Agenti su najvažniji dio bilo kojeg softvera za korisničku podršku, jer oni unose vještine potrebne za pružanje najbolje korisničke podrške na vašem help desk-u. Agenti ispunjavaju ulogu rješavača problema, pomagača i pomažu vašoj tvrtki i vašem brandu da dođu do vrha.
Agenti su ljudi koji pružaju usluge podrške. Pomoću administratorske uloge mogu nadzirati i konfigurirati sustav. Stoga oni vode računa o nekim stvarima ili o svemu što se događa u vašem LiveAgent-u, ovisno o njihovim ulogama.
Agenti i predstavnici kupaca u osnovi znače isto, to je univerzalna definicija za sve ljude koji pružaju korisničku podršku (rješavaju zahtjeve za podršku).
Tipovi korisnika
- Agent – Agenti brinu o svim zahtjevima kupaca, odgovaraju na chatove, telefonske pozive i druge poruke. Po želji mogu upravljati člancima iz baze znanja. Nemaju pristup konfiguraciji.
- Administrator – Administratori mogu konfigurirati sustav, pregledavati izvješća i upravljati ostalim korisnicima.
- Vlasnik – vlasnik je posebna vrsta administratora koji, osim toga, može mijenjati i nadograđivati plan pretplate i ima pristup informacijama o naplati i računima.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.
Resursi baze znanja
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Email on Acid help desk kontakti
Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.