Partner
Što je Prestashop?
Prestashop je besplatno eCommerce rješenje za web stranice, otvorenog koda. Dolazi s alatima i hrpom značajki, tako da ljudi mogu praviti vlastite stranice na različite načine. Prestashop je dostupan na 65 jezika i podržava više od 250.000 online trgovina diljem svijeta. Pošto je besplatan, možete ga lako preuzeti i početi graditi svoju eCommerce web stranicu. Također nudi i osnovne vodiče koji objašnjavaju kako napraviti vlastitu stranicu.
Kako ga možete koristiti?
Osim sposobnosti integracije LiveAgent-ovog super brzog live chat widgeta na vašu eCommerce stranicu i pružanja pomoći vašim posjetiteljima, možete i pratiti vlastite narudžbe. One su prikazane u vašoj upravljačkoj ploči, tako da imate sve informacije na jednom mjestu.
Prednosti
- Pruža brzu pomoć vašim klijentima
- Live chat widget omogućava trenutačnu komunikaciju
- Prati sve vaše narudžbe
- Štedi vrijeme
- Sve je organizirano unutar jednog rješenja
Kako integrirati live chat gumb
Ako želite smjestiti LiveAgent-ov live chat gumb na vaš Prestashop, slijedite korake vodiča za integraciju navedene ispod.
Pošaljite paket u vaš direktorij za ekstenzije i spremni ste. Preuzmite LiveAgent Prestashop modul.
- Prvi korak je kreirati i prilagoditi novi chat gumb u vašem LiveAgent panelu. Kopirajte njegov HTML kod (Ctrl+C) u međuspremnik.

- Idite u Prestashop mapu smještenu na vašem poslužitelju.
- Otvorite mapu s temama > Obične teme > Otvorite footer.tpl koristeći Notepad > Zalijepite kod chat gumba (Ctrl+C) točno iznad

- Idite na web stranicu vaše trgovine, osvježite je i vaš chat gumb je spreman.

Frequently Asked Questions
Što je Prestashop?
Prestashop je platforma na kojoj možete s lakoćom kreirati svoju e-commerce stranicu koristeći već dizajnirane predloške.
Kako možete integrirati Prestashop s LiveAgent-om?
Ako želite integrirati Prestashop s LiveAgent-om, imamo brzi video da vam pomogne, korak po korak.
LiveAgent | Brzi pregled help desk softvera
Softver za helpdesk olakšava upravljanje korisničkom podrškom i poboljšava zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi integraciju s različitim kanalima komunikacije.
Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.