR izbornicima i video pozivima. Višekanalna podrška putem društvenih medija je također uključena, tako da možete dodati vaše Facebook, Instagram, Twitter i Viber račune.
LiveAgent ima tisuće klijenata iz različitih poslovnih industrija i područja diljem svijeta. Klijenti su pojedinci i poduzeća svih veličina. LiveAgent je višekanalni help desk koji vam omogućuje pružanje podrške putem svakog važnog korisničkog kanala. Naš softverski sustav za tiketing vam može pomoći rješavati emailove, live chat, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja. Sve je podržano s više od 130 značajki, a možete i kreirati preko 195 integracija s drugim softverima. LiveAgent također nudi 24/7 korisničku podršku za svakog klijenta.
Baš kao LiveAgent, Zoho Desk pruža kompaktno rješenje za korisničku podršku za prihvatljivu cijenu, Nedostaju mu neke značajke, kao što je geotargeting ili praćenje posjetitelja web stranice ali je izvrstan u svemu što nudi klijentima. Zoho Desk je jedan od najbolje građenih i najpouzdanijih help deskova koji su trenutno dostupni.
Zoho Desk klijenti su Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins i Lycamobile.
Free $0/mjesecBesplatni plan uključuje tri agenta i nudi tiketing značajke i značajke za podršku kao što su SLA, privatna baza znanja, centar za pomoć i mobilne aplikacije.
Standard $14/mjesecUključuje napredne ključne tiketing značajke, društvene kanale i kanale zajednice, te pristup integracijama. Također ima dosta dodatnih značajki koje poboljšavaju help desk podršku.
Professional $23/mjesecProfesionalni plan uključje tiketing za više odjela, telefoniju, praćenje vremena, detekciju sudaranja agenata i ostale vrijedne značajke koje dodatno poboljšavaju vaš Zoho Desk.
Enterprise $40/mjesecNajskuplji plan uključuje live chat i podršku od strane Zia - umjetne inteligencije. Ovaj plan se sastoji od svih dostupnih Zoho Desk značajki kao što je IVR na više razina, prilagođene funkcije, više poslovnih sati i još dosta toga.
Zoho Desk je jedan od najkorištenijih help deskova na svijetu. On pomaže tisućama help deskova u pružanju fantastične podrške. Zoho Desk je prikladan za poduzeća svih veličina i nudi odlična rješenja za većinu help deskova. Planovi uključuju velik izbor korisnih značajki i odvojenih korisničkih kanala koje kompanije mogu koristiti ovisno o vlastitim potrebama. Dodatno, Zoho Desk nudi pouzdanost i poštene cijene.
LiveAgent vs Zoho Desk usporedba
Upoznajte se s tiketing rješenjima i saznajte o obvezama softvera. One uključuju osnovnu cijenu, zahtjeve softvera ili hardvera, ugrađene značajke, integracije, podržane kanale za komunikaciju s korisnicima, čak i korisničku podršku za help desk korisnike. Jednom kada dobijete sve vitalne informacije, možete napraviti informiranu odluku o tome koji je softver najbolji za vašu situaciju.
Najčešći problemi u vezi izbora najboljeg tiketing softvera za vaše poslovanje uključuju cjenovne opcije. Cijene tiketing softvera ovise o nekoliko faktora, kao što su osnovne značajke, prilagođene integracije, pouzdanost i više. Uvjerite se da ste razmotrili sve ove opcije i usporedili cjenovne razrede kako bi osigurali da ćete dobiti softver koji trebate, bez preplaćivanja.
Pružite zvjezdanu korisničku uslugu sa izborom alata koji vam pomažu doseći svaki važni korisnički kanal. Na primjer, dajte svojim klijentima opciju da vas kontaktiraju koristeći email, live chat, pozive ili čak društvene medije. Uz dodatak korisničkog portala i eksterne baze znanja, možete osigurati da će klijenti naći opciju koju preferiraju.
Preplavljuju li vas dolazni zahtjevi? Svaki dobar tiketing softver vam može pomoći da skalirate kad god je potrebno i pomoći vam da stvorite prostor za više agenata korisničke podrške. Naravno, to radi u oba smjera. Slobodno smanjite paket kad god mislite da previše plaćate za značajke koje ne koristite.
Vaš tim korisničke podrške bi trebao imati sve potrebno za pružanje podrške. Softverska ograničenja ne moraju nužno biti loša, pogotovo za help deskove kojima ne treba svaki alat i značajka koje softver nudi. Razmotrite sve što trebate i izaberite najbolje opcije za poštenu cijenu..
Predstavnici korisničke službe trebaju raditi kao tim. Iskoristite help desk alate za suradnju, dijelite profile krisnika i s lakoćom surađujte na problemima korisnika. Bilo tko se može priključiti. LiveAgent vam može pomoći s bilješkama, oznakama, kontakt informacijama i podjelom tiketa klijenata kada je nužno.
LiveAgent je odličan opći help desk sustav sposoban rješavati skoro sve vrste korisničke podrške. Dolazi s podrškom za email, live chat, pozivni centar, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja. LiveAgent također nudi razne značajke za produktivnost, analizu i velik broj izvornih integracija s ostalim korisnim softverima. Nadalje, LiveAgent agenti za korisničku podršku su dostupni svima 24/7.
LiveAgent klijenti su neke od veoma poznatin kompanija kao što su BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar i Airbus.
LiveAgent nudi četiri cjenovna plana s različitim značajkama i pristupom komunikacijskim kanalima. Izaberite onaj koji vam odgovara za poštenu cijenu. Nadalje, uvijek možete kupiti odvojene značajke bez nadogradnje vašeg plana.
Free $0 po agentu/mjesečnoNaš besplatni račun nudi tiketing značajke koje će vam dobro poslužiti ako ne tražite rješenje za korisničku podršku na višem nivou.
Ticket $15 po agentu/mjesečnoLiveAgent tiketing koji može rješavati svu vašu email komunikaciju. Plan dolazi s korisnim tiketing značajkama koje vam mogu pomoći u svakodnevnim aktivnostima, kao i s korisničkim portalom s eksternom i internom bazom znanja.
Ticket + Chat $29 po agentu/mjesečnoDodajte najbrži live chat widget na tržištu na svoju web stranicu. Dobijte brz i popularan komunikacijski kanal kao dodatak vašem tiketingu. Također dobijate i moćno praćenje za web stranicu, kao i ostale odlične chat značajke.
All-Inclusive $39 po agentu/mjesečnoNaš All-Inclusive plan sadrži sve spomenuto u prethodnim planovima i dodaje mogućnosti pozivnog centra s neograničenim snimanjem poziva, IVR izbornicima i video pozivima. Višekanalna podrška putem društvenih medija je također uključena, tako da možete dodati vaše Facebook, Instagram, Twitter i Viber račune.
LiveAgent ima tisuće klijenata iz različitih poslovnih industrija i područja diljem svijeta. Klijenti su pojedinci i poduzeća svih veličina. LiveAgent je višekanalni help desk koji vam omogućuje pružanje podrške putem svakog važnog korisničkog kanala. Naš softverski sustav za tiketing vam može pomoći rješavati emailove, live chat, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja. Sve je podržano s više od 130 značajki, a možete i kreirati preko 195 integracija s drugim softverima. LiveAgent također nudi 24/7 korisničku podršku za svakog klijenta.
Baš kao LiveAgent, Zoho Desk pruža kompaktno rješenje za korisničku podršku za prihvatljivu cijenu, Nedostaju mu neke značajke, kao što je geotargeting ili praćenje posjetitelja web stranice ali je izvrstan u svemu što nudi klijentima. Zoho Desk je jedan od najbolje građenih i najpouzdanijih help deskova koji su ttrenutno dostupni.
Zoho Desk klijenti su Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins i Lycamobile.
Free $0/mjesecBesplatni plan uključuje tri agenta i nudi tiketing značajke i značajke za podršku kao što su SLA, privatna baza znanja, centar za pomoć i mobilne aplikacije.
Standard $14/mjesecUključuje napredne ključne tiketing značajke, društvene kanale i kanale zajednice, te pristup integracijama. Također ima dosta dodatnih značajki koje poboljšavaju help desk podršku.
Professional $23/mjesecProfesionalni plan uključje tiketing za više odjela, telefoniju, praćenje vremena, detekciju sudaranja agenata i ostale vrijedne značajke koje dodatno poboljšavaju vaš Zoho Desk. Zoho Desk.
Enterprise $40/mjesecNajskuplji plan uključuje live chat i podršku od strane Zia - umjetne inteligencije. Ovaj plan se sastoji od svih dostupnih Zoho Desk značajki kao što je IVR na više razina, prilagođene funkcije, više poslovnih sati i još dosta toga.
Zoho Desk je jedan od najkorištenijih help deskova na svijetu. On pomaže tisućama help deskova u pružanju fantastične podrške. Zoho Desk je prikladan za poduzeća svih veličina i nudi odlična rješenja za većinu help deskova. Planovi uključuju velik izbor korisnih značajki i odvojenih korisničkih kanala koje kompanije mogu koristiti ovisno o vlastitim potrebama. Dodatno, Zoho Desk nudi pouzdanost i poštene cijene.
LiveAgent vs Zoho Desk usporedba
HappyFox proizvodi help desk i dodijeljeni live chat poslovni softver s hrpom značajki. Aplikacija dolazi u verzijama za Mac i Windows operativne sustave, kao i Android, iPhone i iPad uređaje. HappyFox se može koristiti za rješavanje tiketa, chat s posjetiteljima web stranice i praćenje njihove akivnosti na stranici.
HappyFox klijenti uključuju Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital i Rockhurst University.
HappyFox cijene počinju od $29 mjesečno. Povećavaju se ovisno od plana za koji se odlučite. HappyFox nudi četiri plana koja možete odabrati.
MightyMighty plan nudi značajke kao što su kreiranje višekanalnih tiketa, bazu znanja, pomoć u migraciji i SLA upravljanje.
FantasticFantastic plan nudi sve iz Mighty plana, uz dodatak help deska za više brendova, prilagođenih redova tiketa, 24/7 email podrške, opcionalnog EU centra za podatke i obavijesti o kršenju SLA.
EnterpriseOsim svega iz prethodna dva plana, Enterprise plan nudi proaktivnu detekciju sudaranja agenata, upravljanje zadacima i imovinom, 24/7 email i chat podršku i SLA za vrijeme dostupnosti
Enterprise PlusEnterprise Plus plan nudi sve moguće značajke iz prijašnjih planova i dodaje skripte za agente, 2 TB pohrane za dodatke, vremenski neograničenu povijest izvještaja, kao i upravitelja za uspjeh klijenata.
HappyFox je dobro poznata aplikacija za help desk i chatove prikladna za poduzeća kojima su potrebne mogućnosti pozivnog centra. Koristi se diljem svijeta i nudi lako i pouzdano korištenje. HappyFox nudi stotine značajki u svakom planu, sa sučeljem koje je lako za korištenje. Koristi ga preko 12 000 kompanija širom svijeta.
LiveAgent vs HappyFox usporedba
Zendesk je još jedno dobro napravljeno i jedno od najrazvijenijih help desk rješenja dostupnih na tržištu. Iako malo skuplji, Zendesk je napravljen za odjele korisničke službe koji očekuju vrhunsku uslugu, neovisno o cijeni. Možete biti u dodiru s klijentima putem svih važnih kanala podržanih premium značajkama.
Zendesk klijenti su Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper ili Ultimate Ears Help Center.
Foundational support 19€ po agentu/mjesečnoUključuje osnovnu podršku za email, Facebook i Twitter.
Suite team 49€ po agentu/mjesečnoSuite team plan nudi tiketing sustav i poruke diljem interneta, mobitela i društvenih medija. Nadalje, dobijate pristup automatizaciji, tijekovima rada, do 50 AI-pogonjenih automatiziranih odgovora, ujedinjenom radnom prostoru za agente, aplikacijama i integracijama, te još mnogo korisnih značajki.
Suite growth 79€ po agentu/mjesečnoKao dodatak značajkama iz prošlog plana, dobijate pristup korisničkom portalu, AI-pogonjenom upravljanju znanjem, prilagodljivom izgledu tiketa, SLA upravljanju i višejezičnoj podršci, između ostalog.
Suite professional 99€ po agentu/mjesečnoSuite professional plan uključuje sve značajke iz prošlih planova i dodaje usmjeravanje konverzacija na temelju vještine agenta, forume zajednice, threadeove za privatne konverzacije, napredne glasovne mogućnosti, prilagodljive upravljačke ploče i još puno više.
Zendesk koristi otprilike 170 000 klijenata diljem svijeta. Oni su poduzeća svih veličina i iz svih industrija koja zahtjevaju pouzdano help desk rješenje. Zendesk je jedno od rješenja najbogatijih značajkama koje možete dobiti za veću cijenu. Pruža vam vrhunsku uslugu, odličan je za korištenje i nećete imati problema pri korištenju.
LiveAgent vs Zendesk usporedba
Teamsupport je tiketing alat s puno integracija i sposobnostima za upravljanje klijentima. Ovo je odličan softver za suradnju i timski rad, upravljanje proizvodima i inventarom, kao i za analizu.
Teamsupport klijenti su Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell ili RealPlus.
Korisnička podrškaTeamsupport cijeneTeamsupport cijene su na temelju procjena, a počinju od $50 mjesečno. Dodatno, možete birati između Essential, Professional i Enterprise planova koji vam daju velik izbor značajki za svaki dio Teamsupport-a.
Planovi uključuju upravljanje tiketima, korisničku samoposlugu, bazu znanja, suradnju, CSAT, korisničku podršku, API, SLA upravljanje i još mnogo korisnih značajki.
Chat u realnom vremenu
Nije važno koji plan izaberete, chat u realnom vremenu može imati CRM i help desk integracije, osiguranje, višekanalno rješavanje incidenata i standardnu podršku kao osnovne značajke. Možete dobiti dodatne značajke sa skupljim planovima i koristiti chatbotove, napredno osiguranje, usluge priključivanja ili čak i premium podršku.
Uspjeh klijenata
Značajke u ovom planu uključuju upravljanje prihodom od pretplate, profil stanja klijenta, segmentaciju klijenata, email integracije, nadzor CSM produktivnosti i više.
LiveAgent vs Teamsupport usporedba
Freshdesk je još jedan dobro napravljen help desk alat koji dolazi s moćnim značajkama i mogućnosti dodavanja svakog važnog korisničkog kanala u jedan sustav. Ovo je jedno od najpopularnijih help desk rješenja korištenih diljem svijeta.
Freshdesk klijenti su Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired ili 360training.com.
FreeBesplatni plan uključuje tiketing za email i duštvene medije, pregled tiketa, bazu znanja, izvješće o trendu tiketa, lokaciju centra za podatke i značajke za timsku suradnju.
Growth 15€ po agentu/mjesečnoOvaj plan uključuje sve iz besplatnog plana i dodatne značajke. Automatizaciju, detekciju sudaranja, aplikacije iz trgovine, helpdesk izvješća, SLA i poslovne sate, te druge korisne značajke.
Pro 49€ po agentu/mjesečnoSve iz prethodnih planova i dodaje prilagođena izvješća i upravljačke ploče, produžene API limite, CSAT ankete, prilagođene aplikacije, višejezičnu bazu znanja, više proizvoda i drugo.
Enterprise 79€ po agentu/mjesečnoEnterprise plan uključuje sve već spomenuto i dodaje usmjeravanje na temelju vještina, sandbox, zapis izvješća, smjene agenata, restrikcije IP dometa, email bota, pomoćnog bota, auto-trijažu, predlagač članaka, robotskog pomoćnika i još puno više.
Freshdesk koriste mala i srednja poduzeća diljem svijeta, zahvaljujući njegovom help desku punom značajki koji podržava skoro sve važne korisničke kanale. Također je veoma prilagodljiv i prilagođava se tijeku rada agenata.
LiveAgent vs Freshdesk usporedba
HubSpot Service Hub je dio većeg paketa odvojenih poslovnih alata koje nudi HubSpot. Nudi podrškuu za sve glavne komunikacijske alate unutar jedne help desk platforme sa svime od tiketinga do VoIP poziva.
HubSpot klijenti su Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest ili Niswey.
Starter 41€ mjesečnoStarter plan uklanja brending s live chata, zakazivanja sastanaka, dokumenata i 1-na1 emailova. Plan uključuje dijeljenu ulaznu poštu, timski email, pipeline tiketa, jednostavnu automatizaciju tiketa, osnovne botove, pozive, Slack integraciju, predloške i ostale korisne značajke.
Professional 331€ mjesečno za pet korisnikaProfessional plan dodaje help desk automatizaciju, usmjeravanje tiketa, eksternu bazu znanja, video hosting, skor za standardne kontakte, prognoze, korisničke ankete, prilagođene izvještaje i još puno više.
Enterprise 1104€ mjesečno za deset korisnikaEnterprise plan uključuje sve iz prethodnih planova i dodaje uloge korisnika, hijerarhiju timova, lokalne dozvole, kalkulirana svojstva, prilagodbu zsnimki, konverzacijsku inteligenciju, ciljeve, priručnike i više.
Team $19 po korisniku/mjesečnoOvaj plan uključuje upravljanje, uslužni portal i neograničene zahtjeve.
Business $39 po korisniku/mjesečnoOsim značajki iz prethodnoga plana, Business plan uključuje katalog usluga, upravljanje promjenama, SLA, grupe, prilagođene uloge, internacionalizaciju i 24/7 chat podršku u realnom vremenu.
Professional $69 po korisniku/mjesečnoProfesionalni plan dodaje više značajki kao što su prilagođena polja i obrasci, napredne automatizacije, otkrivanje mreža, upravljanje ugovorima, sukladnost licenci, zakazana izvješća, API pristup i daljnje opcije podrške putem chata, telefona ili emaila.
Enterprise $89 po korisniku/mjesečnoEnterprise plan uključuje sve već sponmenute značajke iz prethodnih planova i dodaje vizualnu CMDB, mapiranje međuovisnosti, potvrdu s više faktora, usluge uključivanja i do 1500 API poziva po korisniku po minuti.
LiveAgent nudi vrhunski sustav koji može upravljati svakim važnim korisničkim kanalom. Svaki korisnički kanal i moćan alat su podržani naprednim značajkama koje vam pomažu u brzom i pouzdanom rješavanju dolaznih tiketa. Povežite ostale aplikacije s LiveAgent-om zahvaljujući našim integracijama i kreirajte ultimativno čvorište korisničke službe za vaše agente. Nama je stalo do vjernosti klijenata i zato s našim timom za korisničku podršku sve možete raspravitii 24/7. Dobijte pristup našem rješenju za poštenu cijenu i dobijte najbolju vrijednost za vaš novac.
Po tiketuCjenovni modeli po tiketu vam omogućuju plaćanje vaših potreba. Ovaj cjenovni model je idealan za help deskove s malim brojem tiketa klijenata. Najveći nedostatak može biti nedostatak motivacije za agente da rješavaju podršku, jer svaki riješeni tiket znači veći iznos koji morate platiti pružatelju usluge.
Po licenciCjenovni modeli na temelju licenci mogu uključivati licence za jednog ili više korisnika. Bilo tko s licencom može beskonačno koristiti softver, sve dok je platio licencu. Cijena licence može biti jednokratna ili dio plana pretplate.
Po uređajuSlično kao model za licence, možete platiti jednokratni iznos ili trošak pretplate kako bi mogli koristiti tiketing softver na više uređaja. Završni iznos se povećava za svaki uređaj korišten u help desku.
Po agentuCjenovni model temeljen na broju agenata je najčešći i najviše preferiran jer vam pruža poštene uvjete. Cijena ovisi od broja korisnika softvera. Oni mogu koristiti softver sa svakom plaćenom značajkom, bez ograničenja koje postavlja broj tiketa ili duljina trajanja.
MightyMighty plan nudi značajke kao što su kreiranje višekanalnih tiketa, bazu znanja, pomoć u migraciji i SLA upravljanje.
FantasticFantastic plan nudi sve iz Mighty plana, uz dodatak help deska za više brendova, prilagođenih redova tiketa, 24/7 email podrške, opcionalnog EU centra za podatke i obavijesti o kršenju SLA.
EnterpriseOsim svega iz prethodna dva plana, Enterprise plan nudi proaktivnu detekciju sudaranja agenata, upravljanje zadacima i imovinom, 24/7 email i chat podršku i SLA za vrijeme dostupnosti
Enterprise PlusEnterprise Plus plan nudi sve moguće značajke iz prijašnjih planova i dodaje skripte za agente, 2 TB pohrane za dodatke, vremenski neograničenu povijest izvještaja, kao i upravitelja za uspjeh klijenata.
Foundational support 19€ po agentu/mjesečnoUključuje osnovnu podršku za email, Facebook i Twitter.
Suite team 49€ po agentu/mjesečnoSuite team plan nudi tiketing sustav i poruke diljem interneta, mobitela i društvenih medija. Nadalje, dobijate pristup automatizaciji, tijekovima rada, do 50 AI-pogonjenih automatiziranih odgovora, ujedinjenom radnom prostoru za agente, aplikacijama i integracijama, te još mnogo korisnih značajki.
Suite growth 79€ po agentu/mjesečnoKao dodatak značajkama iz prošlog plana, dobijate pristup korisničkom portalu, AI-pogonjenom upravljanju znanjem, prilagodljivom izgledu tiketa, SLA upravljanju i višejezičnoj podršci, između ostalog.
Suite professional 99€ po agentu/mjesečnoSuite professional plan uključuje sve značajke iz prošlih planova i dodaje usmjeravanje konverzacija na temelju vještine agenta, forume zajednice, threadeove za privatne konverzacije, napredne glasovne mogućnosti, prilagodljive upravljačke ploče i još puno više.
Korisnička podrška Planovi uključuju upravljanje tiketima, korisničku samoposlugu, bazu znanja, suradnju, CSAT, korisničku podršku, API, SLA upravljanje i još mnogo korisnih značajki. Chat u realnom vremenu Nije važno koji plan izaberete, chat u realnom vremenu može imati CRM i help desk integracije, osiguranje, višekanalno rješavanje incidenata i standardnu podršku kao osnovne značajke. Možete dobiti dodatne značajke sa skupljim planovima i koristiti chatbotove, napredno osiguranje, usluge priključivanja ili čak i premium podršku. Uspjeh klijenata Značajke u ovom planu uključuju upravljanje prihodom od pretplate, profil stanja klijenta, segmentaciju klijenata, email integracije, nadzor CSM produktivnosti i više. LiveAgent vs Teamsupport usporedbaTeamsupport cijeneTeamsupport cijene su na temelju procjena, a počinju od $50 mjesečno. Dodatno, možete birati između Essential, Professional i Enterprise planova koji vam daju velik izbor značajki za svaki dio Teamsupport-a.
FreeBesplatni plan uključuje tiketing za email i duštvene medije, pregled tiketa, bazu znanja, izvješće o trendu tiketa, lokaciju centra za podatke i značajke za timsku suradnju.
Growth 15€ po agentu/mjesečnoOvaj plan uključuje sve iz besplatnog plana i dodatne značajke. Automatizaciju, detekciju sudaranja, aplikacije iz trgovine, helpdesk izvješća, SLA i poslovne sate, te druge korisne značajke.
Pro 49€ po agentu/mjesečnoSve iz prethodnih planova i dodaje prilagođena izvješća i upravljačke ploče, produžene API limite, CSAT ankete, prilagođene aplikacije, višejezičnu bazu znanja, više proizvoda i drugo.
Enterprise 79€ po agentu/mjesečnoEnterprise plan uključuje sve već spomenuto i dodaje usmjeravanje na temelju vještina, sandbox, zapis izvješća, smjene agenata, restrikcije IP dometa, email bota, pomoćnog bota, auto-trijažu, predlagač članaka, robotskog pomoćnika i još puno više.
Starter 41€ mjesečnoStarter plan uklanja brending s live chata, zakazivanja sastanaka, dokumenata i 1-na-1 emailova. Plan uključuje dijeljenu ulaznu poštu, timski email, pipeline tiketa, jednostavnu automatizaciju tiketa, osnovne botove, pozive, Slack integraciju, predloške i ostale korisne značajke.
Professional 331€ mjesečno za pet korisnikaProfessional plan dodaje help desk automatizaciju, usmjeravanje tiketa, eksternu bazu znanja, video hosting, skor za standardne kontakte, prognoze, korisničke ankete, prilagođene izvještaje i još puno više.
Enterprise 1104€ mjesečno za deset korisnikaEnterprise plan uključuje sve iz prethodnih planova i dodaje uloge korisnika, hijerarhiju timova, lokalne dozvole, kalkulirana svojstva, prilagodbu zsnimki, konverzacijsku inteligenciju, ciljeve, priručnike i više.
Team $19 po korisniku/mjesečnoOvaj plan uključuje upravljanje, uslužni portal i neograničene zahtjeve.
Business $39 po korisniku/mjesečnoOsim značajki iz prethodnoga plana, Business plan uključuje katalog usluga, upravljanje promjenama, SLA, grupe, prilagođene uloge, internacionalizaciju i 24/7 chat podršku u realnom vremenu.
Professional $69 po korisniku/mjesečnoProfesionalni plan dodaje više značajki kao što su prilagođena polja i obrasci, napredne automatizacije, otkrivanje mreža, upravljanje ugovorima, sukladnost licenci, zakazana izvješća, API pristup i daljnje opcije podrške putem chata, telefona ili emaila.
Enterprise $89 po korisniku/mjesečnoEnterprise plan uključuje sve već sponmenute značajke iz prethodnih planova i dodaje vizualnu CMDB, mapiranje međuovisnosti, potvrdu s više faktora, usluge uključivanja i do 1500 API poziva po korisniku po minuti.
LiveAgent nudi vrhunski sustav koji može upravljati svakim važnim korisničkim kanalom. Svaki korisnički kanal i moćan alat su podržani naprednim značajkama koje vam pomažu u brzom i pouzdanom rješavanju dolaznih tiketa. Povežite ostale aplikacije s LiveAgent-om zahvaljujući našim integracijama i kreirajte ultimativno čvorište korisničke službe za vaše agente. Nama je stalo do vjernosti klijenata i zato s našim timom za korisničku podršku sve možete raspravitii 24/7. Dobijte pristup našem rješenju za poštenu cijenu i dobijte najbolju vrijednost za vaš novac.
Po tiketuCjenovni modeli po tiketu vam omogućuju plaćanje vaših potreba. Ovaj cjenovni model je idealan za help deskove s malim brojem tiketa klijenata. Najveći nedostatak može biti nedostatak motivacije za agente da rješavaju podršku, jer svaki riješeni tiket znači veći iznos koji morate platiti pružatelju usluge.
Po licenciCjenovni modeli na temelju licenci mogu uključivati licence za jednog ili više korisnika. Bilo tko s licencom može beskonačno koristiti softver, sve dok je platio licencu. Cijena licence može biti jednokratna ili dio plana pretplate.
Po uređajuSlično kao model za licence, možete platiti jednokratni iznos ili trošak pretplate kako bi mogli koristiti tiketing softver na više uređaja. Završni iznos se povećava za svaki uređaj korišten u help desku.
Po agentuCjenovni model temeljen na broju agenata je najčešći i najviše preferiran jer vam pruža poštene uvjete. Cijena ovisi od broja korisnika softvera. Oni mogu koristiti softver sa svakom plaćenom značajkom, bez ograničenja koje postavlja broj tiketa ili duljina trajanja.
Isprobajte sve što imamo ponuditi s besplatnim 14-dnevnim probnim periodom
Email on Acid help desk kontakti
Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.
Maksimalna duljina reda čekanja
Izvoda stvara vjernost klijenata i potiče inovacije. Kvalitetna korisnička usluga je ključ za uspjeh. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela je ključno.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma