Live chat dugme je ikona smještena negdje na vašoj web stranici koja omogućava korisnicima komunikaciju s korisničkom podrškom u stvarnom vremenu. Omogućuje vašim agentima brzo i učinkovito rješavanje upita kupaca. Dugme za live chat može povećati dobit tvrtke, zadovoljstvo kupaca, zadržavanje kupaca, zadovoljstvo agenata i još mnogo toga.
Ako želite saznati više o drugim značajkama za poboljšanje usluge korisnicima, provjerite help desk softver.
FAQ
Što je chat dugme?
Live chat dugme je ikona smještena negdje na vašoj web stranici koja omogućava korisnicima komunikaciju s korisničkom podrškom. Budući kako chat uživo omogućuje kontakt u stvarnom vremenu, imamo priliku brzo odgovoriti našim klijentima.
Gdje bi se trebalo nalaziti dugme za chat?
Live chat dugme trebalo bi biti postavljeno na svaku stranicu vašeg na vidljivom mjestu. Klijent ne bi trebao imati problema s pronalaskom istog. Zahvaljujući tome, klijent može dobiti brzi odgovor na pitanje koje ga muči.
Možete li prilagoditi LiveAgent dugme za chat?
Live chat omogućuje vam brzo odgovaranje na pitanja kupaca. Dugme za chat koji bi se trebalo nalaziti na vašoj web stranici trebalo bi biti prilagođeno stilu stranice. U LiveAgentu imate mogućnost personalizacije dugmeta. Idite na Konfiguracija> Chat> Chat dugme i kliknite Kreiraj, te će te vidjet mogućnost stvaranja gumba. Možete birati između dostupnih stilova: oblačić za govor, bočni, kutni ili ugrađeni. Također možete stvoriti vlastiti prijenosom slike ili pisanjem vlastitog koda. U sljedećem prozoru možete promijeniti tekst, položaj i boje dugmeta.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!