Kako izabrati najbolji tiketing softver
Obaveze
Upoznajte se s
tiketing rješenjima i saznajte o obvezama softvera. One uključuju osnovnu cijenu, zahtjeve softvera ili hardvera, ugrađene značajke, integracije, podržane kanale za komunikaciju s korisnicima, čak i korisničku podršku za help desk korisnike. Jednom kada dobijete sve vitalne informacije, možete napraviti informiranu odluku o tome koji je softver najbolji za vašu situaciju.
Cijene
Najčešći problemi u vezi izbora najboljeg tiketing softvera za vaše poslovanje uključuju cjenovne opcije. Cijene tiketing softvera ovise o nekoliko faktora, kao što su osnovne
značajke, prilagođene
integracije, pouzdanost i više. Uvjerite se da ste razmotrili sve ove opcije i usporedili cjenovne razrede kako bi osigurali da ćete dobiti softver koji trebate, bez preplaćivanja.
Podrška
Svaki help desk softver bi trebao pružati zvjezdanu podršku svojim korisnicima. Dakle,
samoposlužne opcije prilagođene korisnicima i opcije za izravni kontakt su nužne. LiveAgent klijenti mogu kontaktirati našu 24/7 podršku koristeći email, live chat ili telefon, bilo kad. Također možete pretraživati našu eksternu korisničku bazu znanja za opcije samoposluge.
Omogućene kontakt opcije
Pružite zvjezdanu korisničku uslugu sa izborom alata koji vam pomažu doseći svaki važni korisnički kanal. Na primjer, dajte svojim klijentima opciju da vas kontaktiraju koristeći email,
live chat, pozive ili čak društvene medije. Uz dodatak korisničkog portala i eksterne
baze znanja, možete osigurati da će klijenti naći opciju koju preferiraju.
Mogućnost skaliranja
Preplavljuju li vas
dolazni zahtjevi? Svaki dobar tiketing softver vam može pomoći da skalirate kad god je potrebno i pomoći vam da stvorite prostor za više
agenata korisničke podrške. Naravno, to radi u oba smjera. Slobodno smanjite paket kad god mislite da previše plaćate za značajke koje ne koristite.
Ograničenja softvera
Vaš tim korisničke podrške bi trebao imati sve potrebno za pružanje podrške. Softverska ograničenja ne moraju nužno biti loša, pogotovo za help deskove kojima ne treba svaki alat i značajka koje softver nudi. Razmotrite sve što trebate i
izaberite najbolje opcije za poštenu cijenu..
Opcije za suradnju
Predstavnici korisničke službe trebaju raditi kao tim. Iskoristite help desk
alate za suradnju, dijelite profile korisnika i s lakoćom surađujte na problemima korisnika. Bilo tko se može priključiti. LiveAgent vam može pomoći s
bilješkama,
oznakama, kontakt informacijama i
podjelom tiketa klijenata kada je nužno.
Top 8 ponuđača tiketing softvera
1. LiveAgent
Preporučen za sve koji žele pružati zvjezdanu korisničku uslugu na svim kanalima
LiveAgent je odličan opći help desk sustav sposoban rješavati skoro sve vrste korisničke podrške. Dolazi s podrškom za email, live chat, pozivni centar, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja.
LiveAgent također nudi razne značajke za produktivnost,
analizu i velik broj izvornih integracija s ostalim korisnim softverima. Nadalje, LiveAgent agenti za korisničku podršku su dostupni svima 24/7.
LiveAgent klijenti
LiveAgent klijenti su neke od veoma poznatin kompanija kao što su BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar i Airbus.
LiveAgent cijene
LiveAgent nudi četiri cjenovna plana s različitim značajkama i pristupom komunikacijskim kanalima. Izaberite onaj koji vam odgovara za poštenu cijenu. Nadalje, uvijek možete kupiti odvojene značajke bez nadogradnje vašeg plana.
Free $0 po agentu/mjesečno
Naš besplatni račun nudi tiketing značajke koje će vam dobro poslužiti ako ne tražite rješenje za korisničku podršku na višem nivou.
Ticket $15 po agentu/mjesečno
LiveAgent tiketing koji može rješavati svu vašu email komunikaciju. Plan dolazi s korisnim tiketing značajkama koje vam mogu pomoći u svakodnevnim aktivnostima, kao i s korisničkim portalom s eksternom i internom bazom znanja.
Ticket + Chat $29 po agentu/mjesečno
Dodajte najbrži live chat widget na tržištu na svoju web stranicu. Dobijte brz i popularan komunikacijski kanal kao dodatak vašem tiketingu. Također dobijate i moćno praćenje za web stranicu, kao i ostale odlične chat značajke.
All-Inclusive $39 po agentu/mjesečno
Naš All-Inclusive plan sadrži sve spomenuto u prethodnim planovima i dodaje mogućnosti pozivnog centra s neograničenim snimanjem poziva, IVR izbornicima i video pozivima. Višekanalna podrška putem društvenih medija je također uključena, tako da možete dodati vaše Facebook, Instagram, Twitter i Viber račune.
LiveAgent ima tisuće klijenata iz različitih poslovnih industrija i područja diljem svijeta. Klijenti su pojedinci i poduzeća svih veličina. LiveAgent je višekanalni help desk koji vam omogućuje pružanje podrške putem svakog važnog korisničkog kanala. Naš softverski sustav za tiketing vam može pomoći rješavati emailove, live chat, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja. Sve je podržano s više od 130 značajki, a možete i kreirati preko 195 integracija s drugim softverima. LiveAgent također nudi 24/7 korisničku podršku za svakog klijenta.
Detaljna usporedba
https://www.liveagent.com/alternatives
2. Zoho Desk
Preporučen za sve koji traže skladan help desk softver koji je lako koristiti
Baš kao LiveAgent, Zoho Desk pruža kompaktno rješenje za korisničku podršku za prihvatljivu cijenu, Nedostaju mu neke značajke, kao što je geotargeting ili praćenje posjetitelja web stranice ali je izvrstan u svemu što nudi klijentima. Zoho Desk je jedan od najbolje građenih i najpouzdanijih help deskova koji su trenutno dostupni.
Zoho Desk klijenti su Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins i Lycamobile.
Zoho Desk cijene
Free $0/mjesec
Besplatni plan uključuje tri agenta i nudi tiketing značajke i značajke za podršku kao što su SLA, privatna baza znanja, centar za pomoć i mobilne aplikacije.
Standard $14/mjesec
Uključuje napredne ključne tiketing značajke, društvene kanale i kanale zajednice, te pristup integracijama. Također ima dosta dodatnih značajki koje poboljšavaju help desk podršku.
Professional $23/mjesec
Profesionalni plan uključje tiketing za više odjela, telefoniju, praćenje vremena, detekciju sudaranja agenata i ostale vrijedne značajke koje dodatno poboljšavaju vaš Zoho Desk.
Enterprise $40/mjesec
Najskuplji plan uključuje live chat i podršku od strane Zia - umjetne inteligencije. Ovaj plan se sastoji od svih dostupnih Zoho Desk značajki kao što je IVR na više razina, prilagođene funkcije, više poslovnih sati i još dosta toga.
Zoho Desk je jedan od najkorištenijih help deskova na svijetu. On pomaže tisućama help deskova u pružanju fantastične podrške. Zoho Desk je prikladan za poduzeća svih veličina i nudi odlična rješenja za većinu help deskova. Planovi uključuju velik izbor korisnih značajki i odvojenih korisničkih kanala koje kompanije mogu koristiti ovisno o vlastitim potrebama. Dodatno, Zoho Desk nudi pouzdanost i poštene cijene.
LiveAgent vs Zoho Desk usporedba
3. HappyFox
Preporučen za one koji traže help desk s fokusom na live chat
Kako izabrati najbolji tiketing softver
Obaveze
Upoznajte se s
tiketing rješenjima i saznajte o obvezama softvera. One uključuju osnovnu cijenu, zahtjeve softvera ili hardvera, ugrađene značajke, integracije, podržane kanale za komunikaciju s korisnicima, čak i korisničku podršku za help desk korisnike. Jednom kada dobijete sve vitalne informacije, možete napraviti informiranu odluku o tome koji je softver najbolji za vašu situaciju.
Cijene
Najčešći problemi u vezi izbora najboljeg tiketing softvera za vaše poslovanje uključuju cjenovne opcije. Cijene tiketing softvera ovise o nekoliko faktora, kao što su osnovne
značajke, prilagođene
integracije, pouzdanost i više. Uvjerite se da ste razmotrili sve ove opcije i usporedili cjenovne razrede kako bi osigurali da ćete dobiti softver koji trebate, bez preplaćivanja.
Podrška
Svaki help desk softver bi trebao pružati zvjezdanu podršku svojim korisnicima. Dakle,
samoposlužne opcije prilagođene korisnicima i opcije za izravni kontakt su nužne. LiveAgent klijenti mogu kontaktirati našu 24/7 podršku koristeći email, live chat ili telefon, bilo kad. Također možete pretraživati našu eksternu korisničku bazu znanja za opcije samoposluge.
Omogućene kontakt opcije
Pružite zvjezdanu korisničku uslugu sa izborom alata koji vam pomažu doseći svaki važni korisnički kanal. Na primjer, dajte svojim klijentima opciju da vas kontaktiraju koristeći email,
live chat, pozive ili čak društvene medije. Uz dodatak korisničkog portala i eksterne
baze znanja, možete osigurati da će klijenti naći opciju koju preferiraju.
Mogućnost skaliranja
Preplavljuju li vas
dolazni zahtjevi? Svaki dobar tiketing softver vam može pomoći da skalirate kad god je potrebno i pomoći vam da stvorite prostor za više
agenata korisničke podrške. Naravno, to radi u oba smjera. Slobodno smanjite paket kad god mislite da previše plaćate za značajke koje ne koristite.
Ograničenja softvera
Vaš tim korisničke podrške bi trebao imati sve potrebno za pružanje podrške. Softverska ograničenja ne moraju nužno biti loša, pogotovo za help deskove kojima ne treba svaki alat i značajka koje softver nudi. Razmotrite sve što trebate i
izaberite najbolje opcije za poštenu cijenu..
Opcije za suradnju
Predstavnici korisničke službe trebaju raditi kao tim. Iskoristite help desk
alate za suradnju, dijelite profile krisnika i s lakoćom surađujte na problemima korisnika. Bilo tko se može priključiti. LiveAgent vam može pomoći s
bilješkama,
oznakama, kontakt informacijama i
podjelom tiketa klijenata kada je nužno.
Top 8 ponuđača tiketing softvera
1. LiveAgent
Preporučen za sve koji žele pružati zvjezdanu korisničku uslugu na svim kanalima
LiveAgent je odličan opći help desk sustav sposoban rješavati skoro sve vrste korisničke podrške. Dolazi s podrškom za email, live chat, pozivni centar, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja.
LiveAgent također nudi razne značajke za produktivnost,
analizu i velik broj izvornih integracija s ostalim korisnim softverima. Nadalje, LiveAgent agenti za korisničku podršku su dostupni svima 24/7.
LiveAgent klijenti
LiveAgent klijenti su neke od veoma poznatin kompanija kao što su BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar i Airbus.
LiveAgent cijene
LiveAgent nudi četiri cjenovna plana s različitim značajkama i pristupom komunikacijskim kanalima. Izaberite onaj koji vam odgovara za poštenu cijenu. Nadalje, uvijek možete kupiti odvojene značajke bez nadogradnje vašeg plana.
Free $0 po agentu/mjesečno
Naš besplatni račun nudi tiketing značajke koje će vam dobro poslužiti ako ne tražite rješenje za korisničku podršku na višem nivou.
Ticket $15 po agentu/mjesečno
LiveAgent tiketing koji može rješavati svu vašu email komunikaciju. Plan dolazi s korisnim tiketing značajkama koje vam mogu pomoći u svakodnevnim aktivnostima, kao i s korisničkim portalom s eksternom i internom bazom znanja.
Ticket + Chat $29 po agentu/mjesečno
Dodajte najbrži live chat widget na tržištu na svoju web stranicu. Dobijte brz i popularan komunikacijski kanal kao dodatak vašem tiketingu. Također dobijate i moćno praćenje za web stranicu, kao i ostale odlične chat značajke.
All-Inclusive $39 po agentu/mjesečno
Naš All-Inclusive plan sadrži sve spomenuto u prethodnim planovima i dodaje mogućnosti pozivnog centra s neograničenim snimanjem poziva, IVR izbornicima i video pozivima. Višekanalna podrška putem društvenih medija je također uključena, tako da možete dodati vaše Facebook, Instagram, Twitter i Viber račune.
Ključne LiveAgent informacije
LiveAgent ima tisuće klijenata iz različitih poslovnih industrija i područja diljem svijeta. Klijenti su pojedinci i poduzeća svih veličina. LiveAgent je višekanalni help desk koji vam omogućuje pružanje podrške putem svakog važnog korisničkog kanala. Naš softverski sustav za tiketing vam može pomoći rješavati emailove, live chat, društvene medije i korisnički portal s bazom znanja. Sve je podržano s više od 130 značajki, a možete i kreirati preko 195 integracija s drugim softverima. LiveAgent također nudi 24/7 korisničku podršku za svakog klijenta.
Detaljna usporedba
https://www.liveagent.com/alternatives
2. Zoho Desk
Preporučen za sve koji traže skladan help desk softver koji je lako koristiti
Baš kao LiveAgent, Zoho Desk pruža kompaktno rješenje za korisničku podršku za prihvatljivu cijenu, Nedostaju mu neke značajke, kao što je geotargeting ili praćenje posjetitelja web stranice ali je izvrstan u svemu što nudi klijentima. Zoho Desk je jedan od najbolje građenih i najpouzdanijih help deskova koji su ttrenutno dostupni.
Zoho Desk klijenti su Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins i Lycamobile.
Zoho Desk cijene
Free $0/mjesec
Besplatni plan uključuje tri agenta i nudi tiketing značajke i značajke za podršku kao što su SLA, privatna baza znanja, centar za pomoć i mobilne aplikacije.
Standard $14/mjesec
Uključuje napredne ključne tiketing značajke, društvene kanale i kanale zajednice, te pristup integracijama. Također ima dosta dodatnih značajki koje poboljšavaju help desk podršku.
Professional $23/mjesec
Profesionalni plan uključje tiketing za više odjela, telefoniju, praćenje vremena, detekciju sudaranja agenata i ostale vrijedne značajke koje dodatno poboljšavaju vaš Zoho Desk. Zoho Desk.
Enterprise $40/mjesec
Najskuplji plan uključuje live chat i podršku od strane Zia - umjetne inteligencije. Ovaj plan se sastoji od svih dostupnih Zoho Desk značajki kao što je IVR na više razina, prilagođene funkcije, više poslovnih sati i još dosta toga.
Ključne Zoho Desk informacije
Zoho Desk je jedan od najkorištenijih help deskova na svijetu. On pomaže tisućama help deskova u pružanju fantastične podrške. Zoho Desk je prikladan za poduzeća svih veličina i nudi odlična rješenja za većinu help deskova. Planovi uključuju velik izbor korisnih značajki i odvojenih korisničkih kanala koje kompanije mogu koristiti ovisno o vlastitim potrebama. Dodatno, Zoho Desk nudi pouzdanost i poštene cijene.
LiveAgent vs Zoho Desk usporedba
3. HappyFox
Preporučen za one koji traže help desk s fokusom na live chat
HappyFox proizvodi help desk i dodijeljeni live chat poslovni softver s hrpom značajki. Aplikacija dolazi u verzijama za Mac i Windows operativne sustave, kao i Android, iPhone i iPad uređaje. HappyFox se može koristiti za rješavanje tiketa, chat s posjetiteljima web stranice i praćenje njihove akivnosti na stranici.
HappyFox klijenti uključuju Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital i Rockhurst University.
HappyFox cijene
HappyFox cijene počinju od $29 mjesečno. Povećavaju se ovisno od plana za koji se odlučite. HappyFox nudi četiri plana koja možete odabrati..
Mighty
Mighty plan nudi značajke kao što su kreiranje višekanalnih tiketa, bazu znanja, pomoć u migraciji i SLA upravljanje.
Fantastic
Fantastic plan nudi sve iz Mighty plana, uz dodatak help deska za više brendova, prilagođenih redova tiketa, 24/7 email podrške, opcionalnog EU centra za podatke i obavijesti o kršenju SLA.
Enterprise
Osim svega iz prethodna dva plana, Enterprise plan nudi proaktivnu detekciju sudaranja agenata, upravljanje zadacima i imovinom, 24/7 email i chat podršku i SLA za vrijeme dostupnosti
Enterprise Plus
Enterprise Plus plan nudi sve moguće značajke iz prijašnjih planova i dodaje skripte za agente, 2 TB pohrane za dodatke, vremenski neograničenu povijest izvještaja, kao i upravitelja za uspjeh klijenata.
HappyFox je dobro poznata aplikacija za help desk i chatove prikladna za poduzeća kojima su potrebne mogućnosti pozivnog centra. Koristi se diljem svijeta i nudi lako i pouzdano korištenje. HappyFox nudi stotine značajki u svakom planu, sa sučeljem koje je lako za korištenje. Koristi ga preko 12 000 kompanija širom svijeta.
LiveAgent vs HappyFox usporedba
4. Zendesk
Preporučen za ljude koji traže fleksibilno i pouzdano help desk rješenje
Zendesk je još jedno dobro napravljeno i jedno od najrazvijenijih help desk rješenja dostupnih na tržištu. Iako malo skuplji, Zendesk je napravljen za odjele korisničke službe koji očekuju vrhunsku uslugu, neovisno o cijeni. Možete biti u dodiru s klijentima putem svih važnih kanala podržanih premium značajkama.
Zendesk klijenti su Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper ili Ultimate Ears Help Center.
Zendesk cijene
Foundational support 19€ po agentu/mjesečno
Uključuje osnovnu podršku za email, Facebook i Twitter.
Suite team 49€ po agentu/mjesečno
Suite team plan nudi tiketing sustav i poruke diljem interneta, mobitela i društvenih medija. Nadalje, dobijate pristup automatizaciji, tijekovima rada, do 50 AI-pogonjenih automatiziranih odgovora, ujedinjenom radnom prostoru za agente, aplikacijama i integracijama, te još mnogo korisnih značajki.
Suite growth 79€ po agentu/mjesečno
Kao dodatak značajkama iz prošlog plana, dobijate pristup korisničkom portalu, AI-pogonjenom upravljanju znanjem, prilagodljivom izgledu tiketa, SLA upravljanju i višejezičnoj podršci, između ostalog.
Suite professional 99€ po agentu/mjesečno
Suite professional plan uključuje sve značajke iz prošlih planova i dodaje usmjeravanje konverzacija na temelju vještine agenta, forume zajednice, threadeove za privatne konverzacije, napredne glasovne mogućnosti, prilagodljive upravljačke ploče i još puno više.
Zendesk koristi otprilike 170 000 klijenata diljem svijeta. Oni su poduzeća svih veličina i iz svih industrija koja zahtjevaju pouzdano help desk rješenje. Zendesk je jedno od rješenja najbogatijih značajkama koje možete dobiti za veću cijenu. Pruža vam vrhunsku uslugu, odličan je za korištenje i nećete imati problema pri korištenju.
LiveAgent vs Zendesk usporedba
5. Teamsupport
Preporučen za one koji preferiraju jednostavnost uz standardne help desk značajke
Teamsupport je tiketing alat s puno integracija i sposobnostima za upravljanje klijentima. Ovo je odličan softver za suradnju i timski rad, upravljanje proizvodima i inventarom, kao i za analizu.
Teamsupport klijenti su Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell ili RealPlus.
Teamsupport cijene
Teamsupport cijene su na temelju procjena, a počinju od $50 mjesečno. Dodatno, možete birati između Essential, Professional i Enterprise planova koji vam daju velik izbor značajki za svaki dio Teamsupport-a.
Korisnička podrška
Planovi uključuju upravljanje tiketima, korisničku samoposlugu, bazu znanja, suradnju, CSAT, korisničku podršku, API, SLA upravljanje i još mnogo korisnih značajki.
Chat u realnom vremenu
Nije važno koji plan izaberete, chat u realnom vremenu može imati CRM i help desk integracije, osiguranje, višekanalno rješavanje incidenata i standardnu podršku kao osnovne značajke. Možete dobiti dodatne značajke sa skupljim planovima i koristiti chatbotove, napredno osiguranje, usluge priključivanja ili čak i premium podršku.
Uspjeh klijenata
Značajke u ovom planu uključuju upravljanje prihodom od pretplate, profil stanja klijenta, segmentaciju klijenata, email integracije, nadzor CSM produktivnosti i više.
LiveAgent vs Teamsupport usporedba
6. Freshdesk
Preporučen za ljude koji hoće prilagodljiv help desk softver opće namjene
Freshdesk je još jedan dobro napravljen help desk alat koji dolazi s moćnim značajkama i mogućnosti dodavanja svakog važnog korisničkog kanala u jedan sustav. Ovo je jedno od najpopularnijih help desk rješenja korištenih diljem svijeta.
Freshdesk klijenti su Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired ili 360training.com.
Freshdesk cijene
Free
Besplatni plan uključuje tiketing za email i duštvene medije, pregled tiketa, bazu znanja, izvješće o trendu tiketa, lokaciju centra za podatke i značajke za timsku suradnju.
Growth 15€ po agentu/mjesečno
Ovaj plan uključuje sve iz besplatnog plana i dodatne značajke. Automatizaciju, detekciju sudaranja, aplikacije iz trgovine, helpdesk izvješća, SLA i poslovne sate, te druge korisne značajke.
Pro 49€ po agentu/mjesečno
Sve iz prethodnih planova i dodaje prilagođena izvješća i upravljačke ploče, produžene API limite, CSAT ankete, prilagođene aplikacije, višejezičnu bazu znanja, više proizvoda i drugo.
Enterprise 79€ po agentu/mjesečno
Enterprise plan uključuje sve već spomenuto i dodaje usmjeravanje na temelju vještina, sandbox, zapis izvješća, smjene agenata, restrikcije IP dometa, email bota, pomoćnog bota, auto-trijažu, predlagač članaka, robotskog pomoćnika i još puno više.
Freshdesk koriste mala i srednja poduzeća diljem svijeta, zahvaljujući njegovom help desku punom značajki koji podržava skoro sve važne korisničke kanale. Također je veoma prilagodljiv i prilagođava se tijeku rada agenata.
LiveAgent vs Freshdesk usporedba
7. HubSpot Service Hub
Preporučen za ljude koji traže moćan CRM tiket softver i help desk, sve u jednom
HubSpot Service Hub je dio većeg paketa odvojenih poslovnih alata koje nudi HubSpot. Nudi podrškuu za sve glavne komunikacijske alate unutar jedne help desk platforme sa svime od tiketinga do VoIP poziva.
HubSpot klijenti su Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest ili Niswey.
HubSpot Service Hub cijene
Starter 41€ mjesečno
Starter plan uklanja brending s live chata, zakazivanja sastanaka, dokumenata i 1-na1 emailova. Plan uključuje dijeljenu ulaznu poštu, timski email, pipeline tiketa, jednostavnu automatizaciju tiketa, osnovne botove, pozive, Slack integraciju, predloške i ostale korisne značajke.
Professional 331€ mjesečno za pet korisnika
Professional plan dodaje help desk automatizaciju, usmjeravanje tiketa, eksternu bazu znanja, video hosting, skor za standardne kontakte, prognoze, korisničke ankete, prilagođene izvještaje i još puno više.
Enterprise 1104€ mjesečno za deset korisnika
Enterprise plan uključuje sve iz prethodnih planova i dodaje uloge korisnika, hijerarhiju timova, lokalne dozvole, kalkulirana svojstva, prilagodbu zsnimki, konverzacijsku inteligenciju, ciljeve, priručnike i više.
Hubspot nudi širok raspon rješenja, uključujući marketinško rješenje, čvorište za komunikaciju s korisnicima i rješenje za prodaju. Hubspot nije kompaktno rješenje jer svoje proizvode prodaje unutar zasebnih planova pretplate. Hubspot Service Hub je zasebna platforma korisničke službe koja pomaže korisnicima u rješavanju tiketa i povezuje ih s ostalim rješenjima, ako žele.
LiveAgent vs HubSpot Service Hub usporedba
8. Solarwinds
Preporučen za one koji žele moćan IT upravljački alat s mogućnostima help deska
Solarwinds nudi općenito IT upravljačko rješenje s vlastitom help desk platformom koja se fokusira na uslužni tiketing portal i chat. Ovo je savršen paket za poduzeća koja se trebaju fokusirati na mrežno uopravljanje, nadzor infrastrukture i druge tehničke usluge.
Solarwinds klijenti su AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross i Blue Shield.
Solarwinds cijene
Team $19 po korisniku/mjesečno
Ovaj plan uključuje upravljanje, uslužni portal i neograničene zahtjeve.
Business $39 po korisniku/mjesečno
Osim značajki iz prethodnoga plana, Business plan uključuje katalog usluga, upravljanje promjenama, SLA, grupe, prilagođene uloge, internacionalizaciju i 24/7 chat podršku u realnom vremenu.
Professional $69 po korisniku/mjesečno
Profesionalni plan dodaje više značajki kao što su prilagođena polja i obrasci, napredne automatizacije, otkrivanje mreža, upravljanje ugovorima, sukladnost licenci, zakazana izvješća, API pristup i daljnje opcije podrške putem chata, telefona ili emaila.
Enterprise $89 po korisniku/mjesečno
Enterprise plan uključuje sve već sponmenute značajke iz prethodnih planova i dodaje vizualnu CMDB, mapiranje međuovisnosti, potvrdu s više faktora, usluge uključivanja i do 1500 API poziva po korisniku po minuti.
Solarwinds pruža platformu korisničke službe s primarnim fokusom na poduzeća koja rade s mrežnim upravljanjem i IT infrastrukturom. To ga čini idealnim za timove IT službi koji trebaju rješavati probleme korisnika s IT infrastrukturom i mrežom.
LiveAgent vs Solarwinds usporedba
Koji je najbolji tiketing softver?
LiveAgent nudi vrhunski sustav koji može upravljati svakim važnim korisničkim kanalom. Svaki korisnički kanal i moćan alat su podržani naprednim značajkama koje vam pomažu u brzom i pouzdanom rješavanju dolaznih tiketa. Povežite ostale aplikacije s LiveAgent-om zahvaljujući našim integracijama i kreirajte ultimativno čvorište korisničke službe za vaše agente. Nama je stalo do vjernosti klijenata i zato s našim timom za korisničku podršku sve možete raspravitii 24/7. Dobijte pristup našem rješenju za poštenu cijenu i dobijte najbolju vrijednost za vaš novac.
Pogreške koje trebate izbjeći pri kupnji tiketing softvera
Nedostatak treniranog osoblja
Osim ako se želite fokusirati samo na pametne odgovore, vaše osoblje treba biti trenirano u osnovama, kao i naprednim stvarima vezanima za tiketing i korisničku podršku. Zato tiketing softver treba biti lak za učenje, čak u u scenarijima s kompleksnim događajima i pomoći vašim agentima da nauče kako koristiti help desk softver sa svim značajkama. LiveAgent sustav nudi praktičan početni vodič koji će naučiti bilo koga kako postaviti sve i započeti s radom.
Naša web stranica također uključuje Akademiju. Puna je članaka koji pokrivaju cijeli spektar help desk sustava kao što je tiketing, live chat, pozivni centar i više. Nadalje, može pomoći vašim agentima da nauče kako postati potpuno razvijeni help desk stručnjaci i pouzdani agenti korisničke službe.
Više značajki ne znači bolji proizvod
Interakcija s klijentima ne zahtjeva uvijek svaki alat, kanal ili značajku koji su vam na raspolaganju. Različita poduzeća zahtijevaju različita rješenja, ovisno o izazovima tiketinga. Preplaćivanje značajki koje nećete koristiti može smanjiti produktivnost agenata i dovesti do komplikacija s vašom platformom za korisničku službu. Iskoristite sve prednosti
besplatnih proba kako bi saznali što radi za vas, a što ne.
Neiskorištavanje probnog perioda
Probni periodi su važni jer vam omogućuju isprobavanje sustava i njegovog
sučelja sa značajkama. Nemojte preskočiti besplatnu probu zbog obećavajućih riječi ili jer ste pročitali informacije na web stranici. Besplatne probe vam omogućuju isprobavanje osnovnih značajki i pokazuju vam kako riješiti kompleksne događaje i situacije u svakodnevnoj podršci korisnicima.
Nedostatak razmišljanja o ekspanziji
Help desk sučelje sa značajkama koje trenutno plaćate može biti dovoljno, ali jeste li razmišljali što će se dogoditi kada ga nadogradite? Većina tiketing sustava nudi različite cjenovne planove koji dolaze s nekim značajkama ili bez njih. Pobrinite se da izaberete rješenje s prilagodljivim korisničkim sučeljem koje će vam omogućiti nadogradnju i ispuniti vaše potrebe kada je to nužno.
Trošak tiketing softvera
Cijena tiketing help desk softvera varira od besplatnog do vrlo skupog. To zavisi od puno faktora. Uvijek trebate razmisliti o par stvari prije nego se odlučite izabrati sustav. Troškovi variraju zbog značajki i njihove kvalitete, broja integracija, popularnosti brenda koji ste izabrali, korisnosti u različitim scenarijima, skalabilnosti i puno ostalih faktora. Postoji nekoliko cjenovnih modela koje morate razmotriti kako bi se uvjerili da je help desk sustav vrijedan cijene i odgovara vašem poslovnom modelu.
Cjenovni modeli tiketing softvera
Po tiketu
Cjenovni modeli po tiketu vam omogućuju plaćanje vaših potreba. Ovaj cjenovni model je idealan za help deskove s malim brojem tiketa klijenata. Najveći nedostatak može biti nedostatak motivacije za agente da rješavaju podršku, jer svaki riješeni tiket znači veći iznos koji morate platiti pružatelju usluge.
Po licenci
Cjenovni modeli na temelju licenci mogu uključivati licence za jednog ili više korisnika. Bilo tko s licencom može beskonačno koristiti softver, sve dok je platio licencu. Cijena licence može biti jednokratna ili dio plana pretplate.
Po uređaju
Slično kao model za licence, možete platiti jednokratni iznos ili trošak pretplate kako bi mogli koristiti tiketing softver na više uređaja. Završni iznos se povećava za svaki uređaj korišten u help desku.
Po agentu
Cjenovni model temeljen na broju agenata je najčešći i najviše preferiran jer vam pruža poštene uvjete. Cijena ovisi od broja korisnika softvera. Oni mogu koristiti softver sa svakom plaćenom značajkom, bez ograničenja koje postavlja broj tiketa ili duljina trajanja.
Što tražiti tijekom demo poziva o tiketing softveru
Upiti korisnika
Postoji nekoliko ključnih stvari koje stotine organizacija pitaju tijekom demo poziva. Prvo, trebate saznati što plaćate. Pitajte o podržanom čvorištu za korisničku komunikaciju ili opcijama kanala, kao i značajkama uključenima u planove ili podržanim integracijama s ostalim softverom. Onda su na redu cijene. Ukupni trošak vlasništva je jedan od ključnih prioriteta.
Implementacija tiketing softvera
Implementacija tiketing softvera je u osnovi lak proces koji se razlikuje u par sitnica. Osnovna razlika je između web-baziranog softvera i onoga temeljenog na aplikacijama. Općenito, s web-baziranim rješenjima nema procesa instalacije nego ih koristite odmah. Sve što trebate je upisati svoju email adresu i registrirati se za besplatnu probu. Jednom kada potvrdite svoj email, možete se prijaviti i upoznati s help desk platformom. Kao primjer, LiveAgent nudi praktičan početni vodič odmah iz početka. On vodi svakog novog korisnika kroz nekoliko jednostavnih koraka koje će im pomoći u postavljanju njihovog novog rješenja.
Zaključak
Tiketing softver je postao jedan od najvažnijih alata za upravljanje korisničkom podrškom. Upravljanje dolaznim zahtjevima klijenata korištenjem tiketinga vam može pomoći pružiti brži i pouzdaniji savjet, kao i omogućiti agentima rješavanje većeg broja zahtjeva klijenata. Tiketing sustavi mogu donijeti dodatnu vrijednost svakom help desku. To ovisi o
komunikacijskim kanalima korisnika, značajkama i integracijama na koje se odlučite osloniti, kao i o istreniranim agentima korisničke podrške. Odgovarajte na svaki zahtjev s lakoćom i dobijte pravi tiketing softver za vaš help desk.
HappyFox proizvodi help desk i dodijeljeni live chat poslovni softver s hrpom značajki. Aplikacija dolazi u verzijama za Mac i Windows operativne sustave, kao i Android, iPhone i iPad uređaje. HappyFox se može koristiti za rješavanje tiketa, chat s posjetiteljima web stranice i praćenje njihove akivnosti na stranici.
HappyFox klijenti uključuju Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital i Rockhurst University.
HappyFox cijene
HappyFox cijene počinju od $29 mjesečno.Povećavaju se ovisno od plana za koji se odlučite. HappyFox nudi četiri plana koja možete odabrati..
Mighty
Mighty plan nudi značajke kao što su kreiranje višekanalnih tiketa, bazu znanja, pomoć u migraciji i SLA upravljanje.
Fantastic
Fantastic plan nudi sve iz Mighty plana, uz dodatak help deska za više brendova, prilagođenih redova tiketa, 24/7 email podrške, opcionalnog EU centra za podatke i obavijesti o kršenju SLA.
Enterprise
Osim svega iz prethodna dva plana, Enterprise plan nudi proaktivnu detekciju sudaranja agenata, upravljanje zadacima i imovinom, 24/7 email i chat podršku i SLA za vrijeme dostupnosti
Enterprise Plus
Enterprise Plus plan nudi sve moguće značajke iz prijašnjih planova i dodaje skripte za agente, 2 TB pohrane za dodatke, vremenski neograničenu povijest izvještaja, kao i upravitelja za uspjeh klijenata.
Ključne HappyFox informacije
HappyFox je dobro poznata aplikacija za help desk i chatove prikladna za poduzeća kojima su potrebne mogućnosti pozivnog centra. Koristi se diljem svijeta i nudi lako i pouzdano korištenje. HappyFox nudi stotine značajki u svakom planu, sa sučeljem koje je lako za korištenje. Koristi ga preko 12 000 kompanija širom svijeta.
LiveAgent vs HappyFox usporedba
4. Zendesk
Preporučen za ljude koji traže fleksibilno i pouzdano help desk rješenje
Zendesk je još jedno dobro napravljeno i jedno od najrazvijenijih help desk rješenja dostupnih na tržištu. Iako malo skuplji, Zendesk je napravljen za odjele korisničke službe koji očekuju vrhunsku uslugu, neovisno o cijeni. Možete biti u dodiru s klijentima putem svih važnih kanala podržanih premium značajkama.
Zendesk klijenti su Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper ili Ultimate Ears Help Center.
Zendesk cijene
Foundational support 19€ po agentu/mjesečno
Uključuje osnovnu podršku za email, Facebook i Twitter.
Suite team 49€ po agentu/mjesečno
Suite team plan nudi tiketing sustav i poruke diljem interneta, mobitela i društvenih medija. Nadalje, dobijate pristup automatizaciji, tijekovima rada, do 50 AI-pogonjenih automatiziranih odgovora, ujedinjenom radnom prostoru za agente, aplikacijama i integracijama, te još mnogo korisnih značajki.
Suite growth 79€ po agentu/mjesečno
Kao dodatak značajkama iz prošlog plana, dobijate pristup korisničkom portalu, AI-pogonjenom upravljanju znanjem, prilagodljivom izgledu tiketa, SLA upravljanju i višejezičnoj podršci, između ostalog.
Suite professional 99€ po agentu/mjesečno
Suite professional plan uključuje sve značajke iz prošlih planova i dodaje usmjeravanje konverzacija na temelju vještine agenta, forume zajednice, threadeove za privatne konverzacije, napredne glasovne mogućnosti, prilagodljive upravljačke ploče i još puno više.
Ključne Zendesk informacije
Zendesk koristi otprilike 170 000 klijenata diljem svijeta. Oni su poduzeća svih veličina i iz svih industrija koja zahtjevaju pouzdano help desk rješenje. Zendesk je jedno od rješenja najbogatijih značajkama koje možete dobiti za veću cijenu. Pruža vam vrhunsku uslugu, odličan je za korištenje i nećete imati problema pri korištenju.
LiveAgent vs Zendesk usporedba
5. Teamsupport
Preporučen za one koji preferiraju jednostavnost uz standardne help desk značajke
Teamsupport je tiketing alat s puno integracija i sposobnostima za upravljanje klijentima. Ovo je odličan softver za suradnju i timski rad, upravljanje proizvodima i inventarom, kao i za analizu.
Teamsupport klijenti su Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell ili RealPlus.
Teamsupport cijene
Teamsupport cijene su na temelju procjena, a počinju od $50 mjesečno. Dodatno, možete birati između Essential, Professional i Enterprise planova koji vam daju velik izbor značajki za svaki dio Teamsupport-a.
Korisnička podrška
Planovi uključuju upravljanje tiketima, korisničku samoposlugu, bazu znanja, suradnju, CSAT, korisničku podršku, API, SLA upravljanje i još mnogo korisnih značajki.
Chat u realnom vremenu
Nije važno koji plan izaberete, chat u realnom vremenu može imati CRM i help desk integracije, osiguranje, višekanalno rješavanje incidenata i standardnu podršku kao osnovne značajke. Možete dobiti dodatne značajke sa skupljim planovima i koristiti chatbotove, napredno osiguranje, usluge priključivanja ili čak i premium podršku.
Uspjeh klijenata
Značajke u ovom planu uključuju upravljanje prihodom od pretplate, profil stanja klijenta, segmentaciju klijenata, email integracije, nadzor CSM produktivnosti i više.
LiveAgent vs Teamsupport usporedba
6. Freshdesk
Preporučen za ljude koji hoće prilagodljiv help desk softver opće namjene
Freshdesk je još jedan dobro napravljen help desk alat koji dolazi s moćnim značajkama i mogućnosti dodavanja svakog važnog korisničkog kanala u jedan sustav. Ovo je jedno od najpopularnijih help desk rješenja korištenih diljem svijeta.
Freshdesk klijenti su Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired ili 360training.com.
Freshdesk cijene
Free
Besplatni plan uključuje tiketing za email i duštvene medije, pregled tiketa, bazu znanja, izvješće o trendu tiketa, lokaciju centra za podatke i značajke za timsku suradnju.
Growth 15€ po agentu/mjesečno
Ovaj plan uključuje sve iz besplatnog plana i dodatne značajke. Automatizaciju, detekciju sudaranja, aplikacije iz trgovine, helpdesk izvješća, SLA i poslovne sate, te druge korisne značajke.
Pro 49€ po agentu/mjesečno
Sve iz prethodnih planova i dodaje prilagođena izvješća i upravljačke ploče, produžene API limite, CSAT ankete, prilagođene aplikacije, višejezičnu bazu znanja, više proizvoda i drugo.
Enterprise 79€ po agentu/mjesečno
Enterprise plan uključuje sve već spomenuto i dodaje usmjeravanje na temelju vještina, sandbox, zapis izvješća, smjene agenata, restrikcije IP dometa, email bota, pomoćnog bota, auto-trijažu, predlagač članaka, robotskog pomoćnika i još puno više.
Ključne Freshdesk informacije
Freshdesk koriste mala i srednja poduzeća diljem svijeta, zahvaljujući njegovom help desku punom značajki koji podržava skoro sve važne korisničke kanale. Također je veoma prilagodljiv i prilagođava se tijeku rada agenata.
LiveAgent vs Freshdesk usporedba
7. HubSpot Service Hub
Preporučen za ljude koji traže moćan CRM tiket softver i help desk, sve u jednom
HubSpot Service Hub je dio većeg paketa odvojenih poslovnih alata koje nudi HubSpot. Nudi podrškuu za sve glavne komunikacijske alate unutar jedne help desk platforme sa svime od tiketinga do VoIP poziva.
HubSpot klijenti su Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest ili Niswey.
HubSpot Service Hub cijene
Starter 41€ mjesečno
Starter plan uklanja brending s live chata, zakazivanja sastanaka, dokumenata i 1-na-1 emailova. Plan uključuje dijeljenu ulaznu poštu, timski email, pipeline tiketa, jednostavnu automatizaciju tiketa, osnovne botove, pozive, Slack integraciju, predloške i ostale korisne značajke.
Professional 331€ mjesečno za pet korisnika
Professional plan dodaje help desk automatizaciju, usmjeravanje tiketa, eksternu bazu znanja, video hosting, skor za standardne kontakte, prognoze, korisničke ankete, prilagođene izvještaje i još puno više.
Enterprise 1104€ mjesečno za deset korisnika
Enterprise plan uključuje sve iz prethodnih planova i dodaje uloge korisnika, hijerarhiju timova, lokalne dozvole, kalkulirana svojstva, prilagodbu zsnimki, konverzacijsku inteligenciju, ciljeve, priručnike i više.
Ključne Hubspot Service Hub informacije
Hubspot nudi širok raspon rješenja, uključujući marketinško rješenje, čvorište za komunikaciju s korisnicima i rješenje za prodaju. Hubspot nije kompaktno rješenje jer svoje proizvode prodaje unutar zasebnih planova pretplate. Hubspot Service Hub je zasebna platforma korisničke službe koja pomaže korisnicima u rješavanju tiketa i povezuje ih s ostalim rješenjima, ako žele.
LiveAgent vs HubSpot Service Hub usporedba
8. Solarwinds
Preporučen za one koji žele moćan IT upravljački alat s mogućnostima help deska
Solarwinds nudi općenito IT upravljačko rješenje s vlastitom help desk platformom koja se fokusira na uslužni tiketing portal i chat. Ovo je savršen paket za poduzeća koja se trebaju fokusirati na mrežno uopravljanje, nadzor infrastrukture i druge tehničke usluge.
Solarwinds klijenti su AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross i Blue Shield.
Solarwinds cijene
Team $19 po korisniku/mjesečno
Ovaj plan uključuje upravljanje, uslužni portal i neograničene zahtjeve.
Business $39 po korisniku/mjesečno
Osim značajki iz prethodnoga plana, Business plan uključuje katalog usluga, upravljanje promjenama, SLA, grupe, prilagođene uloge, internacionalizaciju i 24/7 chat podršku u realnom vremenu.
Professional $69 po korisniku/mjesečno
Profesionalni plan dodaje više značajki kao što su prilagođena polja i obrasci, napredne automatizacije, otkrivanje mreža, upravljanje ugovorima, sukladnost licenci, zakazana izvješća, API pristup i daljnje opcije podrške putem chata, telefona ili emaila.
Enterprise $89 po korisniku/mjesečno
Enterprise plan uključuje sve već sponmenute značajke iz prethodnih planova i dodaje vizualnu CMDB, mapiranje međuovisnosti, potvrdu s više faktora, usluge uključivanja i do 1500 API poziva po korisniku po minuti.
Ključne Solarwinds informacije
Solarwinds pruža platformu korisničke službe s primarnim fokusom na poduzeća koja rade s mrežnim upravljanjem i IT infrastrukturom. To ga čini idealnim za timove IT službi koji trebaju rješavati probleme korisnika s IT infrastrukturom i mrežom.
LiveAgent vs Solarwinds usporedba
Koji je najbolji tiketing softver?
LiveAgent nudi vrhunski sustav koji može upravljati svakim važnim korisničkim kanalom. Svaki korisnički kanal i moćan alat su podržani naprednim značajkama koje vam pomažu u brzom i pouzdanom rješavanju dolaznih tiketa. Povežite ostale aplikacije s LiveAgent-om zahvaljujući našim integracijama i kreirajte ultimativno čvorište korisničke službe za vaše agente. Nama je stalo do vjernosti klijenata i zato s našim timom za korisničku podršku sve možete raspravitii 24/7. Dobijte pristup našem rješenju za poštenu cijenu i dobijte najbolju vrijednost za vaš novac.
Pogreške koje trebate izbjeći pri kupnji tiketing softvera
Nedostatak treniranog osoblja
Osim ako se želite fokusirati samo na pametne odgovore, vaše osoblje treba biti trenirano u osnovama, kao i naprednim stvarima vezanima za tiketing i korisničku podršku. Zato tiketing softver treba biti lak za učenje, čak u u scenarijima s kompleksnim događajima i pomoći vašim agentima da nauče kako koristiti help desk softver sa svim značajkama. LiveAgent sustav nudi praktičan početni vodič koji će naučiti bilo koga kako postaviti sve i započeti s radom.
Naša web stranica također uključuje Akademiju. Puna je članaka koji pokrivaju cijeli spektar help desk sustava kao što je tiketing, live chat, pozivni centar i više. Nadalje, može pomoći vašim agentima da nauče kako postati potpuno razvijeni help desk stručnjaci i pouzdani agenti korisničke službe.
Više značajki ne znači bolji proizvod
Interakcija s klijentima ne zahtjeva uvijek svaki alat, kanal ili značajku koji su vam na raspolaganju. Različita poduzeća zahtijevaju različita rješenja, ovisno o izazovima tiketinga. Preplaćivanje značajki koje nećete koristiti može smanjiti produktivnost agenata i dovesti do komplikacija s vašom platformom za korisničku službu. Iskoristite sve prednosti
besplatnih proba kako bi saznali što radi za vas, a što ne.
Neiskorištavanje probnog perioda
Probni periodi su važni jer vam omogućuju isprobavanje sustava i njegovog
sučelja sa značajkama. Nemojte preskočiti besplatnu probu zbog obećavajućih riječi ili jer ste pročitali informacije na web stranici. Besplatne probe vam omogućuju isprobavanje osnovnih značajki i pokazuju vam kako riješiti kompleksne događaje i situacije u svakodnevnoj podršci korisnicima.
Nedostatak razmišljanja o ekspanziji
Help desk sučelje sa značajkama koje trenutno plaćate može biti dovoljno, ali jeste li razmišljali što će se dogoditi kada ga nadogradite? Većina tiketing sustava nudi različite cjenovne planove koji dolaze s nekim značajkama ili bez njih. Pobrinite se da izaberete rješenje s prilagodljivim korisničkim sučeljem koje će vam omogućiti nadogradnju i ispuniti vaše potrebe kada je to nužno.
Trošak tiketing softvera
Cijena tiketing help desk softvera varira od besplatnog do vrlo skupog. To zavisi od puno faktora. Uvijek trebate razmisliti o par stvari prije nego se odlučite izabrati sustav. Troškovi variraju zbog značajki i njihove kvalitete, broja integracija, popularnosti brenda koji ste izabrali, korisnosti u različitim scenarijima, skalabilnosti i puno ostalih faktora. Postoji nekoliko cjenovnih modela koje morate razmotriti kako bi se uvjerili da je help desk sustav vrijedan cijene i odgovara vašem poslovnom modelu.
Cjenovni modeli tiketing softvera
Po tiketu
Cjenovni modeli po tiketu vam omogućuju plaćanje vaših potreba. Ovaj cjenovni model je idealan za help deskove s malim brojem tiketa klijenata. Najveći nedostatak može biti nedostatak motivacije za agente da rješavaju podršku, jer svaki riješeni tiket znači veći iznos koji morate platiti pružatelju usluge.
Po licenci
Cjenovni modeli na temelju licenci mogu uključivati licence za jednog ili više korisnika. Bilo tko s licencom može beskonačno koristiti softver, sve dok je platio licencu. Cijena licence može biti jednokratna ili dio plana pretplate.
Po uređaju
Slično kao model za licence, možete platiti jednokratni iznos ili trošak pretplate kako bi mogli koristiti tiketing softver na više uređaja. Završni iznos se povećava za svaki uređaj korišten u help desku.
Po agentu
Cjenovni model temeljen na broju agenata je najčešći i najviše preferiran jer vam pruža poštene uvjete. Cijena ovisi od broja korisnika softvera. Oni mogu koristiti softver sa svakom plaćenom značajkom, bez ograničenja koje postavlja broj tiketa ili duljina trajanja.
Što tražiti tijekom demo poziva o tiketing softveru
Upiti korisnika
Postoji nekoliko ključnih stvari koje stotine organizacija pitaju tijekom demo poziva. Prvo, trebate saznati što plaćate. Pitajte o podržanom čvorištu za korisničku komunikaciju ili opcijama kanala, kao i značajkama uključenima u planove ili podržanim integracijama s ostalim softverom. Onda su na redu cijene. Ukupni trošak vlasništva je jedan od ključnih prioriteta.
Implementacija tiketing softvera
Implementacija tiketing softvera je u osnovi lak proces koji se razlikuje u par sitnica. Osnovna razlika je između web-baziranog softvera i onoga temeljenog na aplikacijama. Općenito, s web-baziranim rješenjima nema procesa instalacije nego ih koristite odmah. Sve što trebate je upisati svoju email adresu i registrirati se za besplatnu probu. Jednom kada potvrdite svoj email, možete se prijaviti i upoznati s help desk platformom. Kao primjer, LiveAgent nudi praktičan početni vodič odmah iz početka. On vodi svakog novog korisnika kroz nekoliko jednostavnih koraka koje će im pomoći u postavljanju njihovog novog rješenja.
Zaključak
Tiketing softver je postao jedan od najvažnijih alata za upravljanje korisničkom podrškom. Upravljanje dolaznim zahtjevima klijenata korištenjem tiketinga vam može pomoći pružiti brži i pouzdaniji savjet, kao i omogućiti agentima rješavanje većeg broja zahtjeva klijenata. Tiketing sustavi mogu donijeti dodatnu vrijednost svakom help desku. To ovisi o
komunikacijskim kanalima korisnika, značajkama i integracijama na koje se odlučite osloniti, kao i o istreniranim agentima korisničke podrške. Odgovarajte na svaki zahtjev s lakoćom i dobijte pravi tiketing softver za vaš help desk.