Vremenski izvještaj

Time tracking lets you track time spent by each Agent supporting customers and thereby gain a deeper visibility of the overall help desk performance. The time spent is tracked automatically for each ticket when this feature is turned on. Additionally, you can force agents to submit the time spent manually, and add a note if necessary.

Vrijeme se bilježi samo ukoliko je agent aktivan na ticketu (bilježenje se zaustavlja nakon 30 sekundi neaktivnosti).

Vremenski izvještaj

LiveAgent omogućuje izvještavanje o vremenu provedenom na svim ticketima u određenom vremenskom rasponu. Pojedinačni unosi mogu se sortirati prema agentu, ticketu , kupcu, tvrtki, datumu izvještaja, datumu naplate, vrsti (ručno, automatski). Vremenski izvještaj može se izvesti u CSV datoteku.

Create a self-service portal

Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.

Resursi baze znanja

Saznajte više

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo