Partner
Što je Prestashop?
Prestashop je besplatno eCommerce rješenje za web stranice, otvorenog koda. Dolazi s alatima i hrpom značajki, tako da ljudi mogu praviti vlastite stranice na različite načine. Prestashop je dostupan na 65 jezika i podržava više od 250.000 online trgovina diljem svijeta. Pošto je besplatan, možete ga lako preuzeti i početi graditi svoju eCommerce web stranicu. Također nudi i osnovne vodiče koji objašnjavaju kako napraviti vlastitu stranicu.
Kako ga možete koristiti?
Osim sposobnosti integracije LiveAgent-ovog super brzog live chat widgeta na vašu eCommerce stranicu i pružanja pomoći vašim posjetiteljima, možete i pratiti vlastite narudžbe. One su prikazane u vašoj upravljačkoj ploči, tako da imate sve informacije na jednom mjestu.
Prednosti
- Pruža brzu pomoć vašim klijentima
- Live chat widget omogućava trenutačnu komunikaciju
- Prati sve vaše narudžbe
- Štedi vrijeme
- Sve je organizirano unutar jednog rješenja
Kako integrirati live chat gumb
Ako želite smjestiti LiveAgent-ov live chat gumb na vaš Prestashop, slijedite korake vodiča za integraciju navedene ispod.
Pošaljite paket u vaš direktorij za ekstenzije i spremni ste. Preuzmite LiveAgent Prestashop modul.
- Prvi korak je kreirati i prilagoditi novi chat gumb u vašem LiveAgent panelu. Kopirajte njegov HTML kod (Ctrl+C) u međuspremnik.

- Idite u Prestashop mapu smještenu na vašem poslužitelju.
- Otvorite mapu s temama > Obične teme > Otvorite footer.tpl koristeći Notepad > Zalijepite kod chat gumba (Ctrl+C) točno iznad

- Idite na web stranicu vaše trgovine, osvježite je i vaš chat gumb je spreman.

Frequently asked questions
Što je Prestashop?
Prestashop je platforma na kojoj možete s lakoćom kreirati svoju e-commerce stranicu koristeći već dizajnirane predloške.
Kako možete integrirati Prestashop s LiveAgent-om?
Ako želite integrirati Prestashop s LiveAgent-om, imamo brzi video da vam pomogne, korak po korak.
Asana je alat za timsku suradnju i upravljanje radom, koji se koristi za izradu projekata, dodjeljivanje poslova, postavljanje rokova i komunikaciju s kolegama. Integracija Asana s LiveAgent-om putem usluge Zapier omogućuje automatizaciju različitih zadataka kao što su dodavanje novih korisnika, uklanjanje/dodavanje korisnika u određenu grupu, ili stvaranje novih razgovora. Asana je alat za upravljanje projektima i integracija s LiveAgent-om povećava učinkovitost tima i omogućuje uštedu vremena. LiveAgent nudi različita rješenja za poboljšanje tijeka rada i korisničke podrške kao što su chat uživo, društvene mreže i baza znanja. Besplatna registracija uz mogućnost odabira naziva poddomene i primanja promotivnih ponuda.
Tekst sadrži informacije o tvrtki Quality Unit i njezinim politikama privatnosti i sigurnosti. Također se spominje izrada upravljačke ploče LiveAgent za korisnike koji su se registrirali, te se korisnicima ponuđuje mogućnost dogovora za demo poziv. Web stranica koristi kolačiće, a korisnicima se daje prilika da ih prihvate ili odbiju.
Tekst daje predložak za životopis za posao u korisničkoj službi te savjete i primjere kako izraditi kvalitetan dokument. Važno je uključiti ime i kontakt informacije, objektivnu izjavu, popis iskustava, obrazovanje, vještine i profesionalne preporuke. Priloženi su primjeri predložaka životopisa. Također se navode funkcionalnosti LiveAgent softvera za korisničku službu i pozivaju na kontakt putem telefona i društvenih mreža.
IT help desk je odjel unutar organizacije koji pruža tehničku podršku korisnicima. LiveAgent nudi integracije s društvenim mrežama radi poboljšanja produktivnosti agenata i omogućava praćenje interakcija s korisnicima. Važno je poboljšati iskustvo korisničke podrške korištenjem novih tehnologija. Funkcionalnosti - Drustvene Mreze Help Desk LiveAgent nudi integracije s nekoliko društvenih mreža.