Izvještaji o agentima

LiveAgent nudi izvješće o radnom vremenu, ticketima, chatovima, pozivima, rasprodajama, nagradama i još mnogo toga (pogledajte sve opcije u nastavku) iz određenog vremenskog raspona. Pojedinačni unosi mogu se razvrstati prema vremenskom rasponu, odjelu, kanalu i agentu. Izvješća o agentima mogu se izvesti u CSV datoteku.

Opcije prikaza izvještaja o agentima:

  • Oznaka (Tag)
  • Odgovor
  • Novi odgovor prosječno vrijeme
  • Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
  • Pozivi
  • Propušteni pozivi
  • Minute poziva
  • Chat poruke
  • Chatovi
  • Propušteni chatovi
  • Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
  • Chat prosječno vrijeme
  • Neocijenjeno
  • Neocijenjeno %
  • Nagrade
  • Nagrade %
  • Prijekori
  • Prijekori %
  • Dolazne poruke
  • Dolazni pozivi
  • Završeni pozivi
  • Dolazni chatovi
  • Završeni chatovi

Izvještaji o agentima mogu se prikazati putem ovih vrsta grafikona:

Koristite izvještaja o agentima s API-em

Use LiveAgent REST API za dohvaćanje vrijednosti iz izvještaja o agentima.

Identify the most popular communication channels

Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo